Kirjoittaja Aihe: 3 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta [S/R - S]  (Luettu 9286 kertaa)

Annie Black

  • ***
  • Viestejä: 297
  • VIVA ESPAÑA!
    • Salmiagin epäsyvälliset mietiskelyt
Nimi: 3 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta
Kirjoittaja: Annie Black
Genre: romance, angst
Paritukset: Sirius/Remus
Ikäraja: S
Disclaimer: Hahmot ja paikat kuuluvat J.K. Rowlingille, mie vain vähän leikin niillä.
A/N: Tämä on tuohon 3, kertaa kun...-haasteeseen. Ensimmäinen ilta sijoittuu Remuksen ja Siriuksen kouluaikaan, toinen ja kolmas ilta Feeniksin Killan aikoihin. Näistä tuli melko 'pitkiä', mutta ei se haittaa. :> Osallistuu myös FF100:seen. Aiheena minulla on siinä Sirius/Remus

034. Liian vähän

Ensimmäinen ilta

Taivas oli hyvää vauhtia tummumassa syyskuisena iltana. Jos joku aivan muu olisi kävellyt Tylypahkan pihalla, hän ei olisi ensi silmäyksellä huomannut kaukana rannan tuntumassa istuvaa tummaa hahmoa. Mutta Remus ei ollutkaan vain silmäillyt pihamaata vaan nimenomaan etsinyt tuota poikaa, joka oli vaipuneena mietteisiinsä, hyvin epätavallista häneltä. Remus tiesi, ettei pojan kesä ollut mennyt hyvin. Hän oli karannut kotoaan. Voi kuinka Remus olikin toivonut tämän tulevan hänen luokseen karattuaan, mutta poika oli tietenkin mennyt Jamesin luokse. Tarkemmin ajatellen oli parempi, että hän ei ollut tullut Remuksen luo.

Remus käveli pojan luokse ja istahti tämän viereen puun juurelle. Hän olisi halunnut lohduttaa tuota synkkää poikaa, pitää tätä sylissään, suudella tätä. Suudella Siriusta? Ajatus sai perhoset lentelemään Remuksen mahassa ja hetken hän oli jo aikeissa tehdä ajatuksistaan totta. Ennen kuin hän kerkesi tehdä mitään typerää, hänen harhaileva mielensä palasi takaisin maan pinnalle ja esti hänen kehoaan nojaamasta Siriukseen päin. Mitä Siriuskin olisi ajatellut, jos saisi tietää hänen ajatuksistaan? Ei, Sirius ei saisi tietää niistä. Haikein mielin Remus tyytyi vain kiertämään kätensä ystävänsä ympärille ja halaamaan tätä lohduttavasti. Hän tiesi, että sitä Sirius tarvitsi tällä hetkellä eniten. Ystävää, ei rakastajaa.
 

Toinen ilta

Remus tunsi itsensä väsyneeksi. Edellisenä yönä oli ollut täysikuu ja huolimatta taikajuomasta, jota hän otti pystyäkseen muuttumaan ilman sen kummempia rähinöitä, muodonmuutos oli ollut kivulias. Hän tiesi, ettei Siriuksellakaan mennyt hyvin. Tämä oli perin kyllästynyt Killan päämajassa, hänen lapsuudenkodissaan, piileskelyyn. Harrykin oli palannut takaisin Tylypahkaan joululoman jälkeen ja Sirius tuntui ajattelevan, että hänellä ei ollut minkäänlaista syytä elää. Illat ja etenkin viikonloput Sirius vietti Hiinokan kanssa tuliviskiä naukkaillen. Remuksesta tuntui kuin olisi ollut valmis tekemään mitä vain saadakseen ystävänsä paremmalle mielelle.

Remus käveli Kalmanhanaukio kahdentoista keittiöön ja kaivoi kaappeja kunnes löysi etsimänsä. Suklaata. Se oli ainoa asia, joka auttoi hänen masennukseensa, se saattoi myös olla ainoa asia joka auttoi Siriuksen masennukseen. Harppoessaan pölyisiä portaita, Oljo, missä se on kun sitä tarvitaan?, kaksi kerrallaan hän kuuli jostain ylempää laulua. Hän saapui ruskealle ovelle ja raotti sitä. Laulu voimistui ja Remus huomasi, että laulaja oli humaltunut Sirius, kuinkas muutenkaan. Sirius istui Hiinokan vieressä, puristaen tuliviskipulloa tiukasti kädessään.

