Kirjoittaja Aihe: Malfoyn perhekronikka, H/D K-11  (Luettu 7088 kertaa)

Engel

  • ***
  • Viestejä: 186
  • Käänteinen Midas
Malfoyn perhekronikka, H/D K-11
« : 07.08.2007 11:58:59 »
Nimi: Malfoyn perhekronikka
Kirjoittaja: Engel
Genre: Iha hulluu draamaa. Ja kai jotai huumoria.
Paritukset: Harry/Draco of course ja sitten jonkinlainen Lusse/Narcissa
Ikäraja: K-11 kielenkäyttönsä takia.
A/N: Tämä on lyhyt ja huono. En tykkää.

muoksista: Minulle on huomautettu tuon yllä olevan negatiivisen tekstin olevan harhaan johtava ja sen karkoittavan lukijoita joten siis, tämä ei ilmeisesti ole huono kuin minun mielestäni. :D Kehuvat hauskaksi. Siis ihan tosiasiahan on että silloin joskus kun kuvittelen onnistuneeni niin kukaan ei tykkäile siitä tekstistä ja sitten kun huvikseni heitän jonkun omasta mielestäni surkean kakkaläjän nettiin niin suurin osa rakastaa sitä. Mutta vikahan ei siis ole minussa. Tänks.

Tämä teksti kuuluu haasteeseen FanFic100 ja edustaa sanaa Perhe numerolta 24.


-----------------------------------------------------


Malfoyn perhekronikka


Malfoyn suku oli lähes yhtä vanha kuin Mustan suku. 129 sukupolvea puhdasverisiä noitia ja velhoja ilman korkeaa moraalia ja kaikilla uskomaton taipumus päästä pälkähästä. Lucius Malfoy oli suvustaan todella ylpeä, mutta sitäkin ylpeämpi hän oli pojastaan joka kävi nyt seitsemättä luokkaansa Tylypahkan noitien ja velhojen koulussa ja joka sai kunnian tuottaa suvulleen 130. sukupolven. Pojan nimi oli Draco. Draco kuului koulussaan luihuisen tupaan, kuten kaikki edellisetkin Malfoyt ja kuten tulevatkin Malfoyt kuuluisivat. Draco oli täyttänyt edellisenä kesänä seitsemäntoista vuoden täysi-ikäisyyden ja tulevana kesänä poika avioituisi puhdasverisen Parkinsonin tytön kanssa, joka toivottavasti synnyttäisi sukuun useita poikia jatkamaan Malfoyn nimen historiaa.

Lucius itse oli paritettu nuorena kauniin vaimonsa Narcissa Mustan kanssa. Narcissan ulkonäön varjelemiseksi pariskunta oli päättänyt hankkia vain yhden pojan. Sellainen syntyi ensi yrittämällä, johon he olivat molemmat hyvin tyytyväisiä. Nykyisin he asuivat aivan eri puolilla suvun kartanoa ja tuskin näkivät toisiaan saati sitten puhuivat keskenään. He eivät olleet koskaan rakastaneet toisiaan, mutta Narcissa oli saanut liitossa taloudellisen turvan ja Lucius hyvät kulissit joten molemmat olivat hyvin tyytyväisiä. Malfoyn suvussa oli kautta aikain sallittu rakastajat ja rakastajattaret kunhan onnellisen avioliiton harhakuva säilyi ulkopuolisilla. Narcissalla oli ravannut aikoinaan sekä miehiä että naisia jatkuvasti hänen puolellaan kartanoa, mutta nykyisin kävi vain yksi nainen. Lucius ei tiennyt hänen nimeään eikä häntä kiinnostanutkaan.

Mutta Malfoyn suvun isoin salaisuus oli Malfoyn miehillä jo vuosisatoja kiertänyt geeni, joka yleensä nosti päätään vasta kun poika tulee täysi-ikäiseksi. Geenin oli yhteistuumin päätetty johtuvan siitä että Malfoyt olivat harvinaisen komeaa ja itseriittoista(he sanovat itse mielummin "hyvän itsetunnon omaavaa") sakkia. Mutta siispä Draco oli täyttänyt seitsemäntoista, joten geenin olisi pitänyt jo ilmaantua. Saattoi kestää hetken ennen kuin poika tajusi sen mutta Lucius Malfoyn odottaessa poikaansa kotiin jouluksi, hän uskoi Dracon avautuvan hänelle. Hän oli jo suunnitellut repliikit valmiiksi jotta ne olisivat isällisiä ja rohkaisevia. Hän oli kyllä valmis tähän. Tai niin hän ainakin luuli.

