Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Forever Young K-11 (17/56 luku saapunut 31.5.12)  (Luettu 61153 kertaa)

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Käännös: Forever Young (15/56 luku saapunut 26.2.10)
« Vastaus #220 : 26.02.2010 21:23:58 »
Ää! Jee, uusi luku <3
Tuollaseen kohtaan ei saa jättää!
Yksi virhe:
Lainaus
hän voihkaisi ja otti ranteistani kiinni.

Hän isolla kirjaimella. Tuo on siis yksi kokonainen lause.
Tykkäsin kovasti ja jatkoa odottelen! <3
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Käännös: Forever Young (15/56 luku saapunut 26.2.10)
« Vastaus #221 : 26.02.2010 21:26:46 »
Ihana luku jälleen, tätä kyllä kannatti oottaa ;D
Jännään kohtaan sitten jäi :D
Pienen virheen pongasin;
Lainaus
”En… En tiedät!
T-kirjain pois. :)

Mutta jatkoa pian kehiin ;)

NiN
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

MiuMiu

  • ***
  • Viestejä: 39
  • Who owns my heart?
Vs: Käännös: Forever Young (15/56 luku saapunut 26.2.10)
« Vastaus #222 : 26.02.2010 21:32:43 »
Hihhii uus luku!<3
Mut OMG ei näin jänniin kohtii saa jättää!! ;D
Meinasin ihan penkiltä tippuu!

Millos jatkoo?? :)<3
Huom. ei rakentavaa x))
Team Stefan!!!♥ Shh, don't tell to Jacob...♥

E_Bella

  • Vieras
Vs: Käännös: Forever Young (15/56 luku saapunut 26.2.10)
« Vastaus #223 : 26.02.2010 23:34:53 »
Lainaus
Hymyilin tajutessani, että oli viimeksi tanssinut häissämme
tuo olisi varmaankin olin ;)
Muuta en sitten löytänytkään, ihan kuin olisin niitä sitten muka enää etsinytkään.. ;D
Jatkoa toivon normaaliin tapaan. Se jäi inhottavaan kohtaa.. >:(

särkyvä kynä

  • ***
  • Viestejä: 21
Vs: Käännös: Forever Young (15/56 luku saapunut 26.2.10)
« Vastaus #224 : 26.02.2010 23:49:32 »
                                                                                      UUUUUPPPPPEEEEEEEAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
JATKOA!!! JATKOA!!!! JATKOOAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lasilapsi

  • mielikuvitushaltija
  • ***
  • Viestejä: 59
  • Matthew Charles Sanders - M. Shadows ♥
    • a world full of hopeless fear
Vs: Käännös: Forever Young (15/56 luku saapunut 26.2.10)
« Vastaus #225 : 27.02.2010 08:13:23 »
Olipas kiva luku!
Tässä oli kunnolla säpinää ;)
Yksi pikku juttu vain...

Lainaus
Vedin sen takaisin turhautuneena itseeni.

Viimeinen lause koko luvussa.
Mielestäni tuon sanajärjestyksen
voisi muuttaa seuraavaksi:

Lainaus
Vedin sen turhautuneena takaisin itseeni.

Mutta tuo on vain minun mielipiteeni :)
Jatkoa odotan,

~lasilapsi
Imagination is fucking crazy thing.

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Käännös: Forever Young (15/56 luku saapunut 26.2.10)
« Vastaus #226 : 27.02.2010 11:34:01 »
Ihana tää uus luku!! ((=
EI NOIN JÄNNÄÄN KOHTAAN SAA JÄTTÄÄ APUA!! (mutta ethän sä sitä voi päättä, sähän vaan suomennat ;) )
Mut joo...jatka pian..(((: en jaksa oottaa seuraavaa lukua :S

~kkaro
but that's none of my businness..

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Käännös: Forever Young (15/56 luku saapunut 26.2.10)
« Vastaus #227 : 27.02.2010 13:10:47 »
Luin tämän melkein putkee, joten kommentoin nyt vasta...
Suommennat todella hyvin!
 Ihana luku, ja ficci!
Jatkoa toivovana ja ficiin ihastuneena olen myös minä täällä.

(Joo tiedän sekava kommentti.)

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Käännös: Forever Young (15/56 luku saapunut 26.2.10)
« Vastaus #228 : 27.02.2010 14:44:32 »
Voi ei Nessie kidnapattu! Olin jo melkein unohtanut tämän, mutta tulin niin iloiseksi kun huomasin uuden luvun tulleen. Kiitoos tästä luvusta! Virheitä en huomannut ja teksti oli sujuvaa.

