Kirjoittaja Aihe: Haluan sinun tietävän kuinka tärkeä olet minulle, S, angst?  (Luettu 5542 kertaa)

NarsistMe

  • The Queen of The Night
  • ***
  • Viestejä: 10
Title: Haluan sinun tietävän kuinka tärkeä olet minulle
Author: Narsist
Genre: ? Angstia? Mutta ei sellaista kamalaa viils angstia, vaan ihanaa rakkauden täyteistä angstia 
Rating: S
Disclaimer: biisin sanat ovat kirjoittaneet Lindy Robbins sekä Toby Gad.
Summary: Halaat minua ja sydämeni hakkaa. Pelkään joka hetki, että menetän sinut, vaikka eleesi, kahdestaan ollessamme kertovat jotain muuta. Ja aina kun olemme kahdestaan, haluaisin kuiskata vasten vahvaa rintaasi, ne kolme kullalla kuorrutettua sanaa.

A/N: Tämä voi olla vähän sekavaa ja outoa tekstiä, tämä voi olla välillä vähän kliseistä. Mutta tämä on omistettu minun enkelilleni, rakkaimmalle ystävälleni. Vaikka hän ei luultavasti koskaan tuletätä täältä lukemaan. Eli tämä on siis sinulle, S.S.E.U.



There is just me and you,
And there's no one around
Feel I'm hanging by thread
It's a long way down


En vain kykene lopettamaan hymyilemistä sinun läheisyydessäsi. Kanssasi on vain niin mukavaa ja vaivatonta olla. Tiedän, että se on aika typerää. Minä vain roikun sinussa, vaikka se on välillä aika vaikeaa. Kuin yrittäisin roikkua korkealla ilmassa olevassa tangossa sateessa. Otteeni voi lipsahtaa missä vaiheessa tahansa. Maahan on niin pitkä pudotus.

En halua pudota, en halua päästää sinusta irti, vaikka välillä minusta tuntuukin siltä, että et haluaisi olla kanssani. Olet minulle vain niin tärkeä, maailmassani ei ole muita kuin sinä ja minä. Ei tänne tarvitse muita, sinä pidät minut elossa. Suojaat liekkiä tappavalta tuulelta, peität sen kädelläsi sateelta. Olet aina turvanani ja tukenani.

I've been trying to breathe
But I'm fighting for air
I'm at an all-time low
With no place to go
But you're always there


Minusta on kai tullut jotenkin riippuvainen sinun läheisyydestäsi. Pelkään, että rasitan sinua. Nostan selkääsi kuorman, jota et kykene kantamaan. Ja jonka tilaisuuden tullen pudotat maahan, maahan odottamaan, että joku heittää sen pois.

En halua olla sinulle taakka. Haluan vain, että ymmärrät kuinka paljon pidän sinusta, kuinka minä oikeasti rakastan sinua. En ole koskaan tuntenut näin voimakkaasti, en koskaan. Olet minulle kuin aurinko tai vesi – ilman niitähän ei voi elää. Olen oikeasti riippuvainen sinusta.

Olet niin ihana. Ymmärrät  minua paremmin kuin kukaan muu. Olet ainoa, jolle olen uskaltanut kertoa syvimmätkin salaisuutesi, ilman sitä pelon varjoa, että pian kaikki tietävät. Olet kai ainoa todellinen ystäväni, ainoa, johon voin todella luottaa.

En kuitenkaan ole kyennyt kertomaan yhdellekään niistä pelleistä, jotka jähmettynyt hymy kasvoillaan leikkivät ystäviäni, kuinka tärkeä olet minulle, kuinka oikeasti välitän sinusta. En uskalla. Pelkään, että he eivät sitten enää olisi kanssani. He eivät ole erityisen tykästyneitä sinuun. Ja vaikka sinä olet minulle kaikkein tärkeintä maailmassa, en halua menettää myöskään heitä. En edes sinun vuoksesi. Jos kyllästyt minuun, minulla ei silloin olisi ketään. Mutta nyt olet kaikkeni. Ne pellet, niillä minä yritän lavastaa elämästäni iloisemman. Itsestäni sosiaalisemman.

When everything falls apart
And it seems like the world is crashing at my feet
You like me the best when I'm a mess
When I'm my own worst enemy


Tiedän, että on tavallaan aivan turhaa leikkiä heidän kanssaan. Tiedän, olet sanonut minulle että olen ihana. Olet sanonut, että saisin oikeitakin ystäviä, jos haluaisin. Olen vain itse pahin vastustajani, annan kaiken sortua ympäriltäni, annan itseni vajota syvemmälle, syvemmälle ja syvemmälle. Annan itseni kuihtua yksin, valitan olemattomista. Minulla on jo sinut. Enkä halua muuta.

Vaikka toisaalta, jos en näin hanakasti vastustaisi hyvää, iloista elämää, minulla voisi olla muitakin kuin vain sinut. Mutta jos minulla olisi muita ystäviä. Ei mitään aihetta valittaa, olisiko sinulla enää mitään syytä pysyä ystävänäni`?
Vai olisitko sitä mieltä, että nyt minulla on jo joku muu, jonka kanssa olla. Ja jos en valittaisi, en tarvitsisi sinua edes kuuntelijakseni.