”Remus, tule laulamaan kanssani.” Kaikessa humaluudessaankin Sirius näytti Remuksen silmissä erittäin valloittavalta. Hän ei vastannut ystävälleen mitään, istui vain tämän viereen ja ojensi tälle suklaata. Huulet maitosuklaasta ruskeana Sirius tuijotti Remusta silmiin ja tämän oli vaikea olla vain paikoillaan toisen tuijotettavana. Mikä onni, ettei Remus pitänyt tuliviskin mausta, muuten hän ei luultavasti olisi voinut vastustaa Siriuksen vetoavia silmiä ja suklaanruskeita huulia.


Kolmas ilta

Remus ja Sirius istuivat Kalmanhanaukio kahdentoista keittiön lattialla, takan edessä. He molemmat toivoivat, ettei Harry ollut jäänyt kiinni siitä, että oli ottanut heihin yhteyttä. He tiesivät, että Pimento vartioi tulisijoja, eikä varmasti päästänyt helpolla ketään, joka rikkoi sääntöjä. Remus katseli otsalle laskeutuvien ruskeiden hiuksiensa alta salaa Siriusta jonka kasvoille oli levinnyt pieni hymy.

”Mille sinä hymyilet?” Remus kysyi. Sirius käänsi päätään ja katsoi Remusta hymyillen.
”Muistelen meidän kouluaikojamme. Muistatko kaikki kepposet mitä teimme?” Siriuksen hymy leveni entisestään ja se sai Remuksenkin hymyilemään vähän. ”James jahtasi Lilyä ja me muutuimme joka kuukausi animaageiksi.” Tässä kohtaa hymy kaikkosi Remuksen kasvoilta ja hänen kasvonsa synkkenivät.

”Minulle ne kuukausittaiset vierailut Rääkyvässä Röttelössä eivät ole muistelemisen arvoisia muistoja.” Remus sanoi ja tuijotteli omiin käsiinsä. Näiden sanojen jälkeen Sirius katsoi ihmissutta ja vaihtoi paikkaa tämän vasemmalle puolelle. Animaagi tuli niin lähelle, että Remus tunsi hänen lämpönsä omaa kehoaan vasten. Se tuntui hyvältä. Remus tiesi, että Sirius tarkoitti sen ystävyyden eleeksi, ei miksikään muuksi, mutta Remukselle se tarkoitti muutakin. Se merkitsi sitä, että Sirius rakasti häntä. Ei ehkä niin kuin hän olisi halunnut, mutta se merkitsi hänelle enemmän kuin mikään muu.
« Viimeksi muokattu: 01.01.2010 22:38:57 kirjoittanut rimpsessakerpeera »
Just laughing my ass off.

AVATAR

coma-white

  • ***
  • Viestejä: 64
Re: 3 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta [S/R, G]
« Vastaus #1 : 01.08.2007 18:18:40 »
Oi, tämä oli tosiaan ihanan haikea ja kaunis :> Pituutta olisin vain kaivannut enemmän, enemmän Remuksen ajatuksia hänen tunteistaan Siriusta kohtaan ja muita tietoja kulloisestakin elämäntilanteesta. Mutta toisaalta joo, toimi tämä ihan hyvin näinkin. Kiitoksia tästä! ^^

Ja ps, ihana avatar sinulla! :D Olen juuri menossa tuota elokuvaa tästä katsomaan.
Time runs backwards

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 968
Re: 3 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta [S/R, G]
« Vastaus #2 : 01.08.2007 18:30:13 »
Heh, nämä olivat kivoja. :)
Varsinkin viimeisestä tykkäsin kovasti, kun Siriuskin "antoi vähän vastarakkautta", vaikkei ehkä sillä tavalla kuin Remus olisi toivonut. Ajatus Siriuksesta naama suklaassa oli todella huvittava, ja pidin myös ekan raapaleen tästä kohdasta kovasti:
Lainaus
Voi kuinka Remus olikin toivonut tämän tulevan hänen luokseen karattuaan, mutta poika oli tietenkin mennyt Jamesin luokse. Tarkemmin ajatellen oli parempi, että hän ei ollut tullut Remuksen luo.
Jotenkin vaan tosi söpöä, tällaista näkökulmaa en muista S/R-ficissä nähneenikään aiemmin.
Mutta siis pidin, ihan piristäviä, vaikkei mitään varsinaisesti tapahtunutkaan näiden kahden välillä.

