Kirjoittaja Aihe: Kuumemittari [S, slash tai het, tulkitse itse]  (Luettu 2376 kertaa)

poppa

  • ***
  • Viestejä: 52
  • silmät kiinni
Title: Kuumemittari
Author: poppa
Raiting: S, i believe
Genre: slash tai het, riippuu siitä miten tän ajattelee. Jonkinlaista fluffya ja tällasta.
Disclaimer: hahmot on mun omat, Egotrippiä ja sen biisejä en omista vaan niille kuuluvat:)

A/N: kuuntelin egotrippiä ja istuin lattialla, ja sitten tuli tämä mieleen ja lähdin siitä kirjoittamaan. Ite oon ajatellu nää poikina, mutta voi tää minäkertoja olla tyttökin

~*~*~

Mä istuin kuumemittari kainalossa risti-istunnassa lattialla ja tiesin näyttäväni epäilemättä erittäin hehkeältä, hiukset sekaisin, vanhoissa, kuluneissa verkkareissa, teepaidassa ja liian isossa hupparissa.

Iso digitaalinen kello seinällä vaihtoi hitaasti minuuttejaan ja musiikki takoi mp3-soittimen kuulokkeista kovalla, Egotrippiä.

Ovi mun takanani aukeni ja joku astui sisään.
Tummahiuksinen poika käveli mun luokseni, kyykistyi mun eteeni ja hymyili.
”No onko sulla kuumetta?”
”En mä vielä tiedä. Tätä mittarii pitää pitää vielä viis minuuttia”, vastasin ja poika lysähti istumaan mun eteeni.
”Onks sul paha olo tai jotain?”
”Ei oo. Hei mä oksennan sit jos on”, sanoin tympääntyneenä, en mä pitänyt siitä, että ihmiset huolehtivat musta.

Poika kohotti toisen kätensä ja nappasi toisen mun valkoisista kuulokkeistani.
”Egotrippiä?”, se kysyi kulmiaan kohottaen.
”No just sitä. Hei älä koskaan ikinä muutu, pysy aina tuollaisena kuin nyt oot.”

Poika hymyili ja upposi jonnekin ajatuksiinsa. Se näytti kivalta, kun ajatteli. Sen kulmat painuivat ihan vähän ryppyyn ja se mutristeli ajatuksissaan huuliaan.
Biisi vaihtui seuraavan ja mä vilkaisin seinän kelloa, 18.44, vielä kolme minuuttia.

Poika vilkaisi mua taas.
”Vielä vaan Egotrippiä?”
”Joo”, vastasin, ”anna tänne jos ei kelpaa.”
”En mä sitä”, se kiirehti sanomaan, ”kuin moni meiän ikänen vaan kuuntelee tätä?”
Mä kohautin olkiani ja vilkaisin taas kelloa, jopa 45 jo.

Poika haukotteli ja kohotti katseensa likaisesta, vihreästä muovilattiasta muhun. Sillä oli kivat, ruskeat silmät, niin kuin sillä oli ollut siitä asti, kun kuusivuotiaina tavattiin.
Se nyppäsi mustan, kuluneen ja kolhuisen paristokäyttöisen mp3-soittimen mun kädestäni, laski sen lattialle ja pujotti sormensa mun sormieni lomaan.

”Tiiätkös”, se sanoi, ”jos sulla ei ois tota kuumemittaria, eli siis aika vahvaa epäillystä siit et oot kipee ja tartuntariski, niin pussaisin sua.”

Mä katsoin sitä hetken aikaa hämmentyneenä ja se puri alahuultaan näyttäen samalta kuin kuusivuotiaana, kun tavattiin ensimmäistä kertaa, alettiin samaan aikaan harrastaa partiota samassa paikassa, ja siitä asti ollaan nähty kerran viikossa, ei se mikään ihmeellinen ystävä mulle ole, mutta kiva ihminen kuitenkin.

Mä vilkaisin sen pään yli kelloa, 46, oliko se aika pysähtynyt vai kellossa vikaa?

Poika nojasi päätään lähemmäs.
”Pussaisitko takas?”
Mä hymyilin, biisi vaihtui seuraavaan, kellon kulmikas kuutonen vaihtui seiskaksi ja mä vedin kuumemittarin kainalostani. Tulkitsin hetken vanhanaikaisen elohopeamittarin asteikkoa, 36,6.

”Ei mulla sitä kuumetta oo, niin että pussaa vaan.”

« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 17:00:41 kirjoittanut Scarlett »
Ei hyvästä elämästä voi kirjottaa kuin korkeintaan blogitekstejä.

