Kirjoittaja Aihe: Uusia aikoja, uusia tuttavuuksia, 5 Luku ilmestynyt! K-11  (Luettu 11115 kertaa)

Karkkiunelma

  • purkan metsästäjä.
  • ***
  • Viestejä: 90
  • ava by Lady Dynamite
Vs: Uusia aikoja, uusia tuttavuuksia, 2 Luku ilmestynyt!
« Vastaus #20 : 13.05.2010 20:54:08 »
Koska tulossa jatkoa? :)

Karkkiunelma
Crash, crash, burn let it all burn.
This hurricane chasing us all underground.  <3

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Uusia aikoja, uusia tuttavuuksia, 2 Luku ilmestynyt!
« Vastaus #21 : 14.05.2010 13:34:09 »
Karkkiunelma Vastailenpas nyt heti kysymykseesi. Eli en tiedä koska tulee jatkoa, mutta luultavasti näillä main. Ehkä jo myöhemmin tänään

L.E

  • kultakutri
  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Uusia aikoja, uusia tuttavuuksia, 2 Luku ilmestynyt!
« Vastaus #22 : 17.05.2010 16:49:46 »
Ihan ekaks mun pitää sanoa, että oon aina yrittänyt ruveta lukemaan tätä, mutta laiskana ihmisenä en ole jaksanut siihen ruveta...
Yleensä en pidä tän tyylisistä, mutta kerta se on ensimmäinenkin :)

Ei mulla muuta rakentavaa ollut, mutta toi Colinin reaktio oli vähän kummallinen. Miten se tajus tyyppien näyttävän Harrylta, kun edes Ron ja Hermione eivät olleet sitä tajunneet?

Jatkoo <3
The girl, who has dreams of.

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Uusia aikoja, uusia tuttavuuksia, 2 Luku ilmestynyt!
« Vastaus #23 : 20.05.2010 16:07:51 »
Olen pahoillani, että en ole saanut tätä aikaisemmin valmiiksi. Nyt kuitenkin olen ja luku on tapansa mukaan lyhyt, siitä ei tingitä =) . Jaa-a...en osaa sanoa enempää.

Lotazi, Kiitos korjasin nuo virheet. Jatkoa on alapuolella :D
FlowerLadies, Kiitos!
Anaid, kiva että tykkäät, kiitos.
night eagle, kiitän.
Sugar Doll, Kiitos. Joo halusin tehdä hiukan erillaisen aikamatkustusficin, ja sitten keksin tälläisen. Mukava että tykkäät!
Karkkiunelma, Kiitos. Lyhytkin kommentti on parempi kuin ei mitään :D
Ginevra, outo? I am :D . Kiva että pidät :D
L.E, Kiitos paljon.

A/N:Olisikohan kaikkien kommenteihinn vastattu? :D Tosiaan...Vihdoin toimitaa! Nimittäin luvussa kaivellaan vanhoja parituksia esiin XD ja muutakin tapahtuu. Lilystä ja Severuksesta tulee hiukan lisää tietoa :D

