Kirjoittaja Aihe: Kysymykset ja Rowlingin vastaukset 7. kirjasta webchatissa  (Luettu 23520 kertaa)

Shallynn

Re: Kysymykset ja Rowlingin vastaukset 7. kirjasta webchatissa
« Vastaus #20 : 13.09.2007 16:34:57 »
Olen pahoillani, että ängen tänne näin, mutta eräs asia jäi häiritsemään. Ainoa kysymys, johon en saanut vastausta Rown chatista oli se, että minkä ikäinen Teddy Lupin oli siinä 19 vuotta myöhemmin? Eihän sen enää koulussa pitäis olla, mutta eikös se Tylypahkaan ollu menossa... Kai. Valaiskaa tyhmää. :D

Ja haluaisin myös tietää, kuka vei mun miehen, eli kuka Dracon vaimo on.

Shallynn

« Vastaus #21 : 15.09.2007 17:08:49 »
Ah, juu nii. :D Unenpöpperössä luin sen viimesen luvun, ettei enää ymmärtäny, mitä siinä tapahtu. Pitäs alkaa lukee toiseen kertaan, niin vois lukea ihan ajatuksella.

Dana Wolf

« Vastaus #22 : 30.09.2007 17:01:32 »
Lainaus käyttäjältä: "Shallynn"
Ja haluaisin myös tietää, kuka vei mun miehen, eli kuka Dracon vaimo on.
Minuakin jäi kiinnostamaan, vaikka Draco ei lempihahmoihini kuulu. Pieniä H/D-viboja sain kuitenkin kirjan loppuosassa 8) Ihanaa. Kuka vei Harryn miehen, tärkeä kysymys, jos mikä.
Power is when we have all justification to kill and we don't.

Voldemort

• Vieras
« Vastaus #23 : 08.10.2007 18:34:23 »
En tiedä miksi minusta on yhä hilpeää ajatella Harrya ja kumppaneita aikuisina ja virkamiehistyneinä ja naisistuneina. Niin käy meille jokaiselle, että kapinalliset asettuvat aloilleen ja ryhtyvät tekemään ja noudattamaan lakeja ja sääntöjä, kun ovat ensin kapinallisina niitä vastaan rikkoneet. :D Jostain syystä se vain on lähes yhtä hilpeää kuin kuvitella Voldemortia taikaministerinä.  :D

sokerijuurikas

« Vastaus #24 : 14.10.2007 13:20:57 »
mitä mitä mikä oli dumbledoren mörkö ? ´taisin hypätä sen kohdan yli :O

mutta joo oli ihan kiva lukea noita jutttuja  vaikka joitaki en tajunnut kunnolla kun tääenkku on mitä on köh köh :)

Makisuke

• Killan ex-Ylinoita
  • Mäksä
« Vastaus #25 : 14.10.2007 14:04:25 »
Lainaus käyttäjältä: "sokerijuurikas"
mitä mitä mikä oli dumbledoren mörkö ? ´taisin hypätä sen kohdan yli :O

Hänen siskonsa ruumis. *puistatus*
If you do not believe in any kind of magic, you might as well be dead. - Albert Einstein

Merle

« Vastaus #26 : 20.10.2007 07:27:40 »
Rowling Says Dumbledore Is Gay

http://www.newsweek.com/id/50787
Come as you are, as you were,
As I want you to be
As a friend, as a friend, as an old enemy

Jillian

• Vieras
« Vastaus #27 : 20.10.2007 11:49:54 »
En voi sanoa muuta kuin oh my God ja lähteä kirjoittamaan heti Albus/Gellertia.  :D

Mielenmaltti

« Vastaus #28 : 20.10.2007 13:51:42 »
Voi että, meinasin pudota tuolilta, kun luin tuon Dumbledore is gay -uutisen. Ihan mahtavaa, että Gellert/Albus on canonia! Tulee sellainen olo, että jes, just niin mäkin ajattelin.  :D

Siltikin olen hiukan hämmästynyt. En jotenkin odottanut kuitenkaan tällaista paljastusta Rowlingilta...
If you sing loud and clear
Someone passing by will surely hear you
No, you can't be afraid
If you ever want somebody near you

Iibis

« Vastaus #29 : 20.10.2007 13:59:01 »
Omgomgomg.