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Käännös: Forever Young (15/56 luku saapunut 26.2.10)
« Vastaus #229 : 27.02.2010 15:42:07 »
No kiva  :o Tää on nyt niin jännä, että jatkoo pitää tulla pian!

~teinirinsessa



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Käännös: Forever Young (15/56 luku saapunut 26.2.10)
« Vastaus #230 : 27.02.2010 15:59:48 »
Eikä!!! Vitsi komppaan edellisiä! EI TÄLLAISEESEEN KOHTAAN SAA JÄTTÄÄ! eieieieieie!!!
Äh, oon niin tyrmistynyt(?) etten keksi muuta sanottavaa :D
jatkoa!!
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

-jjassuu

  • Vieras
Vs: Käännös: Forever Young (15/56 luku saapunut 26.2.10)
« Vastaus #231 : 27.02.2010 21:16:15 »
uiui! ei tollasseen kohtaan yksinkertasesti vaan saa jättää! ;o
suomenna nopeesti jatkoa, koska en jaksa oottaa ;)
jatkoa kiitus <3

-jjassuu

Rose-Mary

  • Lukutoukka
  • ***
  • Viestejä: 152
Vs: Käännös: Forever Young (15/56 luku saapunut 26.2.10)
« Vastaus #232 : 01.03.2010 16:47:26 »
JEEEEEEESUS! JATKOA!?!?!?!? EI saa jättää TOLLASEEN kohtaan! JATKOA! heti paikalla! nyt! kiitos. rakentavaa? ehei. mä oon sulle nyt niin vihanen et jätit tollaseen noin jännään kohtaan. mut joo ehkä mä rauhotun. jatkoa? ihan rauhallisesti pyysin :D
"Palvelimen mielestä pyyntösi on hämmentävä eikä se tiedä miten jatkaa"

Vanamo

  • tökkijämestari
  • ***
  • Viestejä: 951
  • HUDI
Vs: Käännös: Forever Young (15/56 luku saapunut 26.2.10)
« Vastaus #233 : 08.03.2010 20:20:00 »
Ihan loistava tarina! Suomennat toosi hyvin!  ;) Jatkathan pian, jäi aivan liian jännään kohtaan!? <3
« Viimeksi muokattu: 09.03.2010 16:04:05 kirjoittanut Twaikkari »
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.


 ♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥
 

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Forever Young (15/56 luku saapunut 26.2.10)
« Vastaus #234 : 10.03.2010 18:13:32 »
Ilmoitan vain, että jatkoa ei tule ainakaan pariin viikkoon, koska minulla on ensi viikon perjantaina yo-koe. Yritän sitten laittaa jatkoa sen jälkeisenä lauantaina. :)
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Mervijjou

  • `Tuuwlan oikea käsi~
  • ***
  • Viestejä: 15
  • Jacob<3
Vs: Käännös: Forever Young (15/56 luku saapunut 26.2.10)
« Vastaus #235 : 11.03.2010 18:09:08 »
Nyt ei tuu mitään järkevää kommenttia.  ;D
Mut joo, ilmottaudun uudeks lukiaks :D



-Jjou
-Istuu vasemmalla puolellasi.-

fee

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Käännös: Forever Young (15/56 luku saapunut 26.2.10)
« Vastaus #236 : 31.03.2010 14:34:10 »
Hui! ompas kerrassaan ihana ficci :D liian jännään kohtaan jätit, mutta sait uuden lukijan :P Hyvin suomenna muuta en voi sanoa :)

Prumrose

  • Vieras
Vs: Käännös: Forever Young (15/56 luku saapunut 26.2.10)
« Vastaus #237 : 31.03.2010 17:07:08 »
A-I-V-A-N-I-H-A-N-A-F-I-C !
Suomennta ihan tositosi hyvin ja ilmoitan nyt että olen rakastunut; TÄHÄN FICCIIN !! <333 :D
Ei mtn rakentavaa sanottavaa.

