Kirjoittaja Aihe: Corazón / K11 / 3/3  (Luettu 10081 kertaa)

Lils

  • ***
  • Viestejä: 2 080
    • tumblr
Vs: Corazón - epilogi 23.7.2010
« Vastaus #20 : 23.07.2010 13:29:57 »
mmariaä, kiitos tästä ja aikaisemmistakin kommenteista - ne ovat olleet suuri apu näinkin lyhyen ficin aikana. Kiitollinen olen, hyvin paljon ja otettu uusimmasta kommentistasi. Tämä ei todellakaan ole niin laadukasta kuin suuri osa muista ficeistäni, mutta toivon, että epilogi on edes jossain määrin luettava.  :) Kiitos! ♥

NeitiMusta, eipä ihmekkään, itseltänikin tämä tippui päästä aina välillä ja se piti poimia jostain matkaan. En ole kirjoittanut tätä niin aktiivisesti, kuin joskus toivoin kirjoittavani, joten pahoitteluni. Mutta kiitos oikein paljon sinullekin, että olet ollut mukana tällä lyhyellä metsäpolulla - se on merkannut paljon tätä kirjoittaessa. Ihanaa että pidät. (: Kiitos sinullekin paljonpaljon. ♥

Ja kaikille muillekin, jotka ovat jaksaneet lukea tätä. Olette ihania. Kappaleena siis Il Divon ja Celine Dionin I believe in you.

epilogi

26.2.1978

On kulunut jo hirveän kauan.

Ajallisesti tiimalasini hiekka ei ole juurikaan edistynyt askelissaan, mutta ajatukseni ovat kiertäneet samaa ympyrää jo liian monesti. Vasta nyt sain ne loppuun ja päätettyä, että todella teen jotain. Toinen ongelma on se, etten tiedä, mitä tehdä.

Ehkä olisi helpointa vain mennä sinne, jutella asiat halki ja kaikki olisivat taas onnellisia, jipii. Mutta en tiedä, toimiiko se ihan niin; en tiedä, miten reagoisin hänen sanoihinsa – en edes tiedä, mitä hän aikoo tai aikoisi sanoa – en tiedä myöskään, mitä haluaisin sanoa hänelle.

Loistavaa. Olen aina saanut kaiken mitä haluan, nyt en vain tiedä mitä haluan. Ironista.

Päätän kuitenkin lähteä. Olen venkoillut tämän asian kanssa jo hirveän monta päivää, ja oikeastaan, minulla oli ihan hauskaakin. Ehkä olisi vain oikein mennä puhumaan hänen kanssaan, ehkä kiittää päivästä ja ilmoittaa sitten tyynen rauhallisesti, etten halua jatkaa pitemmälle. Hän on pitänyt minusta hirveän kauan, ja minä olen kieltäytynyt jyrkästi ja antanut hänelle uusia tilaisuuksia tulla jatkamaan. Ehkä olisi jo kauan sitten pitänyt mennä itse hänen luokseen. Olisimme vain puhuneet asiat halki ja kaikki olisi ollut loistavasti. Tai edes hyvin.

Hyppään ikkunalaudalta alas ja kerään voimiani. Rohkeutta en saisi enää mistään, joten jalat ovat ainoat, jotka minut saattavat kantaa perille. Sade ikkunan takana yltyy, kuin ajaen minut pois ja kohti vastuuta. Ajatukseni harhailevat naurettavaan suuntaan, mutta minkäs teet. Olen kai vain heikko ja typerä.

Hermostunut koputukseni tuskin ehtii päättyä, kun joku, luultavasti Remus, karjaisee minut sisään. Raotan raskasta ovea ja kurkistan ensin varovaisesti, ettei kukaan ole liian vähissä vaatteissa, ja astun sitten sisään. Arvasin oikein, tämä on ilmeisesti liian outoa – Peter näyttää kalalta (jälleen, mutta silti) ja Remuskin kuin puulla päähän lyödyltä. Ja James on tippunut sängyltä, mikä on jo melkoinen hattutemppu.