~Violet kiittää

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Tikkis

  • Mrs. Black
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 452
  • Ava Fractalta <3
Re: 3 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta [S/R, G]
« Vastaus #3 : 01.08.2007 19:29:04 »
Kolme suloista pientä tarinaa. Remus oli suloisen ujo ja se sai aina minut hyvälle tuulelle. Vaikka olihan se Remuksen kannalta typerää, ettei Sirre tahtonut suudella häntä.

Tekstit olivat onneksi erilaisia, enkä pahemmin samankaltaisuuksia löytänyt. Se on todella iso plussa, koska olisi tylsää lukea kolmea lähes samanlaista tarinaa. Minusta onnistuit äärimmäisen hyvin näissä! (:

~TIkkis
Aina ei sanoja tarvita.
Vain katse alaston.

Carolynne

  • A proud Hufflepuff
  • ***
  • Viestejä: 1 341
Re: 3 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta [S/R, G]
« Vastaus #4 : 02.08.2007 23:10:20 »
Suloinen ja ihana ^^
Remuksen ajatuksiin oli erittäin helppo samaistua ja tykkäsin kovasti kolmesta erilaisesta illasta, jotka olit valinnut kerrottavaksesi. En yleensä pidä Siriuksesta ficeissä, vaikka oikeaa hahmoa palvonkin, mutta tässä hän oli lumoava ja hurmaava. Remuksen lailla minunkin teki mieli suudella häntä ^^
Lopusta tykkäsin, mukavaa, että kaikki ei aina päätykään hyvin eivätkä pojat aina saa toisiaan. Tämä oli tosi realistinen, ja siitä pidinkin eniten.
Vaikka tämä toimi haikeiden pätkien ansiosta kunnon aaw-pätkänä, jäin ehkä kuitenkin kaipaamaan jotain hieman iloisempaakin muistoa. Kelmeistä kun kumminkin on kyse ^^

Kiitos kovasti kauniista ficistä,
Carolynne
"Forever may only be twelve days."
"Then we'll take those twelve days, and we'll live twelve lifetimes."

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 501
Re: 3 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta [S/R, G]
« Vastaus #5 : 03.08.2007 00:45:32 »
Sirius/Remus ei oo koskaan erityisemmin muhun iskenyt, mutta tykkäsin tästä.^^
Todella hyvää tekstiä, ja kuten täällä on jo aikasemmin mainittu, Remus oli kyllä suloinen. Kävi ihan sääliksi...

Olen surkea kommentoimaan, mutta niin. Tykkäsin!


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Eruru

  • ***
  • Viestejä: 398
  • easy, breezy, beautiful
Re: 3 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta [S/R, G]
« Vastaus #6 : 03.08.2007 13:29:15 »
Lainaus
Huulet maitosuklaasta ruskeana Sirius tuijotti Remusta silmiin ja tämän oli vaikea olla vain paikoillaan toisen tuijotettavana.
NIIN suloista! Grr, itse olisin varmaan hypännyt suoraan Sirren kaulaan. ;D Olisin kyllä toivonut hieman onnellisempaa loppua, kuten vaikka että Sirius olisi suudellut Remusta, ennen kuin tyyppi ehti tehdä mitään :D No mut joo, kiitoksia kivasta tarinasta :)

Smarou

  • ***
  • Viestejä: 364
Re: 3 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta [S/R, G]
« Vastaus #7 : 03.08.2007 20:01:53 »
Lainaus käyttäjältä: "Eruru"
Olisin kyllä toivonut hieman onnellisempaa loppua, kuten vaikka että Sirius olisi suudellut Remusta, ennen kuin tyyppi ehti tehdä mitään

Juuri tuota kaavailin heti kun aloitin lukemisen ja olisin sitä toivonut myös, voi että, veit sanat suustani.

Mutta kuten jo mainittu, älyttömän suloinen teksti, tekstit. ^^
~Kuin sokea auringosta, minä kerron teille rakkaudesta~

Hekate

  • ***
  • Viestejä: 15
Re: 3 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta [S/R, G]
« Vastaus #8 : 04.08.2007 09:45:03 »
Samaa odotin kun Eruru ja Smarou. Ehkä vähän petyinkin, kun niin ei käynyt.
Ei se kuitenkaan tästä huonompaa tee. Söpö kuin mikä.
Ensimmäisestä illasta pidin luultavasti eniten. Kun vaan pidän niin kauheasti nuoresta Remuksesta.
Ne timeas illam, quae vitae est ultima finis:
Qui mortem metuit, perdit, quod vivit, id ipsum.