Luku 3. Vanhoja parituksia ja uusia tapahtumia

“Mitä meillä on tänään?” Lily kysyi Harrylta, kun he kävelivät Tylypahkaa pitkin Harryn muka näyttäessä sitä Lilylle, Jamesille ja Siriukselle.
“Kaksoistunti liemejä, pimeyden voimilta suojautumista ja lopuksi loitsuja,” Harry vastasi.
“Liemejä!” Sirius ja James huudahtivat yhteen ääneen valittaen.
“Valitan,” Harry sanoi virnistäen.
 Harry johdatti kuusikon tyrmiin ajatellen samalla itsekseen. Nyt kun hänellä oli vanhemmat täällä, miten hän ikinä voisi mennä kukistamaan Voldemortin?
“Mennäänkö myöhemmin pelaamaan huispausta, Harry?” Ron kysyi.
“Sori, Ron. Lupasin jo Cholle, että menen hänen kanssaan Tarvehuoneelle ja sinä varmaan tiedät millainen hän on kun suuttuu,” Harry vastasi ja virnisti.
“Tiedän. Cho on samanlainen kuin Ginny suuttuessaan,” Ron sanoi.
 Harry hymyili Lilyn seuraessa keskustelua pöllästyneen näköisenä. James ja Sirius suunnittelivat jotain liemien tunneille ja Hermione oli huomannut Ginnyn ja mennyt tämän luokse juttelemaan.
  Harry katseli vanhempiaan. Lily oli täydellisen kaunis, vihreät silmät, punaiset olkapäille asti ulottuvat kiharat hiukset sekä upeasti myötäilevä vartalo. Lilyllä oli päällään sininen hame ja musta pitkähihainen jalassaan tytöllä oli ballerinat.
 James näytti hyvin paljon Harrylta. Hänellä oli päällään koulupuku ja kaapu. Hiukset olivat pörröiset ja takussa. Pähkinänruskeat silmät loistivat.
 Sirius oli hyvin erinäköinen kuin vanhempana. Hänellä oli harmaat silmät ja musta lyhyt tukka. Pojalla oli koulukaapu kuten muillakin.
“Harry, tule jo,” Ron huudahti. Harry oli ajatuksissaan jäänyt jälkeen muista. Poika kiiruhti huolestuneen näköisen viisikon luokse.
“Ei ole hätää,” Hän selitti kiireesti.
 Samassa Professori Kuhnusarvio ilmestyi. Lily loi säteilevän katseen opettajaan, hän oli tyytyväinen huomatessaan tämän opettavan yhä. Eihän Lily tiennyt, että Kalkaroskin opetti heidän koulussaan.
“Tänään me valmistamme monijuomalientä. Kuka tietää mikä on monijuomaliemi?” Kuhnusarvio kysyi.
 Harry, Ron ja Hermione virnistivät toisilleen ja viittasivat.
“Herra Potter,” Kuhnusarvio kehotti.
“Monijuomaliemi on liemi joka saa sinut näyttämään hetken joltakin muulta,” Harry sanoi.
“Täydellinen vastaus! Kaksikymmentä pistettä rohkelikolle!” Kuhnusarvio sanoi.
“Mistä sinä tiesit tuon?” Lily kysyi Harrylta.
“Me keitimme monijuomalientä jo toisella luokalla,” Harry kuiskasi takaisin.
 Hermione oli jo käynyt hakemassa tarvittavat esineet, kun Ron ja Harry vasta menivät opettajan pöydän luokse.
 Harry otti mukaansa kaiken mitä tarvitsi ja kiiruhti sitten muiden luokse. James ja Sirius kuiskailivat keskenään, ilmiselvästi yrittäen keksiä tapaa jolla voisivat häiriköidä tuntia.
 Pian kuului kaamea räsähdys ja melkein kaikki hätkähtivät. Harry kompastui samassa aukinaiseen kengännauhaansa ja hän kaatui lyöden päänsä pöytään.
 Siinä samassa pöytä kaatui Harryn päälle ja kaikki Harryn keskeneräiset liemet valuivat hänen suuhunsa.
 Harry yökki ja oksensi. Hän yritti saada kaiken liemen ulos suustaan.
“Harry tukehtuu!” Kauhistunut Hermione huusi. James ja Siriuskin näyttivät kauhistuneilta.
 Samassa Harry vajosi lattialle polvilleen eikä sanonut enää sanaakaan.

 Harry vietiin sairaalasiipeen ja hänet saattoi huolestuneet Lily, James, Sirius, Ron ja Hermione.
“Toivottavasti Harry paranee,” Hermione sanoi erittäin huolestuneena.
“Totta kai. Harrya ei noin vain tapeta,” Ron sanoi. “Hän on selvinnyt pahemmastakin,” Poika jatkoi.
“Harry selviää kaikesta,” Hermione yritti vakuutella itselleen ja muille.
“Minä menen kirjastoon. Hermione voitko näyttää missä se on?” Lily kysyi kääntyen tyttöön päin. Hän muisti viime hetkessä ettei tiennyt missä kirjasto oli.
“Totta kai. Minunkin pitää lainata muutama kirja. Nähdään, Ron, James ja Sirius,” Hermione sanoi ja tarttui Lilyä kädestä.
“Heippa, pojat,” Lily sanoi ja vinkkasi Jamesille silmää.
 Hermione johdatti Lilyn kirjastoon ja hävisi itse selitettyään ensin ettei “Kiellettyjen kirjojen” osastolle saanut mennä ilman lupalappua.
 Lily meni etsimään haluamaansa kirjaa. Hän tosin epäili, ettei sitä enää olisi Tylypahkassa, mutta eihän sitä koskaan voinut tietää. Onnekseen Lily löysi kirjan “Vanhojen kirjojen” osastolta. Tyttö otti sen iloisena, etsi sopivan paikan ja rupesi lukemaan.
 Lilyn ajatukset laukkasivat jossain ihan muualla kuin kirjassa. Hänestä oli outoa, että Harry antoi hänelle niin paljon huolenaihetta, vaikka hän ei edes tuntenut poikaa. Enkä saisi koskaan tunteakaan, Lily ajatteli ja tottahan se oli. Hän ei koskaan saisi tuntea omaa poikaansa. Harry pysyisi hänelle vieraana ihmisenä nyt ja aina.
 Silti Lilyllä oli omituinen tunne, josta hän ei päässyt yli eikä ympäri. Ajateltuaan hetken Lily tajusi rakastavansa Harrya.
“Mitäs se neiti Helvans täällä puuhailee?” Lilyn selän takaa kuulunut ääni kysyi.
 Voi ei. Älä anna tuon äänen olla totta, Lily ajatteli kääntyessään.
 Severus Kalkaros seisoi Lilyn selän takana.
“Lueskelen hieman, professori,” Lily vastasi. Hän kääntyi taas kirjaansa päin välittämättä Kalkaroksesta.
“Taidat lukea paljon,” Kalkaros totesi.
“Kyllä. Minä luen mielelläni, professori,” Lily sanoi katse edelleen kirjassaan.
“Muistutat erästä ihmistä, jonka tapasin kauan sitten. Hän kuitenkin kuoli,” Kalkaros sanoi ja istuutui Lilyä vastapäätä.
“Ketä, professori?” Lily kysyi kohteliaasti.
“Lily Evansia. Nykyään Potteria,” Kalkaros sanoi. Viimeisen lauseen kohdalla mies tuhahti halveksuvasti. Hän kääntyi selin Lilyyn ja oli katsovinaan kirjoja.
 Lily käytti tilaisuutta hyväkseen ja katseli hiukan vanhaa Severusta. Yhä samat mustat rasvaiset hiukset sama koukkunenä. Samanlainen muutenkin. Kylmä ja vaivaantunut.
“Olen pahoillani, mutten ole etsimänne henkilö,” Lily valehteli.
“Tiedän sen,” Kalkaros sanoi ja nousi. “Olen kuitenkin istunut tässä liian kauan. Näkemiin, neiti Helvans,” Hän jatkoi.
“Näkemiin, Professori Kalkaros,” Lily sanoi ja käänsi katseensa uudelleen kirjaansa.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Olkaapa hyvät:D
« Viimeksi muokattu: 20.05.2010 17:29:06 kirjoittanut Vaarallinen Komentoija »

