Kirjoittaja Aihe: The Nanny, Minäkö isä? ~ S  (Luettu 3167 kertaa)

Penber

  • Vieras
The Nanny, Minäkö isä? ~ S
« : 22.12.2009 14:36:25 »
Title: Minäkö isä?
Author: Penber
Fandom: The Nanny
Raiting: S
Genre: ei mitää hajua? :o
Disclaimer: En omista ko. televisiosarjaa, enkä tee tekstilläni rahaa.
Summary: Mitä Niles ajattelee isyydestä?

Osallistuu isi-haasteeseen :>.


(Niles Pov)

~

Seisoin muista hieman kauempana. Katsoin kuinka joukko ihmisiä pörräsi vaalean naisen ympärillä. CC Babcock oli juuri hetki sitten tullut sairaalasta, ja tietenkin jokainen halusi olla ensimmäinen joka näkee hänen poikansa.

Minun poikani.

Olin tottunut hälinään. Olin nähnyt saman jo neljä kertaa aikaisemmin. Ensimmäiset kolme, kun Maxwell ja hänen ensimmäinen vaimonsa Sara, saivat Margaretin, Brightonin ja lopulta pienen Grace-neidin. Neljäntenä kertana, Maxwell sekä hänen toinen vaimonsa, nasaaliääninen Fran Fine, tulivat kotiin kaksosten kera. En muista päivää tuota ennen jolloin olisin joutunut kokkaamaan niin monelle ihmiselle, Finen perheen tullessa katsomaan lapsia. Franin äiti söi kaksi kertaa enemmän kuin keskiverto mies, joten sen päivän jälkeen sanoin: ”ettei enää koskaan”. Ei enää tuollaista vouhotusta lapsen takia.

Nyt se oli minun vuoroni. Minä sain loistaa kaiken sen keskellä, kuunnella kuinka lapsi oli aivan näköiseni. Vai sainko? En ollut puhunut sanaakaan kenellekään, kun vaimoni ja poikani olivat tulleet kotiin. Minä olin edelleen “se hovimestari”, joka odotti hiljaa käskyä kadota keittiöön.

Minäkö olisin isä? Pudistin päätäni muistellessani omaa lapsuuttani sekä nuoruuttani. Olin aina ollut “se hovimestarin poika”, se jota sai pompottaa mielensä mukaan. Se joka jäi aina ystävänsä, nykyisen työnantajansa varjoon. En minä ole mitään.

Olin kääntymässä keittiötä, kohti, mutta joku sai minut pysähtymään. CC seisoi edessäni, pieni käärö käsivarsillaan. Sanaakaan sanomatta, nainen tyrkkäsi paketin minulle. Katsahdin hämmästyneenä käsiini, jossa poikani lepäsi. Hänen pienet siniset silmänsä tarkkailivat minua. Hymy nousi huulilleni. Minä olin isä.




A/N: NILES <3
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 01:30:35 kirjoittanut Yukimura »

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Minäkö isä?
« Vastaus #1 : 25.12.2009 22:28:02 »
Aww <3 Sattumoisin Nanny on ollut eräs ehdottomista suosikkisitcomeistani aikojen takaa, oli jotenkin niin hauska katsella nuo uusinnat tuossa syksyllä. En oikeasti edes muistanut että CC ja Niles lopulta päätyivät yhteen, mutta muistan kuinka aina ajattelin että kyllä noin selkeät inho-viha-suhteet päätyvät aina rakastumiseen kun seksuaalinen virite on niin helppo sinne synnyttää :D.

Mutta niin niin, ficcisi oli niin ihanan reilu Nilesia kohtaan, siinä mielessä oli aina tylsää kun parasta hahmoa alistetaan rikkaiden immeisten orjaksi, mutta toisaalta, sehän se viehätys siinä oikeastaan olikin, siinä Nilesin kyrpiintyneessä asenteessa joka tuli hienosti myös tässä ficissä ilmi. Mutta jotenkin niin vain reilua lukea jotain puhtaastiu Nilesin näkökulmasta! Hitsi vie vielä ihanaa miettiä häntä isänä <3 Sinisilmäisen, suloisen pojan isänä. Ihanaa, en keksi mitään fiksumpaa sanottavaa, rakentavani juoksi jorpakkoon ehdottomasti Nanny-ficcejä (mielellään Nilesin kera) lisää maailmaan.

kiitoksin ja kumarruksin: jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Napp

  • ***
  • Viestejä: 177
    • terroristiterrieri
Vs: Minäkö isä?
« Vastaus #2 : 26.12.2009 01:36:20 »
NANNY <3 joku parhain.
nileski o ihanin :D tykkäsiiin, sun kirjotustyyli oli kiva ja näi, ja nilesin ajatukset kivoi :D

jag gillaaaar !

Penber

  • Vieras
Vs: Minäkö isä?
« Vastaus #3 : 26.12.2009 20:51:38 »
Kiitos kommenteistanne; jossujb, Pyhimys ja Napp. Piristitte päivääni (:

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Minäkö isä?
« Vastaus #4 : 01.01.2010 17:45:19 »
Mukava ja lyhyt fic Nanny-sarjan lempihahmostani, kiitän kun keksit moisen tehdä  :-*
Yhden virheen taisin huomata,
Lainaus
CC Babcock oli juuri hetki sitten tullut sairaalta, ja tietenkin jokainen halusi olla ensimmäinen joka näkee hänen poikansa. 

Pitäisikö siinä lukea sairaalalta tai sairaalasta?  ???

Penber

  • Vieras
Vs: Minäkö isä?
« Vastaus #5 : 01.01.2010 18:47:30 »
Thänks, tarkkasilmäinen Fubuki :D. Yksi ilkeä virheen poikanen olikin eksynyt tekstiin.