Kissanpentu

  • ***
  • Viestejä: 91
Re: 3 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta [S/R, G]
« Vastaus #9 : 04.08.2007 13:01:41 »
Oh, ihana ficci. Lopussa kyllä jo odotin et Sirre yllättäis Rempan suutelemalla tätä, tai Remppa unohtas kerranki ajatella ja suutelis Sirree. No kaikkea ei voi saada ^^
Ihanan lämpiman ja lohdullisen, mutta surullisen olonen. (tajusko kukaan?) Varsinki kohta jossa sirre oli humalassa ja suu suklaassa oli ihana <3
Ollaksesi vapaa
ymmärrä vankeutesi aste

HannahM

  • ***
  • Viestejä: 246
Re: 3 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta [S/R, G]
« Vastaus #10 : 05.08.2007 21:22:15 »
Voi kun oli suloinen. Varsinkin kakkosen humaltunut ja suklainen Sirius oli ihana. Ja Remuskin oli ihana mietiskelevä itsensä. Minusta taas oli hyvä, että he eivät suudelleet, koska se tavallaan jätti jännityksen päälle vielä lukemisen jälkeen eikä tullut sellaista arvasin-että-ne-suutelee-tunnetta. ^^ Toivottavasti tajuat mitä yritän selittää.

Oli oikein suloinen ja nostatti hymyn huulille.

Brenda

  • ***
  • Viestejä: 62
    • http://brenda-malfoy.livejournal.com
Re: 3 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta [S/R, G]
« Vastaus #11 : 05.08.2007 22:54:05 »
Nimi houkutteli lukemaan, hienosti keksitty. ^^

Pidin siitä, miten jokainen ilta oli tunnelmaltaan erilainen; ensimmäisessä Sirius oli juuri karannut kotoaan, toisessa humalainen ja turhautunut ja kolmannessa peloissaan kummipoikansa puolesta, mutta muistelee kuitenkin ilolla ja kaipuulla menneitä.

Lainaus
Kaikessa humaluudessaankin Sirius näytti Remuksen silmissä erittäin valloittavalta.
Yksi koko ficin parhaimpia kohtia, ellei jopa paras. Sirius humaltuneena, nam. En ymmärrä, kuinka Remus onnistuu vastustamaan hänen viehätysvoimaansa kerta toisensa jälkeen.

Mistä päästäänkin siihen, miten Remus on todellakin ollut aina pohtivaa sorttia, ja jotenkin suloista, kuinka hän jokaisessa osassa haluaisi suudella Siriusta, mutta lopulta päätyy ajattelemaan liikaa ja pitäytyy vain halauksissa, merkitsevissä katseissa ja muissa ystävyydenosoituksissa. Toisaalta Remus on hankala hahmo kirjoittaa, sillä hänen ajatuksiaan pitäisi kuvailla todella tarkasti, jotta niistä löytäisi tarpeeksi syitä hänen käytökselleen. Kuvailua kyllä riitti, suloista ja välillä sisintä riipivää sellaista, ja kenelle tahansa muulle hahmolle sitä olisi ollut tarpeeksi, mutta jotenkin minun mielestäni Remus miettii kaiken vielä vähän pidemmälle, you know? Hyvä, en minäkään.

Lainaus
joka oli vaipuneina mietteisiinsä
Tuo hyppäsi silmään, sillä vaikka mietteitä on useampi, niin miettijöitä on vain yski, eli eikös sen pitäisi olla vaipuneena?

Viimeinen ilta oli omalla tavallaan kaunis, sillä se sisälsi uuden puolen minulle. En ole nimittäin koskaan lukenut tuosta kyseisestä illasta Remuksen ja Siriuksen - tai ylipäätään kenenkään muun kuin Harryn - näkökulmasta. Itse asiassa en ole edes koskaan tullut pohtineeksi sitä tarkemmin vaan tyytynyt siihen, mitä Rowling meille paljastaa, joten pointsit sinulle minun silmissäni uudesta todellisuudesta.