Trickster

  • ***
  • Viestejä: 75
  • MMPH!
Vs: Uusia aikoja, uusia tuttavuuksia, 2 Luku ilmestynyt!
« Vastaus #24 : 20.05.2010 16:20:34 »
“Kaksoistunti liemejä, pimeyden voimilta suojautumista ja lopuksi loitsuja,” Harry vastasi.
Liemejä!” Sirius ja James huudahtivat yhteen ääneen valittaen.

Se on liemiä, ei liemejä :)

Hyvä luku oli. Ihmetyttää että Kalkaros ei alkanut epäillä Lilyä, kun kuitenkin tunsivat toisensa hyvin. Jatkoa odottelen
And I can't eat, can't sleep, can't sit still or fix things
and I wake up and I wake up and you're still dead

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Vs: Uusia aikoja, uusia tuttavuuksia, 3 Luku ilmestynyt!
« Vastaus #25 : 20.05.2010 16:24:08 »
Uusi luku on tullut, jes!

Harry meni sitten kertomaan vanhempiensa kuullen menevänsä Chon kanssa vähän Tarvehuoneeseen, evät kai tajunneet tai muuta vastaavaa :)

Mitäs se Harry nyt tukehtumaan yritti? Eihän siinä mitään järkeä ole :D

Loppu oli kyllä hyvä, hmm... haluaisin kuulla lisää Lily/Severus jutusta, se jäi kiehtomaan. Miksen Sev tunnistanut Lilyä?Jotenkin toivoisin, että tästä kehittyisi joku opettaja oppilas suhde, älä kysy ;D

Kiva luku oli, mutta jotenkin lyhyen oloinen. Mutta jatkoa pyytäisin ;)

Ginerva

  • ***
  • Viestejä: 239
  • Qhuinn & Blaylock
Vs: Uusia aikoja, uusia tuttavuuksia, 2 Luku ilmestynyt!
« Vastaus #26 : 20.05.2010 16:30:00 »
Hyvä luku. Vähän outoa kun  Severus ei tunnistanu Lilyä. Ja aika hirveetä se mitä Harrylle tapahtu. toivon jatkoa taas jossain vaiheessa :D
Ginerva :-*
Alussa oli maila, kiekko ja Teemu?

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Vs: Uusia aikoja, uusia tuttavuuksia, 3 Luku ilmestynyt!
« Vastaus #27 : 21.05.2010 22:04:23 »
hjuu, muuten hyvä jatko taaskin, mutta olen nyt huono ihminen ja huomautan tuosta pötköön kirjoittamisesta taas...
se oikeasti häiritsee, ei oikein jaksaisi lukea kun on kaikki niin pötkössä  :-\

Anteeksi kun huomautan tästä taas, mutta silti  :-X

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Uusia aikoja, uusia tuttavuuksia, 3 Luku ilmestynyt!
« Vastaus #28 : 25.06.2010 21:49:33 »
Sain nyt viimein ja vihdoin neljännen luvun valmiiksi! Hyää juhannusta kaikille!

