Kirjoittaja Aihe: Twilight: Lampun kohtalo, S (Jatkoa Taikalampulle)  (Luettu 2768 kertaa)

Puola

  • *
  • Viestejä: 1
  • Real men don't sparkle.
Beta: Vaivaiskoivu
Rating: S
Genre: humour
Fandom: Twilight
Warnings: kiroilua, hienoista(?) väkivaltaa
Disclaimer: En omista mitään, leikin edelleen vähän hahmoilla.
A/N: Jatkoa Taikalamppu-ficilleni, jonka siskoni laittoi tänne. Aattelin kirjottaa enemmänkin, joten teinpäs oman tunnuksen. Nauttikaas vaan tästäkin : D

Lampun Kohtalo

- Mmmm. Tekipä eetvarttia, sanoi Bella.
Sen jälkeen kun Bella oli syönyt viimeisenkin palan Edwardista hän huomasi taikalampun.
- Mikäs se tämä on? ihmetteli Bella.
- Kröhöm. Se on taikalamppu ja minun ’’kotini’’, kuului Bellan takaa.
- Ku…kukas sinä olet? Bella kysyi.
- Olen Jacob. Lampunhenki. Kokon sukuni on lampunhenkiä ja ihmissusia, joten ystäväni kutsuvat minua lampunsudeksi.
- Aha. Hei sähän voisit näyttää sun voimas, kun oon kuullu että ootte aika voimakkaita, Bella sanoi.
- Käskystä arvon rouva, Jacob totteli.
- Hei! Äläpä rouvittele siinä! Mä söin just mun miehen. Eli käytängössä oon sinkku, tokaisi Bella.
- Anteeksi, anteeksi. Jotta saisit selville voimani sinun on lyötävä minua. Siihen ehdotan että käytät pesäpallomailaa, ehdotti Jacob.
- Ok! Oota siinä hetki niin tuun kohta takas! Bella huusi samalla kun juoksi kotia päin.

Kun Bella oli kotona, hän otti pesäpallomailan ja juoksi takaisin torille jossa Jacob odotti häntä.
- Nyt  mä oon valmis lyömään sua, Bella kertoi Jacobille.
- Selvä, Jacob sanoi ja astui kaksi askelta taaksepäin.
Bella heilautti mailaa kohti Jacobia mutta Jacob väisti sen.
- Hemmetin paskakasa! Ei sun pitäny väistää! huusi Bella samalla kun Jacob seisoi hän edessään ja nauroi.
- Anteeksi arvon nainen-joka-söi-oman-elämänkuppaninsa-ja-joka-nyt-selvästi-koittaa-epätoivöisesti-etsiä-jotain-toista-miestä, Jacob sanoi naurahtaen.
- Nyt et väistä senkin karvakasa! huusi Bella joka oli melkein jo menossa hakemaan haulikkoa.

- Nyt saat lyödä minua niin kovaa kuin haluat ja enkä astu taaksepäin, lupasi Jacob.
- Asiaa! Bella sanoi innostuneena.
Mutta kun Bella löi, Jacob ei astunut askelta taaksepäin vaan hyppäsi ylöspäin.
- Voi helvetin helvetti! Bella kirosi.
- Nyt käy karvakasalle huonosti!
- Olen hyvin pahoillani, mutta luulitko oikeasti että antaisin sinun lyödä minua! Silloinhan minun turkki olisi mennyt ihan sekaisin, Jacob selitti.

- Mua ei oo kuule koskaan huijattu ilman seurauksia, joten mä lasken viiteen ja sitten alkaa tuleen ruumiita, selitti Bella.
Jacob hätääntyi ja lähti säntailemään ympäri toria.
- Yks…….kaks…..kolme…….neljä…..viis, Bella laski. Viiteen päästyään hän avasi silmänsä ja etsi Jacobia.
- Ahaa! Nyt löyty! Bella huusi ja PAM! Sitten Bella juoksi torin reunalle mutta siellä oli vain joku nainen joka oli puoliksi syöty jonka mahassa oli suklainenjalka ja suden karvoja.

- Jaaha. Vaiettä ehtii sitä syödäkkin siinä välissä kun mua paetaan. Laitetaan sitten kovemmat panokset peliin, sanoi Bella ja kiinnitti  haulikkoon lämpökameran.
-Nyt tulee kuumat paikat herra Karvakasalle, nauroi Bella.


to be continued...

//Ja kommentit ois hauskoja... : D
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 10:16:50 kirjoittanut plööt »
I am a Knight of Cydonia.

ava by Rebecca Lupin

mai.

  • bakteerivaltias
  • ***
  • Viestejä: 90
  • 呼吸 空ろな体
Vs: Lampun kohtalo
« Vastaus #1 : 29.10.2009 21:56:00 »
Tää ei ollu niin kiva kun Taikalamppu. D:
Tyhmä Puola. Kirjota paremmin. (Mää saan sannoo näin ko mää tiiän Puolan ja se aina kattoo puuro-videoo)

Mutta ei sillä, ettenkö ois revenny kertaakaan.
Odotan jatkoa.

~mai.

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Lampun kohtalo
« Vastaus #2 : 30.10.2009 08:37:57 »
Äläpäs rakas pikkuveljeni murhaa mua, mutta mustakaan tää ei ihan ollu yhtä hauska ku Taikalamppu, oisko siksi ku siinä oli jo suurinpiirtein valmiiksi kehitetty juoni toisinku tässä....Tää oli ihan kiva, mut sulla tuli vissiin vähän hankaluuksia keksiä juonta, kun oli vaan pari replaa, joitten ympärille piti kehittää juoni.... näinhän se siis menetteleee... Mutta ei siinä mitään : D

Mutta oli taas kiva lukee, repesin pari kertaa. (ei ees ollu pesismaila mitenkään siitä epäilyksen yhestä kohtaa... reps)

Kylläsesiitä, jatka kirjottamista, nii taidot kehittyy... : D

~Vaivaiskoivu
« Viimeksi muokattu: 30.10.2009 08:42:29 kirjoittanut Vaivaiskoivu »