Kirjoittaja Aihe: Tämä hetki on meidän. K-11, femme, one-shot.  (Luettu 3159 kertaa)

Dizzy

  • ***
  • Viestejä: 31
Nimi: Tämä hetki on meidän.
Kirjoittaja: Eliisa
Genre: Romance? Femme, vaikka ei sitä niin huomaa...
Ikäraja: K-11
A/N: Tämä on ensimmäinen jonka täällä 'julkaisen', eli olisi kiva saada palautetta. Risuja ja ruusuja. :D Betaa ei ole, kaikki virheet ovat minun. Pahoittelen mahdollisista virheistä.


Istun lattialla, olen ristinyt jalkani ja puristan tyynyä sylissäni. Minä katson edessä istuvaa tyttöä ja hän katsoo minua. Hitaasti, epäröiden hän nostaa kätensä, hyväilee kasvojani, piirtää kulmakarvojeni kaaret, huulieni muodon. Hänen kätensä jää lepäämään poskelleni.
Minä vain istun liikkumatta, nauttien imen tytön tuoksua itseeni.
Yritän kertoa hänelle, kuinka pidän tästä hetkestä, kuinka nautin tästä joka solullani, mutta hän painaa sormensa huulilleni. ”Shh... Kuuntele, kuinka yö huokailee, kuinka hiljaisuus yhtyy pimeyteen. Tämä hetki on meidän.” Hän kuiskaa huumaavasti korvaani ja painaa suudelman korvani alle. Hengitykseni kiihtyy kun tunnen hänen lämpimän hengityksen ihollani.

Hitaasti kiduttaen hän siirtyy suutelemaan kaulaani, niskaani ja taas kaulaani. Sydämeni jättää lyöntejä välistä, kun hän ottaa tyynyn sylistäni ja ohjaa minut makaamaan lattialle. Kevyesti, lähes huomaamattomasti hän hivelee paljasta vatsaani.
Hän painaa päänsä rintaani vasten ja kuuntelee hiljalleen rauhoittuvaa sydäntäni, käsi lepää vatsallani.
Hitaasti ujutan käteni pehmeiden hiusten läpi niskaan. Pehmeästi piirtelen ympyröitä hänen niskaansa, kuulen kuinka hän huokaisee. Suljen silmäni.
Äkkiä hän nousee, mutta en aukaise silmiäni. Värähdän kun hän hivelee vatsaani.

Tunnen hänen raskaan hengityksen ihollani, huulet hipaisevat huuliani, ensin varoen, maistellen, sitten vaativammin. Hän maistuu vadelmilta.
Tunnen kuinka hän nostaa minua, aukaisen silmäni. Katson häntä kysyvästi ja hän ohjaa minut syliinsä istumaan, kasvot häneen päin. Hän suutelee minua uudestaan, todella vaativasti ja vetää minua lähemmäs. Tunnen hänen jokaisen sydämenlyöntinsä rintaani vasten.
Hän aukaisee puseroni, hetkeksikään irrottamatta huuliaan huulistani.

En tahdo irrottautua hänen syleilystään koskaan. Tahdon vain tuntea hänen ihonsa ihollani, tahdon hikeni yhtyvän hänen hikeensä. Tahdon vain olla hänen kanssaan kun yö pimenee ja valkenee päivä. Tahdon piiloutua ihmisten tuomitsevilta katseilta ja rakastaa mitään pelkäämättä. Tahdon tämän hetken jatkuvan...Ikuisesti.
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 15:56:12 kirjoittanut Pyry »
Ava by Amnesiac

Luumunen

  • ***
  • Viestejä: 18
Re: Tämä hetki on meidän. PG-13, femme, one-shot.
« Vastaus #1 : 26.07.2007 16:50:38 »
Ficcisi oli todella hieno, hyvä, että päätit julkaista sen!

Olisin kaivannut ficciin lisää kuvailua, vaikka tyttöjen ulkonäöstä. Mielestäni kuitenkin tarina kulki voitokkaasti loppuun asti, töksähtelemättä. Olisin mielelläni lukenut ficciä pidemmällekin ;)

Kirjoita lisää[size=85](femmeä!)[/size]!
Sano jotain latteeta
ja jotain ihanaa

howboring

  • ***
  • Viestejä: 720
  • master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Re: Tämä hetki on meidän. PG-13, femme, one-shot.
« Vastaus #2 : 26.07.2007 19:31:09 »
Mums tää oli nätti. Juonta olis saanu olla enemmänkin, olisin tykänny.

Lainaus
Tämä hetki on meidän.
Voiluoja.

Paikoitellen oli ehkä hieman liian kliseetä tekstiä, kuten toi "hien yhtyminen hikeen". Ja loppu läsähti aika pahasti.

Mut töksähtelyä tässä ei tosiaan ollu ja tää eteni sopivaa vauhtia eteenpäin. Kivakiva =)
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6

Dizzy

  • ***
  • Viestejä: 31
Re: Tämä hetki on meidän. PG-13, femme, one-shot.
« Vastaus #3 : 27.07.2007 11:09:15 »
Kiitos Luumunen ja Awy, oli kiva saada palautetta. Oli mukava kuulla, että piditte.  :)
Ava by Amnesiac

rinako_chan

  • ***
  • Viestejä: 26
  • Why So Serious?!
Vs: Tämä hetki on meidän. PG-13, femme, one-shot.
« Vastaus #4 : 16.05.2008 21:27:35 »
Ja tämäkö loppu tähän?! Miks ihmeessä?  :o

Aivan ihana! Kylä se osaa kirjottaa vaikka toista väittääki.. soosoo!! *heristää sormea*
Sääli ku hahmoja ei kuvailtu ollenkaan ja tarina oli muutenki lyhyt. Oisin voinu lukea pitempäänki.

 :D
YAOI! It´s What Keeps Us From Going Out And Killing People...
EdxRoy
EdxEnvy
HarryxDraco
SiriusxLupin
and many many more<3<3

Gaploon

  • ***
  • Viestejä: 161
  • Mitä sanoiko joku femme? Missä!
Vs: Tämä hetki on meidän. PG-13, femme, one-shot.
« Vastaus #5 : 17.05.2008 00:36:50 »
Tämä voisi kyllä vielä jatkua kun tarkemmin miettii  ::)
Ensi kerralla suosittelen enemmän kuvailua sillä se parantaa tunnelmaa, vai ajattelitko jättää kaiken lukijan varaan (väärin)
Ensimmäiseksi tämä oli hyvä. Onneksi en edes yritä metsästää virheitä koska se on joskus jopa hieman rasittavaa 8)
Voisit tietenkin ottaa tuolta otsikosta pois tuon one-shot kohdan ja jatkaa tätä 8)
Mutta kirjoittaja tietenkin itse päättää mitä missäkin kohtaa tapahtuu... lukijat vain selventävät ajatuksia  ja tönivät the oikeaan suuntaan ;D
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)

Dizzy

  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: Tämä hetki on meidän. PG-13, femme, one-shot.
« Vastaus #6 : 17.05.2008 09:49:35 »
Kiitos kommenteista rinako_chan ja Gaploon! Tietenkin mie voisin tätä jatkaa, mutta en lupaa mitään... katellaan! :D
Ava by Amnesiac