Dolls

  • ***
  • Viestejä: 2 081
Vs: Kuumemittari [S]
« Vastaus #1 : 31.10.2009 10:49:26 »
Ihihii söpöä  ;D

En osaa originaaleissa antaa minkään tasoista rakentavaa, mutta nyt yritän ku oon ensimmäinen (EKAA KERTAA!).

Siis, Egotrippi oli kiva juttu. Ajattelin minäkertojan tyttönä, jotenkin tykkään hetistä enemmän kuin slashista. Jäi häiritsemään, kun virkkeet oli aikas pitkiä.

Lainaus
Mä katsoin sitä hetken aikaa hämmentyneenä ja se puri alahuultaan näyttäen samalta kuin kuusivuotiaana, kun tavattiin ensimmäistä kertaa, alettiin samaan aikaan harrastaa partiota samassa paikassa, ja siitä asti ollaan nähty kerran viikossa, ei se mikään ihmeellinen ystävä mulle ole, mutta kiva ihminen kuitenkin.

Fluffy on aina mukavaa ♥

Niiskuneiti
darling i'm a nightmare dressed like a daydream

Napp

  • ***
  • Viestejä: 177
    • terroristiterrieri
Vs: Kuumemittari [S]
« Vastaus #2 : 01.11.2009 20:18:16 »
naaaw, sulosta :3

poppa

  • ***
  • Viestejä: 52
  • silmät kiinni
Vs: Kuumemittari [S]
« Vastaus #3 : 02.11.2009 14:32:12 »
Niiskuneiti kiitos  kiitos  :D Mulla on paha tapa tehdä noista virkkeistä ihan ylipitkiä, joskus jossain vihossa ollu sellanen puol sivua pitkä... pitäs ehkä alkaa jakaa niitä :D mutta kiva jos tykkäsit :)

Napp ja MoaningMyrtle kiitos teillekki, kiva jos tykkäsitte :D
Ei hyvästä elämästä voi kirjottaa kuin korkeintaan blogitekstejä.

Tuhatkaunokki

  • ***
  • Viestejä: 76
  • up to the top of the hill
Vs: Kuumemittari [S]
« Vastaus #4 : 25.11.2009 15:09:31 »
Ihana. :--)

Mä tunnustan lukeneeni tän pari kertaa aiemminkin, mutta oon ovelasti aina livahtanut pakoon ja jättänyt kommentoimatta. Nyt kumminkin tartuin itteeni niskasta kiinni ja päätin sanoo pari sanaa.

Elikkä siis joskus ekalla kerralla ajattelin tän hettinä, ja keskivertotykkäsin. Myöhemmin eksyin taas sanansäilän uumeniin ja löysin tän taas, ja tästä tulikin mun päässäni slash.
Tällä kertaa kuitenkin jotenkin mystisellä taidolla väkisin väänsin tästä femmen. Mielessäni jätin kaikki "poika" sanat pois ja mietin niiden tilalle jotain epämäärästä. Ja tykkäsin tästä ehkä tällä kertaa kaikkein eniten.

Virheitä en löytänyt, enkä oikein tiedä mitä tälläkään kommentilla yritän kertoilla, mutta siis luin ja pidin. :') Nätti teksti, kiitos :---)
Who cares where we go on this rutted old road
In a world that may say that we're wrong.
 
Emmylou Harris

HYDE

  • Vieras
Vs: Kuumemittari [S]
« Vastaus #5 : 25.11.2009 18:51:01 »
aws.
söpöilyäää. just tollasta ihanan, emmä tiedä. sydäntälämmintävän viatonta juttua. eli todella suloinen pätkä oli. ♥
en saa mitään järkevää aikaiseksi, anteeksi.

kiitos. ♥

poppa

  • ***
  • Viestejä: 52
  • silmät kiinni
Vs: Kuumemittari [S]
« Vastaus #6 : 29.11.2009 21:34:41 »
Edwartti: hei toi oli jännittävä kommentti :D mä ite en oo oikeestaan erityisemmin ajatellu tota oikeen kumpanakaan, jotenkin niin, että onpahan vaan (joku varsin sukupuolineutraali henkilö tuo minäkertoja mun päässäni :D)
mutta kiitos, kiva että pidit :) // EDIT: ja nyt ku sanoit, mä tykkään tästä itekin enemmän, jos sivuttaa nuo poika-sanat ja ajattelee femmenä :D

HYDE: kiitos sullekin, kiva että pidit : ))
« Viimeksi muokattu: 29.11.2009 21:37:13 kirjoittanut poppa »
Ei hyvästä elämästä voi kirjottaa kuin korkeintaan blogitekstejä.