”Hei”, henkäisen ja sipsutan sisälle hermostuneen tyttömäisesti. Peter on ensimmäinen, joka virkoaa, ja heti kun hän on lakannut aukomasta suutaan kuin idiootti, hän tönäisee pörröhiuksista ystäväänsä lähestymään minua. James hypähtää ylös vähän turhankin äkisti ja melkein juoksee luokseni huoneen toiselle puolelle. Puren huultani ja hymyilen hivenen ahdistuneesti.

”Hei”, toistan ja kuulostan varmaan hirveän tyhmältä. Ääneni tärisee ja puristan rystyset valkeina kirjaa, jota olen vasta muutama minuutti sitten lukenut.
”Hei”, hänkin mutisee haltioituneena ja katsoo minua. Ilmeisesti hän on käsittänyt tuloni väärin, ehkä hän luulee että hyppäisin hänen syliinsä ja vannoisin rakastavani häntä loppuikäni. Tiedän, tuo oli jotenkin väkisin väännettyä, mutta tuo ilme edessäni seisovan nuoren miehenalun kasvoilla… Sitä voisi kuvailla enemmänkin sanoilla ’hullunkiilto silmissä’ ja kaikkea muuta kivaa, mitä mainittaessa peitetään pienten lasten korvat.

Syntyy vaivaantunut hiljaisuus, jonka aikana Siriuskin ehtii saapua paikalle. Hän saapuu tyylikkäästi kylpyhuoneesta vain housut jalassaan, pää kallellaan ja hiukset sekaisin. Toisella kädellään hän raapii selkää, toisella hän kaivaa vettä korvasta pyyhkeen avustuksella. Peter tirskahtaa varsin tyttömäisesti tämän nähdessään, mutta Remus on kovin keskittynyt tuijottamaan minua hassu ilme kasvoillaan.

Lehahdan tulipunaiseksi tajutessani, että ylläni on juuri nyt se aivan ihana, hieman liian alhaalla oleva tiukka toppi, joka on kaiken lisäksi vitivalkoinen ja hivenen läpinäkyvä. Mulkaisen rohkelikkopoikaa kasvot yhä häpeästä helottaen ja kohotan kirjaa puristaen sitä rintaani vasten – ihan vain varmuuden vuoksi, ettei Jamesin tarvitse lyödä ystäväänsä.

Ilmeisesti myös arvon herra Musta huomaa olemassaoloni, sillä hän kallistaa hiljalleen päätään toisellekin puolella ja katselee minua arvioivasti.
”Sarvihaara pääsee vihdoin pukille”, hän arvelee ja kävelee juuri sopivasti oman sänkynsä luo väistääkseen kirjan, jonka häntä kohti heitän. Huokaisen teatraalisesti ja päätän luovuttaa. Astelen liiallisen raskain askelin takaisin portaisiin, tiedän Jamesin kuitenkin seuraavan minua.

”Kiitti vaan, kaverit”, kuulen takaani, ennen kuin toiset askeleet seuraavat perästäni. Olen hivenen huvittunut, mutta se ei peitä turhautumistani. Ehdin huokaista vielä kerran draamakuningattaren elkein, ennen kuin kuulen hivenen hengästyneen pojan takaani. Tiedän että se on James, enkä vaivaudu kääntymään hänen puoleensa.

”Anteeksi”, hän pyytää hivenen vaivautuneena. Hymyilen seinälle ja toivon, ettei hän huomaa sitä. Joillain ihmisillä on taito nähdä hymyposket takaapäin.

Kuulen pienen tömähdyksen, ehkä hän tulee vieläkin lähemmäs.

”Sinulla oli jotain asiaa?” hän kysyy, ja tunnistan toiveikkuuden hänen äänessään. Tekisi niin mieli kääntyä ja hymyillä hänellä, hän on niin suloinen juuri nyt. Vain nyt. Mutta periaatteeni taistelevat vastaan, en minä voi nyt luovuttaa ja olla hänelle kiva. Olen vihannut häntä kauan, minun pitäisi vihata vielä paljon kauemmin. Nyt olisi aikaa todistaa se sanoin ja teoin, mutta olen kai liian pelkuri vieläkin.

