Kirjoittaja Aihe: Twilight: Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett | S  (Luettu 6654 kertaa)

Ewelyn

  • Musta joutsen
  • ***
  • Viestejä: 663
  • Death makes artist.
Nimi: Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett
Kirjoittaja:  Minä.
Fandom: Twilight.
Oikeudet: En omista yhtään mitään, edes lauluja. Ne omistaa ihanainen Stephenie Meyer sekä kappaleitten sanoittajat.
Tyylilaji: Draama ja jonkunlainen huumori sekä fluff.
Ikäraja: S varmuuden vuoksi.
Paritus: Rosalie/Emmett, mutta Bella/Edward ilmenee sivussa. Lisäksi yksi henkilö, joka onkin tässä itseasiassa pääosassa.
Varoitukset: Voipi löytyä pientä kiroilua.
Yhteenveto: Miten Rosalie suhtautuukaan ystävänpäivään?

A/N: Tämä nyt on tällainen aika nopea raapustus, mitä en vatvonut päässä viikkoja. Eli laatu on sen mukaista. Lisäksi tämä osallistuu Ystävänpäivähaasteeseen.
JA tässä on käytetty lauluja, jotka olenkin listannut tuonne ficin loppuun. Ne eivät kuitenkaan liity millään tavalla Ystävänpäivähaasteeseen, vaan laitoin ne ihan huvikseen.  ;D
//16.2. Ai niin. En ole aiemmin kirjoittanu Culleneita ihmisinä, joten se unohtui mainita. Eli tarkoitukseni oli kirjoittaa tuonne jonnekin, että tässä kaikki ovat ihmisiä.
Kiitos minnamoi!

***

                                                        Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett

”Mi-mikä helvetti se tämä on?” kirkaisin järkyttyneenä. Emmett vilkaisi rauhallisesti sohvalta, katse täynnä rakkautta.
”Suklaarasia.”

Tuijotin häntä shokissa. ”Mutta…”
 Emmett käveli luokseni hymyillen. ”Nyt on ystävänpäivä ja silloin kuuluu lahjoa muita.”
”Jumalauta Emmett! Olen dieetillä!” Kirkaisin ja läjäytin häntä suklaarasialla kasvoihin.
”Ahaa?” Hän naurahti huvittuneena ja hieroi poskeaan.
”Tämä on vakava asia. Tuomitsen sinut oikeuteen dieetin häirinnästä.”
”Olen huvittunut.”

Puristin käteni nyrkkiin tuijottaen häntä kulmieni alta. ”Olen tosissani.”
”Rose… Ystävänpäivä on vain kerran vuodessa”, hän suostutteli räpsytellen silmiään.
”Aivan, mutta se onkin dieetin kriisipäivä.”
”Ole kiltti, yksi suk-”
”Jos et vaikene, tuomitsen sinut kyllä oikeuteen. Ja sitten olen myös tosissani, ihan oikeasti.”, ärisin vaarallisesti heilutellen sormeani hänen silmiensä edessä.

”Minun pitää puhua tästä Jessican kanssa, vaikka hän ei olekaan ystäväni”, mutisin itsekseni.

_*_*_*_*_*

Sieppasin kännykän laukustani ja lysähdin sängylleni. ”Jessica?” henkäisin. Tiesin hänen vastanneen soittooni, mutta hän ei vain ollut toennut vielä. ”Rosalie Hale?” hän piipitti hetken päästä.

”Minä. Minulla on aivan järkyttävää asiaa.” Taas tuli hiljaista.
”Miksi sinä kerrot sen minulle?” Jessica kysäisi ihmeissään.
Huokaisin ja pyöräytin silmiäni turhautuneena.
”Koska olet aivan helvetin järkyttävä pissis, idiootti ja vähä-älyinen.”
”Täh?”
”Ei jumalauta”, murahdin päätäni pudistellen.
”Täh?”
”Ole hiljaa, jooko? Äänesi saa pääni särkemään. Ja se taas ei tee hyvää otsahuokosilleni.”
”Täh?”