***

Joulupäivänä Narcissa lähti muutamaksi tunniksi sisarensa Bellatrixin luokse vertailemaan lahjoja joita heidän miehensä olivat antaneet heille, tämä oli hyvin vanha rutiini naisten avioliiton alkutaipaleilta, mutta tähän tapaan oli tietenkin tullut pieni väli Bellatrixin istuessa vankilassa viattomasta pikku kidutuksesta. Tietenkään Narcissa ei tajunnut ettei se olisi kovin kivaa koska sekä hänen siskonsa että tämän mies olivat vankikarkureita eivätkä paljoa shoppailisi.

Kuitenkin, Lucius näki tällöin loistavan tilaisuuden antaa Dracon avautua mieltään kutkuttavista asioista.

He istuivat molemmat kirjastossa lukien sen anteja, Lucius vanhoja Harlequineja ja Draco jotakin huispaukseen liittyvää tietokirjaa joka kooltaan olisi voinut kertoa koko huispauksen historian tarkasti ja sisältää monta sataa sivun kokoista kuvaa. Pian Lucius kuitenkin huomasi että poika ei lukenut kirjaa vaan tuijotti häntä. Mies käänsi katseensa Dracoon.
"Niin?" Lucius kysyi nostaen toista kulmakarvaansa harkitun kysyvästi. Yksikin milli liikaa ylös ja hän näyttäisi ivalliselta jolloin Draco ei sanoisi sanaakaan.
"Niin... Tuota... Isä, minä ajattelin tässä että ehkä meidän pitäisi puhua minun ja Pansyn häistä", poika sanoi arasti, joka ei oikeastaan ollut lainkaan Malfoyn arvolle sopivaa, mutta Lucius pystyi näkemään itsensä puhumassa omalle isälleen ja muisti kuulostaneensa aivan yhtä pelokkaalta.
"Draco, minä luulen että sinun pitäisi keskustella häistä äitisi ja Pansyn kanssa. Minä en ole varmaankaan oikein sopiva henkilö koska en ymmärrä häistä mitään", Lucius sanoi hymyillen pienesti ja yritti katsoa poikaansa rohkaisevasti. 'Toinen suu pieli pienesti ylös ja silmät kirkkaina, kuvittele että haluat kuulla lisää' Lucius yritti toitottaa itselleen. Ilmeisesti hän onnistui.
"Niin, mutta minä olen ajatellut ja tullut siihen tulokseen että ehkä häät pitäisi vain... peruuttaa", Draco mutisi ja käänsi katseensa maahan odottaen turhaan raivokohtausta. Lucius kyllä tiesi motiivin mutta päätti silti kysyä.
"Miksi?"
"No tuota... Kun minä en lainkaan pidä siitä tytöstä. En ollenkaan", Draco sai ääneensä uutta voimaa isänsä ennen näkemättömästä rauhallisuudesta. Lucius naurahti.
"Kyllä sinä opit pitämään, ehkä jopa rakastamaan kun olette olleet tarpeeksi kauan naimisissa", Lucius valehteli sujuvasti sillä tiesi puhuvansa pelkkää paskaa. Hän ainakin inhosi vaimoaan.
"Mutta... asia nyt on niin että minä en taida pitää tytöistä ollenkaan", Draco mutisi jälleen ja nypläsi nojatuolin käsinojaa. Lucius huokaisi syvään.
"No niin, varmistus tuli siinä. Sinullakin on se geeni. On ilmeisesti aika kertoa sinulle hieman sukusi historiaa ja nykypäivää. Katsos, Malfoyn suvun miehet ovat jo monta sataa vuotta olleet homoseksuaaleja. Se on geeni, joka tutkimusten mukaan johtuu siitä että me Malfoyt olemme..."
"Homogeeni?! Onko minulla joku helvetin hinttigeeni?!" Draco keskeytti kauhuissaan. Hänen isänsä katsoi häntä närkästyneenä epäkunniotuksen vuoksi.
"Älä ole noin rahvas. Se on seksuaalisuuden määräävä homoseksuaaligeeni joka kulkee suvun miehillä. Hyvin harvinainen, normaalisti seksuaalisuus ei periydy, mutta me Malfoyt olemmekin normaalia parempaa sakkia", Lucius luennoi saaden taas hyväntuulensa takaisin. Draco tuijotti isäänsä suu auki.
"Miksei minulle ole kerrottu mitään? Miksi nyt?" Draco kysyi lopulta pelottavan rauhalliseen sävyyn.
"Koska geeni puhkeaa noin 17-vuotiaana, ja itse tulit homoudestasi minulle kertomaan", Lucius sanoi puolustelevana. Dracon kasvot menivät mietteliäiksi kunnes niille levisi harvinaisen säkenöivä hymy.
"Vai täysi-ikäisenä?" hän sanoi virnuillen ja lähte ovelle päin.