Aina, kun olen ihan pohjalla, sinä autat ja lohdutat minua.

Rakastan lohdutuksiasi niin paljon, että joskus jopa keksin tarinoita, joiden pohjalta valittaa.

Vaikka oikeasti kaikki on hyvin. Olen vain luonut naurettavat kulissit elämälleni. Elän maailmassa, jota ei oikeasti ole edes olemassa. Olen näyttelijä. Elän omaa rakkaustarinaani, omaa kärsimysten yötäni. Elän elämää, jota ei edes ole olemassa. Elämäni on täysin sisällyksetöntä ja turhaa.

Tai sitä se olisi ilman sinua. Kulissit on luotu sinun vuoksesi.

You make me feel beautiful
When I have nothing left to prove
And I can't imagine how I'd make it trought
There is no me without you
No me without you,  
no no


Elämääni ei kai olisi ilman sinua. Tai saattaisi jopa olla niinkin, että elämäni olisi täynnä tyttöjen keskeisiä juhlia, iloa ja kuplivaa naurua ilman sinua. En tiedä. Sinä vain olet ainoa, joka saa minut aidosti onnelliseksi. Voin valittaa mitä tahansa ja aina lohdutat minua. Siksi minä kai valehtelen sinulle kaikkea kamalaa elämästäni. Jotta kuulisin ne lohdun sanat. Kuulisin, kuinka kuiskaisit korvaani; Minä välitän sinusta niin paljon, minä kuuntelen sinua aina.

You hear what I say
When I don't say a word
You are my rising sun
You're the place I run
You know how it hurts


Ja joskus, kun minulla menee oikeasti huonosti, minun ei tarvitse sanoa sinulle sanaakaan, kun jo lohdutat minua. Peität minut siipiesi suojaan, kunnes rauhoitun. Sinä oikeasti ymmärrät minua ja jaksat minua. Minulla ei ole parempaa ystävää, kuin sinä.

Sinä olet minun elämän lähteeni. Tuot elämääni valon, ilon ja kauneuden. Olet kotini, olet ainoa paikka, jonne voin aina mennä. Vaikka en ikinä voi luottaa, että se säilyy niin. Pelkään oikeasti, että menetän sinut.  Sinä väsyt turhaan valitukseeni. Tai ehkä väsyt minun nauruuni, kun nauran sylissäsi. En tiedä.

Sinä et koskaan ole tajunnut kuinka tärkeä olet minulle. Kuinka minulla ei ole muita kuin sinä. Ei oikeasti. Joskus et edes puhu minulle, kun olemme muiden seurassa. Luulet, että se on mielestäni ihan okei. Mutta ei se ole.

Etkö sinäkään halua näyttää omille jäätynyttä hymyään hymyileville seuralaisillesi, että olen sinun ystäväsi? Etkö halua myöntää heille, että minulla ja sinulla on yhdessä jotain niin suurta?

Tykkään sinusta enemmän kuin ystävästä. Mutta meistä ei silti ikinä tule mitään

Niin sinä sanoit minulle. Minäkin pidän sinusta niin paljon. Eikö meistä siksi tule mitään, koska emme voi myöntää meitä seuraaville ystävänroolia näytteleville ihmisille, että välitämme toisistamme?

Pelkäämmekö me molemmat mitä toiset meistä ajattelisivat?

Voi kuinka minua sattuu ajatella, että meistä ei koskaan tule muuta kuin ystäviä. Sen takia minä itken salaa, en kerro sitä sinulle. Sen takia minä sinulle kerron säälittäviä, huomion hakuisia tarinoita. Koska en voi kertoa totuutta. Ja aina sinä sanot, että kaikki kääntyy hyväksi.

Minä uskon sinua aina. Uskon, että kaikki kääntyy hyväksi. Uskallamme olla enemmän kuin kukaan on koskaan ollut, ilman, että meidän täytyy ajatella muiden katseita ja oudoksuntaa.

And when you say 'baby, it's gonna better' I believe you
And I wish that somehow I could see me the way that you do
With my imperfections you think I'm perfect
When it's not easy you make it worth it


Luultavasti kukaan ei edes katsoisi meitä oudosti, pelkäämme sitä turhaan. Sinä olet täydellinen, muiden on pakko huomata se myös. Tavallaan, pidän itseänikin täydellisenä. Ainakin sinun kanssasi.

Olisimme yhdessä maailman kaunein enkelipari. Sydämessäni tiedän, että meidät on luotu toisillemme. Muutkin tietävät sen, en vain saa sinua ymmärtämään sitä.

Olet elämäni tärkein ihminen, haluan aina kuunnella sinua. Haluan lohduttaa sinua, halata sinua. Minä haluan tuntea sinun huulesi omillani pakkasyössä. Haluan nähdä lumihiutaleet pitkissä ripsissäsi. Tähtien valossa kiiltäen. Haluan lentää kanssani meidän omaan taivaaseemme, haluan olla sinulle jotain niin suurta, kuin sinä olet minulle.