Vedin kännykän kauas itsestäni ja hieroin otsaani. ”Oletko vielä siellä?” Jessica huhuili kammottavalla hiiren äänellään.
Olin jo vastaamaisillani ei, mutta sanoin kuitenkin olevani paikalla.
”Niin. Emmett, poikaystäväni, antoi minulle ystävänpäivälahjaksi suklaarasian ja minä olen dieetillä.”
”Niin…?” Jessica kysyi tajuamatta sanaakaan puheestani.
”No enhän minä voi syödä sitä suklaarasiaa kun olen dieetillä. Sehän menee aivan pilalle!”
”Ahaa”, Jessica hihkaisi innostuneena ja jatkoi sitten: ”Siis sehän on niiiiin kamalaa! Miten hän voi tehdä sinulle näin? Eikö hän ajattele sinua? Eikö hän välitä? Onko hänellä edes tunteita? Siis niiQu minä olisin jo antanut pakit hänelle, sillä tuohan on järkyttävintä mitä kehittyneelle naiselle voi tehdä!” hän kimitti yhteen hengenvetoon.

Kehittyneelle… Puhuisi vain omasta puolestaan. Hänhän oli suorastaan madon tasolla eikä siitä tulisi ikinä nousemaankaan.
”Rosalie? Kuulitko mitä sanoin?”
Draamakuningatar, totesin sarkastisesti mielessäni.
”Kyyyllä”, sanoin ajatuksissani.
”Tulen sinne ja haistatan paskat sille jätkälle.”
”Mitä? Ei-!”

Toisessa päässä tuli hiljaista. Ärähdin vihaisena ja paiskasin kännykän lattialle. Nousin sängyltäni nopeasti ja sipsuttelin alas.

”Emmett…?” huhuilin suloisesti. Ei vastausta.

Kävelin keittiön ovelle ja kurkistin sen raosta. ”Onko Emmettiä näkynyt?” kysäisin Edwardilta ja Bellalta, jotka suutelivat intohimoisesti.

Bella katsahti minuun silmät utuisina. ”Mmm. Hän on… krhm. Vessassa.” Sitten hän kiinnitti huomionsa takaisin Edwardiin.

Juoksin portaat takaisin ylös ja kiiruhdin vessan ovelle. ”Emmett?”

”Kaksi pientä elefanttia marssi näin, aurinkoista tietä eteenpäin. Koska matka oli pitkä niin, päätti hän mukaan ottaa yhden kaverin…”

Tyrskähdin hihaani vasten hiljaa ja päätin jäädä kuuntelemaan. Kaivoin puseroni taskusta kameran käynnistäen sen mahdollisimman äänettömästi.

”Putte- possun nimipäivää eilen vietettiin…”

”Tässä tulee hirmuinen Rölli, on mulla metsässä tölli ja siellä mä asustelen. Tilipitappi, tilipitappi…”

”Oon nelivuotias oppimaan innokas, sain nimen hauskimman Kaapo…”

”Postin tuo, postin tuo, postin tuo Pate jokaisen luo…”

”Kun pikkupojat suksillaan laski mäessään niin jänöjussi pensaastaan katsoi ihmeissään ja niin hän nauroi itsekseen kun joku lensi pyrstölleen, niin huoleton, tuo leikki on ja aivan verraton…”

”Kappas vaan, Minttu sekä Ville…”

Avasin oven kikattaen hervottomasti. ”Em-Emmett…” pärskähdin ja lysähdin seinää vasten täristen naurusta.

Emmett katsoi minua järkyttyneenä ja vetäisi nopeasti suihkuverhon kiinni.
”Mistä lähtien sinä o- olet hoi-hoilannut lastenlau-lauluja”, nauroin niin huvittuneena, että sanoista ei tahtonut saada selvää.

Olin aivan varma, että Emmett oli punastunut suihkuverhon takana. ”Ne vain ovat niin hyviä ja päähän tarttuvia.”