Avattuaan sen hän kääntyi vielä isäänsä kohden.
"Ai niin. Isä, minulla on poikaystävä. Ihastuin häneen 11-vuotiaana, joten taidan olla joko yksilö tai varhain kehittynyt. Tämä ei siis johdu teidän hinttigeenistänne. Lisäksi olen päättänyt olla ottamatta vaimoa ja viettää railakasta homoelämää poikaystäväni kanssa. Niin, ja hänen nimensä on muuten Harry Potter jos kiinnostaa", Draco sanoi hymyillen edelleen ja sulki oven jättäen tyrmistyneen isänsä yksin kirjastoon.

Fin.
« Viimeksi muokattu: 25.05.2015 20:34:37 kirjoittanut Kaapo »
FF100: Harry/Draco 4/100
Haasteista ollaan kiitollisia, lisää vain!

Sä oot made in taivas, beibi.

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: Malfoyn perhekronikka, H/D PG-13
« Vastaus #1 : 08.08.2007 10:35:00 »
Vaikka oli lyhyt niin nauroin kamalasti. Hinttigeeni. Eikä, siis oikeasti :D

Voin kuvitella Luccen ilmeen kun oma poika sanoo, että hänen poikaystävänsä on Harry Potter. Voi siis näen sen ilmeen niin selvästi. Tällasia lyhyitä on välillä ihan kiva lukea, niissä tapahtumat etenee reipasta vauhtia eikä ole mitään turhuuksia...

Enpä keksi mitään negatiivista tästä tarinasta...

Tykkäsin tosi paljon<3
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Lynette

  • ***
  • Viestejä: 9
    • http://
Re: Malfoyn perhekronikka, H/D PG-13
« Vastaus #2 : 12.08.2007 20:20:52 »
Oi oi tämähän oli ihana!:D

Vielä ihanamman tästä tekee jotenkin se että tämä on Luccen näkökulmasta. En ole sellaista ficciä tainnut koskaan lukea...kaiketi. Mutta kuitenkin. Juoni etenee ihanasti, juuri sopivaa tahtia. Yksityiskohtia! Oi ihanaa! Pidin tuosta sukuselittämisestä, "Ja näin Draco aloittaa 130 polven" *kuvittelee Luccen selittämään sellaisella möreällä äänellä* Ihanaa! Tykkäsin myös tuosta, kun kerroit Narsissan matkoista vertailemaan lahjoja. Hymähdin sille:D. Tykkäsin oikein kovasti!

Vielä lopuksi, tämä on ihan pakko, hinttigeeni. voi luoja repesin:'D

avada kedavra

  • ***
  • Viestejä: 112
Re: Malfoyn perhekronikka, H/D PG-13
« Vastaus #3 : 12.08.2007 23:17:15 »
Hehahahee. Hauska oli. Ehkä turhan lyhyt. Mutta muuten hyvä. Helvetin hinttigeeni. >DDDDDD (Anteeksi, on vaikea keksiä rankentavaa palautetta kun uudessa koneessa on kivikautinen mese ;___;) On minulla isot murheet.