Viimeisessä osassa toistettiin kuitenkin liikaa sanaa hymy (yht. 6 krt, välillä voisi korvata vaikka virnistyksellä), ensimmäisessä taas sanaa olla eri muodoissa (14), samoin sana luo tai luokse toistui neljästi. Ei tämä varmaan ketään muuta edes häiritse, mutta minä vain kammoan toistoa, kun se ei ole tarkoituksellista ja tehokasta. Esimerkiksi tuon olla-verbin voisi useimmissa tapauksissa korvata niin monella muulla, paljon enemmän kuvaavalla verbillä, kuten nyt vaikkapa tuossa oli vaipuneena mietteisiinsä --> istui vaipuneena mietteisiinsä. Tosin tietenkin jos ja kun kyseessä on perfekti tai pluskvamperfekti, kuten yleensä on ja kuten tässäkin useimmissa tapauksissa oli, tämä ei ole mahdollista, mutta joo.

En edes itse ole enää varma, mitä yritän oikeastaan selittää, joten taidan vain tyytyä sanomaan, että onneksi tällainen ihana "3 kertaa, kun" -haaste on annettu, kaikki tähän mennessä lukemani ficit ovat olleet aarteita. ^^
How could you possibly know what I'm going through right now?

”Argh, kun menee taas hermot. Ihan kun Harrylle soittais ja Ray vaan vastais koko ajan.”
”:'DDDDDDDD”

Annie Black

  • ***
  • Viestejä: 297
  • VIVA ESPAÑA!
    • Salmiagin epäsyvälliset mietiskelyt
Re: 3 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta [S/R, G]
« Vastaus #12 : 05.08.2007 23:34:20 »
Täytyy sanoa, että olin todella yllättynyt kommenttien määrästä ja se sai minut todella hyvälle tuulelle, sillä, täytyy nyt myöntää, tämä on ensimmäinen HP-ficcini, jonka olen koskaan kirjoittanut. Kiitoksia siis kaikille, jotka ovat lukeneet ja vieläpä jaksaneet kommentoida tätä! :>

huna-chan, kiva, että pidit. :>

coma-white, pituutta ei näihin enempää tullut, koska alunperin näistä piti tulla raapaleita. Elikkä nämä ovat nyt venähtäneitä raapaleita. Hirveästi tekisi kyllä mieli kirjoittaa jokaisesta kunnon pitkät oneshotit, mutta ehkä jätän väliin, ainakin vielä.

P.S. Kiitos, miustakin se on ihana. ;>

Violet Baudelaire, mukavaa, että pidit ja yritinkin saada uutta näkökulmaa näihin sekä kertoa asioista mistä itse en ainakaan ole ennen S/R ficejä lukenut.

Tikkis, eihän sitä tiedä, vaikka Sirre olisikin tahtonut suudella häntä. *virn* Ja tuskinpa olisin tänne viitsinyt laittaa kolmea samanlaista tarinaa. :> Kiitoksia!

Carolynne, olen niin paljon lukenut niitä ficejä, joissa pojat saavat toisensa, niin tartuin heti tähän, kun näin tämän tuolla "3 kertaa, kun.."-topicissa. Aww-pätkäksi tämä oli oikeastaan tarkoitettukin ja täytyy myöntää, etten todellakaan tiedä, kuinka olisin saanut aikaiseksi iloista muistoa tällä otsikolla. :> Kiitos kommentista!

Angelina Anturajalka, olen kovin otettu, että pidit tästä, vaikka paritus ei sinua iskekään. :) Kiva kun pidit ja voit uskoa, että tämäkin kommentti sai hymyn huulilleni! :>

Scintilla, joskus todellakin on parempi, kun nämä kaksi eivät saa toisiaan, vaikka se onkin äärimmäisen surullista. Olen erittäin iloinen itse siitä, että keksin tuon tuliviskin syyksi, sillä se toi omasta mielestäni vähän... piristettä? Onkohan se oikea sana tähän? No joka tapauksessa, se toi jonkinlaista mukavaa tunnelmaa tähän [tosiaan, se on vain oma mielipiteeni]. Kiva kun tykkäsit!