*squeeeeeee*

Hyvä JKR!

Taidan kyllä jättää A/G:n muille mutta aivan uskomaton uutinen! Ei sillä että tiedon olisi voinut iskeä kirjaankin (hohoho, voin vain kuvitella sen elokuvakohtauksen: "You Harry.... I'm gay."). Pistää miettimään että onko tämä ollut JKR:n omissa tiedoissa ihan alusta asti vai onko hän keksinyt tämän vasta myöhemmin. Joka tapauksessa, taitaa suututtaa melkoiset määrät kristittyjä (jotka tosin jo muutenkin polttelevat HP-kirjoja roviolla noituuden takia). Silti, JKR:n canoniksi tekemä homohahmo on upea juttu.

Oijoi. Mahdottoman hyvä uutinen kuitenkin.
E: In the last chapter the hero finally realizes that he has loved the heroin, in this case that heroin being you, all along, and begs her to stay.
J: That's why it's called fiction.

Ginger

• Vieras
« Vastaus #30 : 20.10.2007 14:18:26 »
Kuten joku tuolla aiemmin tuosta ensimmäisestä haastattelusta totesi, mikä ihmeen Rolf?!

Mutta siis, tästä tuoreimmasta haastattelusta, jos en niin tukevasti olisi köllötellyt sohvalla, olisin varmasti kierähtänyt lattialle. Ihana Albus, tuo on kyllä mahtavaa :D Nyt ne kuutoskirjan virkkausjututkin "käy järkeen".

Toisaalta, kuten mesessä käydyssä keskustelussa parkaisin: Se naitti mun Nevillen Hannahille! Eihän Hannahissa mitään vikaa ole, mutta se kuulostaa jotenkin justiinsa sellaiselta valinnalta, että kaikki puuskutytöt ovat hatussa ja yksi on vedetty Nevillelle vaimoksi.
Änpgh.

Sinällähän noita chat-juttuja on hauska kuulla, mutta toisaalta minä lasken ne canon-lisäyksiksi ja... Noh, onhan se sitten jokseenkin eri asia kirjoittaa/lukea AU:ta kuin mahdolista tulevaa esim. juuri Lunan ja Nevillen kohdalla. Rolf?!"(/)&%(%¤"(

Voldemort

• Vieras
« Vastaus #31 : 20.10.2007 14:42:21 »
Lainaus
Pistää miettimään että onko tämä ollut JKR:n omissa tiedoissa ihan alusta asti vai onko hän keksinyt tämän vasta myöhemmin.

En tiedä, mutta ne huuman kuukaudet, joissa Dumbledore eli, viittaisivat kyllä siihen, että ainakin seiskakirjaa kirjoittaessaan Row on jo tämän asian päättänyt.  :D

aya

• Vieras
« Vastaus #32 : 20.10.2007 14:55:32 »
Muahahahahahha. Albus on homo :'D Hitto, äsken kuulin. Kyllähän se DH siihen vähän viittasikin.  :D

Firdilien

• Fiktiiviseksuaali
  • Semi-ilkeä ihmissyöjätossu
    • Tossun ficit
« Vastaus #33 : 20.10.2007 15:29:34 »
Pakko kai JK:ta on kaikesta huolimatta rakastaa, kun se tuollaisenkin asian pystyy ääneen myöntämään, vaikka kaikkihan sen jo tiesivätkin. :D

Minua shokeeraa se, että tässä paljastui jo toinen canonpari, jota minä kannatan. Ensin Severus/Lily ja sitten Albus/Gellert... Mitäköhän vielä?  ;)
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.

68 to go.

