Kirjoittaja Aihe: Pikku paljastuksia (S, H/Rem)  (Luettu 1871 kertaa)

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Pikku paljastuksia (S, H/Rem)
« : 17.08.2009 12:43:42 »
nimi: Pikku paljastuksia
ikäraja: S eli sallittu
paritus: Harry/Remus
tyylilajit: fluff, humor, dialogi, one-shot
vastuuvapaus: En omista Hermionea, Harrya, Remusta, rouva Weasleyta enkä Kalmahanaukiota enkä mitään, jonka tunnistatte Rowlingille kuuluvaksi.
beta: Picsille suuret kiitokset (:
summary: Harrylla ja Hermionella on mielenkiintoinen keskusteluhetki Kalmahanaukiolla.
A/N: Koin vähän aikaa sitten suuren H/Rem-herätyksen ja sen innoittamana kirjoitin tämän pikku dialogin. Ja onnistuinpa vihdoin käyttämään tuotokseni betallakin! Hurraa!

*

”Harry…”
”Niin, Hermione?”
”Minulla olisi sinulle puhuttavaa. Tulisitko hieman syrjemmälle?”
”…Toki.”

*

”Minä näin sinut. Ja hänet.”
”Niin kenet, Herm?”
”Harry, älä esitä tyhmää! Minä näin teidät!”
”Minä en käsitä mistä sinä puhut. Kalmahanaukiolla on monta ihmistä, olen jutellut yhdelle sun toiselle. Kenen kanssa sinä minut tarkalleen ottaen näit?”
”Punastumisesi ilmiantaa sinut, Harry. Etköhän tiedä itsekin, kenen kanssa minä sinut näin.”
”…”
”Näin myös, mitä te olitte tekemässä.”
”…”
”Harry…”
”Krhm. Nyt on sattunut varmastikin väärinkäsitys, Herm.”
”Hah! Tuota sinä et usko itsekään! Silmäni eivät valehtele, valitettavasti. Sitä paitsi sinä olet kirkkaanpunainen. Mitä teidän välillänne on? Milloin se alkoi? Harry, tuo on lähes lainvastaista!”
”Minä olen kyllä täysi-ikäinen, ettäs tiedät.”
”Sinä siis myönnät, eikö?”
”En myönnä mitään! Huomautin vain, että olen täysi-ikäinen ja olen vapaa tekemään mitä haluan.”
”Ja ilmeisesti myös kenen kanssa haluat…”
”Hermione!”
”Älä huoli, minä en kerro kenellekään teistä. Oikeastaan te olette aika söpöjä yhdessä.”
”HERMIONE!”
”No, olette te! Olet aika onnekas, moni huokaili hänen peräänsä, kun hän oli Tylypahkassa opettamassa. Onhan hän kuitenkin aika hyvännäköinen.”
”…Niin on. Todella hyvännäköinen itse asiassa.”
”Niin…”
”Ja ne arvet ovat tosi seksikkäitä, niitä on yhteensä 17. Minä laskin.”
”Ahaa…”
”Ja sitä paitsi hänellä on maailman ihanin ääni! Se on sellainen kehräävän matala, mukava, lämmin…”
”Tuota…”
”JA kuinka hän katsoo silmiin sillä tavalla intensiivisesti, niin että jaloista tulee keitettyä spagettia!”
”Krhm, Harry…”
”Kyllä, Remus Lupin on ihmeellisin, puoleensavetävin ja ihanin mies maan päällä!”
”Tuopa oli mielenkiintoista kuultavaa, Harry.”
”… Lupin. Terve.”
”Minä yritin kyllä varoittaa sinua…”
”Hermione, rouva Weasley on keittiössä, hänellä on sinulle jotakin asiaa.”
”Öh, toki! Minäpä menenkin tästä heti… auttamaan rouva Weasleyta.”
”Teepä niin, Hermione.”
”Krhm, minullakin on hommia… Siis kun minun pitäisi pakata pian, etten huomenna myöhästy junasta sitten…”
”Hienoa, Harry! Tarvitsetko apua?”
”Öh, juu, tarvitsen. Pakattavaa on paljon.”
”Arvatenkin.”