Eruru, luultavasti minäkin olisin hypännyt Sirren kaulaan, mutta minulla ei olekaan Remuksen itsehillintää. Enhän minä toki voinut laittaa Siriusta suutelemaan Remusta, koska tämähän nimenomaan oli kertomus niistä illoista, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta. :D

Smarou, sinulle samat sanat kuin Erurulle. ;> Kiitoksia! :)

Hekate, sinullekin vielä samat sanat kuin Erurulle. :D Nuori Remus on tosiaankin ihana. :)

Kissanpentu, hienoa, että pidit tästä. :) Sinullekin täytyy sanoa, että tarinat eivät olisi sitten vastannut oikein tuota nimeä, jos he olisivat kuitenkin päätyneet suutelemaan. :D Kyllä minä ainakin tajusin. ;)

HannahM, jostain syystä kaikki tuntuvat pitävän humalaisesta Sirrestä! :D Olen aivan samaa mieltä kanssasi! Paitsi tietenkin, jos itse olisin ollut lukemassa tätä, olisin toivonut heidän suutelevan. Ja tästä ficistä on mielestäni todella vaikea odottaa, että he suutelisivat, jos nimi on jo sellainen, mikä se on. Kiva, että sain siut hymyilemään! :)

Brenda, vau miten pitkä kommentti! Täytyy ensimmäiseksi sanoa, että tämähän siis ei ollut minun alkuperäinen ideani. :> Muistaakseni se oli pyhimyslehminainen, joka tämän nerokkaan aiheen tuonne haasteeseen heitti! Remus todellakin on hankala hahmo kirjoittaa, ja koska minulla on aina tarve selittää tekemisiäni, on pakko laittaa selitys siihen, miksi Remuksen hahmo ei ajattele tämän enempää: Ficeistäni piti tulla ensin raapaleita, ja koska ne venähtivät, päätin, että en kirjoita enempää kuin 200 sanaa per teksti. Hyvä, että pystyin muutenkaan tuohon kahteensataan sanaan! :D

Kiitos muuten kirjoitusvirheen huomautuksesta, täytyypä käydä korjaamassa. Itse pidän ficeistä, joissa tuodaan sellaisia asioita esille, mistä Rowling ei ole kirjoittanut, mutta täytyyhän se myöntää, että pakostihan jotain on tapahtunut sen jälkeenkin, kun Rowling on lopettanut kirjoittamisen tietystä hahmosta. En osaa taas selittää, mutta en voi mitään.

Voi ei, tuo kuulostaa todella pahalta, kun se on laitettu noin, että olet vielä jaksanut laskeakin ne! :D
Just laughing my ass off.

AVATAR

neiti seko

  • ***
  • Viestejä: 468
  • Sir Christus...
Re: 3 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta [S/R, G]
« Vastaus #13 : 06.08.2007 10:38:00 »
ihana,kaunis ja surullinen. oli hyvä ja hyvin kirjoitit. kuvailua olisi voinut olla enemmän.
I wanna be with you, but I can't. So I sent my heart to you <3

18.7.2009 Olet ikuisesti sydämmissämme<3

Kuolonsyöjät eduskuntaan! XD
LynZ alkkarit nähty :p

coma-white

  • ***
  • Viestejä: 64
Re: 3 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta [S/R, G]
« Vastaus #14 : 06.08.2007 20:00:11 »
Lainaus
coma-white, pituutta ei näihin enempää tullut, koska alunperin näistä piti tulla raapaleita. Elikkä nämä ovat nyt venähtäneitä raapaleita. Hirveästi tekisi kyllä mieli kirjoittaa jokaisesta kunnon pitkät oneshotit, mutta ehkä jätän väliin, ainakin vielä.

Ohops, saan hävetä taas tietämättömyyttäni. :o  Siinä tapauksessa nämähän olivat aivan täydellisiä, jos niistä kerran pitikin tulla lyhyitä! Otan silloin sen pienen negatiivisen säväyksen kommentistani ilolla pois ja menen nurkkaan häpeämään.
Time runs backwards

SnowBlind

  • ***
  • Viestejä: 522
  • epäsivistymätön
Re: 3 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta [S/R, G]
« Vastaus #15 : 06.08.2007 21:25:46 »
Siis ihan tosi upeita!
Onnistuit jokaisessa raapaleessa luomaan sen tietyn tunnelman, mikä hetkeen liittyi. Hahmotkin oli tosi onnistuineita, Remus oli mietteissään aivan ihana ja realismissaan erittäin IC (kyllä, koen Remuksen suht realistisena henkilönä, ja tässä ficissäkin se välittyi jostain tuolta rivien välistä).