Henkäisin syvään ja sanoin sitten niin pokkana kuin pystyin. ”Noh, laulapa minulle Muumit kun kerran niin hyvin on lastenlaulut jäänyt mieleen.”

Emmett rykäisi vaivautuneena. ”Jos en kuitenkaan.” Hymyilin kierosti. ”Voin minä kyllä näyttää tämän muillekin, sillä sain talletettua tämän huippu hyvään kameraani.” Painoin Start- nappulaa hymyillen edelleen.

Emmett inahti inhosta ja järkytyksestä kun kamerasta kuului hänen iloinen laulunsa.

”Eikö sinun kameran pitänyt olla laukussasi…?” Murahdin myöntävästi. ”Kyllä, mutta siirsin sen eilen juuri tämän neulepuseron taskuun, jos tarvitsen sitä jossain.”

”En kuullut käynnistymisen ääntä, mikä siinä yleensä on”, Emmett yritti. ”Et niin, koska lauloit todella kovaa.”

”Mitä täällä tapahtuu?” Bella kysyi vierestäni ja säpsähdin. ”Kuulit kyllä.”

Bella nyökkäsi. ”Totta kai.”

”Muumilaulu!” minä kikatin ja taputin käsiäni kuin pikkulapsi.
Emmett ravisti päätään kieltävästi. ”Ei ikinä.”

”Hyvä on sitten…” mutisin nousten seisomaan.
”Ei!” Emmett huudahti järkyttyneenä. ”Minä suostun.”

Vilkaisin Bellaa hymyillen ja painoin aloitusnappulan jälleen päälle. ”Aloita, kultaseni.”

~*~*~*~

Kun Muumipeikko, Pikku Myy
ja Muumipappa esiintyy.
Silloin laulut kutsukoon,
tuijottelutuokioon.

Käy muumilaaksoon, käy muumilaaksoon

Muumitalon asukkaat.
seuraksesi kohta saat.
Pääset mukaan viidakkoon,
taikapilvi karkeloon.
Nyt muumilaaksoon. (6x)

Paa-pa-pa-paa-pa
paap-paap-pa-paa-paa.
Maa-ma-ma-maa-ma
maam-maam-ma-maa-maa.
Paa-pa-pa-paa-pa.
Maam-maam-ma-maa-maa... paa. (2x)

Jos lähdet mukaan lupaan sen.
Saat muumihetken mieluisen,
vaikka mörön märinä,
voi värisyttää välillä.

Käy muumilaaksoon. (2x)

Jo muumiperhe odottaa.
Ja huuliharpun repustaan
kaivaa Nuuskamuikkunen.
Hän soittaa tutun sävelen.
Vie muumilaaksoon. (6x)

Paa-pa-pa-paa-pa
paap-paap-pa-paa-paa.
Maa-ma-ma-maa-ma
maam-maam-ma-maa-maa.
Paa-pa-pa-paa-pa.
Maam-maam-ma-maa-maa... paa. (5x)
Paa-pa-pa-paa-pa
paap-paap-pa-paa-paa.


~*~*~*~

”Öööh… Mitä hittoa?” Jessica piipitti vierestäni. Käännähdin häneen päin silmissä edelleen se iloinen pilke. ”Ei mitään”, sanoin ja väläytin tekohymyni.
”Mitä hän tekee täällä?” Bella kuiskasi korvaani hämmästyneenä. Huokaisin ärsyyntyneenä. ”Eiköhän Jessica voi näyttää sen ihan itse.”
Hän rypisti kulmiaan sievästi. ”Sanoit puhelimessa, etten saa tehdä sitä. Ja nyt…” Hän viittoi ympärilleen silmiään räpsytellen.
Nyökkäsin. ”Aivan, mutta itse asiassa olen innokas näkemään tämän”, selitin rauhallisesti.
Jessicaan leimahti heti se sama suuttumus, mikä oli tullut ilmi jo puhelimessa. Hän rynni vessaan silmät salamoiden ja pysähtyi henkeään haukkoen alastoman Emmettin eteen.
”Hei, muru”, Emmett hihkaisi tekopirteästi ja kaappasi tytön karhunsyleilyyn. ”Hei…!” Jessica kiljahti ja vetäytyi irti yökkien inhosta.
”Tämä on sopimatonta hienolle naiselle”, Jessica valisti kun oli saanut äänensä takaisin.
Virnistin omahyväisesti Emmettille ja muodostin sanat ”Ihan oikein sinulle” äänettömästi.
Emmett manasi hetken itsekseen, mutta kokosi itsensä. ”Mitäs tehtäisiin tänään?” Hän kysäisi huolettomasti, aivan kuin olisi ollut Jessican kanssa pitempääkin kuin kymmenen minuuttia.