Kiitokisa ficcistä. ;>>
"So then I was like AVADA KEDAVRA and he was like *dead*." -Voldemort

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Re: Malfoyn perhekronikka, H/D PG-13
« Vastaus #4 : 18.08.2007 02:13:52 »
Eijeijei!
Reeeps! xDD
Malfoyilla on hinttigeeni! Mwahhhahhaa!
Ois voinu kyllä olla pitempi... *wink wink*
Draco on über-upea yksilö kyllä! <3
Juuh... mutta tykkäsin!

~Apsu kiittää (ja hoilaa Ok2BGay:tä) >x)
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Engel

  • ***
  • Viestejä: 186
  • Käänteinen Midas
Re: Malfoyn perhekronikka, H/D PG-13
« Vastaus #5 : 25.08.2007 18:28:24 »
Kiitoksia! :D Olen tässä nyt todennut itselleni että olen suunnattoman huono, ei vaan enemmänkin surkea, kiittelemään ja kommentoimaan kommentteja joten luovutin ja kerron vain että tykkään teistä kaikista kauheasti ja vaikka ehkä vaikuttaa laiskalta ja itsekkäältä olla vastaamatta teille, ei se sitä tarkoita. Luen kaikki kommentit ja otan niistä opikseni ja kunnioitan niitä kaikkia. Kiitoksia.
FF100: Harry/Draco 4/100
Haasteista ollaan kiitollisia, lisää vain!

Sä oot made in taivas, beibi.

pikkuinen

  • ***
  • Viestejä: 344
  • Kahta en vaihda; toinen on Fred
Re: Malfoyn perhekronikka, H/D PG-13
« Vastaus #6 : 25.08.2007 21:22:42 »
Tällä oli älyttömän mielenkiintoinen nimi, joten oli pakko avata. Meinasin ensin jättää lukematta, kun sanoit ettet tykkää tästä, mutta päätin sitten, etten omista parempaakaan tekemistä, ja hyvä niin. Tämä oli nimittäin aivan loistava - odotin jotain surkeaa paskaa ihan A/N:n takia, ja sitten sainkin nauraa makeasti. En tiedä oliko tämä tahallaan hauska, mutta minä nyt vedän huumoria vaikka kolmesta kivestä ja pihatontusta jos on tarvis.
 Idea oli mahtava. 8DD Malfoyn hinttigeenil

Lainaus
"Kyllä sinä opit pitämään, ehkä jopa rakastamaan kun olette olleet tarpeeksi kauan naimisissa", Lucius valehteli sujuvasti sillä tiesi puhuvansa pelkkää paskaa. Hän ainakin inhosi vaimoaan.
Aahahaa hajosin. :'D Lucius oli aika loistava tässä ficissä.

Sait karkotettua yleisen lauantai-ilta-angstini, kiitos siitä.
If you like slash, clap your hands.

Killmore

  • dr. duck
  • ***
  • Viestejä: 72
Re: Malfoyn perhekronikka, H/D PG-13
« Vastaus #7 : 16.09.2007 09:26:21 »
Voi löll  :D

Hinttigeeni  :D  Että minä repesin.

Tykkäsin tästä todella paljon, voin vain kuvitella Luciuksen hämmästyksen  :D

Kiitos.

Kille kuittaa.
me kaikki ollaan avaruuspölyä.

vaniliakastike

  • ***
  • Viestejä: 19
Re: Malfoyn perhekronikka, H/D PG-13
« Vastaus #8 : 16.09.2007 12:35:28 »
helvetin hinttigeeni!!  ;D   *reps*  
hauska ja hyvin kirjotettu....  :)
Eläinten ylösnousemuksen päivänä turkiksenne raatelevat teidät ^^

Kirppu

  • ***
  • Viestejä: 37
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #9 : 16.09.2007 17:42:29 »
En ole pitkään aikaan lukenut ficcejä ja päätin poiketa täällä katsomassa jos löytyisi jotain kivaa. Löytyi, tämä. Ihana ficci, mahtava idea, monta hyvää kohtaa. Ficci oli juuri sopivan pituinen, ei liian lyhyt, eikä liian pitkäkään.

Lainaus
"No niin, varmistus tuli siinä. Sinullakin on se geeni. On ilmeisesti aika kertoa sinulle hieman sukusi historiaa ja nykypäivää. Katsos, Malfoyn suvun miehet ovat jo monta sataa vuotta olleet homoseksuaaleja. Se on geeni, joka tutkimusten mukaan johtuu siitä että me Malfoyt olemme..."
"Homogeeni?! Onko minulla joku helvetin hinttigeeni?!" Draco keskeytti kauhuissaan. Hänen isänsä katsoi häntä närkästyneenä epäkunniotuksen vuoksi.


