Kirjoittaja Aihe: Unartistic Art  (Luettu 14570 kertaa)

Aivohome

  • ***
  • Viestejä: 211
Vs: Fanart6: Hermione/Draco 2/6, 22.8.
« Vastaus #20 : 07.06.2008 20:57:02 »
Vau! Pidin erityisesti tuosta ensimmäisestä kuvasta, se vaan on... vau. Nyt kyllä voit kiittää itseäsi, en löydä edes sopivaa sanaa! :o
Täydellistä. Niiiin täydellistä.
(Ja onhan tuo toinenkin hieno^^)
avatar © mustapisara

Leona

  • ***
  • Viestejä: 3
Vs: Fanart6: Hermione/Draco 2/6, 22.8.
« Vastaus #21 : 02.07.2008 00:15:53 »
Ekasta pidän paljon, joskin Draco näyttää aika heikolta kantaakseen Hermionea.No, kumminkin hieno kuva.
Mutta toinen on silti suosikkina. Tunnelma on todella ihana ja olet panostanut väritykseen paljon. Mahtavaa työtä. ^^

Amy Malfoy

  • ***
  • Viestejä: 1 121
Vs: Fanart6: Hermione/Draco 2/6, 22.8.
« Vastaus #22 : 02.07.2008 09:40:58 »
Oih, ihanaa että löysin tänne! Kuten niiina sanoi, Draco/Hermione piirroksia on aaivan liian vähän!
Lisää voit pistää heti kun kerkeä..
Jaa... nin.. pitäisiköhän noistakin sanoa jotain... no, olen huono sanomaan mitään mutta yritetään:

Miksi: Aivan ihana, ei haittaa yhtään vaikka Draco on vähän feminiininen, eihän hänen kuulukaan mikään lihaskimppu olla.. Kuvat ovat siitä ihania, että ne antavat niin paljon omaan tulkintaan. Tästä voi jokainen itse päätelle mitä on tapahtunut, ja mikä tuo mystinen koru Dracon kädessä on... :)

Varjo: Todella kaunis ja herkkä.. Tästä pidän, että Dracolla näyttää olevan herkempikin puoli.. Itse en virheitä nähnyt, mutta se johtuu siitä, etten kovin kriteerisesti(?) kuvia katso.. En tiedä kummasta kuvasta pidin enemmän, kummatkin olivat aivan loistavasti piirretty ja tuli monenlaisia kysymyksiä mieleen kuvista.. ja sehän on yleensä tarkoituskin..
Toivottavasti tuot pian taas Draco/Hermionea esille :)

~Amy

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Fanart6: Hermione/Draco 2/6, 22.8.
« Vastaus #23 : 02.07.2008 11:02:10 »
Aivan ihania kuvia ei voi sanoa että toinen olisi ollut parempi molemmat oli yhtähyviä.
Jatka piirtelyä sitä sinä ainakin osaat ;)
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

nonaah

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Fanart6: Hermione/Draco 2/6, 22.8.
« Vastaus #24 : 23.07.2008 02:00:11 »
Oot tosi taitava piirtäjä, ite en pystyis moiseen! Molemmat työt on hyvin väritetty ja hyvin piirretty. En nyt oikee osaa sanoo muuta mutta hienoja nuo työt. ;>
lalalalalaaaaaa

bella-neiti

  • Vieras
Vs: Fanart6: Hermione/Draco 2/6, 22.8.
« Vastaus #25 : 25.07.2008 12:35:54 »
Ihania... :) Jotenkin niin hellällä kädellä piirretty :) Olet taitava. Voi kun osaisi itsekin... Laitahan vain lisää kuvia ;)

off// Ja taas mä raiskaan hymiöitä...

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Fanart6: Hermione/Draco 2/6, 22.8.
« Vastaus #26 : 04.08.2009 14:42:56 »
Vau, järjettömän ihanasti toteutit Dracon♥
Ihanat värit, olen niin kateellinen.