Oblivian, kiitos korjaan tuon virheen.
Lotazi, Ajattelin itsekkin että voisin tehdä Lily/Severus suhteen, mutta kuitenkin tähän lukuun tuli HYVIN PALJON Lily/James suhdetta. Kiitokset kommentistasi.
Ginevra, kiitos.
FlowerLadies, Joo minulle on huomautettu samasta asiasta pari kertaa, mutta en millään saa sitä poiskaan, vaikka kuinka yritän, kiitos kommetistasi.

Luku 4. Kihlaus ja päiväkirja.




 Päästyään kirjastosta Lily livahti Harryn luokse sairaalasiipeen. Hän vilkaisi poikansa kalpeita kasvoja. Harry makasi sairaalasiivessä silmät kiinni, mutta jostain kumman syystä hymy huulillaan. Aivan kuin Harry nukkuisi.
”Paraneeko Harry?” Lily kysyi Jamesilta, joka seisoi hänen vieressään.
”Varmasti,” James yritti vakuutella.
 Lily pyyhkäisi yksinäisen kyyneleen poskeltaan ja kääntyi poispäin Harrysta. Samassa James polvistui ja otti Lilyä kädestä kysyen häneltä:
”Lily Emilia Evans, tuletko vaimokseni?”
 Lilyn sydän meinasi pysähtyä. Tätä hetkeä hän oli odottanut ja nyt se oli tullut. Kuitenkin he seisoivat Sairaalasiivessä poikansa ruumiin äärellä ja James esitti kosinnan!
”James Charlus Potter, haluatko sitä todella?” Hän kysyi peläten menettää äänensä. Ehkä vastaus ei enää olisikaan niin varma.
”Totta kai haluan. Miksi muuten edes kysyisin?” James kysyi noustessaan seisomaan.
 Lily kietoi kätensä Jamesin kaulan ympäri ja suuteli häntä. James vastasi suudelmaan yllättyneenä. Suudelma kesti pitkään, sehän oli heidän ensimmäinen suudelma kihlauksen jälkeen.
 Sen jälkeen James otti Lilyn käden omaansa ja pujotti nimettömään sormuksen. Lily hymyili tulevalle miehelleen kyyneleet silmissä.
”Onko se noin kauhea asia?” James kysyi virnistäen onnellisena. Kauan kaivattu Lily Evans oli viimeinkin hänen.
”Nämä ovat onnenkyyneliä, sarvipää!” Lily vastasi pamauttaen Jamesia nyrkillään päähän.
 James virnisti hieroessaan päätään, sitten hän nappasi Lilyä kädestä ja sanoi:
”Mennään kertomaan Siriukselle.”
 Pari riensi Sairaalasiivestä hymyillen toisilleen. Koko matkan aikana he eivät vaihtaneet sanaakaan, he juoksivat eteenpäin vilkaisten välillä toisiinsa hymyillen. Kaikki oli hyvin, kaikki oli ihanaa. Harry ajautui heidän mielestään pois ja pari oli vain onnellinen toistensa puolesta.
 Päästyään rohkelikkotorniin Lily ja James kävelivät käsi kädessä Siriuksen luokse. Ron ja Hermione olivat ilmeisesti jossain, Hermione kirjastossa ja Ron jossain omilla teillään.
”Mikäs teidät noin onnellisiksi tekee?” Sirius kysyi hämmästyneenä.
”Katso mitä sain Jamesilta,” Lily sanoi ja väläytti oikeaa kättään Siriuksen nenän edessä. Siriuksen katse katsoi jokaista sormea erikseen kunnes se löysi nimettömän. Poika kiljaisi.
”Te… Te olette kihloissa!” hän huudahti vähän liiankin kovaa. Hän ryntäsi halaamaan Jamesia ja pamautti tätä selkään. Puoli rohkelikkotupaa katsoi kolmikkoa kiinnostuneena.
”Mitään kummallista ei ole sattunut,” Lily kiirehti vakuuttamaan.
”Ei muuta kuin että ystäväni tässä ovat menneet kihloihin!” Sirius julisti koko tornille. Hän nousi pöydälle seisomaan ja huusi:
”Jokainen saa tulla onnittelemaan tätä onnellista tulevaa Newmanin pariskuntaa!”
 Samassa puoli rohkelikko tupaa oli Jamesin ja Lilyn ympärillä. Lily yritti livahtaa tyttöjen makuusaliin, mutta hänet tuupattiin heti takaisin.