Jessica punastui heleästi. ”Tuota… Minulla oli vain yksi juttu…” Sitten hän henkäisi syvään ja sylkäisi suustaan: ”Jumalauta! Eikö naisille anneta edes omaa rauhaa dieetille?! Onko pakko tyrkyttää suklaarasiaa, kun nainen ei voi ottaa sitä? Sietäisit saada kaksi vuotta kuristushuonetta!” Sen sanottuaan hän potkaisi Emmettiä suoraan miehen arimpaan paikkaan.
Loksautin suuni auki hämmästyneenä. Tiesikö Jessica tosissaan missä miehen arin paikka oli?
Jessica tuhahti ja marssi nokka pystyssä ohitseni. Hetken päästä ovi läimäytettiin kiinni ja taloon tuli hiljaista.
Emmett hyppeli paikallaan kasvot tuskasta vääristyneinä. ”Sinullakin ystävät…” Hän sai ähkäistyksi.
Nyökkäsin ja painauduin häntä vasten hymyillen. ”Laulapa minulle vielä jotain kivaa.”
”Olen alasti!”
”Ei se haittaa”, kikatin ja suukotin häntä poskelle. ”Lisää lastenlauluja?”
”Ole kiltti, älä piinaa minua enää.”
”No mennään jonnekin muualle laulamaan”, ehdotin nopeasti ja kiiruhdin sitten huoneeseeni odottamatta hänen vastaustaan.

Ehkei ystävänpäivä ollutkaan niin kamala. Tai no. Oli se, kiitos Emmettin.

***

A/N: Eli siis tässä olisi ne kappaleet, mitä käytin tähän ficciin:

Kaapo
Postimies Pate
Tässä tulee Rölli
Jänöjussin mäenlasku
Minttu sekä Ville
Käy Muumilaaksoon
Putte-possun nimipäivät

+ se Elefanttilaulu, jolle en löytänyt kappaletta.

***
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 19:15:48 kirjoittanut Beyond »
And if you die before I leave
What on earth becomes of me
Look around there's no one here
To love me and hold me. 
Robbie Williams - Please don't die

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett
« Vastaus #1 : 15.02.2010 19:17:06 »
: DDD Ihan loistava!
Nuo lastenlaulut kruunasivat kaiken xd Repesin "täh" puhelussa totaallisesti. Jessica on ihanan tyhmä :'DD
Ja dieetti : DD Hyvä oli ja tykkäsin <3
Mutta hiukan häiritsee se, että teksti on alleviivattu.
pst. emmett on paras ja olin eka!!!!; D
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

Ewelyn

  • Musta joutsen
  • ***
  • Viestejä: 663
  • Death makes artist.
Vs: Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett
« Vastaus #2 : 15.02.2010 19:47:19 »
ewii_, kiitos kommentistasi!  :) Minulla tuli pieni kämmi siinä alleviivauksessa, joten jouduin ränkläilemään sitä ihan kiitettävän monta kertaa. Ja taisit myös lukea tämän silloin, kun tässä oli ne alleviivaukset.

Anteeksi, koneeni sekoaa välillä, mutta se alleviivaus-juttu on nyt korjattu pois.  :)

Kiitos vielä kerran kommentistasi.  :-*
And if you die before I leave
What on earth becomes of me
Look around there's no one here
To love me and hold me. 
Robbie Williams - Please don't die

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett
« Vastaus #3 : 15.02.2010 19:54:22 »
Emment laulamassa Muumi-laulua!  ;D
 Tosi hauska ficci/one-shot!
Kiitos ja kunnia ihanaisesta kirjoituksesta!

