Kirjoittaja Aihe: Vuosi -99, tuplaraapale, S  (Luettu 1812 kertaa)

taikatiuku

  • ***
  • Viestejä: 83
    • Tumblr
Vuosi -99, tuplaraapale, S
« : 26.10.2009 01:33:20 »
Kirjoittaja: teea
Ikäraja: S
Paritus: Jokainen tulkitkoon itse
Genre: eh.. draama, romance?
Yhteenveto: Ei voi päästää irti, jos on kaksitoistavuotiaana jäällä rakastunut
A/N: Ruusut ja ruusun piikit on tervetulleita eli saa kommentoida :)


Vuosi -99



Huudat ja ovi pamahtaa kiinni.


Sinä tammikuisena iltapäivänä kirpeä pakkanen oli punertanut lapsenpyöreät poskesi. Muistan raidalliset lapasesi, kun otit kädestäni kiinni. Muistan liian suuren myssysi, joka halusi peittää kirkkaat silmäsi. Olit luonnonlapsi, jonka vallattomat suortuvat valuivat sekaisina niskaasi pitkin. Olit vain kaksitoista, enkä tiedä, mistä keksit painaa suusi minun suulleni. Huulesi olivat kylmät, kielesi niin kuuma. Miten osasitkaan suudella, olithan vain lapsi. Luistimeni liukui altani ja muksahdin takapuolelleni. Sinä vain kikatit, kuten aina.


Oli vuosi -99, ja siinä jäällä rakastuin. Hymyilit minulle ja tarjosit kättäsi, autoit minut ylös. Kun huulesi koskettivat uudelleen kömpelösti, en kaatunut.


Kysyit, haittaako minua. Ei minua haitannut. En osannut hävetä silloin, enkä koskaan oppinutkaan.


Teimme verivalan ja sanoit, että olisimme aina yhdessä. Olit varma asiastasi, olithan vasta kaksitoista, miten olisit voinut tietää elämästä. Miten olisit voinut tietää, että tulet ja menet ja jätät minut odottamaan kuin säälittävän koiranpennun.


Katson ovea ja tiedän, että sinä olet taas kerran poissa, vaikka vastahan sain sinut taas elämääni. Tiedät, mikä minua satuttaa ja mitä minä haluan, mutta olet yhä vallaton luonnonlapsi.


Olin vain kaksitoista, enkä tiedä, miksi uskoin sinua. Silti otan puhelimen esiin ja kerron sinulle: kestetään vielä vähän ja tule pian takaisin. Sovitaan: minä jaksan sinua, sinä jaksat minua.

« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 17:02:55 kirjoittanut Scarlett »
There was chocolate. Life would go on.

poppa

  • ***
  • Viestejä: 52
  • silmät kiinni
Vs: Vuosi -99
« Vastaus #1 : 26.10.2009 11:41:25 »
tää oli kiva. jollain (kirjotin ton sanan kolme kertaa väärin-.-) tavalla kliseinen aihe, mutta tykkäsin tavasta, jolla tää on kirjotettu, ja siitä ettei tässä oikeestaan sanottu mitään suoraan. Siis henkilöiden nimii, sukupuolta tai sitä, kuinka vanhoja ne tossa lopussa on. Tästä tuli vähän sellanen haikee tunnelma, joka sopi tosi hyvin.
Hii, ihkutan nyt vaan. Mutta tykkäsin tästä siis : ))
Ei hyvästä elämästä voi kirjottaa kuin korkeintaan blogitekstejä.

taikatiuku

  • ***
  • Viestejä: 83
    • Tumblr
Vs: Vuosi -99
« Vastaus #2 : 28.10.2009 20:17:59 »
Kiitos kommentista, poppa! Kiva, että tykkäsit :)
There was chocolate. Life would go on.

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Vuosi -99
« Vastaus #3 : 08.11.2009 15:16:26 »
Ihana, suloinen, lopussa sellanen... miettimään jättävä. Tosi taitavasti kirjotettu, ja kaunis. Vuosi -99, kiva aihekin. Tosi taitavaa. Kiitos <3
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!