”Kummallista että Sarvihaara kuitenkin sai Lilyn, vaikka Lily vihasikin häntä,” Sirius sanoi takoen Jamesia edelleen selkään.
 Kolmikko istui takan edessä James Lily kainalossaan ja Sirius nojatuolissa miten sattuu. Hän istui aina omalla oudolla tavallaan.
”Muistatteko kuinka Lily suuttui kun James suuteli häntä ensimmäisen kerran?” Sirius kysyi nauraen.
”Joo. Ensin Lily vastasi suudelmaani sitten hän pamautti minua kirjalla päähän,” James sanoi virnistäen tulevalle vaimolleen.
 Samassa muotokuva-aukko aukeni ja Hermione astui sisään kysyen Lilyltä:
”Miten sinä löysit kirjastosta tänne?”
”Minulla on hyvä muisti,” Lily vastasi katsellen sormustaan hymyillen. Tänään mikään ei saanut tyttöä surulliseksi.
 Lily hymyili ja ilmoitti menevänsä nukkumaan, hän antoi Jamesille suukon ja heilautti muille kättään kadotessaan tyttöjen makuusaliin.
 James ja Sirius kävelivät naureskellen poikien makuusaliin. He olivat olleet parhaat kaverit aina ensimmäisestä vuodesta saakka.
”Hohhoijaa, kun väsyttää,” James sanoi haukotellen. Hän heittäytyi omalle telttavuoteelleen nautiskellen menneestä päivästä.
”Hei, Harrylla on jokin valokuva-albumi ja sen vieressä on kirja, kurkataanko?” Sirius kysyi. Vastautta odotamatta hän kuitenkin aukaisi kirjan. Harry oli kerännyt siihen muistoja vuosiensa aikana. Se oli vähän niin kuin päiväkirja, mutta Harry oli poika joten Siriuksen mielestä se ei voinut olla päiväkirja.
     
19.1. Keskiviikko.
 
 Tänään minä, Ron ja Hermione kävimme Hagridin luona. Minua alkaa jo huolestuttaa, Hagrid on jo aika vanha hän saattaa kuolla pian.
 Hagrid on sitkeä ja hänhän on minun ensimmäinen ystäväni velhomaailmassa. Niin omituista kuin se onkin, olemme olleet ystävät aina minun ensimmäisestä vuodesta saakka. Tosin välillä Hagrid on suuttunut jostain, mutta se on kuitenkin enemmän vahvistanut ystävyyttämme kuin rikkonut. Hagrid on minun neuvonantajani ja auttajani. On ihanaa kun on joku jonka luokse voi mennä kun tarvitsee neuvoa. Me autamme toinen toisiamme ja sitähän se ystävyys on.
Minua vähän pelottaa nämä tulevat koetukset, niihinhän voi vaikka kuolla. Ennen en ole pelännyt kuolemaa vaikka siihen onkin ollut syytä, ajattelen lähinnä, että näen taas isän ja äidin ja siinä pelkoni haihtuu. Olenhan minä selvinnyt jo yhdestä koetuksesta, mutta toinen on jo ensikuussa eikä minulla ole harmainta aavistustakaan mikä se koetus voisi olla. En ole juuri ehtinyt katsella kirjojakaan. Hermione tietysti tekee kaikkensa jotta löytäisi jotain vihjeitä, mutta minulla ei ole koskaan aikaa. En tosin ymmärrä miten Hermionella riittää aikaa…
 Onhan se vähän väärin teettää Hermionella työtä Kolmivelhoturnajaisiin, mutta hän kun haluaa niin itsepäisesti auttaa niin mitä muutakaan voin tehdä?

20. 2. Maanantai.

Huhuh! V.I.P. : t lähestyvät kovaa vauhtia ja niihinkin pitäisi lukea. Pimennonakka on hirveä hän antoi Georgelle ja Fredille jälki-istuntoa koska he pelasivat räjähtävää näpäystä tunnilla!

”Tuosta me emme olekaan kuulleet, vai mitä?” Sirius kysyi lopetettuaan lukemisen.
”Sirius et saisi katsella toisten päiväkirjoja,” James sanoi.
”Minähän olen vain avuksi,” Sirius yritti puolustella. ”Näin opimme tuntemaan Harryn paremmin,” hän jatkoi virnistäen.
”Se on kiellettyä,” James vastasi tietäen itsekin kuinka paljon kuulosti Lilyltä. ”Sinähän kurkit Susanin ja Lilynkin päiväkirjoja,” hän jatkoi.
”Halusin vain varmistaa että mitä Susan ajattelee minusta ja Lily… Kyllähän sinä sen tiedät. Hänen päiväkirjassaan oli aiheita vain kaksi – sinä ja koulu.”
---------------------------------------------------
Tässä, kommenteja?

