Kirjoittaja Aihe: Valonsäteitä || S, Sev/Rem  (Luettu 2208 kertaa)

Zug

• Sukka
Valonsäteitä || S, Sev/Rem
« : 20.04.2010 16:58:48 »
Raapustuksen nimi: Valonsäteitä
Kirjoittaja: Zug
Beta: Harsopilvi, kiitoksia hänelle. ^_^
Ikäraja: S
Paritus: Severus/Remus
Genre: Fluff/romancehömppä, slash, hiuksenhieno angst.
Pituus: 275 sanaa
Yhteenveto: Hän oli pala unelmaa, enkä halunnut rikkoa sitä. Unelmat on tehty tavoiteltaviksi, ei särjettäviksi. Niin minäkin uskoin. En pystynyt vahingoittamaan häntä vaikka sisimpääni sattui.
Vastuuvapaus: J.K. Rowling omistaa Remuksen ja Severuksen, sitä en kiistä, vaikka kyllä mielelläni majoittaisin molemmat kotiini, eh eh. En saa tästä tekstistä rahallista korvausta.
Varoitukset: Slashia, kursiivia ja kliseitä. Jos saat näppyjä joistain noista, älä lue tuotostani.
A/N: Eräänä iltana innostuin kuuntelemaan vanhaa Gimmelin levyä, ja kappale ’rakkauden hurrikaani’ innosti kirjoittamaan tämän. Tekstin piti alun perin muodostua kyseisen kappaleen pohjalta, mutta lopulta aloin sooloilla. Tämmöinen siitä nyt sitten loppujen lopuksi tuli. ^_^ Ai niin, teksti on sitten kirjoitettu Remuksen näkökulmasta!

Jotenkin se ensivaikutelma, jonka hänestä sain, veti minut sanattomaksi. Ei poika mikään ruusu ollut, mutta näin hänen kasvoissaan paljon kauneutta. Hänen tummat silmänsä avasivat minulle uuden tuntemattoman maailman, johon halusin tutustua aina vain enemmän. Halusin nähdä hänen silmillään, hengittää ilmaa hänen keuhkoillaan ja maistaa sanat hänen huulillaan. Halusin nauttia jokaisesta hetkestä hänen kanssaan.

Tunsin aluksi katkerat kyyneleet poskillani ja kaulallani. Ne puhdistivat minut epätoivosta, joka minua hallitsi. Severus… se hänen nimensä oli ja on yhä. Hän torjui ensin minut, työnsi vasten seinää sylkien raivoisat sanat vasten kasvojani, repien sydämeni pieniksi palasiksi.

Niistä palasista aloin rakentaa haavemaailmaa, jossa elin unieni aikana. Siellä tunsin Severuksen huulet omillani ja hänen kosketuksensa.  Aamulla purskahdin katkeraan itkuun, sillä ymmärsin, ettei mitään hyvää tulisi ikinä tapahtumaan. Ei minulle, R.J. Lupinille, ihmissudelle. Kerran hän näki minun muuttuvan ja vasta silloin näin todellisen inhon hänen kasvoillaan.

’Anteeksi!’ mieleni teki huutaa. Mutta en pystynyt. Hän oli pala unelmaa, enkä halunnut rikkoa sitä. Unelmat on tehty tavoiteltaviksi, ei särjettäviksi. Niin minäkin uskoin. En pystynyt vahingoittamaan häntä vaikka sisimpääni sattui.

Sitten näin valon. Se pilkisti ikkunaverhon raosta, kun heräsin. Sen jälkeen saapui pieni, valkea pöllö, jonka viestin otin vastaan tärisevin käsin. Ja siinä kirjeessä Severus kertoi tunteistaan. Hän pyysi anteeksi kaikkea tehtyä ja tekemätöntä. Maistoin jälleen suolan huulillani, ja tiesin, etten enää ollut yksin. Meitä oli kaksi yksinäistä, jotka vetivät toisiaan puoleensa.

Nyt makaan pää Severuksen sylissä nauttien takkatulen loimusta. Hän ei maista enää kyynelten katkeraa makua huulillani, enkä minäkään vihaisia sanoja. Maailmamme on ihanaa vaaleanpunaista hattaraa, jonne me uppoamme syvemmälle suudellessa. Kun Severus sivelee kylkieni arpia, ei ole enää kipua.

Sydämeni on kuin pieni kolibri, joka innokkaana lentää kevättuulessa. Enkä halua enää estää sen lentoa.
« Viimeksi muokattu: 25.05.2015 19:29:46 kirjoittanut Kaapo »

Harsopilvi

• Unisoturi
    • Matsukazes
Vs: Valonsäteitä
« Vastaus #1 : 20.04.2010 17:13:32 »
Suloista ♥ Etenee sopivan reippaasti, ei jää liian pitkäksi aikaa paikoilleen, kuvaukset ovat kauniita.  :)
Istun vuoreni huipulla
mietin
minne vaeltavat pilvet
missä valuu alas maan siunaava kevätsade
miten vesi saa siivet ja kohoaa takaisin taivaaseen.
Voisinpa lentää vapaana kuin tuulen henkäys.

