Kirjoittaja Aihe: Taivas ja Pilvi | S, romance? one-shot  (Luettu 1625 kertaa)

Netti

  • Vieras
Taivas ja Pilvi | S, romance? one-shot
« : 01.03.2010 21:45:20 »
Nimi: Taivas ja Pilvi
Tyylilaji: romance? One-shot (tai raapale, katotaan nyt mitä tulee :P)
Ikäraja: S
Kirjoittaja: minä
Oikolukija: itse olen yrittänyt löytää kaikki virheeni...
Paritukset: minä ja hän, joka tulee tuskin koskaan tätä lukemaan
Lisä tietoa: Eli tämä on otettu siis päiväkirjastani, jos jotakuta kiinnostaa :)
Yhteenveto: Sinä olet pilvi, leijailet pois luotani aina, kun tuuleni hipovat pintaasi.


               Taivas ja Pilvi

Taivas... Se myrskyää ja rauhoittuu. Hohkaa punaisena ja kimaltelee meren syvää sineä. Tiedän olevani taivas ja tiedän, että olet pilvi. Pilvi, joka puhtoisena ja pehmeänä tukee taivasta tietämättään, luo taivaalle loistoa.

Mutta sinä et tiedä, kuinka minä pilasin kaiken. Kuinka hylkäsin sinut ja tulevat aikamme toisen takia. Ei siksi että rakastaisin häntä kuten sinua. Se on aivan mahdoton ajatus! Ei, siksi kun olin toisen ystävä ja hänelle velkaa. Ja silti vaikka luovuin sinusta ystäväni vuoksi, en luopunut toivosta.

Joka kerta kun kävelen luoksesi, sinä tervehdit minua hymyillen. Minä hyräilen hiljaa, ja kun avaat suusi, yritän kaikkeni etten punastuisi. Niinkin yksinkertainen lempinimeni, kuin laululintunen, saa minut hymyilemään viikoksi, jos se vain tulee sinun somasta suustasi.

Sinä olet pilvi, leijailet pois luotani aina, kun tuuleni hipovat pintaasi. Vaihdat maisemia nopeammin kuin luuletkaan, mutta yritän pysyä perässäsi. Mutta yksi asia kestää kauemmin kuin tuulet ja myrskyt. Minä olen taivas ja sinä olet pilvi. Taivas rakastaa pilveään ja niin minäkin rakastan sinua.

A/N: Olisiko joku kiva ja kommaisi? :)) Piristäisi päivääni aika tavalla.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:25:05 kirjoittanut flawless »

Belsissa

  • Ikiunelmoija
  • ***
  • Viestejä: 760
    • Arcane Inspiration - blogini
Vs: Taivas ja Pilvi
« Vastaus #1 : 05.03.2010 11:20:59 »
Tämä oli todella ihana!

Pisti melkein itkemään, sillä ymmärrän täysin, miltä sinusta tuntuu tuossa tilanteessa. Pidän tämän tyyppisistä teksteistä erityisen paljon, joissa kirjoittaja on selkeästi ottanut asioita omasta elämästään. Eri asia olisi tietysti, jos et olisi maininnut tuota seikkaa, silloinhan en tietäisi niin varmasti, että tämä on suoraan omasta elämästäsi. Minusta kuitenkin tuntuu, että olisin arvannut tässä olevan jotakin hyvin henkilökohtaista taustalla, sillä itse tekstikin huokuu sitä. (Joka on ehdottomasti hyvä asia!)
Todella koskettavaa tekstiä, ei siitä pääse mihinkään. Tykkäsin kuvailustasi ja pienistä yksityiskohdista joita tekstissä oli, kuten tuo lempinimen mainitseminen. Sellaiset tuovat aina oman lisämausteensa tekstiin.

En oikein osaa sanoa muuta, kuin että anteeksi lyhyt ja tönkkö kommenttini. Kiitos lukukokemuksesta!
Arcane Inspiration - lifestyleblogini
Virvatulilaulu - kirjallisuusblogini

Netti

  • Vieras
Vs: Taivas ja Pilvi
« Vastaus #2 : 05.03.2010 13:43:56 »
Belissa, kiitos! Oikeesti lämmitti ihanasti kun sai tietää että oon saanut tollasii tuntei sut tuntemaan  :) Kiitos todella paljon!