-Prumrose

JATKOA !!! <3

nopparelli

  • ***
  • Viestejä: 26
Vs: Käännös: Forever Young (15/56 luku saapunut 26.2.10)
« Vastaus #238 : 06.04.2010 20:56:51 »
AAAAH  :o Miten mä voin löytää tän vasta ny?? :o
AIVAN IHANA! <33
Suomennat tosi hyvi, en oo huomannu virheitä :)
Jatkoa! kiitos!
En jaksa oottaa!  ::)

-nopparelli<3

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Forever Young (16/56 luku saapunut 10.4.10)
« Vastaus #239 : 10.04.2010 21:42:03 »
T/N: Ääh! Anteeksi jälleen, kun tässä kesti niin kauan. Oon ihan kamala kun odotutan teitä. :-\ Mutta kiitos ihanista kommenteistanne!! :)

16. luku

”Alice”, sähähdin ottaen hänen ranteistaan kiinni. Hän huomasi, että pidätin hengitystäni ja hän vilkaisi nopeasti Edwardia, joka riiteli lipunmyyjän kanssa. Me olimme lentokentällä yrittämässä päästä seuraavaan lentokoneeseen. Raivoni otti kehoni hallintaansa enkä pystynyt hillitsemään sitä. Polte kurkussani kasvoi kestämättömämmäksi jokaisen meidän ohittaneen ihmisen jälkeen. Alice kietoi kätensä tiukasti ympärilleni.

”Yritä rentoutua”, hän kuiskasi ääni hermostuneena.

”En… en usko, että pystyn.” Vetäydyin irti hänestä astuen lähemmäksi suunnilleen omanikäistäni poikaa, joka yritti laittaa kangaslaukkuaan kiinni. Hänen tuoksunsa oli voimakkain. Halusin tappaa hänet enkä välittänyt ketkä katsoisivat. Minun täytyi purkaa vihani johonkuhun ja hän tuoksui niin hyvältä. Tunsin myrkyn täyttävän suuni ja astuin hänen taakseen.

”Bella!” Alice huusi vetäen minut takaisin. Työnsin hänet irti itsestäni ja jähmetyin, kun poika kääntyi katsomaan minua. Katsoin, kun hän astahti kauemmas ja hänen silmänsä vaelsivat vartaloni joka kohdassa, kunnes ne pysähtyivät sormukseen vasemmassa nimettömässäni.

”Anteeksi, me luulimme sinun olevan joku muu”, Alice sanoi viattomasti. Hän nykäisi kättäni, mutta minä olin vahvempi.

”Hei, ei siinä mitään.” Pojan silmät eivät ikinä irtautuneet omistani. ”Minä olen Brian”, hän hymyili ojentaen kättään. Otin sen innokkaasti välittämättä Alicen nykimisestä.

”Bella”, hymyilin leveästi astuen vielä lähemmäs.

”Edward!” Alice huusi kääntyen häntä kohti. Parissa sekunnissa minua raahattiin pois terminaalista. Edwardilla ja Alicella oli molemmilla toinen käsi vyötärölläni ja toinen käsivarsissani.

”Bella, tiedän, että olet vihainen, mutta hillitse itseäsi”, Edward sihahti korvaani. Taistelin heidän otteessaan, mutta kun he molemmat pitivät kiinni, niin en ollut tarpeeksi vahva.

Kun pääsimme lentokoneeseen, Edward pakotti minut paikalleni välittämättä turvavyöstä. He molemmat laittoivat kätensä jalkojeni yli pitäen minut penkissäni. ”En voi istua täällä!” sanoin niin lujaa, että nainen edessä olevalla penkillä kääntyi katsomaan. Mulkaisin häntä ja hän kääntyi nopeasti pois.

”Bella, ole kiltti. Tämä on nopeampaa kuin juokseminen”, Alice rukoili taputtaen polveani vapaalla kädellään.

”Näetkö mitään?” kysyin häneltä varmistaen, että ääneni oli matala.

”En näe häntä ollenkaan. En edes tiedä, kuka hänet vei, katsoakseni heidän syitään ottaa hänet.” Alice kohautti olkiaan pettyneenä.

”Entä Claire? Eikö hän nähnyt, kuka se oli?” kysyin muistaen, että Alice oli kertonut Clairen olleen ainoa paikalla silloin, kun… en halunnut ajatella loppuun.

”Jacob ja Quil yrittivät puhua hänelle, mutta ainoa asia, minkä hän tietää, on, että se oli iso pelottava tyyppi.” Alice nojautui eteenpäin kädellään, joka ei ollut sylissäni, ja nojasi päänsä siihen.

”Entä, entä jos Edward puhuisi hänelle! Hän voisi nähdä, miltä se tyyppi näytti Clairen ajatuksissa!” Käännyin Alicesta Edwardia kohti. ”Sinä näet, tunnemmeko me hänet!” Edward suoristautui ja pystyin näkemään pienen toivon pilkahduksen hänen silmistään.

