Kirjoittaja Aihe: Haluan sinut, S  (Luettu 1430 kertaa)

valentina

  • Vieras
Haluan sinut, S
« : 10.04.2010 15:21:01 »
Ficin nimi: Haluan sinut
Kirjoittaja: valentina
Beta: noup
Genre: angst, fluffy?
Ikäraja: S
Disclaimer: Mielikuvitustani



En voi ikinä unohtaa sinua. Muistan varmaan kaksikymppisenäkin kuinka hymyilit, heitit otsatukkasi sivuun ja naurahdit kepeästi. Muistan kaikki hetket, kun kätesi osui käteeni ja kuinka suloisen pehmeä ihosi oli. Hyvä on, myönnän että yritin koskea sinuun tilaisuuden tullen.

Voi pojat! Mistä niitä ihania poikia tulee? Liukuhihnalta? Ja miksi kaikkien ihanien poikien on pakko osua minun tielleni? Sekin yksi, joka oli korviaan myöten ihastunut.
”Tykkääksä musta?”
”Öh, tietenki.”
Se oli vale. En tykännyt sinusta oikeasti. Tai tykkäsin, mutta oikeasti en. Tai en tiedä. Ehkä pidin sinua söpönä, ihan kivana poikana. Mutta ihastunut? En oikeastaan.

Nyt seuraat minua joka paikkaan, tekstailet pimeinä öinä ja luulet, että haluan omistautua sinulle. En halua. Haluan vain sen toisen. Haluan hänen vaaleat hiuksensa, pehmeän utuiset silmänsä ja kaiken, mikä kuuluu hänelle. Haluan elää hänen elämäänsä. Joudun valehtelemaan sinulle aina, aina kun kuiskaat korvaani lemmentunnustuksia, jota en halua kuulla sinulta. En halua, en halua, en halua mitään sinusta!

Kun näen sen pojan, jota en voi koskaan saavuttaa, minun on pakko kysyä itseltäni: ”Miksi valehtelin?”
Haluan kertoa sinulle heti, vaikka paikalla olisi paras kaverisi. Mutta en voi. Pojille ei voi valehdella tunteistaan. Tai voi, mutta ei kannata.

Haluan hypätä kalliolta ja huutaa ääneen tuskaani.
Haluan sinut.
En muita.