Ruskapoika

• Kivikuorinen
  • Mock me.
« Vastaus #2 : 26.05.2010 23:59:56 »
Kerrankin Gimmelistä on jotain hyötyä :'DD No ei vais, on se ihan hyvää musaa, vaikka ei nyt mitenkään kärkipaikalle enää yllä. Kuten Harsopilvi jo ilmaisi, tämä on suloinen ja kuvaukset ovat kauniita. Severus/Remus on jotain niiin ihanaa, että en osaa edes kuvailla tätä ihanuutta kun tämän löysin. Propsit siitä, että olit kuvaillut Severuksen silmiä. Silmien kuvailusta pidän erityisesti, koska melkein jokainen kuvailee silmät erilailla.
Lainaus käyttäjältä: Zug
Unelmat on tehty tavoiteltaviksi, ei särjettäviksi.
Tästä pidin erityisesti. Jokin tässä vain kolahti ja kovaa.
Lainaus käyttäjältä: Zug
Sydämeni on kuin pieni kolibri, joka innokkaana lentää kevättuulessa. Enkä halua enää estää sen lentoa.
Samoin tämän lopetuksen kanssa. Aivan ihana kuvaus sydämestä, joka on rakastunut<3 Menin ja hurahdin tuohon.

Sen verran nipotettavaa löytyisi, että olisin halunnut todellakin lukea pidempäänkin! Jäi aivan liian lyhyeksi, vaikka olihan tämän todella, todella suloinen näinkin :3

Kiittäen,
  ~Ruskapoika
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Ria

« Vastaus #3 : 21.09.2010 16:46:42 »
Aivan ihana ficci :) Tykkäsin todella paljon :) Yleensä en lue slashia, mutta nyt kyllä kannatti, aivan loistavasti kirjoitettu.
Osaat todellakin kuvailla asioita hyvin

Tunsin aluksi katkerat kyyneleet poskillani ja kaulallani. Ne puhdistivat minut epätoivosta, joka minua hallitsi. Severus… se hänen nimensä oli ja on yhä. Hän torjui ensin minut, työnsi vasten seinää sylkien raivoisat sanat vasten kasvojani, repien sydämeni pieniksi palasiksi.
Tässä kohtaa varsinkin olit saanut kuvailtua  Remuksen tunteita todella hyvin. Hän rakastaa Severusta vaikka toinen repii sydämen palasiksi.

Jotenkin se ensivaikutelma, jonka hänestä sain, veti minut sanattomaksi. Ei poika mikään ruusu ollut, mutta näin hänen kasvoissaan paljon kauneutta. Hänen tummat silmänsä avasivat minulle uuden tuntemattoman maailman, johon halusin tutustua aina vain enemmän. Halusin nähdä hänen silmillään, hengittää ilmaa hänen keuhkoillaan ja maistaa sanat hänen huulillaan. Halusin nauttia jokaisesta hetkestä hänen kanssaan.

Nämä kaksi olivat ehdottomia lempikohtiani tässä :) Tuosta ensimmäisestä kohdasta menin sanattomaksi, en tiedä sitten mikä siinä on mutta aivan upeasti kirjoitettu ja tuo toinen kanssa. Tykkäsin miten kuvailit Remuksen sydäntä tuolla tavalla, todella söpö ja ihana :)

Yhden ainokaisen kirjoitusvirheen bongasin:
Ei minulle, R.J. Lupinille. Ihmissudelle.
Eli tuolla (ainakin minun mielestäni) kuuluisi olla pilkku Lupinille ja ihmissuden välissä. On turha aloittaa tuohon kohtaan yksisanaista lausetta, kuulostaa ja näyttää kivemmalta jos se olis näin: Ei minulle, R.J Lupinille, ihmissudelle

Muuten en löytänyt muuta virheitä ym. Tykkäsin todella paljon :) Ja pakko sanoa tuohon Ruskapojan kommenttiin, että mielestäni tämä oli juuri täydellinen ja sopiva tämän pituisena. Ei lyhyempänä eikä pidempänä :)

Kiitos mahtavasta ficistä,
Ria :)
Herrat Kuutamo, Matohäntä, Anturajalka ja Sarvihaara
esittävät: Kelmien Kartta.
Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessäni.
Ilkityö onnistui!

ava by Toujors pur

Zug

• Sukka
Vs: Valonsäteitä || K7, Sev/Rem
« Vastaus #4 : 16.04.2013 19:29:25 »
Uaa, oon unohtanut kokonaan tän ficin olemassa olon ja kommenteista kiittämisen. Kiitos kaunis kaikista kommenteista, niitä on mukava lukea! :--) On ilo kuulla, että kielikuvat miellyttävät - äidinkielen kirjoitelmissa kun olen hieman epäonnistunut niissä ja kuullut niiden olevan teennäisiä. Hyvä jos tämän ficin kohdalla niin ei ollut.

En raapustellut tähän tosiaan jatkoa silloin, mutta vuonna 2011 aloitin uuden (yhä kesken olevan) Remus/Severus-ficletsarjan, Katseista tekoihin (S). Jos tämän tekstin paritus nappasi, käykää toki tutustumassa tuohonkin!