Repesin hinttigeenille.  :D  Juu, niinkuin sanoin idea on ihan mahtava. Miten joku keksii tällaista?  Lucius luennoimassa homohistoriaa Malfoyn suvussa...  

Lainaus
"Ai niin. Isä, minulla on poikaystävä. Ihastuin häneen 11-vuotiaana, joten taidan olla joko yksilö tai varhain kehittynyt. Tämä ei siis johdu teidän hinttigeenistänne. Lisäksi olen päättänyt olla ottamatta vaimoa ja viettää railakasta homoelämää poikaystäväni kanssa. Niin, ja hänen nimensä on muuten Harry Potter jos kiinnostaa", Draco sanoi hymyillen edelleen ja sulki oven jättäen tyrmistyneen isänsä yksin kirjastoon.

Toinen mahtava kohta. Voin niin kuvitella tämän tilanteen päässäni (varsinkin Luciuksen ilmeen). Hieno loppu ficille, tuollainen täydellinen.

(Anteeksi nuo minun ylipitkät quotettamiset, mutta kun nuo oli vain pakko mainita)
It feels like forever.

Minifaun

  • ***
  • Viestejä: 190
  • 2nd mrs. Lovegood
    • minifaun @ LJ
Re: Malfoyn perhekronikka, H/D PG-13
« Vastaus #10 : 16.09.2007 20:49:53 »
loistavaa huumoria. :'> Enkä muuten repeillyt ytään. :'> Yksi pikkuvirhe:
Lainaus
lähte ovelle päin.
Eipä kyllä haitannut. n__n Tällaisia saisi kirjoittaa tänne lisää! Mukavan piristävä tälläiseen kylmään sunnuntai-iltaan syksyllä. n__n :'> Olisi voinut olla kyllä hiukkasen pidempi.

[size=40]HINTTIGEENI.

*TOTALREPS*[/size]
...Mutta mihin minä raitani jättäisin?

Tupu-kun

  • ***
  • Viestejä: 21
    • http://
Re: Malfoyn perhekronikka, H/D PG-13
« Vastaus #11 : 19.09.2007 16:31:26 »
Lainaus
Avattuaan sen hän kääntyi vielä isäänsä kohden.
"Ai niin. Isä, minulla on poikaystävä. Ihastuin häneen 11-vuotiaana, joten taidan olla joko yksilö tai varhain kehittynyt. Tämä ei siis johdu teidän hinttigeenistänne. Lisäksi olen päättänyt olla ottamatta vaimoa ja viettää railakasta homoelämää poikaystäväni kanssa. Niin, ja hänen nimensä on muuten Harry Potter jos kiinnostaa", Draco sanoi hymyillen edelleen ja sulki oven jättäen tyrmistyneen isänsä yksin kirjastoon.
 Repesin hiukan railakkaasti xDDD

Hieno tarina, ja naurettava loppu. Ei yhtään huono, hieno idea tarinan takana.
Tuota lisää vain tälläistä
My life is a dark room. One. Big. Dark. Room.
 Afi - The Despair Factor

Engel

  • ***
  • Viestejä: 186
  • Käänteinen Midas
Re: Malfoyn perhekronikka, H/D PG-13
« Vastaus #12 : 23.09.2007 00:23:31 »
Tänksii teille beibet! <3

Alotin tänään kirjoittelemaan tähän spin-offia joka on tätä samaa Ö-luokkaa ja kertoo armaan Lussen julmasta nuoruudesta.

Että sellaista.
FF100: Harry/Draco 4/100
Haasteista ollaan kiitollisia, lisää vain!

Sä oot made in taivas, beibi.

Shape

  • Vieras
Re: Malfoyn perhekronikka, H/D PG-13
« Vastaus #13 : 13.11.2007 19:49:46 »
Ihana!! Kovin virkistävää että tää oli kerrottu Lussemussukkaisen näkökulmasta. Tää ei ollu yhtään liian lyhyt, on jotenkin virkistävää kun teksti on näin suorasukkaista.

