Kirjoittaja Aihe: Twilight: Snowflakes on your skin (Bella/Jacob, S)  (Luettu 3878 kertaa)

Tuhisija

  • Vieras
Author: Tuhisija
Title: Snowflakes on your skin
Fandom: Houkutus
Pairing: Bella/Jacob
Rating: S
Genre: fluff
Disclaimer: Houkutus sarja kuuluu Stephenie Meyerille.

Summary: Bella ja Jacob lumisateessa.

A/N: Mummon luona inspaa.  Kattelin keittiönikkunasta ulos ja lunta alkoi sataa ja siitähän se idea sitten lähti.  En tykkää edelleenkään tästä parituksesta, mutta jotenkin tästä on vain kiva kirjoittaa.  Bellan näkökulmasta kirjoitettu.
Osallistuu FF 50 sanalla 034.Lumi.


Snowflakes on your skin

Ikkunalasi, se on kylmä, ihoani nipistelee koskettaessani sitä.  Pisarat lasin ulkopuolella, ohuet viivat ulkona.  Vesisade on kastellut koko pihanurmen, aivan kuin se olisi valmistellut sen seuraavaan.  Sade lakkaa, taivaalta alkaa leijailla pieniä valkoisia pisteitä.  Ensin yhtä nopeasti kuin sade, sitten pisteet suurenevat ja vauhti hidastuu.  Hiutaleita, niiksi pisteet muuttuvat.  Kauniita valkoisia lumihiutaleita, jotka hitaasti alkavat peittää maata, valkaista kaikkea ympärillään.

Nousen ylös tuolistani ja näen sinut ulkona autosi kanssa.  Hiuksesi ovat sateesta märät, valkoinen lumi on värjännyt ne.  Vinkkaat minua luoksesi, ja minä juoksen olohuoneen läpi ulko-ovelle, kiirehdin ulos.  En muista, että on liukasta, joten kaadun astuessani ulos, mutta sinä olet jo siinä ja nostat minut ylös vahvoilla käsilläsi, jotka tuntuvat lämpimiltä, helpottavilta tässä kylmyydessä, joka ympäröi meidät.

”Varovaisesti, Bella”, kuiskaat korvaani ja painat suukon poskelleni.  Juoksutat sormiasi hiuksissani, minä omiani paljaalla rinnallasi, johon lumihiutaleet ovat sulaneet.  Sinun ei ole kylmä, et tarvitse päällesi takkia.  En minäkään nyt, kun olen tässä, rinnallasi, lämpimässä kainalossa.

Suuret hiutaleet kutistuvat, ne muuttuvat pienemmiksi.  Maa on jo värjäytynyt valkoiseksi, mutta vihreä ruoho pilkistelee peitteen alta.  Pienet pisteet laskeutuvat hiuksiini ja kasvoilleni, joilta sinä pyyhkäiset ne pois hymyillen, silmät lempeyttä ja rakkautta hohkaten.  Minäkin hymyilen ja katson kuinka yksinäinen hiutale asettuu olkapäällesi, sulaa siihen välittömästi.


A/N: Olisi varmasti voinut tehdä pidemmänkin, mutta jätinpä nyt sitten tähän (saihan tätä vähän muokata, että sai tuplaraapaleen, muutamia sanoja jäi uupumaan katsokaas :D).  Ja kommenttia saa laittaa.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 14:33:41 kirjoittanut Beyond »

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Snowflakes on your skin
« Vastaus #1 : 16.10.2009 12:45:07 »
hmm... en oikeen tiedä mitä sanoisin.
Tää oli tosi hyvin kirjotettu (+kuvailu jne..)
Ja Bella/Jacob paritus on myös mun mieleistä

:) 
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Snowflakes on your skin
« Vastaus #2 : 16.10.2009 16:47:14 »
Niiskuneiti, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että pidit.  En minäkään tykkää B/J parituksesta, mutta teki vain mieli kirjoittaa tällainen :)

Kotitonttu, kiitos kommentistasi :)  Mukavaa, että pidit.  Kiitos.

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Snowflakes on your skin
« Vastaus #3 : 16.10.2009 17:17:40 »
Okay, ihanaa tekstiä niiku yleensä.. Kuvailu oli ihanaa ja teit sen todella hyvin (kuten aina).. Mutta yksi juttu minua tässä nyt jotenkin, en tiedä mikä.. Pitää miettiä, hmmm... HAAA! Nyt keksin sen arvaappa mikä se alkaa sellaisella kirjaimella kuin P, eli P=PARITUS! JACOB! Oletko sä tulossa hulluks tai jotain, eiku sä oot kipee :)

Mutta kuitenkin teksti oli ihanaa! :) Vaikka paritus pilasi ne tai siis tuo miespuolinen hahmo.. :)

Mä tiiän että et suutu, etkä ihmettele mun kommenttia! :D

Love,
~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Snowflakes on your skin
« Vastaus #4 : 16.10.2009 17:29:44 »
kjatri, kiitos kommentistasi :)  Kiitos, kiitos.  Joo, mä olen tulossa hulluksi ;D (no eii, kyllä mä ihan kipeä olen).  Mukavaa, että tykkäsit vaikka Jake tuntuikin hieman häiritsevän.
En tietenkään suutu (enkä ihmettele) :)

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Snowflakes on your skin
« Vastaus #5 : 09.05.2010 18:34:58 »
Aws <3
Bella/Jacob on ehdottomasti se oikee paritus, ja siitä on aina kivaa lukee ficcejä.
Lainaus
Maa on jo värjäytynyt valkoiseksi, mutta vihreä ruoho pilkistelee peitteen alta.
Mä rakastan tollasia pieniä yksityiskohtia (:

~teinirinsessa



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Snowflakes on your skin
« Vastaus #6 : 09.05.2010 19:02:02 »
teinirinsessa, mukavaa, että pidit.  Kiitos kommentistasi :)

Vanamo

  • tökkijämestari
  • ***
  • Viestejä: 951
  • HUDI
Vs: Snowflakes on your skin
« Vastaus #7 : 09.05.2010 20:49:06 »
Awww, teksti oli syötävän sulosta ja kaunista. <3
En mitenkään erityisesti pidä B/J parituksesta, mutta tässä se oli ihana.
Tuo sinun kuvailusi on kerta kaikkiaan vaan niin ihanaa, olen niin sen lumoissa etten saa tähänkään väkerrettyä mitään järkevää..
Kiitos tästä. <3
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.


 ♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥
 

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Snowflakes on your skin
« Vastaus #8 : 09.05.2010 20:52:55 »
Vanamo, kiitos, ihanaa kuulla, että tekstini miellyttää.  B/J ei kuulu omiinkaan lempiparituksiini, hassua siis, että tämä syntyi.  Olepa hyvä ja kiitos itsellesi kommentista :)

alba

  • Vieras
Vs: Snowflakes on your skin
« Vastaus #9 : 09.05.2010 21:00:16 »
Vau, sä oot aika haka kuvailemaan :D

Minä vihaan Bella ja Jacob paritusta, mutta tässä se toimi kun sinä kirjoitit sen :D Tykkäsin tästä, ja tykkään kaikista tuotoksistasi. Olise sitten vaikka Bella ja Morso parituksella, sinä saat sen toimimaan.

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Snowflakes on your skin
« Vastaus #10 : 09.05.2010 21:10:44 »
alba, kiitos.  Minäkin vihaan, mutta kumma juttu, että saan sen toimimaan.  Mukavaa, että tykkäsit tästä ja olet tykännyt kaikista tuotoksistani.  Kiitos kommentistasi :)


Nää kommentit saa mut ihan hämilleen :D aww.