”Se koru”, hän aloittaa niin viattoman kuuloisena. Pala tarttuu kurkkuuni, enkä edes tiedä mistä se tuli. En minä ole korua unohtanut. Joka iltahan minä olen sitä katsonut, koskettanut ja miettinyt kaikkea. Muutamana aamuna olen meinannut ripustaa sen kaulaani ja hymyillä, mutta sitten olen epäröinyt ja piilottanut sen takaisin yöpöydän laatikkoon.
”Niin”, mutisen ja olen sanaton.
”Joko sinä selvitit sen tekstin tarkoituksen?” hän kysyy uteliaasti ja hieman liian innokkaasti. Vedän henkeä liian nopeasti ja saan valtavan yskänpuuskan. Taivun kaksinkerroin ja selvitän kurkkuani, nousen sitten ylös naama luultavasti jälleen punaisena kuin tomaatti.

”E-en”, mutisen ja yskäisen vielä kerran. Olen unohtanut sen kokonaan, vaikka se koru on ollut niin monta kertaa minun kädessäni. Hän hengittää hetken rauhallisesti, luultavasti katsoo minua, kuten aina, ja epäröi sitten vielä hetken.

Someday I'll find you
Someday you'll find me too
And when I hold you close
I know that it's true


”Te quiero”, hän aloittaa vaimealla äänellä ja rykäisee. Yllättäen hän tarttuu minuun, pyöräyttää minut ympäri ja katsoo pähkinänruskeilla, syvillä silmillään suoraan omiini. Näen kyyneleet hänen silmissään ja tunnen hänen lämpimien käsiensä omistavan, kaipaavan ja haluavan otteen omissani. Katson häntä ja tunnen hetken syvenevän, huumaannun hänen katseestaan, hänen tuoksustaan ja siitä tunnelmasta, jonka hän ympärillemme loi. Ehkä on liikaa ajatella, että siinä on hyvä olla, mutten voi sille mitään.

”Voisin toistaa sinulle sitä ikuisesti”, hän kuiskaa ja näen kyyneleen vierähtävän hänen samettiselle poskelle. ”Voisin kertoa sen jokaisena päivänä elämässäni, enkä kyllästyisi siihen. Se tarkoittaa sitä, että minä rakastan sinua ja lupaan rakastaa sinua koko loppuelämäni. Ja vaikket sinä haluaisi, minä rakastaisin sinua… Aina.”

Enkä minä ehdi ajatella enää mitään, ennen kuin vajoan hänen syliinsä itkien ja painan suuni hänen pehmeille huulilleen, kietoen käteni hänen ympärilleen ja haluten olla hänen omansa – loppuikäni tai edes hetken.

Follow your heart
Let your love lead through the darkness
Back to a place you once knew
I believe I believe I believe in you



« Viimeksi muokattu: 16.02.2011 18:27:07 kirjoittanut Lils »
"Should I wear the purple dress?"
That's all she cares about
What a silly life she has

-Anerya-

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Corazón - epilogi, valmistui 23.7.2010 ♥
« Vastaus #21 : 23.07.2010 14:45:10 »
Vau. Toi loppu.. Se oli vaan niin kaunis. Herranjumala melkeen omakin sydän meinas pakahtua.

Lainaus
Enkä minä ehdi ajatella enää mitään, ennen kuin vajoan hänen syliinsä itkien ja painan suuni hänen pehmeille huulilleen, kietoen käteni hänen ympärilleen ja haluten olla hänen omansa – loppuikäni tai edes hetken.
Headmaster of Hogwarts hits the gym.

Dumbelldore.

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Corazón - epilogi, valmistui 23.7.2010 ♥
« Vastaus #22 : 23.07.2010 19:34:49 »
OA, mikä loppu! Ihana, ihana, ihana ♥ Olen ihan jossain seitsemännessä taivaassa...

Lily ♥ James. Onneksi Lily nyt tajusi viimeinkin todelliset tunteensa. Hän on niin hassu, kun ei tunnu millään ymmärtävän, vaikka kaikki muut kyllä ymmärtävät... .D

En nyt osaa antaa kovin pitkää kommenttia. Mutta tämä oli todella ihana ficci ja tuo lopetus oli kuin kirsikka kakun päälle! Ihana ♥ Ja kirjoitustyylisi on myöskin aivan ihana. Rakastan sitä.

