Kirjoittaja Aihe: Twilight: Sateen jälkeen on aina poutasää, S  (Luettu 2738 kertaa)

Smile^

  • Vieras
Author: Minäpä minä, elikkä Smile^! :)
Rating: S
Fandom: Twilight
Genre: Varmaan angst? En tiiä   :D
Beta: ei olee  ;)
Disclaimer: Oikeastaan kokonaan omani. Ei oo spoilauksia, eikä hahmojen nimiä, joten periaatteessa kokonaan minun :D
Fandom: Twilight periaatteessa. :)
Pairing: Ei paritusta, ja hahmot saa itse päättää.
Summary: Tää nyt on vaa tällänen nopeesti sutastu juttu. Mutta lukekaa toki ja kommatkaa kiitoooos :--)
 

Sateen jälkeen on aina poutasää


Tummat pilvet näyttivät hyvin raskailta, mutta ne liikkuivat kumminkin yllättävän sulavasti utuisella taivaalla.
Pyöreät, pienet pisarat putosivat voimalla maahan, tuhansien samanlaisten joukkoon, muodostaen kuoppaiselle useita pieniä lammikoita. Pinta rikkoutui aina pisaran osuessa, muut ottivat eksyneen vastaan, toivottivat sen tervetulleeksi joukkoon. Yhdessä on helpompi olla, turvallisempaa. Tunne, että joku oikeasti välittää.

Pidin sateesta, se kätki kyyneleet.

Muita ei niin synkällä ilmalla ulkona nähnyt. Ihmiset olivat silloin kärttyisiä ja kirosivat sadetta syvimpään helvettiin. Silloin he rakastivat pukea villasukat jalkaan, napata hyvän kirjan ja sytyttää muutaman kynttilän tunnelman luomiseksi.
Minä olin toista maata.
Sateella rakastin pukea ihanimman mekkoni päälle ja mennä ulos tanssimaan ulos paljain jaloin. Hiukseni hulmuaisivat vapaina, menisivät sekaisin tuulessa ja kastuisivat märäksi sateessa.

Ukkonen jyrähtelisi ja sinkauttaisi valonsäteitä, tehden mustista pilvistä vielä mahtavimpia ja vaikuttavampia.

Taivas näytti itkevän.
Niin itkin minäkin.


A/N: Mitäs piditte? Kommenttia kommenttia :D
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 10:11:21 kirjoittanut plööt »

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Sateen jälkeen on aina poutasää
« Vastaus #1 : 18.10.2009 19:07:06 »
oii! kiva vaikka olikin lyhyt (: miten jotkut osaa kirjottaa niin hyvin... kyl mäki osaan kirjottaa hyvin jos riittäis 3 lausetta :D
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Smile^

  • Vieras
Vs: Sateen jälkeen on aina poutasää
« Vastaus #2 : 18.10.2009 19:16:29 »
minnjou: KIITOS taas sulle ku viittit kommata mun töherryksiä! :) Henkilökohtasesti en tästä kauheesti pidä, täst jotain puuttuu  :-\