”Sinä olet nero!” Alice otti käsivarsistani kiinni ravistaen minua.

”Edward, olen niin pahoillani”, kuiskasin. Me olimme olleet hiljaa ja ilmassa niin kauan, että se tuntui jo ikuisuudelta.

”Mistä?” hän kysyi katsoen minua. Pidin silmäni edessäni olevassa penkissä.

”Siitä tyypistä lentokentällä.”

”Ei se mitään. Se on luonnollista, meillä on tapana tuntea vetoa vastakkaiseen sukupuoleen, kun me metsästämme. Heitä on helpompi houkutella. Hän oli sinun heti, kun hän katsoi sinuun.” Hän otti leuastani kiinni hellästi ja käänsi kasvoni häntä kohti. ”Älä siitä huoli. Sinut pysäytettiin, ja se on ainoa asia, mikä merkitsee.” Hän otti kädestäni kiinni ja painoi sille suudelman.

”Meidän täytyy löytää hänet”, kuiskasin pitäen sekä Alicen että Edwardin käsistä kiinni, ne olivat vieläkin tiukasti sylissäni.

”Me löydämme”, he vastasivat samaan aikaan.

Loppu lento kului hiljaisuudessa. Heti, kun me astuimme lentokoneesta ulos, Esme oli vetämässä minua ja Edwardia halaukseen. En halunnut halauksia, halusin vain päästä töihin. Vetäydyin irti kävellen kohti ovia, kiinnittämättä huomiota kehenkään, keitä siellä oli. Heti, kun pääsin ovesta ulos, lähdin juoksemaan hiukan nopeampaa kuin tavallinen ikäiseni nainen. Pystyin kuulemaan kaikki muut takanani ja, kun pääsin parkkipaikalta ulos, juoksin täyttä vauhtia mökkiämme kohti.

”Bella, minne olet menossa?” Edwardin ääni kuului aivan takaani.

”Kotiin! Hän saattaa olla siellä!” huusin olkani yli.

Kun pääsin lähemmäs, haistoin heti tyttäreni tuoksun. Kiihdytin vauhtiani, kun mökki tuli näkyviin. Kuulin Edwardin äänen takaani, mutten saanut selvää, mitä hän sanoi. ”Renesmee!” huusin rynnäten ovesta sisään. ”Kulta, missä olet?!” Työnsin hänen makuuhuoneensa oven auki, mutta hän ei ollut siellä. Käännyin juostakseni takaisin etuovelle, mutta Edward sai minut kiinni ottaen käsivarsistani kiinni. ”Hän on täällä! Pystyn haistamaan hänet!” henkäisin yrittäen tasata hengitystäni.

”Se on vain hänen tuoksunsa”, Edward kuiskasi halaten minua tiukasti. Vetäydyin irti ja juoksin takaisin ovelle.

Huomasin Rosalien ja Emmettin seisovan pihalla ja juoksin heidän luokseen. ”Heidän tuoksunsa! Me voimme seurata heidän tuoksuaan!” huusin pitäen Rosalieta olkapäistä kiinni.

”Me yritimme sitä, mutta missään ei ole tuoksua. Sudetkaan eivät löytäneet hajujälkiä”, Emmett sanoi katsoen minua säälivästi. Jätin hänet huomiotta ja juoksin jo Carlislen taloa kohti. Jälleen kerran kuulin heidän kuiskivan jotain, mistä en saanut selvää.

”Mielestäni hän on menossa jonkinlaiseen shokkiin”, kuulin Edwardin kuiskaavan. Kiihdytin vauhtiani, jottei minun tarvinnut kuulla enempää. Halusin vain saada tyttäreni takaisin syliini.

Suuri talo tuli näkyviin ja minä henkäisin nähdessäni Jacobin. Jatkoin juoksemista törmäten häneen. Jalkani antoivat periksi, kun hän kietoi kätensä ympärilleni. Minusta lähtevät äänet kuulostivat hysteeriseltä itkulta. Tunsin Jacobin kyyneleet, kun ne valuivat pitkin poskiani. ”Me löydämme hänet ja sitten minä tapan-” Jacob aloitti, mutta minä keskeytin hänet.  

”Hän on minun!” murisin työntäen itseni irti Jacobista. ”Minä tapan hänet omin käsin.”