Kiitoksia tästä, pidin valtavasti!

mmariaä

Lils

  • ***
  • Viestejä: 2 080
    • tumblr
Vs: Corazón - epilogi, valmistui 23.7.2010 ♥
« Vastaus #23 : 23.07.2010 19:41:02 »
-Anerya-, vau, kiitos. :o

mmariaä, uskollinen aina-kommentoijani. : D Ihanaa, että luit loppuun, kiitos kovasti. Kommenttisi teki niin hurjan hyvälle mielelle, ja sitä osasin odottaakin nähdessäni nimimerkkisi... siellä jossain joo. Lily oli vähän tyhmä tässä ficissä, mutta onneksi senkin pää selvisi - kliseisimmällä mahdollisella tavalla, mutta selvisipä kunnolla. Totesin, että mulla on joku ongelma, kun pääsin tästä eroon ja heti aloitin uuden jatkoficin. : D Ei näin.

Kiitos hirveästi kommentoinnista koko ficin aikana, olen otettu ja suurenmoisen kiitollinen. ♥ ♥ ♥ 
"Should I wear the purple dress?"
That's all she cares about
What a silly life she has

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Corazón - epilogi, valmistui 23.7.2010 ♥
« Vastaus #24 : 23.07.2010 19:52:13 »
Toi oli tosi ihanaa... :'(
Mä aattelin jo et mitä h****a, aikooks Lily antaa iki-ihanalle Jamesille rukkaset?
Toi ihan loppu oli tosi ihana...
Kiittäen,
Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Lils

  • ***
  • Viestejä: 2 080
    • tumblr
Vs: Corazón - epilogi, valmistui 23.7.2010 ♥
« Vastaus #25 : 24.07.2010 08:38:00 »
Kiitos. :) Onneksi en järkyttänytkään lopussa niin paljo. ♥
"Should I wear the purple dress?"
That's all she cares about
What a silly life she has

L.E

  • kultakutri
  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Corazón - epilogi, valmistui 23.7.2010 ♥
« Vastaus #26 : 31.07.2010 17:12:42 »
Nyt meni kyllä kompleksit niin sekasin, etten osaa enää tehdä järkevää kommenttia !

Tossa lopussa pelkäsin oikeesti, ettei onnellista loppua tuliskaan. Purin kaikki kynnet poikki ja jännitin ihan hirveesti. Ja voin sanoo, että jos tää ei olisi päättynyt hyvin, mä olisin suuttunut ja jättänyt kommentoimatta.

Mutta ihanan ficin kirjoitit yhtä kaikki, sulin tossa lopussa. Toivoisin, että kirjoittaisit tälläisiä enemmän <3
The girl, who has dreams of.

Lils

  • ***
  • Viestejä: 2 080
    • tumblr
Vs: Corazón - epilogi, valmistui 23.7.2010 ♥
« Vastaus #27 : 19.12.2010 16:32:42 »
L.E., kiitos paljon! Kommenttisi oli ihanan piristävä. Pitää tosiaan kirjoitella lisää tämäntapaista kevyttä, ahihhi. Kiitos kovasti kun luit loppuun astii. : ) ♥
"Should I wear the purple dress?"
That's all she cares about
What a silly life she has

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Corazón - epilogi, valmistui 23.7.2010 ♥
« Vastaus #28 : 19.12.2010 22:13:35 »
Hehe, tää on valmistunut mun synttärinä... : )

Aah, mä olen tänkin lukenut luultavasti viiskymmentä tsiljoonaa kertaa, mutta miksi, oi miksi mä en ole kommentoinut??

Siis ääk, tämä on ihan kamalan hyvä, ja just sitä sun ihanaa kerrontaa ja ÄÄK. Mitä tähän nyt sanois... Sä oot ihana, tää ficci on ihana, James on ihana, te guiero... Ah. Sii voi luoja, tulkaa joku ja läimäiskää mua poskelle että mä pääsen pois tästä mun pilvilinnasta, mun pitäis olla lukemassa uskonnonkokeeseen!! Ei siitä tällaisen ihanan tarinan jällenlukemisen jälkeen tuu yhtään mitään.

