Kirjoittaja Aihe: Kuin muutkin, angst, toiveikkuus. S  (Luettu 1553 kertaa)

Remsu

  • ***
  • Viestejä: 24
Kuin muutkin, angst, toiveikkuus. S
« : 17.01.2010 16:17:45 »
Title: Kuin muutkin
Genre: angst
Rating: S
Warning: koulukiusausta, ahdistusta.
A/N: Tämä on uusinta tuotantoani. Ei ole tullut kyllä pitkään aikaan kirjoiteltua mitään, pitäisi varmaan yrittää paremmin.

**

Sinä tahdoit olla kuin kaikki muutkin. Kuulua joukkoon.

Mutta ei se onnistunut. Ei se onnistunut ikinä. Aina vain kaikki näki, että vain näyttelit ymmärtäväsi, mistä toiset puhuivat. Ja siksi ne vaan pilkkasi sinua koko ajan pahemmin.

Et tietenkään kuullut sitä suoraan niiltä. Et tietenkään. Ne puhuivat vain selän takana ja myrkyttivät niidenkin mielipiteet ketkä aluksi pitivät sinusta. Sinulla oli oudot vaatteet. Kummalliset hiukset. Kaikki oli sinussa liian ihmeellistä niistä.

Niiden mielestä kaikkien piti olla hoikkia. Niiden mielestä kaikkien piti käyttää merkkivaatteita. Ei sellaisia itsetehtyjä kuin sinulla joskus oli. Mutta sinä halusit olla erilainen, tai ainakin halusit sitä aluksi. Mutta kun kaikki alkoi hylkiä sinua, yritit muuttua paremmaksi niiden mielestä. Mutta et sinä jaksanut sellaista pinnallista elämää. Pinnallista elämää, jossa hiusten piti olla täydellisesti ja kynsien mahdollisimman pitkät.

Pikku hiljaa sinä kuihduit. Kuihduit näkymättömiin. Laihduit vain enemmän ja enemmän, koska olit niiden mielestä hieman liian pyöreä. Olit niin kalpea ja luut puskivat jo läpi vaatteistasi, kun näin sinut.

Minä näin sinun kauneutesi, sen kauneuden joka tuli sisältä. Se oli huomattavasti tärkeämpi, kuin ulkoinen kauneus, ainakin minun mielestäni. Minä näin sen, vaikka se oli jo katoamassa. Katoamassa sisälle tyhjään kuoreen, muurin taakse, joka ei ikinä avautuisi.

Minä vedin sinut pois. Autoin sinua parhaani mukaan. Joskus mietein, että oli jo liian myöhäistä. Puhuin sinulle asioita, jotka oikeasti olivat tärkeitä. Asioita, jotka olit yrittänyt unohtaa. Sain sinut hehkumaan taas kuten ennen. Hymyilit taas ja olin siitä iloinen.

Sitten sinä lähdit, enkä nähnyt sinua enää. Lähetit kortin, jossa mainitsit vain voivasi hyvin ja olevasi onnellinen, et muuta. Ei osoitetta, ei mitään.

Minä katosin. Minua ei ollut enää.
« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 10:23:52 kirjoittanut Snoop. »
~~~
And if you go
I wanna go with you
and if you die
I wanna die with you
Take your hand and walk away.
~~~