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Vs: Uusia aikoja, uusia tuttavuuksia, 4 Luku ilmestynyt!
« Vastaus #29 : 26.06.2010 13:44:43 »
tosi hieno ja ihana jatko!!<33
hymyilytti ja aawitti kyllä tuo jamesin kosinta!!  :D

J
A
T
K
O
A
?
 :-*

Ginerva

  • ***
  • Viestejä: 239
  • Qhuinn & Blaylock
Vs: Uusia aikoja, uusia tuttavuuksia, 4 Luku ilmestynyt!
« Vastaus #30 : 28.06.2010 13:15:42 »
Ihanaaa!!!! Loistava luku. :D
Jatkoa pian :)
Ginerva :-*
Alussa oli maila, kiekko ja Teemu?

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Vs: Uusia aikoja, uusia tuttavuuksia, 4 Luku ilmestynyt!
« Vastaus #31 : 28.06.2010 20:40:54 »
Tykkäsin kovasti :D

Kerrassaan söpö luku kosintoineen ja päiväkirjan lukemisineen.

Loppu oli aivan ihana: Halusin vain varmistaa että mitä Susan ajattelee minusta ja Lily… Kyllähän sinä sen tiedät. Hänen päiväkirjassaan oli aiheita vain kaksi – sinä ja koulu.” Aawws...  ::)

Jatkoa! ;D

Lotazi kiittää ^^

Kukkamaaria

  • ***
  • Viestejä: 350
  • Keisarinna
Vs: Uusia aikoja, uusia tuttavuuksia, 4 Luku ilmestynyt!
« Vastaus #32 : 28.06.2010 21:49:58 »
Minulla oli sellainen muistikuva, että olin kommentoinnut jo tätä ficciäsi mutta en ollutkaan sitten loppu peleissä niin tehnyt  ??? :o olenpa huonomuistinen  :-\ no, korjaan sen tässä vaiheessa ja ilmoittaudun uudeksi lukijaksi :D tykkään teksteistäsi ja mielestäni kirjoitat hyvin :) tuleeko jatkoa piankin? ;)
But hey, isn´t it fun at the end of the day,
When everyone looks like me?
-Sonata Arctica -Cloud Factory

♥5.6.2011, 19.9.2012, 3.11.2014, 17.7.2018 & 18.6.2020♥

Tales By Kukkamaaria

Ava by Dolls

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Uusia aikoja, uusia tuttavuuksia, 4 Luku ilmestynyt!
« Vastaus #33 : 29.06.2010 15:26:56 »
Nyt ihmettelen miksi en ole ennen kommentoinut tätä. Olen lukenut tämän ja tää on aivan ihana. Muuta en nyt oikein osaa sanoa. idean on tosi kiva<3


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Uusia aikoja, uusia tuttavuuksia, 4 Luku ilmestynyt!
« Vastaus #34 : 01.07.2010 16:07:35 »
Jatkoa  äkkiä!
Tuli mieleen, et miten Herm ja Ron ei tajuu noiden oikeita henkilöllisyyksiä. Hei oikeesti, James, joka näyttää ihan Harrylta, sen paraskaveri-veli Sirius, ja Lily, jolla on samanlaiset silmät ku Harryl... Oikeita pauka päitä... ::)
Jatkoa, mahdollisimman nopeesti!
Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Uusia aikoja, uusia tuttavuuksia, 4 Luku ilmestynyt!
« Vastaus #35 : 11.07.2010 21:46:32 »
Hahaa! Pitkä on odotus, mutta uusi luku on saapunut! Sain sen valmiiksi tänään, vaikka aloitin sen vasta toissapäivänä. Luku on lyhyt, sillä en keksinyt mitään siihen. ;)
FlowerLadies, kiitos kommentistasi. Hyvä jos Jamesin kosinta mielytti. :)
Ginevra, kiitokset.  :-*
Lotazi, Kiitos! Minäkin pidin neljännestä luvusta.
Kukkamaaria, Jatkoa ei ehkä tullut kovinkaan nopeasti... Hmm... Mutta ei voi mitään. Ihanaa kun tykkäät :) . Kiitokset siitä.
HarryPotterFan4Ever, Ihmettelinkin poissaoloasi :D Melkein kaikkiin muihuin teksteihini olit kommentoinut, paitsi tähän. Kiitos kommentistasi.
Anaid, Jätin tarkoituksella Hermionen ja Ronin huomaamatta Harryn ja Jamesin yhdennäköisyyttä ja Lilyn ja Harryn silmiä. Se kuitenkin tulee vielä esille, ei ehkä tässä luvussa eikä varmaan vielä seuraavassakaan. Kiitos kommentistasi.