Halaat minua ja sydämeni hakkaa. Pelkään joka hetki, että menetän sinut, vaikka eleesi, kahdestaan ollessamme kertovat jotain muuta. Ja aina kun olemme kahdestaan, haluaisin kuiskata vasten vahvaa rintaasi, ne kolme kullalla kuorrutettua sanaa.

Minä rakastan sinua.

Ja lupaan olla ikuisesti sinun oma enkelisi, oma prinsessasi, jos vain sitä haluat.

Olet elämäni tärkein ihminen. Ilman sinua, ei ole minua. Älä ikinä lähde pois luotani, niin minäkään en lähde sinun luotasi. Kuuntelen sinua nyt ja aina. Tiedät sen itsekin.







« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:59:28 kirjoittanut Scarlett »
Be Selfish, and there is always somebody who loves you.

Be Narsist and there is always some beautufull faces wicht to wathc.

Be both, and you feel your self beautifull and loved

Now and forever.

ransu

  • Vieras
Vs: Haluan sinun tietävän kuinka tärkeä olet minulle
« Vastaus #1 : 06.12.2009 02:44:02 »
Lainaus
Kuin yrittäisin roikkua korkealla ilmassa olevassa tangossa sateessa.
Todella kaunis kohta.
Lainaus
Olet ainoa, jolle olen uskaltanut kertoa syvimmätkin salaisuutesi
Varmaan salaisuuteni?
Lainaus
Tai saattaisi jopa olla niinkin, että elämäni olisi täynnä tyttöjen keskeisiä juhlia, iloa ja kuplivaa naurua ilman sinua. En tiedä. Sinä vain olet ainoa, joka saa minut aidosti onnelliseksi.
Oi että! Tässäkin jotain kaunista.
Lainaus
Tykkään sinusta enemmän kuin ystävästä. Mutta meistä ei silti ikinä tule mitään
Voi ei ei!
Lainaus
Ilman sinua, ei ole minua.
<3

Voooi, ihan kuin olisin lainannut koko tekstin, hups.. Tää oli kaunis yksinkertasuudessaan.
Jotenkin samaa jankattiin. Ja esim. "Olen oikeasti riippuvainen sinusta.", lause voisi kuulostaa kauniimmalta ilman tuota oikeasti-sanaa, tosin, tämä on vain minun mielipide.

Pari pisaraa taisi tippua silmistä, heh, tää oli jotenkin tuttua. Mutta joo, kauniisti kirjoitettu, pidin paljon.

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Vs: Haluan sinun tietävän kuinka tärkeä olet minulle
« Vastaus #2 : 06.12.2009 21:13:09 »
Oh. Nättiä. En nyt jaksanut tarkkailla tätä virheiden varalta, halusin vain lukea nauttien tekstistä :) Paljon, paljon niin tuttuja tunteita ja ajatuksia sisällytit tähän, että ahh. En silti itkenyt! Lähellä vain oli :D Varsinkin tämä:

Lainaus
Pelkään joka hetki, että menetän sinut, vaikka eleesi, kahdestaan ollessamme kertovat jotain muuta. Ja aina kun olemme kahdestaan, haluaisin kuiskata vasten vahvaa rintaasi, ne kolme kullalla kuorrutettua sanaa.

Minä rakastan sinua.
Tuo menettämisen pelko on ihan kamala tunne... Ja muutenkin tuo kaikki oli niin tuttua, ääh.
Haa, huomasinkin pienen virheen tässä, tuohon eleesi-sanan jälkeen ei tarvitsisi pilkkua.

En viitsi lainailla nyt enempää, muuten siitä ei loppua tulisikaan. Mutta kiitoksia paljon tästä tekstistä, pidin! :)
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

NarsistMe

  • The Queen of The Night
  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: Haluan sinun tietävän kuinka tärkeä olet minulle
« Vastaus #3 : 07.12.2009 09:54:16 »
Pitänee kohta alkaa vähän korjailemaan virheitäni :D Kiitos huomautuksista!

Mutta siis  Sha ja ransu, miljoonat kiitokset molemmille, että vaivauduitte kommentoimaan, ette tiedä kuinka ne piristivät minua, kun kesken harmaan koulupäivän avaan koneen, menen finiin ja - ahh, ihanaa <3

Kiitos :)

Ja, kyllä ransu, lause saattaisi olla kauniimpi ja jotenkin - vaikuttavampi ilman oikeasti sanaa, joten mietin, ja ehkä korjaankin sen. Eli kiitos mielipiteestäsi, pidän sitä suuressa arvossa :) Eihän muuten voi ikinä kehittyäkään!

Mutta, molempien kommentit olivat ihanía, niin pitkiäkin :)

<3 N
Be Selfish, and there is always somebody who loves you.

Be Narsist and there is always some beautufull faces wicht to wathc.

Be both, and you feel your self beautifull and loved

Now and forever.