Lainaus
Hän tiesi, että sitä Sirius tarvitsi tällä hetkellä eniten. Ystävää, ei rakastajaa.

Remus ihana <3 Ajattelee aina toisten parasta. Nyt on pakko sanoa tämä kirjottu teinisana ja laittaa perään kasa teinihymiöitä: AWW!<33<33

Lainaus
Huulet maitosuklaasta ruskeana Sirius tuijotti Remusta silmiin ja tämän oli vaikea olla vain paikoillaan toisen tuijotettavana.

Lattialla istuva, humaltunut maitosuklaahuulinen Sirius joka tuijottaa suoraan silmiin :'DDD Kiitos ylisuloisen ja -hauskan mielikuvan antamisesta! x)

Lainaus
Remus tiesi, että Sirius tarkoitti sen ystävyyden eleeksi, ei miksikään muuksi, mutta Remukselle se tarkoitti muutakin. Se merkitsi sitä, että Sirius rakasti häntä. Ei ehkä niin kuin hän olisi halunnut, mutta se merkitsi hänelle enemmän kuin mikään muu.

Ihana lopetus. Ihana!

Jätti haiken olon tämä, etteivät miehet saaneet lopulta toisiaan, mutta mielestäni tämä oli hyvä näin Tosin omasta puolestani tämä olisi voinut olla 46 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Sirusta.

Ja melkein tipuin tuolilta, kun luin että tämä on ensimmäinen ficcisi! Ihan mahtavasti kirjoitettu. Pitää alkaa katselemaan sillä silmällä, että jos sulta joskus lisääkin kirjoituksia tippuis. Tääkin on nimittäin ihan loistava!

Kkiitos : )
The mind has so many pictures, why can't I sleep with my eyes open?


Avasta kiitos AnnieBlacille <3

Emu_

  • ***
  • Viestejä: 175
Re: 3 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta [S/R, G]
« Vastaus #16 : 09.08.2007 21:51:49 »
Oi vähän tää oli sulonen, jotenki ihan kauheen hellyyttävä. Mut suuteliko ne sit koskaan? ): Se jäi häiritsee x). Mut ehkä kaikki voi pienissä päissään sit miettiä miten tää loppuu.(;<3
Mut kiitti tästä, tää oli tosi söpö. :'>
"No ei se mua haittaa, mun isukki on oikea panopupu, oikea rusakko!" Draco hihkaisi.
 Emun ficit

Neruri

  • ***
  • Viestejä: 308
    • http://
Re: 3 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta [S/R, G]
« Vastaus #17 : 10.08.2007 09:17:54 »
Voi elämä, minä en pidä ollenkaan S/R-parituksesta. Ei hajuakaan, miksi tulin lukemaan tätä.. *kuolee*

... Mutta minä pidin tästä. ^^ Hyvä, että tulin lukemaan. Myönnän, pidän enemmän L/J:stä ja S/J:stä, mutta tää oli silti tosi kiva. Haikea, mutta jotenkin onnellinen. Itsellenikin on joskus käynyt noin, niinkuin Remukselle. ^^

Kiitos.
You wanna play with dolls?

Cora

  • Valencianista
  • ***
  • Viestejä: 733
  • Sí.
Re: 3 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta [S/R, G]
« Vastaus #18 : 03.09.2007 20:58:16 »
Nyt on joku outo Sirius/Remus kuume minulla... Koko ajan pitää saada lisää ficcejä tällä parituksella!
Tämä oli tosi söpö ja haikea. En tiedä mitä sanoa, kaikki on varmaan jo sanottu, mutta en osaa muuta kuin kiittää TOSI kivasta lukukokemuksesta
(Tää kommentti on laittoman lyhyt... pahoittelen)

avada kedavra

  • ***
  • Viestejä: 112
Re: 3 iltaa, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta [S/R, G]
« Vastaus #19 : 05.09.2007 20:34:44 »
Voiiii .. Säälin Remusta. Nuoresta pitäen on toisesta tykännyt. Oli sulonen ficci. Ja herkkä. Ja kaunis. Hyvin kuvailtu noin lyhyiksi pätkiksi. Tosin hieman pitkä harppaus tuo aikaväli. Mut anyway. Rakastan S/R paituksta, etenki ku he ovat vielä nuoria. ^^

Hyvä ficci! Kiitos siitä. :>>
"So then I was like AVADA KEDAVRA and he was like *dead*." -Voldemort