Kirjoittaja Aihe: Ihmisten edessä (Luna/Hermione) S, songfic  (Luettu 1454 kertaa)

Little Malfoy

  • Vieras
Ihmisten edessä (Luna/Hermione) S, songfic
« : 20.05.2010 16:03:26 »
Ficin nimi: Ihmisten edessä
Kirjoittaja(t): Minä :)
Tyylilaji/Genre: Romance
Ikäraja: Sallittu
Paritus/Päähenkilöt: Luna/Hermione

A/N: Ensimmäinen ficcini. ^^ Enjoy.


Kadut täyttyy ihmisistä, ne ei tiedä meistä mitään.
Ootat mua asemalla, ehkä kello antaa anteeksi minulle.


Hermione seisoi jo ihmisiä vilisevällä kadulla hädissään. Missä hemmetissä Luna on, hän manaili mielessään ja vilkaisi rannekelloaan. Saapuvan illan hämy laskeutui kaupunkiin, eikä Hermione tiennyt oliko kadottanut itsensä vai ylipäätänsä oliko enää kukaan.
- Hermione!
Tyttö käännähti äkisti ja hänen mieleensä tulvahti onni. Lunan niin kiehtovat, hämmästyneen näköiset silmät katsoivat lempeästi Hermioneen ja likaisenvaaleat hiukset vain heilahtivat, kun neitokainen käveli Hermionen luo ja tarttui tätä kädestä.

Juoksen loppumatkan, sinä olet kaunis niinkuin aina, sinun korkeissa koroissa.

- Minä odotin sinua, Hermione sanoi, mutta hymyillen, niinkuin "et sinä sillä pahaa tarkoittanut"-ilmeellä.
- Minä tiedän, Luna vastasi tuskin kuuluvasti ja suuteli kevyesti toista. Hermione tunsi mielensä kohoavan korkeuksiin, ja jäävän sinne tietäen, että vain Luna saisi sen kiinni. Luna tarttui Hermionen käteen ja lähti kävelemään hänen kanssaan.

Sillä tämä ilta kävellään käsi kädessä, ihmisten edessä. Älä sinä muiden katseista välitä, sillä me ollaan yhdessä.

Usea epäluuloinen katse harhaili kahdessa tytössä, jotka astelivat kevyin askelin tähtien koristaman taivaan alla kohti kaukaisuutta, jossa voisivat olla toistensa. Hermionesta tuntui pahalta kääntää katseensa pois heistä.
Mitä he ajattelevat? En minä ole sellainen!
Luna tuntui kuin lukevan toisen ajatukset ja supatti hiljaa Hermionen korvaan:
- Älä välitä. Me olemme.. yhdessä.
Hermionen huulille kiipesi hitain harppauksin rento hymy. Niin, he olivat yhteen liitetyt ikuisesti.

Ne ei tiedä mitään, ne ei kuulu tähän tarinaan, joka harvoille luetaan.

Ja kun nuoret käänsivät katseensa toisiinsa, he tiesivät tallaavansa tätä maapalloa yhdessä.


__

A/N: Se oli siinä. Kommenttia, Please? Mieluiten rakentavaa, koska tämä oli ensimmäiseni.  ;)
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 17:46:28 kirjoittanut Scarlett »

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Vs: Ihmisten edessä (Luna/Hermione) S
« Vastaus #1 : 20.05.2010 17:11:09 »
Hmm... vai että sinun ensimmäinen ficcisi :D

Ah, pakko sanoa, että tämä oli todella kaunista tekstiä ja olit selvästikin rakentanut tarinasi laulun ympärille. Kappale sopii hyvin ficceihin ja mielestäni se sopi vallan mainiosti tähän paritukseenkin.

Luulen, että olet tuossa lopussa kursivoinut vähän liikaa, kun kuvittelen, että halusit kursivoida vain laulun sanat, mutta mukana kursivoit myös kaksi aivan omaa asiaasi. Niitä jotka ovat itse tarinaa, jos ne eivät ole tarkoituksella kursivoituja, voit muokata ne pois.

Songficeissä ei aina tarvitse käyttää koko kappaletta, kunhan pystyy luomaan sellaisen tunnelman mikä alkuperäisessä musiikkikappaleessakin on, niin se on mielestäni tärkeintä. Ja olet onnistunut siinä mielestäni hyvin.

En nyt tiedä oliko tuo yhtään rakentavaa, mutta päätin kommentoida, kun kerran luin ja ihastuin tähän ;D

Lotazi kiittää lukukokemuksesta!  ^^

Neriah

  • ***
  • Viestejä: 603
Vs: Ihmisten edessä (Luna/Hermione) S
« Vastaus #2 : 20.05.2010 17:12:21 »
Ooooi oikein söpö! Muotoilussa näkyi olevan joku häikkä, kun olikin koko loppuosa kursiivilla x)

Onnittelut ensimmäisestä ficistäsi, tämä vaikuttaa lupaavalta! Ei mainittavia kirjoitusvirheitä ja kerronta oli sujuvaa.

Lainaus
- Älä välitä. Me olemme.. yhdessä.

Tuohon kuuluisi ymmärtääkseni kolme pistettä.

Lainaus
Saapuvan illan hämy laskeutui kaupunkiin, eikä Hermione tiennyt oliko kadottanut itsensä vai ylipäätänsä oliko enää kukaan.

Tuo oli oikein nätti pätkä, mutta tuo lopun pohdiskelu jotenkin pomppasi silmilleni eikä se mielestäni sopinut tekstiin noin yhtäkkiä.

Jokseenkin kuvittelin, että Hermione olisi tässä se rohkeampi osapuoli, mutta Luna oli oikein ihana johdatellessaan Hermionea väen läpi. Kokonaisuudessaan oikein suloinen fic!

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Ihmisten edessä (Luna/Hermione) S
« Vastaus #3 : 20.05.2010 17:27:37 »
oi, tää iski, ensiksikin tuo biisi on aivan ihana, ja toiseksi kuvailu oli kiva, etenkin kun ekasta on kysymys ;)

Hermione tunsi mielensä kohoavan korkeuksiin, ja jäävän sinne tietäen, että vain Luna saisi sen kiinni.
nyyh, ihana<3

mutta se häiritsi, että koko loppu oli kursivoitu.
sopivan lyhyt ehdottomasti.
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Little Malfoy

  • Vieras
Vs: Ihmisten edessä (Luna/Hermione) S
« Vastaus #4 : 13.06.2010 16:10:39 »
Resonanssi: Kiitos. ^^
Neriah: Kiitos sinullekin! :) Juu, jotain häikkää, korjasin.
Lotazi: Thaaaks! :D Korjattu on, sekoilin varmaan vähän kun tuli hiukan kiire. ^^

ANTEEKSI MYÖHÄINEN VASTAUS TEILLE! (ja anteeksi Caps..)