A/N Omistan luvun Kukkamaarialle, sillä hän kommentoi melkein jokaista tekstiäni ja saa minut sillä hyvälle tuulelle. Kiitokset siis hänelle  :-*


 Luku 5. Valokuva-albumi ja huispaus

 Kun Sirius oli mielestään tutkinut Harryn päiväkirjaa tarpeeksi, hän kävi käsiksi valokuva-albumiin. Ensimmäisellä sivulla oli kuva Harrysta, Ronista ja Hermionesta, he vilkuttivat kameralle hymyillen.
”On se Harry pahuksen paljon sinun näköinen”, Sirius sanoi Jamesille. James nousi telttavuoteestaan ja meni Siriuksen luokse.
”Kiva kuva,” hän tokaisi vain.
 Sirius käänsi sivua. Seuraavalla sivulla oli kuva, Hermionesta lukemassa kirjaa Tylypahkan kirjastossa, takana oli Ron joka yritti selvästikin säikäyttää Hermionea. Toisessa kuvassa oli Harry pelaamassa huispausta.
”Hänellä on sieppi kädessään”, Sirius sanoi.
 James katseli kuvaa. Tuntui kun hän katsoisi itsestään kuvaa, niin paljon Harry näytti häneltä.
”Terävä huomio”, James mutisi kun Sirius käänsi jälleen sivua.
 Nyt tuli näkyviin kuva, jossa olivat melkein kaikki. Siis melkein. Harry, Hermione, Ginny, Ron, Neville, Seamus, Dean, Luna, Fred, George, Angelina… Sirius ja James eivät tietenkään heitä tunnistaneet, he tunsivat kuvasta vain Harryn, Hermionen, Ginnyn, Ronin, Chon – joka oli tietysti myös mukana – sekä Weasleyn kaksoset. Kuvan alla luki Harryn käsialalla Albuksen Kaarti.
”Mikä ihmeen Albuksen Kaarti? Eikös se ole Feeniksin Kilta?” James kysyi.
”Ehkä Harry ei kuitenkaan ole kertonut meille kaikkea”, Sirius vastasi. Hän heitti albumin pöydälle ja sanoi:
”Eihän tuollaista nyt kukaan jaksa katsella, kun ei kerran ole meistä YHTÄÄN kuvaa! Voitko kuvitella?”
”Täällä on joku toinen albumi, jonka päällä lukee Potterit”, James sanoi. Hän otti albumin käsiinsä ja aukaisi sen.
 Ensimmäisellä sivulla oli kuva Jamesista ja Lilystä hymyilemässä. Lily piti sylissään pientä poikavauvaa, jonka James oletti olevan Harry.
”Hei! Nyt löysit oikean albumin!” Sirius sanoi riemuissaan. Hän otti albumin ystävänsä kädestä ja selaili sivuja. Lopulta hän kuitenkin heitti sen lattialle sanoen:
”Ihan tyhmää. Harrylla on kaksi albumia eikä kummassakaan ole kuvia minusta.”
 James nauroi ystävälleen. Oli niin Siriuksen tapaista etsiä kuvia itsestään eikä kenestäkään muusta.
”Hei, miten Harry voi?” Sirius kysyi muistaessaan vasta nyt, että James oli käynyt poikansa luona.
”Hmm… Matami Pomfrey sanoi, että hänen ruumiinsa on sairaalasiivessä, mutta sielu jossain ihan muualla. Ja se sielu kuulemma pitää hakea”, James vastasi heittäytyen sängylleen.
”Matami Pomfrey hokee aina jotain outoa”, Sirius totesi. Hän otti luudan ja sanoi:
”Tuletko pelaamaan huispausta?”
”Minua väsyttää. Mutta voin tulla”, James lisäsi kun huomasi Siriuksen alkavan mököttämään. ”Älä viitsi mököttää”, hän sanoi ja otti Ronin luudan.
 Kaksikko riensi naureskellen huispauskentälle. Päästyään sinne Sirius lensi heti yli-ilmoihin.
”Otetaan kisa! Kumpi ehtii ensin kiertämään kentän kuusi kertaa!” hän huusi ystävälleen.
 James naurahti, mutta lensi Siriuksen vierelle.
”N.. Y… T… NYT!” Sirius huusi.
 Molemmat lensivät lujaa, James tosiaan lujempaa, sillä hän oli pelannut enemmän kuin Sirius. Sirius lensi vain viisi senttiä Jamesin perässä huutaen hänelle jotain käsittämätöntä.
 James nauroi ja huusi taakseen:
”Oletpa sinä hidas!”
 Sirius kiihdytti vauhtiaan vasta viidennessä kierroksessa. James alkoi jo väsyä. Hän lensi kuitenkin ihan samaa reittiä.
 Lopulta James voitti, vaikka Sirius väittikin tämän huijaavan.
”Ihan varmasti! Minä näin! Kiersit toisen renkaan väärästä paikasta!” Sirius sanoi.
”Sinä olet vain huono häviäjä”, James sanoi nauraen.
”Enpäs ole!” Sirius väitti. Hän risti kätensä ja katsoi Jamesia muka- vihoissaan. Oikeasti Sirius vain halusi riidellä. Hän piti riitelemisestä niin kauan kuin se kesti, mutta sen jälkeen ei hänelläkään ollut hauskaa.
 James heilautti Ronin luudan olkapäälleen ja lähti lampsimaan linnaa kohti jättäen Siriuksen hölmistyneen näköisenä huispauskentälle.
 Pian Sirius kuitenkin juoksi ystävänsä kiinni ja he kävelivät yhdessä.
”Katso, vanha kunnon ruikuli”, Sirius sanoi virnistäen Jamesille kelmimäisesti.
”Mitä kuuluu ruikuli?” Sirius kysyi kovaan ääneen.
 Professori Kalkaros kääntyi. Hän katsoi hetken Siriusta ja sanoi sitten:
”Jälki-istuntoa, Newman.”
 Sen jälkeen hän kääntyi ja käveli linnaan.
”Eikö hän muka tunnistanut minua?” Sirius kysyi ihmeissään.
”Ei kai. Luulisi nyt että rakas ruikulimme meidät sentään tunnistaa”, James sanoi otsa rypyssä. Tilanne oli toden teolla ihmeellinen. Miten Kalkaros ei muka tunnistanut Jamesia ja Siriusta?
”Hei, Potter! Muistitko käydä sairaalasiivessä ennen harjoituksia?” poikien takaa kuului ilkkuva ääni.
 James kääntyi ihmeissään. Miten joku muka tunnistaisi hänet tässä ajassa?
”Kuka sinä luulet olevasi?” Sirius kysyi happamena.
”Malfoy, Draco Malfoy. Entä itse?” poika kysyi huomaten Siriuksen.
”Sirius Mus- Newman”, Sirius sanoi. ”Ja tämä tässä on minun kaksoisveljeni James Newman”, hän jatkoi.
”Newman? Ai te olette ne uudet oppilaat. Anteeksi, luulin sinua erääksi toiseksi”, Draco sanoi Jamesille. Hän ei kyllä näyttänyt yhtään pahoittelevalta.
”Niin taisit luulla. Harryksikö?” James kysyi halveksuvan näköisenä.
”Tunnetko sinäkin hänet?” Draco kysyi ja lisäsi sitten:
”Tietysti tunnet. Olen nähnyt sinut hänen kanssaan.”
 James tuhahti ja kääntyi mennäkseen linnaan.
------------------------------------------------------------------------------------
Kiitokset vielä kerran Kukkamaarialle!