Quil käveli metsästä Claire roikkuen hänessä tiukasti, kasvot Quilin kaulaa vasten. Juoksin heidän luokseen silittäen Clairen selkää. ”Hei, kultaseni”, kuiskasin pitäen ääneni tyynenä. Hän vilkaisi minua kääntäen päätään hiukan ja piti Quilista vielä tiukemmin kiinni. Tunsin Edwardin takanani, hänen kätensä asettuen alaselälleni. ”Claire, kullannuppu, tarvitsisin hiukan apuasi.” Odotin, että Quil vakuuttaisi hänelle kaiken olevan hyvin. Hän käänsi Clairen vartalon niin, että hän katsoi minua kohti. Vedin syvään henkeä ennen kuin jatkoin. ”Sinun ei tarvitse sanoa mitään. Sinun täytyy vain ajatella, miltä se ilkeä mies näytti. Ajattele vain, mitä näit.” Odotin, kun Claire vilkaisi Quilia nopeasti.

”Se auttaa Nessiä, kulta. Tiedän, että se on pelottavaa, mutta minä olen ihan tässä”, Quil kuiskasi hänen korvaansa. Claire nyökkäsi ja painoi päänsä hänen olkaansa vasten. Hän sulki silmänsä ja hänen vartalonsa jäykistyi aivan kuten Edwardinkin.

”Ei enää”, Claire huudahti painaen kasvonsa Quilia vasten.

”Näitkö sinä hänet?” kuiskasin Edwardille ja silitin samalla Clairen selkää.

Edward nyökkäsi. ”Mutta en tunnista häntä. En ole nähnyt häntä koskaan ennen. Hän on pitkä, hyvin lihaksikas ja tummahiuksinen. Hän on vampyyri, tytöt vain juoksivat metsään ja hän-” Edwardin huulet painuivat yhteen suoraksi viivaksi, hänen silmänsä kapenivat ja kädet puristuivat nyrkkiin. ”Hän vain nappasi Renesmeen ja juoksi. Claire näki hänet ensin, mutta mies ei kiinnittänyt häneen mitään huomiota. Nessie ei tiennyt, että hän oli siellä.” Edward kääntyi lyömään kivenlohkaretta takanaan, kunnes sitä ei enää ollut olemassa.

”Kiitos”, muodostin sanat huulillani Quilille. Hän nyökkäsi ja kääntyi viedäkseen Clairen takaisin La Pushiin.

Lähdin juoksemaan kaikkien ohi, napaten samalla Alicen ja Rosalien matkallani takapihalle. ”Minne kohtaan he juoksivat metsässä?”

”Bella, me jo-” Alice pudisti päätään.

”Kysyin MINNE!” Ääneni kaikui metsässä. Sekä Alice että Rosalie osoittivat kauimpaan nurkkaan pihalla. Olin siellä alle sekunnissa. En haistanut mitään, en tuoksua, en edes omaa tytärtäni.

”Me arvelemme, että se oli joku vampyyri, joka kykenee peittämään hajut”, Carlisle sanoi kävellen luoksemme. ”Me kutsuimme Eleazarin tänne ja hän ehdotti sitä.” Suuni loksahti auki ja minä istahdin maahan. Edward oli aivan takanani ja minä nojauduin häneen.

”Kuinka me oikein saamme hänet takaisin?” kysyin kohottaen katseeni häneen.

”Kyllä me jotain keksimme.” Hän otti kasvoni käsiinsä. ”Minä saan tyttäremme takaisin. Lupaan sen.” Hän painoi otsalleni suukon.

”Me, me saamme hänet takaisin”, korjasin häntä. Hän pyöräytti silmiään suudellen minua uudelleen.

”Katsotaan.” Hän nousi seisomaan katsoen Carlislea. ”Minne me menemme täältä?”

Carlisle avasi suunsa vastatakseen, mutta Alicen kirkaisu keskeytti hänet. Jasper piteli häntä yrittäen katsoa hänen tyhjiin silmiinsä.

”Alice? Alice, mitä sinä näet?” Jasper istuutui kaatuneen puunrungon päälle, vetäen Alicen syliinsä.

”En… oikein saa selvää.”

”Yritä!” rukoilin polvistuen hänen eteensä.

”Se on pimeä huone, luulisin.” Hän keskeytti hetkeksi pudistaen päätään. ”Odottakaa, minä näen!” Hän hyppäsi seisaalleen vetäen minutkin käsistäni seisomaan. ”Minä tiedän kuka hänet vei! Meidän täytyy lähteä heti!”
« Viimeksi muokattu: 10.04.2010 22:52:18 kirjoittanut A-nuu »
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.