Kirjoittaja Aihe: Kaali tuhlaa paperia...  (Luettu 9651 kertaa)

Kaalimato

  • ***
  • Viestejä: 49
Kaali tuhlaa paperia...
« : 30.07.2007 13:16:17 »
Täällä siis on Kaalin piirrustuksia, toiset parempia ja toiset huonompia. Uutukaisimmat ovat huipulla, vaikkakaan nämä nyt eivät ole kaikkein uusimpia, tosiaankaan, koska skanneri on päättänyt sanoa itsensä irti. "uusimmat" ovat piirretty joskus öö... maaliskuun lopulla? Uusia kuvia tulee heti kun keksin keinon. Mutta vielä pelkässä paperimuodossa olevia odotellessa(haasteita otan vastaan):

Try to enjoy :)


[uusimmat]
 En jaksa nyt tällä kertaa pahemmin selitellä näitä, katotaan sitte jos tulee sellanen hinku joskus...

eka uusi on Itkevä dryad (S). se on... outo.

Toinen uusi on nurkka (S) meidän koulusta. arvatenkin koulun kuvistyö.

Nämä kaks sen sijaan muodostavat pienoisen kuvasarjan, Ronista ja Hermionesta. kuva1 (S) ja kuva2 (S). Ja nämä kaks kuvaahan todistavat, miksen piirrä sarjakuvia... en saa niitä hahmoja näyttämään samalta.

Finissä joku heitti haasteen, jonka joku muu oli jo ottanut, mutta mä "lainasin" sitä vähäsen. Se haastoi piirtämään Kuolonsyöjät saunassa (S). Ja joojoo, anatomia kusee niinkun mulla aina :D

Ja viimeinen piirrustus feat. runo ovat yllätysyllätys *rummunpärinää* angstia (S). tästä tykkään. ja se runo sanoo, että

Olen tanssinut Saatanan kanssa.
Olen katsellut tähtiä Jumalan kanssa.
Olen palanut helvetin liekeissä,
nukahtanut taivaan pieluksille.


Mutta nyt olen täällä,
minne ei kukaan muu pääse.
Olen rajan takana,
vangittuna omassa mielessäni.


(nimesin tuon hahmon muuten angstipalleroksi, ja kun skannerin saan toimimaan, niin saatte lisää kuvia angstipallerosta)


 Ja mä tapan ton skannerin ens kerralla, nyt ei vaan jaksa :P
[/uudet]


lyikkärityöt

Tämä on nimeltään sydän ja lukko (S) ja ties kuin mones yritys tämäkin oli...ensimmäinen johon olin ollenkaan tyytyväinen :)

käpälä (S). Tuon tein koulussa, aikaa meni ööm... suunnilleen 20 minsaa

Kuva kahdesta liiankin tunnetusta herrasta. Tähän tulee kolmaskin, joko Saruman tai Voldemort (tai raist)...ongelmana on se, etten uskalla piirtää kolmatta henkilöä, sillä pelkään pilaavani monen tunnin työn...no, kertokaa te mitä minun pitäisi tehdä. Pahat miehet (S)
 
tytteli (S), joka tuijottelee ikkunalta jotakin ja on vähän lyhyt :D omasta mienestäni hiukset ja naama ovat onnistuneet, mutta jalat on vähän....plääh.

Tämä tuhru on Zezzlien haasteeseen kakkosfinissä ja se on siis Mary Sue (S) ....aika lailla sellaisena kun voisin hänet itse nähdä...paitsi että sillä on suu supussa mitä ei Mary Suella olis :D

Tässä (K-11) teille, rakkaani siis angstia. Itse pidän tästä aika paljon, ottaa kauan piirtää lyikkärillä A4nen kokonaan... Enkä edelleenkään tykkää tosta meidän skannerista...Ja tämä on muuten ainakin puoltoista vuotta vanha.


buuwärit

Tämän nimi on Spektri (K-11), tajuatte kyllä miksi...


maalaukset

Omenanhakureissulla[/b] (S). itse pidän aika paljon noista lapsista, mutta hevonen on nyt vähän niin ja näin...maalasin kolme päivää putkeen (pidennetyllä vkonlopulla). ja tässä vielä lyijäri hahmotelma kuvasta:omenanhaku reissulla (S)

Tämä sensijaan on aivan muuta, nimittäin maisema (S) jostakin vaikkapa fantasiakirjasta...itse pidän tästä err... pikkuisen, aikkei tässä olekkaan mitään erikoista. ^^

yksisarvinen (S) koulussa meijän piti tehdä maalaus, jossa saatais mahdollisimman monta sävyä esiin, sen pitäis olla abstrakti ja lisäksi siihen pitäisi sijoittaa oma nimensä...olen ihan suht tyytyväinen, tosin toi maalaus ei mahtunut skanneriin ja kamera raiskas sen


Muut tekniikat

Tämä on yksinkertaisesti Selkä ja peppu (S). Miksi piirsin tän? Ei hajuakaan, mutta oli kivaa. Paitsi että vesiväripaperille ei kannata piirtää vahaliiduilla, menee ikuisuus saada jäljestä noinkin tasaista...




Nyt kun olet jo täällä asti niin olisi kauheen kiva jos jättäisit jonkun pienen merkin itsestäs...Olisi tietysti kiva jos kommentoisit pitemminkin, mutta jätä nyt edes jotakin, jooko   :roll:


// Illusia poisti pari toimimatonta linkkiä ja lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 13.07.2015 18:43:49 kirjoittanut Kaapo »
Tunnelin päässä on aina valoa, rukoile vain ettei se ole juna.

Clarissa

  • ***
  • Viestejä: 12
Re: Kaali tuhlaa paperia...
« Vastaus #1 : 30.07.2007 23:17:18 »
Ihania kaikki..(tälläiset kuvat saa kiristelemään hampaitä ja miettimään miksei sitä itse jaksa piirtää enemmän kehittyäkseen)

Varsinkin nämä kuvat Harrystä ja Hermionesta oli tosi jotain. Vartalot oli kauniisti piirretty ei yhtään epämuodostumia tai vastaavia vääristymiä. Käsittämättömän saman näköisiä naamatauluja näissä, itsekukin kun miettii miten hankalaa on piirtää kahta kuvaa samoista kasvoista niin että ne vielä näyttävät samoilta.

Se yksisarvisen kuva oli myös hiano. Täytyi oikein katsoa että minkälainen heponen tässä nyt on kun oli työn nimi yksisarvinen.  :roll: Vastustan jo valmiiksi heppa-piirrustuksia (jotkun on kyllä heinoja mutta se on asennevamma kun ei voi katsella hevoskuvia tuntematta inhon väreitä). Hämäsi tässä kuvassa kun oli näitä värejä käytelty reilusti, niin pystyin jopa sietämään sen hepan siinä.
Every time you see a rainbow God is having gay sex.

Kaalimato

  • ***
  • Viestejä: 49
Re: Kaali tuhlaa paperia...
« Vastaus #2 : 10.08.2007 16:16:04 »
Clarissa, kiitos kommentista... tosin, ne on Ron ja Hermione, eikä Harry ja Hermione ^^ Mutta on se hyvä, että olet tuota mieltä niistä, koska omasta mielestäni ne on liiankin erinäköiset ja anatomia kusee : P Ja muuten, aika hauska, että huomasit tuolta ton yksisarvisen, sillä se on tosiaankin ainoa oma maalaua/piirrustus, joka löytyy myös seinältä... Ja hei, hienoa jos pidit. ^^
Tunnelin päässä on aina valoa, rukoile vain ettei se ole juna.