*

”…Ovathan he aika söpöjä yhdessä.”
It goes like this, the fourth the fifth

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 391
Vs: Pikku paljastuksia (S, H/Rem)
« Vastaus #1 : 20.08.2009 16:50:53 »
Harry/Remus on ihanaa, ja tämä oli kovin söpö. Harryn kiertely ja kaartelu oli tälle sopivaa, tosin oletin Hermionelta heti suoraa lähestymistä ja kaikkea, tämä kun osaa olla paikkapaikoin aika teräväkielinen. Remuksen ilmestyminen keskusteluun oli suloista, Harryn posket ovat olleet varmasti nätin väriset. Tykkäsin myös tuosta, että Hermione sanoi Remusta ja Harrya söpöksi pariksi, aw.

Vähän jäi auki tuo viimeinen vuorosana, Molly ja Hermione kuikkimassa Remusta ja Harrya jostain kulman takaa? Aika vaikea kuvitella.


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Pikku paljastuksia (S, H/Rem)
« Vastaus #2 : 20.08.2009 19:12:55 »
Mustalupiini: Kiitos kommentista (: Hyvä että tykkäsit. Mulla kyllä kesti aika lailla saada sulatettua tuo paritus, mutta sitten kun se meni läpi, olin ihan awwww!

Artelle kiitoksia myös, hyvä että Harry oli tarpeeksi Harry :D Viimeisestä kommentista voisin sanoa, että itse kuvittelin sen menevän jotenkin niin, että Hermione toteaa noin itselleen nähdessään Harryn ja Rempan after kohtauksen. Tai joakin sen tapaista :D
It goes like this, the fourth the fifth

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 366
  • Lunnikuningatar
Vs: Pikku paljastuksia (S, H/Rem)
« Vastaus #3 : 21.08.2009 16:09:44 »
3/15

Tykkäsin tästä. :) Suloinen pikku dialogi. Ne ovat vähän oma taiteenlajinsa kun kuvailua ei voi käyttää selkeyttämään, mutta toisaalta tuollaisessa pelkän puheen avulla loihditussa tilanteessa on aina oma tenhonsa. Tässä juoni toimi jouhevasti ja henkilöhahmoissakaan ei mennyt pahemmin sekaisin, vaikka Remuksen ilmestyminen saikin vähän ihmettelemään.

Harry vaikutti aavistuksen OoC:ltä puhuessaan Lupinista noin vapautuneesti (miksi muuten Lupin? Miksei Remus?) ja kaikkia tämän hyviä ja herkullisia ominaisuuksia (vaikka niitähän toki riittää) kehuessaan. En osaa kuvitella Harrya tuolla tavalla palvovaksi, mutta kenties syvä ihastuminen sitten muuttaa hänenkin persoonallisuuttaan.

Hermione sen sijaan oli melkoisen IC, utelias ja jankuttava ja tiedonhaluinen. Remuksenkin pakkaamisaputarjous oli aika söpö.

Kokonaisuutena siis tykkäsin. :) En tiedä miten tämä olisi toiminut, jos kyseessä ei olisi ollut pelkkä dialogi, mutta tällaisenakin teksti oli ihan tarpeeksi mielenkiintoinen.


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Pikku paljastuksia (S, H/Rem)
« Vastaus #4 : 31.08.2009 20:00:22 »
Nevillalle kiitokset ruusuista ja risuista (: Oli tosi mukava lukea tuollaista juuri sopivan rakentavaa kommenttia, siihen on hyvä törmätä välillä.
It goes like this, the fourth the fifth

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Pikku paljastuksia (S, H/Rem)
« Vastaus #5 : 02.12.2009 18:13:53 »
Remus/ Harry on vaan niin söpö pari. En osaa sanoa mitään järkevää, Sinun pitäisi kirjoittaa enemmän Harry/Remusta ehkä jotain One-shotteja.  ::)

Luihu kiittää

Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me