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett
« Vastaus #4 : 15.02.2010 19:56:15 »
Just Rosen tapaista loukkaantua yhdest suklaarasiast!
ja Jessica yhtä tyhmänä ku aina.
Ja btw Sen elefanttilaulun nimi on Elefanttimarssi (olen erittäin perehtynyt lastenlauluihin ;D)
Joo tosi hyvä toi Emmett lauloi lastenlauluja juttu!
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett
« Vastaus #5 : 15.02.2010 20:00:36 »
Aivan mahtava! ♥
Repeilin täällä ihan tajuttomasti ja perheeni pitää minua nyt hulluna. Nice.. ;D

Ja juu, vessa kohtaus taisi olla jotenkin hiukkasen nolo Emmettille :D
Lastenlaulut sopivat niin hyvin Emmettille. ;D

Ja Jessica perus tyhmä itsensä :D
Mukava ystävänpäivä aiheinen one-shot. ;)

NiN
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett
« Vastaus #6 : 16.02.2010 07:47:12 »
haha tää oli hyvä, mut onks cullenit tos vampyyrei vai ihmisii? :D ku ei vampyyrit pysty punastuu tai syödä suklaat :DD

mutta joo jessica oli yhtä tyhmä ku meijän luokkalainen :D toi "täh?" kohta oli nii hyvä :D
"Disco is back, motherfuckers!"♥

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett
« Vastaus #7 : 16.02.2010 12:22:50 »
Hahaha, nauroinko ees ? ;D
Toi Jessican 'täh' kohta oli hyvä, tuli mieleen ihan oma itseni.. :D Sama vika, ain puhelimes 'täh' :D

Emmettin lastenlaulut oli ihanat <3  :D
Mutta, mutta jäi hieman hämäämään et eikö ne ollutkaan täällä vampyyreja ? Jos ei nii tohon alkuun vois laittaa, kaikki ihmisiä taai jtn sellaista. :)

Tää oli kiva ystävänpäivä one-shot. Tykkäsin.
Ja virheitä ei luonnollisestikkaan ollut. :)

- love, maria .
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

E_Bella

  • Vieras
Vs: Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett
« Vastaus #8 : 16.02.2010 15:40:00 »
hahah, Emmett laulaa LASTENLAULUJA? ;D en sitten yhtään nauranu en.. :D  'Täh', oli ihan paras :---D

Lainaus
Ja sitten olen myös tosissani, ihan oikeasti.”, ärisin vaarallisesti heilutellen sormeani hänen silmiensä edessä.
tuossa on tuollainen .", merkki jota siinä ei kai kuuluisi olla (?) tai siis tuo piste pois.. Muuta ei sitten ollutkaan.. :)

Juu, mahtava oli..   piristi...  ::)  ...tylsiä matikanlaskuja tehdessäni.. *kröhöm* 
Kiitokset tästä!  :)

Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett
« Vastaus #9 : 16.02.2010 18:18:15 »
Emmett laulamassa lastenlauluja :D

Aivan paras<3 Aivan mahtava toi suklaarasia juttu. Ja Jessica oli just sellanen miks oonkin sen kuvitellu! :D

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

Tattinen`

  • Mikki Hiiri
  • ***
  • Viestejä: 121
  • Muse<3
Vs: Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett
« Vastaus #10 : 21.02.2010 21:47:16 »
EI JUMA !!!
 ihan mahtava fic :'DD emmet oli nii ihana ku se lauleli noitlaului :D
lisdää tämmöisiä<3

~Tattinen`
No one's gonna take me alive, The time has come to make things right..

Ewelyn

  • Musta joutsen
  • ***
  • Viestejä: 663
  • Death makes artist.
Vs: Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett
« Vastaus #11 : 05.03.2010 09:38:37 »
Lööperiikka , kiitos kommentistasi.

