Kirjoittaja Aihe: Nukke || Luna/Ginny, K-11, one-shot  (Luettu 2664 kertaa)

Qktay

  • ***
  • Viestejä: 51
Nukke || Luna/Ginny, K-11, one-shot
« : 12.12.2009 22:02:03 »
Author:  Qktay
Beta: Lukaisin itse läpi
Genre: Angst
Pairing: Luna/Ginny -viittaus
Rating: K-11
Summary: "Kerron sinulle kauneimman tarinan, Ginny, kerron sinulle tarinan meistä."
Disclaimer: Rowling omistaa henkilöt, minä tekstin.
Warnings: Ajatusten virta kirjoitettu suoraan koneelle, tää voi olla vähän sekava ja hankala lukea. Itsetuhoisuus. // Beyond lisäsi pakollisen varoitettavan.

A/N: Kuuntelin Chisua, huomasin miten kivoja sadepisarat on ja ajatukset lähti hieman laukkaamaan.
Niin, lopputulos on tämä. En oo ihan varma onko tämä oikea osasto tälle kirjoitukselle,
(mullahan näitä osasto-ongelmia riittääki) mutta laitoin kuitenki tämän nyt tänne.
Niin ja Luna siis on kertoja.


Nukke

Sadepisaroiden sulilla kirjoitan selkääsi rikkinäisiä pisaroita laulamaan, tuudittamaan sinut uneen.
Itkuisilla tunteilla kirjoitat seiniin taivaan punaisilla värivaloilla jotka reunasta ovat murtuneet.
Varoitan sinua, älä satuta itseäsi niihin, älä itseäsi niihin sekoita.
Niin jos teet, olet tuhon oma. Lupaan sen.

Miten kukaan voi luvata tuollaista, kysyn melkein itseltäni ääneen.

Sadepisarat jotka selkääsi pitkin valuvat, sulka kädessäni sekunti sekunnilta käy painavammaksi ja heräät luvattoman kauniisin painajaisiin.
Painut yhä syvemmälle marmorilattian alle ja tukehdut kai lopulta siihen tunteeseen, kun kukaan ei ole vierellä laulamassa, keinuttamassa.
Kyllä minä tiesin, että joku silloin aina lohduttaisi yksinäistä, mutta ei sinua pikkuinen, ei sinua.

Jäisillä vesillä liikut, liian jäisillä, sillä jos putoat pintajännityksen lauettua, ei sinun käteesi tartu kukaan.
Ei siihen tartu pelastava enkeli, etkö tiennyt, että nekin ovat vain satua, ja se satu on tarkoitettu meille rauhoitettavaksi aineeksi.
Aineeksi, joka syövyttää syvät jäljet ihmislasten mieliin. Jäljet, joita ei noin vain pyyhitäkään pois.

Voisin steariinipisaroilla kirjailla ihoosi valkeat helmet, helminauhan jota väitit merestä ongituksi.
Siniset väreet kulkevat sormia pitkin kehtoon, joka täyttyy kylmällä ja kolealla tuulella.
Tuulella, jonka kehdoissa ei lasta tuuditeta rauhalliseen uneen, niinkuin minä sinut lukuisia kertoja olen tuudittanut.

Vastaukset joita haet ilman yhtäkään kysymystä polttaa luuni kohta hennoksi jäätuhkaksi joka kiitää ympäri sävelien,
enkä koskaan enää voi tavoittaa sitä normaalilta vaikuttavaa tunnetilaa, johon olin ollut sidoksissa liian kauan.
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 02:07:43 kirjoittanut Beyond »
small talk is the worst, tell me your darkest secrets.

Araya

  • ***
  • Viestejä: 30
  • Urpå
Vs: Nukke
« Vastaus #1 : 24.12.2009 22:44:46 »
Miksiköhän kukaan ei ole kommentoinut. Tää oli ihana.

Arvostan oikeesti niitä ihmisiä, jotka voi kirjottaa kiemuraisia tekstejä vertauskuvia ja syvällisyyttä täynnä ilman että siitä tulee täysin ymmärtämätöntä sanahelinää. Nam. :>
Olit onnistunut tunnelmassa, se oli aika runomaisen haikea ja tosi nätti.
Paritus oli ehkä vähän hienovaraisesti sivussa, eikä niin päällekäyvä kun yleensä. Ja se oli mun mielestä hyvä asia, koska se ei hyppää silmille vaan on vaan. Minä-Sinä asetelma toimii kanssa ja itse rakastan sitä myös.
Jotenkin en vaan pidä sisennyksistä. Se on äikänmaikkojen ehdoton vaatimus ja kieliopillisesti oikein, mutta jotenkin se vaan pistää mulla silmään häiritsevästi täällä. Ehkä siks ku kukaan ei oikeastaan käytä sitä. Mutta se nyt oli mun ihan oma ärsytys. ;D

Todella kaunista tekstiä, kiitos <3

-Araya
ava by mmariaä.

Qktay

  • ***
  • Viestejä: 51
Vs: Nukke
« Vastaus #2 : 31.12.2009 03:03:00 »
Heh, sanahelinää osaan kyllä kirjoittaa, hyvä jos tajusit tästä jotain :------D

Olit onnistunut tunnelmassa, se oli aika runomaisen haikea ja tosi nätti.
Kiitos, ihana kuulla että onnistuin haikean runollisuuden tavoittelussa :----------)

Siitä parituksesta.. En niinkään tykkää kirjottaa, tai siis en tykkää yhtään, suoranaista 'toimintaa'  hahmojen välille. Oon siinä älyttömän huono. Mulle ainakin riittää pelkät hienovaraiset vihjailut jonnekkin parituksen suuntaan  ;D

Kiva kuulla, että tykkäsit kirjoituksen 'minä-sinä' asetelmasta :3

Haa joo nuo sisennykset.. Mulle on jääny traumat niistä, kun unohan joka kerta äikän aineisiin laittaa sisennykset ja ihme ettei se opettaja oo jo syöny mua. Laitoin ne kuitenki tänne kaiken varalta vaan, ettei finiläiset syö mua suihinsa ;D
Jätän siis pois sisennykset seuraavista kirjotuksista, hyvä siis ku huomautit että ne häiritsee :3

Kiitos itsellesi ihanasta kommentista <3

~Qktay

small talk is the worst, tell me your darkest secrets.