Mutta siis että joo tota noin niin... Tällanen hävetyskommentti tällä kertaa.. Ciao.
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Lils

  • ***
  • Viestejä: 2 080
    • tumblr
Vs: Corazón - epilogi, valmistui 23.7.2010 ♥
« Vastaus #29 : 23.01.2011 12:53:39 »
Salla, vau, kiitos. : ) Sori että on jäänyt vastaamatta! No anygays, tämä oli aika fluffy ja liikaa pilvilinnoja, mutta onhan se hyvä välillä kirjoittaa jotain vähemmän vakavaakin. Kiitos hirveästi siitä että luit ja kommentoit, toit hyvän mielen. : ) ♥
"Should I wear the purple dress?"
That's all she cares about
What a silly life she has

kukkula

  • ***
  • Viestejä: 16
!
« Vastaus #30 : 21.06.2011 23:04:18 »
Kiitti sait mut itkee :'(. Et siis huonoissa merkeissä et ollenkaan, vaan ku tää oli niin ihana!


Nyt en jaksa enempää kommentoida, vaan...

kiitos ja kumarrus-kukkula kiittää
"Cas get out of my ass!"

"I was never in your ...."

Inkheart

  • ***
  • Viestejä: 83
  • ps. i love you ♥ ~
Vs: Corazón [K13] 3/3 heinäkuussa 2010 ♥
« Vastaus #31 : 22.06.2011 23:58:12 »
oee ku oli ihana tarina : ) henkilökohtaisesti tiesin mitä te quiero tarkoittaa ja innostuinkin sitten sitä jankkailemaan poikakaverille : D kerrassaan suloinen, tuo loppu varsinkin, aws! lisää tämmöisiä vain : 3

-Ih
Dramione 4eva<3

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Vs: Corazón [K13] 3/3 heinäkuussa 2010 ♥
« Vastaus #32 : 14.07.2011 20:36:04 »
Voi että mä rakastan tätä ficciä. Oikeasti, rakastan. Luin tämän ekan kerran yli vuosi sitten, seuraavaksi viime kesänä ja olen silmäillyt pitkin vuotta. Ja nyt uudestaan. Olen lukenut tätä ulkomailla, junassa, kotona, mummolassa... jopa kipulääkkeen korvikkeena saadakseni migreenin pois (ja se auttoi!). Ja tää on aina yhtä ihana. <3

Kaikki alkaa vedonlyönnistä. Aloitus on juuri sellainen, että se kiinnittää heti lukijan mielenkiinnon ja saa jatkamaan eteenpäin. Tuo on jännää, miten Lily yrittää kuumeisesti vaikuttaa Alicen ja Frankin väleihin voittaakseen vedon, mutta onnistuukin sotkemaan kaiken vielä enemmän. :D Ja kuitenkin, vaikka se päätyykin Tylyahoon Jamesin kanssa, se ei olekaan niin kamalaa. Ja se sitten muuttaa kaiken. Ah, mä niin tykkään tällaisista juonista. Muutenkin, koko fic on täynnä sitä suloista ironiaa, draamaa, ihmissuhdesotkuja, romantiikkaa, kaikkea. Ja corazón. Sen sanan merkitys, sanoma, kirjoitusasu. Sä osaat aina valita täydellisen nimen ficille.

Mä olen edelleen - vuosienkin jälkeen - yhtä sanaton, en saa kootuksi mitään kunnollisia ajatuksia, muuta kuin ylistystä ja ihkutusta.  :-X Voin vain sanoa, että pidän tästä tarinasta kovasti. pidän jokaisesta tähän tekstiin kirjoitetusta tunteesta, jokaisesta ajatuksesta, eleestä, sanasta.