Anaid, kiitos!  :D Tulipahan sitten selville senkin laulun nimi.

NiNNNi, kiitos sinulle.  :-*

minnamoi, kiitos kommentistasi.  :) Kyllä, he ovat ihmisiä, unohdin vain mainita tuon alkutiedoissa.

mariamo, kiitos. Se mainitaan nyt alkutiedoissa, kun joskus muistin laittaa senkin sinne.

E_Bella, kiitos kommentistasi.

Mustalupiini, kiitos sinullekin!  :D Ymmärrän kyllä Twilightvastaisuutesi enkä todellakaan pakota kaikkia kestämään tuota kyseistä fandomia. Mutta kyllä kommenttisi oli kunnollista palautetta, ilahduin siitä.

Hayles, kiitos.  :-*

Laurajoo
, oi kiitos kommentistasi.  :)

Tattinen`, kiitos.  :)

And if you die before I leave
What on earth becomes of me
Look around there's no one here
To love me and hold me. 
Robbie Williams - Please don't die

Vanamo

  • tökkijämestari
  • ***
  • Viestejä: 951
  • HUDI
Vs: Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett
« Vastaus #12 : 09.03.2010 16:18:10 »
 ;D Repesin.. Emmett laulaa lastenlauluja, hyvä idea! Siitä en tosin tykänny et Cullenit oli ihmisiä, mut se on vaan mun mielipide :-X.. Muuten hyvä tarina!  ;)
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.


 ♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥
 

Ewelyn

  • Musta joutsen
  • ***
  • Viestejä: 663
  • Death makes artist.
Vs: Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett
« Vastaus #13 : 09.03.2010 16:32:17 »
Twaikkari, kiitoksia, kiitoksia. En kyllä itsekään pidä Culleneista ihmisinä, mutta nyt vain tuli tuollainen idea, joka oli pakko toteuttaa.  ;)
And if you die before I leave
What on earth becomes of me
Look around there's no one here
To love me and hold me. 
Robbie Williams - Please don't die

Welmasein

  • Makeisprinsessa
  • ***
  • Viestejä: 259
Vs: Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett
« Vastaus #14 : 19.04.2010 14:27:24 »
Hihihihihihihihihihihihhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! että oli hyvä, kiitos!
Me ihmiset emme tule maailmaan, vaan maailma tulee meille. Syntyessään ihminen saa koko maailman lahjaksi.

Jostein Gaarder - Enkelimysteerio

Ewelyn

  • Musta joutsen
  • ***
  • Viestejä: 663
  • Death makes artist.
Vs: Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett
« Vastaus #15 : 22.04.2010 18:00:31 »
Welmasein, tackar.
And if you die before I leave
What on earth becomes of me
Look around there's no one here
To love me and hold me. 
Robbie Williams - Please don't die

phoebeZ

  • ***
  • Viestejä: 166
Vs: Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett
« Vastaus #16 : 09.05.2010 21:51:27 »
awwwwwwwww ♥

Ewelyn

  • Musta joutsen
  • ***
  • Viestejä: 663
  • Death makes artist.
Vs: Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett
« Vastaus #17 : 10.05.2010 17:50:14 »
phoebeZ, kiitoksia.
And if you die before I leave
What on earth becomes of me
Look around there's no one here
To love me and hold me. 
Robbie Williams - Please don't die

MissAlice

  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett
« Vastaus #18 : 11.05.2010 15:53:07 »
Niin mahtava ficci repesin totaalisesti kun kuvittelin emmettin hoilaamassa lastenlauluja :D
MissAlice, just love in Jasper :3

Ewelyn

  • Musta joutsen
  • ***
  • Viestejä: 663
  • Death makes artist.
Vs: Ystävänpäivä, jonka aiheutti Emmett
« Vastaus #19 : 11.05.2010 16:18:42 »
MissAlice, kiitos kommentistasi.
And if you die before I leave
What on earth becomes of me
Look around there's no one here
To love me and hold me. 
Robbie Williams - Please don't die