Kirjoittaja Aihe: Twilight: tru or lie? S  (Luettu 2675 kertaa)

Breaking_Dawn

  • ***
  • Viestejä: 20
  • Kristen & Robert
Twilight: tru or lie? S
« : 02.01.2010 20:32:39 »
Ikäraja: S
Fandom: Twilight
Vanamo lisäsi ikärajan kokonaan puuttuviin alkutietoihin ja otsikkoon.


Näin Bellan makaavan vieressäni meidän kauniilla niitylämme miettien samalla itsekseni," olisiko kuitenkin parempi, että Bella eläisi ilman minua, silloin hänen ei tarvitsisi pelätä mitään tai tulla alttiiksi vampyyreille,  ja ne kaikki on ollut minun syytäni. Victoria, James, Volturit ja kaikki vastasyntyneet. Minun ei ainakaan tarvitsisi enää pelätä satuttavani Bellaa vahingossa, hän olisi turvassa. Itseasiassa paljon paljon paremmassa turvassa, kuin nyt ilman minua Bella ei olisi koskaan joutunut minkään näköiseen vaaraan ilman minua. Minun ei olisi edes koskaan pitänyt tutustua Bellaan tai siis tarkoitan, että puhua hänelle yhtään mitään tai muuttaa heti pois täältä, kun tiesin että hän oli tullut kaupunkiin". Edward ajattelee huokaisten.
Mitä nyt ? Bella kysyy yhtä äkkiä minulta. Katson häntä suoraan silmiin miettien "kertoisinko suoraan totuuden hänelle ja varmasti satuttaisin häntä. Vai valehtelisinko hänelle satuttamatta häntä yhtää lisää ja voisimme olla ainakin sen aikaa onnellisia, ennen kuin päätän mitä aijon tehdä. Edward ajattelee murheissaan, mutta päättää nopeasti loppujen lopuksi valehdella Bellalle".
Ei mitään, ajattelen vain meitä, kaikki on aivan hyvin. Edward sanoo ja vääntää kasvoilleen väkinäisen hymyn.
Bella hymyilee takaisin ja nousee sitten istumaan, koska hän tunsi kasvoillaan, kun alkoi satamaan tai oikeastaan piskottelemaan. Edward nousee kuitenkin pian perästä  mitä? Edward kysyy.
Täällä alkaa satamaan parasta olisi varmaan mennä  Bella snaoo suu viivana.
Edward nappaa Bella syliinsä ja vie vauhdilla Culleneille.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 20:44:54 kirjoittanut Illusia »
-If you can live forever, what are you live for?
-i know what you are. Say it. At laught. Say it. Vampire. Are you afread?
-No.

Veitsi

  • ***
  • Viestejä: 8
Vs: tru or lie?
« Vastaus #1 : 02.01.2010 21:30:08 »
Hiukan tiukkaakin tiukempaa mutta huonoa kritiikkiä listan muodossa:
  • Et ole muistanut oikeinkirjoitusta juuri lainkaan.
  • Edwardin persoona vaihtuu minusta häneksi
  • Osa sanoistasi on minulle outoja, enkä näe kirjoituksessani suurtakaan juonta (joskin vika voi olla päässänikin..)
Positiivista on, että olet kirjoittanut nimet isolla kirjaimella ja muistanut pisteet lauseiden perään.

Pops

  • Rouva Minerva
  • ***
  • Viestejä: 1 222
Vs: tru or lie?
« Vastaus #2 : 02.01.2010 21:37:37 »
Hei, huomasin, että sinulta puuttuvat kaikki alkutiedot. Alussa pitäisi mainita ainakin fikin nimi, ikäraja, fandom sekä genret. Lisää tietoa löydät täältä. Lisäksi otsikossa tulisi näkyä ainakin fikin ikäraja.

Jos siis viitsisit muokata,

Pops.
Have a biscuit, Potter!