Ja tietysti mun sanattomuuttani lisää se, että huomasin sun omistaneen tämän mulle. Yksi niistä ficeistä, joita oikeasti rakastan, ja ajattelit mua tätä kirjoittaessasi. Kiitos, Lils-ihanaiseni. Minä sydän sinä ja sinun ficit. (:
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

Lils

  • ***
  • Viestejä: 2 080
    • tumblr
Corazón [K13] 3/3
« Vastaus #33 : 16.07.2011 13:56:17 »
kukkula, kiitos kovasti, ihanaa, että teksti herkisti! : )
Inkheart, hih! Espanja on nättiä tosiaan, mutta eihän lausahdus ollut arvoitus kuin Lilylle. Kiitos oikein paljon!
Ametrine, oh. Tämä on tosiaan aika vanha, mutta yllättävästi ei olekaan menettänyt loistoaan niin kuin muut sen ajan kurat, vai? : D Säikähdin vähän kommenttiasi - en itse asiassa edes muistanut tämän olevan enää täällä! Upeaa, että olet yhäkin ihastunut tähän, olithan kuitenkin aina tukena kirjoittaessakin. Hyvä, ettei vedonlyönti ollut liian kliseinen ja tönkkö, vaan potkaisi juuri sopivalla tavalla. Itsekin pidin ideasta laittaa Frank ja Alice mukaan (hassua, että minä ficcasin heistä jo nollayhdeksän, en muistanutkaan - kaikkea sitä). Plaaaaaaah mitähän sitä sanoisi, hyvä että juoni iskee yhä yhtä lailla, samopin tunnelma ja kaikki sisältö ylipäätänsä. Minäkin ihastuin espanjaan ja varsinkin sanaan corazón (j ennen kaikkea sen ääntämiseen aaaahhh eargasm) joskus Serrano-huumani alkuvaiheilla, ja hyvä että se toimii ficin nimenä. Kiitos ihan tajuttoman ihanasta piristävästä hymyilyttävästä kommentista, ihana apua. Olet rakas, kiitos. ♥
"Should I wear the purple dress?"
That's all she cares about
What a silly life she has

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: Corazón / K13 / 3/3
« Vastaus #34 : 24.09.2011 22:21:16 »
Hiuh, uskaltauduimpas minäkin kommentoimaan, vaikkakin jo loppunutta ficciä...
Hän saapuu tyylikkäästi kylpyhuoneesta vain housut jalassaan, pää kallellaan ja hiukset sekaisin. Toisella kädellään hän raapii selkää, toisella hän kaivaa vettä korvasta pyyhkeen avustuksella. Peter tirskahtaa varsin tyttömäisesti tämän nähdessään, mutta Remus on kovin keskittynyt tuijottamaan minua hassu ilme kasvoillaan.
Hahhah... Osasin jotenkin kuvitella Sirren tossa tilanteessa sisäisen silmäni avulla... Okei, kuulostan Punurmiolta, mutta hällä väliä...

Siis, huh! ei voi kun sanoa, että u-p-e-a-a-! Kirjoitat ihan tajuttoman hyvin! Paino sanalla tajuttoman. En osaa kommentoida, mutta sanompas vaan, että miten olen voinut jättää tämän huomaamatta aiemmin! Sait minut itkemään, joka on hyvin harvinaista, sillä en oikein ikinä itke lukiessani. Ja nauramaan. Tuo sarkastinen kerrontatapa oli ihana. Mutta en jatka ihkuttamiskommenttiani enää laittomuuksiin, ja poistun oman (ja muiden) turvallisuuden takia!

Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

Lils

  • ***
  • Viestejä: 2 080
    • tumblr
Vs: Corazón / K13 / 3/3
« Vastaus #35 : 07.10.2011 17:44:51 »
Ledi, oi, on aina ihana saada kommentteja näinkin vanhoihin ficceihin, ja on oikeastaan tosi mukavaa, että tätäkin luetaan vielä! Mutta haha joo, tuo quotetamasi kohta oli yksi lemppareistani; siinä pääsin taas välillä kelmeilemään edes vähän ja nostattamaan hymyä huulille. Hienoa, että se oli hyvin kuvailtu ja kaikkea. : ) Vau, olen todella otettu jos tämä todella herätti noin paljon tunteita! (Ja haha sehän sen tarkoituskin oli, osittain.) Mutta voi sinun kommenttisi oli ihana ja pirtsakka ja kovin ystävällinen, toivottavasti todella pidit tästä noin paljon. Kiitos! ♥
"Should I wear the purple dress?"
That's all she cares about
What a silly life she has