Kirjoittaja Aihe: Sherlock Holmes, Minun kesäpoikani ~ S (Lestrade/Watson)  (Luettu 2506 kertaa)

Penber

  • Vieras
Title: Minun kesäpoikani
Author: Penber
Raiting: S
Genre: Slash, Romance
Fandom: Sherlock Holmes
Pairing: Lestrade/Watson
Disclaimer: Sir Arthur Conan Doyle omistaa nämä ihanat herrat! (:
Song: Lady Gaga - Summer boy

Summary: Ehkä tänä kesänä sinä olisit minun oma kesäpoikani.

A/N: Pientä ja kesäistä! Vähä Lestradea... Ja pikkuisen Watsonia! Osallistuu Vuodenaika- ja Fandom kymppi -haasteisiin.


(Lestrade Pov)

Nowhere yah were goin' no where fast
Maybe this time I’ll be yours and you’ll be mine
C-c-c-crazy get your ass in my bed
Maybe you’ll be just my summer boyfriend, summer boy

Kesäinen aurinko paistoi hellästi yllämme, tuoden esiin kasvojesi jokaisen pienenkin piirteen. En muista, että Lontoossa olisi ollut koskaan ennen näin kuuma kuin nyt. Jäätelö suli miltein heti kun sen käteensä sai, mutten siitä välittänyt, kun sain katsoa sinun kaunista hymyäsi. Ihmiset parveilivat ympärillämme, näkemättä kuinka silmäsi loistivat kauniimpana kuin mikään ikinä taivaalla näkemäni tähti.

“Yöstä on tulossa lämmin”, totesit ja katsahdit minuun. “Tuskin tarvitsemme edes peitteitä!”

Naurahdin huomautuksellesi. Se oli kevyt kuin kesäinen tuulenvire hiuksillasi. Olisin halunnut laittaa käteni lanteillesi, mutten tohtinut. Ehkei se olisikaan niin soveliasta. Niinpä pidin näppini erossa sinusta, vaikka sisälläni kärvensi. Aivan kuin olisin nielaissut auringon.

Kevein askelin me hypähtelimme autuaina kivistä katua pitkin. Ehkä tänä kesänä sinä olisit minun oma kesäpoikani.

A/N2: Heittäkää saappaalla!
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 13:29:08 kirjoittanut Yukimura »

Fell

  • Vieras
Vs: Minun kesäpoikani
« Vastaus #1 : 14.07.2010 21:33:22 »
Heti kun olin onnistuneen stalkkaustuokion päätteeksi tullut tänne Tokaan ulottuvuuteen, ja huomannut että uusi ficcisi killui heti ekana, tuijotin alaotsikkoa varmaan kymmenen sekuntia ennen kuin aloin nauraa! :,D Aioin just tänään pyytää sua kirjoittamaan Lestrade/Watsonia, hui kamala, luit varmaan mun ajatukseni : DD

Tää oli ihan älyttömän söpö, sellainen jolle tekisi mieli sanoa awws :3 Etenkin kun päähahmoina tässä oli kaksi kolmesta lempparihahmostani, voi jukkeliskukkelis ♥ Haluaisin lainata koko ficin, ihkuttaa jokaista lausetta, koska on aika vaikea erotella lempilausetta näin kauttaaltaan suloisesta ficistä, mutta yritetään:
Lainaus
Kevein askelin me hypähtelimme autuaina kivistä katua pitkin. Ehkä tänä kesänä sinä olisit minun oma kesäpoikani.
Oi mikä lopetus :,3 Lestrade ja Watson hyppelehtimässä, ihanaa ♥

Rakastin  :-* Taitaa sisältyä mun top10 -lempificceihini, vaikka se listaus onkin vain sekavassa muistissani ja se muuttuu vähän väliä : D Joka tapauksessa tuttua laatua sulta ja vielä hiukan parempaa ♥♥♥

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Minun kesäpoikani
« Vastaus #2 : 14.07.2010 21:58:20 »
Heti kun olin onnistuneen stalkkaustuokion päätteeksi tullut tänne Tokaan ulottuvuuteen, ja huomannut että uusi ficcisi killui heti ekana, tuijotin alaotsikkoa varmaan kymmenen sekuntia ennen kuin aloin nauraa! :,D

Minäkin stalkkasin :''D

Lainaus
A/N2: Heittäkää saappaalla!

Voisin jopa heittää ^^ <3 oli tää sen verta hupaisa ja söpö paritus, hauska idea tuo Lestrade/Watson. Tykkäsin tästä ficistä kovasti, vaikka olenkin koko päivän etsinyt jotakin lukukelpoista Holmes/Watson K18 romantiikkkaa, niin kyllä tämä ihanainen söpis S Lestrade/Watsonkin upposi.

Kesäpoikani :3 *naureskelua* nams oli suloinen kesäinen: D

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Minun kesäpoikani
« Vastaus #3 : 25.07.2010 02:44:34 »
Lestrade käy suoraan sydämeen <3

Minun Lestrademaniani ei ota laantuakseen, ja siksi minusta on aina yhtä hauskaa, että vaikka Holmes/Watson on niin über ylivoimainen paritus, niin sitä muistetaan kuitenkin Lestradeakin, joka on niin herttaisen ihastuttava SCotland Yardin rakkikoira, ettei hönestä vain voi olla pitämätää. Ja Watson on mukavasti herkässä tilassa (minä nyt aina kuvittelen kaikki Lestrade/Watsonit automaattisesti sijoitettuna Holmesin "kuoleman" paikkeille), että suostuu Lestraden hellittäväksi edes yhdeksi kesäksi. Söpöä. Kuolen joka kerran hiukan sisältä kun näitä ficcejäsi luen.

T: jjb
Here comes the sun and I say
It's all right