Tykkään tyylistäsi.

LentäväPossu

  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Malfoyn perhekronikka, H/D PG-13
« Vastaus #14 : 16.03.2008 19:55:40 »
Hajosin ihan totaalisesti :D. Pidin tästä, mielestäni hyvin hurmaava ja hauska.

Yhden asian oisin kyllä halunnut tässä tekstissä nähdä...Nimittäin Luciuksen ilmeen ; D.

Mutta kuitenkin, Kiitos tästä :D.

Engel

  • ***
  • Viestejä: 186
  • Käänteinen Midas
Vs: Malfoyn perhekronikka, H/D PG-13
« Vastaus #15 : 24.04.2008 21:22:44 »
Kiitos Shape ja LentäväPossu. Kiitos kovasti, olin ihan varma että tämä olisi unohdettu meinaan minä ainakin olin tämän unohtanut.

Yleisenä ilmoituksena että tähän tulee spin-off. Tai se on oikeastaan jo valmis, odottaa vain betan koneella aikaa että hän kerkiää sen käymään läpi.
FF100: Harry/Draco 4/100
Haasteista ollaan kiitollisia, lisää vain!

Sä oot made in taivas, beibi.

Dracoslover

  • ***
  • Viestejä: 67
  • Come to the dark side... We've got Draco Malfoy.
Vs: Malfoyn perhekronikka, H/D PG-13
« Vastaus #16 : 25.04.2008 12:07:17 »
Oi, ihana : D
Rakentava lähti Ruotsiin eikä vieläkään palannut, sry.
Come to the Dark Side. We have cookies!

Engel

  • ***
  • Viestejä: 186
  • Käänteinen Midas
Vs: Malfoyn perhekronikka, H/D PG-13
« Vastaus #17 : 07.05.2008 15:04:43 »
Dracoslover, kiitos kiitos. Rakentava palautehan on kauhena kivaa, mutta kyllä ihan vain ilmoitukset että piti tuntuvat aivan yhtä kivoilta.

Ai niin ja siitä spin-offista sen verran että se muuttui aika radikaalisti eikä todellakaan kerro enää Lussukan nuoruusvuosista. Enemmänkin on jatkoa siihen mihin tämä loppui.
« Viimeksi muokattu: 07.05.2008 15:06:17 kirjoittanut Engel »
FF100: Harry/Draco 4/100
Haasteista ollaan kiitollisia, lisää vain!

Sä oot made in taivas, beibi.

Neiti Felton

  • ***
  • Viestejä: 122
Vs: Malfoyn perhekronikka, H/D PG-13
« Vastaus #18 : 07.05.2008 16:32:25 »
Vitsit, tosi hyvä ; ) Repesin 'hinttigeeni'. Mistäs sen oot repässy? x>

Loppu aina täydellinen : )
Lainaus
"Ai niin. Isä, minulla on poikaystävä. Ihastuin häneen 11-vuotiaana, joten taidan olla joko yksilö tai varhain kehittynyt. Tämä ei siis johdu teidän hinttigeenistänne. Lisäksi olen päättänyt olla ottamatta vaimoa ja viettää railakasta homoelämää poikaystäväni kanssa. Niin, ja hänen nimensä on muuten Harry Potter jos kiinnostaa", Draco sanoi hymyillen edelleen ja sulki oven jättäen tyrmistyneen isänsä yksin kirjastoon.

Kiitos tästä!

Sirre_
Kuljen tietä sateenmustaa
Mielessäin vain kuva susta,
Kun soitto korvissani naurus soi.
Vaikka nään sut kanssa toisen,
Mielestäin mä saa sua pois en.
Silmiäs kai unohtaa en voi, en mä voi.

Avatar - Pureblood: Draco Malfoy ©

Luthien

  • ***
  • Viestejä: 203
Vs: Malfoyn perhekronikka, H/D PG-13
« Vastaus #19 : 10.05.2008 22:54:42 »
Hinttigeeni! *reps* ;D
Tämä oli ihan loistava!
Voi luoja repeilin täällä!
Voin todella hyvin kuvitella  Luciuksen ilmeen tuon Dracon pikku paljastuksen jälkeen... :D ;)
Wanna see how hard i can fall?