Kirjoittaja Aihe: Uskoa, vai eikö uskoa? (K-11, kelmit), 4. luku 14.09!!  (Luettu 7006 kertaa)

Mereille

  • ***
  • Viestejä: 4
  • Jäätelövene/`~
Vs: Uskoa, vai eikö uskoa? (K-13, kelmit)
« Vastaus #20 : 16.09.2009 17:30:58 »
Uusi luku <3

Joitain juttuja kyllä vähän ihmettelin, esim. missä välissä Lily ja James sopi treffeistä? : o Sillä tekstistä ei ainakaan huomannut mainintaa että "muutaman päivän kuluttua" tai muuta sellaista mistä olisi voinut olettaa että edellisen luvun jälkeen olisi ehkä tapahtunut jotain.. Lisäksi tässä uusimmassa luvussa ajan kulumisesta oli muutenkin hiukan vaikeaa saada selvää, erityisesti tylyaho kohdassa kun kerrottiin monista henkilöistä. Saattaa kyllä olla ihan omakin ongelmani, en tiedä onko häirinnyt muita.  :D

Tarina vaikuttaa ihanalta (kuten kelmit aina  ;D), ja hyvin kirjoitetulta. Kelmit ovat juuri minun makuuni sellaisia kuin pitääkin.  ;) Joten jatkoa jatkoa! : ))
Would I have a cake, please?

LIQUORICE

  • ***
  • Viestejä: 13
  • Married to Sirius Black
Vs: Uskoa, vai eikö uskoa? (K-13, kelmit)
« Vastaus #21 : 16.09.2009 19:55:29 »
Kiitos Kelmitär ja Mereille! Hyvä huomio, Mereille, sieltä on tosiaan jäänyt muutamat tähti (***) merkinnät välistä pois. Se helpottaisi ajan kulkua. Ja Lily ja James eivät sopineetkaan treffeistään, vaan ideana oli että lukija hämääntyisi siitä, että yhtäkkiä ollaankin jo treffeillä, mutta sitten tajuaakin lopussa, että kyseessä eivät olleetkaan treffit vaan ainoastaan, no, seuranpitoa. Joudun myös häpeäkseni myöntämään, että itse en pidä tästä luvusta lainkaan, mutta pakko oli kirjoittaa suurinpiirtein näin, kun suunnitelmissa niin sanotaan. Oli tylsä luku, mutta seuraavista tulkoon hieman selkeämpiä ja kiinnostavampia, kun kirjoittajakin on täysillä mukana! :-*

LIQUORICE
Smile without a reason why. Laugh as if you were a child. Smile, no matter what they tell you. Don't listen to a word they say, cause life is beautiful that way!

miippe96

  • Vieras
Vs: Uskoa, vai eikö uskoa? (K-13, kelmit)
« Vastaus #22 : 17.09.2009 13:24:30 »
tää oli ihana ficci, jotenkin niin kelmimäinen:D

okei, en ees yritä saaha sanottua mitään järkevää, koska tiiän että epäonnistuisin raskaasti..

mutta, siis, kiitokset tästä, ja toivon että jatkoa ois tulossa pian<3

miippe

Kesävauva

  • Vieras
Vs: Uskoa, vai eikö uskoa? (K-13, kelmit)
« Vastaus #23 : 21.09.2009 21:27:19 »
Kivaa tekstiä :D Kiitokset ;D

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Uskoa, vai eikö uskoa? (K-13, kelmit)
« Vastaus #24 : 25.09.2009 13:38:04 »
Oon lukenu vasta kaks ekaa lukuu mutta hyvältä vaikuttaa. :D

NeitiMusta.
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Uskoa, vai eikö uskoa? (K-13, kelmit)
« Vastaus #25 : 26.09.2009 00:29:04 »
Noin, nyt oon lukenu noi kaks jälkimmäistäkin ja mun täytyy heti ekana sanoo et jatkoo toivotaan tänne mahollisimaan pian.

Mut kolmos luvun loppu oli aivan älyttömän ihana. :D Se oli niiin sulonen :D

NeitiMusta.
Jatkoo vaan :D
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