Kukkamaaria

  • ***
  • Viestejä: 350
  • Keisarinna
Vs: Uusia aikoja, uusia tuttavuuksia, 5 Luku ilmestynyt!
« Vastaus #36 : 11.07.2010 22:54:25 »
A/N Omistan luvun Kukkamaarialle, sillä hän kommentoi melkein jokaista tekstiäni ja saa minut sillä hyvälle tuulelle. Kiitokset siis hänelle  :-*

Oi, liikutuin ihan kun omistit tämän uusimman luvun minulle! Kiitos! :-*

Pidin tästä uusimmastakin luvusta todella paljon :) Miksiköhän Kalkaros ei tunnistanut Jamesiä ja Siriusta? Mutta kaiketi sinä kerrot sen myöhemmin? ;) :) odotan innolla jatkoa ja toivon, että sitä tulee pian :)
« Viimeksi muokattu: 11.07.2010 23:01:31 kirjoittanut Kukkamaaria »
But hey, isn´t it fun at the end of the day,
When everyone looks like me?
-Sonata Arctica -Cloud Factory

♥5.6.2011, 19.9.2012, 3.11.2014, 17.7.2018 & 18.6.2020♥

Tales By Kukkamaaria

Ava by Dolls

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Uusia aikoja, uusia tuttavuuksia, 5 Luku ilmestynyt!
« Vastaus #37 : 12.07.2010 18:39:46 »
Oi, miten en huomannut että on tullut uusi luku?? ??? Ihme ettei Kalkaros tunnistanut Siriusta ja Jamesiä. Ja hauska juttu kun Malfoy luuli Jamesä Harryksi! :) Jatkoa?


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Tiara

  • lätkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 479
  • Lady Red
Vs: Uusia aikoja, uusia tuttavuuksia, 5 Luku ilmestynyt!
« Vastaus #38 : 12.07.2010 21:17:00 »
Tosi hyvä luku taas! :D Sirius ja James on kyllä ihan mahtavia! <3
Ihanaa kun Dracokin oli tässä. ;)

Diamonds
Are a Girl's Best Friend  ♥

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Vs: Uusia aikoja, uusia tuttavuuksia, 5 Luku ilmestynyt!
« Vastaus #39 : 17.07.2010 13:25:38 »
tosi hieno luku taaskin!!  ;)
ihanaa ku draco tuli