Ever

• Basisti
  • Pesusienen muotoinen teddykarhu
« Vastaus #34 : 20.10.2007 15:49:02 »
Albus/Gellert on canonia, äääää, tämä on loistavaa!! Tottahan slasheri pystyy sen lukemaan kirjasta, mutta että se on virallisesti canonia.  :D  Aivan upeaa Rowlingilta. <3
"P.S. Ahahahaha!!!!!"
- Terry Pratchett: Naamiohuvit

Kalma

• Vieras
« Vastaus #35 : 20.10.2007 16:48:57 »
Kun Firdilien kertoi minulle tästä, olin vähän hämmästynyt että mitä.. Toivottavasti alkaa ilmestymään hyviä, K-18 fikkejä joita sitten voi lueskella. Albus/Gellert kuulostaa todella hyvältä ja odotankin suuresti tuollaista fikkiä, varsinkin sellaista jossa Albus on hieman nuorempi, jolloin siinä on varmasti enemmän katseltavaa, tarkoitan siis muitakin kuin A/G. Ihanaa että Rowling teki näin, suvaitsevaisuutta näinkin suositussa kirjassa, tekee varmasti hyvää ja melkoinen lahja niille jotka kirjoittaa slashia. Sanotaan nyt vaikka lopuksi vaikka Awww.

illusioni

« Vastaus #36 : 20.10.2007 16:49:43 »
Mie sain jonkun ihme kohtauksen kuin luin MuggleNetistä, että Grindeldore on canon! Veli tuli viereisestä huoneesta katsomaan, että mikä on hätänä... Grindeldore oli jo ennen tätä paljastusta miun OTP(tai okei, R/S on, mutta tämä on hyvänä kakkosena), ja nyt sitten... Aww! Rowling kuulemma sanoi yleisön reaktion nähtyään/kuultuaan: "If I had known this would have made you so happy, I would have told you years ago."  Julma nainen :D Kyllä tällaisista asioista pitää kertoa slashareita täynnä olevalle fanikunnalle.

Jos joku kaipailee AD/GG ficcejä niin http://community.livejournal.com/grindeldore/?skip=20 on useita(englanniksi), suosittelen erityisesti DHFiccer aka Lynnin Two Months of Insanitya (PG-13/R), joka sijoittuu sille kohtalokkaalle kesälle... Albus ja Gellert nuorina 1800-luvun lopulla, got to love it!
LV: Keep your shirt on, for fuck's sake! We're not playing Strip Poker here!
HP: We could, you know.
LV: Yes, I think I read a PWP like that once.
(Waiting for Book Seven by Fourth Rose)

LD-

« Vastaus #37 : 20.10.2007 17:26:04 »
Mä sekosin totaalisesti kun kuulin tuon AlbusxGellert -jutun. Siis ihan tosi. Seittosen jälkeen ko. paritus nousi yhdeksi mun lempiparituksista ja nyt kuulen tällaista ei vitsi ne on fiktiivisiä henkilöitä ja mä oon vaa nii .. x___x;;!!!!!!11 Voi vitsi. Toi paritus oli mulle aina niin canonia ja nyt se paljastuu canoniksi! EI HITTO.

KIITOS JKR!! 8DD

Omg. Ihanaa.

LD
[size=75]will you shut up your mouth if i'll cut your tongue ?[/size]

Acore

« Vastaus #38 : 20.10.2007 17:41:55 »
Ihanaa saada tietää muidenkin hahmojen kohtaloista. Minusta olis myös ollut ihan mahtavaa jos Lunasta
olisi tullut Taikaministeri. :D

Ihanaa että Row teki tuollaisen paljastuksen! Se sopii tavallaan niin hyvin kuvaan. En malta odottaa että pääsee D/G ficcejä lukemaan. ah!
[size=85]Toisinaan sitä on tuulilasi, toisinaan taas hyönteinen.[/size]

Triks

• Kaamee renttu!
    • Ei oo mukavaa
« Vastaus #39 : 20.10.2007 17:47:09 »
Minä taidan olla ainoa, joka näyttää punaista valoa Dumbledore-paljastukselle. Ei, ei, ei. Seiskakirja sai Dumbledore-mielikuvani romahtamaan jo muutenkin. En olisi halunnut kuulla tätä.

...ei, en ole homofobinen. En vain halua mieltää Dumbledorea homoksi.
Nimittäin sulle kerron murheeni, olet rakastettuni.
Suudelmasi polttavat aina tulta kuumemmin.

"My name is Black, Regulus Black". ♥