Kirjoittaja Aihe: Minä tiedän, että pärjäät | S, kirje  (Luettu 1433 kertaa)

iris

  • ***
  • Viestejä: 19
Minä tiedän, että pärjäät | S, kirje
« : 18.05.2010 21:04:48 »
Ensimmäistä kertaa julkaisen jotakin, toivon kovasti että palautetta saisin. Ikäraja on hatusta vetästy, ei mitää hajua näistä.
Kiitos, jos joku viitsisi vaikka pienestikin kommentoida. Rakentavaa rakastan. Lyriikat Goo Goo Dollsin Iriksestä.

Ficin nimi: Minä tiedän, että pärjäät
Kirjoittaja(t):iris
Tyylilaji/Genre: angst varmaan
Ikäraja: S



Minä tiedän, että pärjäät



 Rakkaani,

Kukaan ei ymmärrä, miksi sinuun sattuu. Sinä tiesit kyllä, sinulla oli aikaa varautua. Tällä kertaa se olin minä, joka satutin sinua, ja kukaan ei käsitä, miksi sinuun edelleen sattuu. Ajan kai kuuluisi parantaa haavat, mutta kun vanhat, vielä arpeutumattomat haavat avautuvat, ei niitä paranna edes aika. En ollut ensimmäinen, enkä kai viimeinenkään. Mutta siltikään et ole aikaisemmasta oppinut, mikään tässä maailmassa ei kestä ikuisesti. Ei mikään, mikä olisi minkään arvoista. 

And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything seems like the movies
Yeah you bleed just to know your alive


Anna kyyneleiden kastella poskesi, anna niiden puhdistaa sinut. Sinä tiedät, että totuudella sinä vapautuisit. Mutta et kai enää tiedä, mikä on totuus. Totuutta ei kai tiedä kukaan, se on sekoittunut muistoissasi, ja minäkään en enää tahdo muistaa. Kaikki on kuin elokuvaa, mutta loppu ei ole kuin elokuvasta. Koti ei olekaan lämmin paikka, se on synkkä paikka. Sinä kuitenkin voit löytää uuden kodin, voit löytää oikean rakkauden, joten älä koveta sydäntäsi, vaan avaa se hänelle, joka rakastaa sinua.
Sydämesi vuotaa nyt verta, mutta se vain kertoo sinun olevan vielä elossa. Jonakin päivänä kyllä ymmärrät sen. Sinulla on vielä toivoa, ja olet vahva, sinä selviät kyllä. Jonakin päivänä annat toivottavasti minulle anteeksi, olin pelkuri, en ansaitse sinun anteeksiantoasi. Minä tiedän, että pärjäät, tunnenhan sinut. Olethan sinä minun lihaani ja vertani.

I just want you to know who I am

Muista ettet koskaan ole yksin, vaikka siltä tuntuisikin. Jotkin asiat sinun täytyy vain kokea itse.

Minä rakastan sinua.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 10:07:05 kirjoittanut Illusia »

Felicita

  • Assassin
  • ***
  • Viestejä: 625
  • Loki's Army
Vs: Minä tiedän, että pärjäät
« Vastaus #1 : 18.05.2010 22:53:36 »
Moi laitatkos alkutiedot tekstiisi :)

esim nämä:
Ficin nimi:
Kirjoittaja(t):
Oikolukija/Beta: (Jos sellainen on)
Fandom: (Esim. Star Trek tai Taru sormusten herrasta, pakollinen vain Toisessa ulottuvuudessa, Ulkoavaruudessa, Kisastadionilla ja Takahuoneessa)
Tyylilaji/Genre: (Vapaaehtoinen mutta suotava, kuvailee ficin tyyliä)
Ikäraja: (vähintään suomeksi)
Paritus/Päähenkilöt: (Vapaaehtoinen, sillä tämän ilmoittaminen voi vähentää tai lisätä lukijoita. Jos ficissä ei ole paritusta, voit aina ilmoittaa tarinan päähenkilöt.)
Yhteenveto/Tiivistelmä/Summary: (Vapaaehtoinen, pidemmissä ficeissä suotava)
Varoitukset: (Pakollinen, jos niitä on, suomeksi)
Once you go troll, you never reroll!