Kirjoittaja Aihe: Veljeni, avaa sanainen arkkusi (twincest, S)  (Luettu 3681 kertaa)

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 973
Veljeni, avaa sanainen arkkusi (twincest, S)
« : 23.07.2007 17:02:02 »
Title: Veljeni, avaa sanainen arkkusi
Author: Violet Baudelaire
Rating: S
Genre: Dialogia vaan
Pairing: Fred/George
Warning: Tätä kirjoittaessani minulle iski äkillinen halu kokeilla vanhoillista tyyliä, joten jälki on sen mukaista.
Disclaimer: Rowling omistaa, minä vain lainaan.
Warnings: Insesti
Special: Kirjoitettu Dialogihaasteeseen
Summary: Kaksoset huomaavat yhtä sun toista.

A/N: Tämä oli jo vanhassa finissä, mutta ajattelin sen tännekin laittaa. Kommentteja otetaan vastaan.

// Scarlett lisäsi insestivaroituksen


”Fred?”
”Mmmh?”
”Oletko huomannut, että sänkyni on kapeampi kuin sinun.”
”Eikä ole, unikuvia olet katsellut, George.”
”Ei Fred, tiedän kyllä mitä unia näen.”
”No valaise sitten minuakin niiden saloista, emmehän pimitä mitään toisiltamme.”
”Jos välttämättä haluat Fred. Vaikka luulen, että mieluummin et niistä kuulisi halaistua sanaa.”
”Ja miksi en George? Älä pidä minua pimennossa vaan avaa sydämesi, kerro.”
”Sitä juuri olen tekemässä, joten anna siis minun puhua veli hyvä. Enempää kuin veli et minulle koskaan voi olla.”
”Pilkkaatko minua veljeni? Sinä, jossa virtaa sama veri kuin minussa?”
”En pilkkaa, en. Lausun vain karuja sydämeni sanoja.”
”Karuja? Et siis rakasta minua, et halua minun olevan veljesi ja silti silmäsi hohtavat kosteina rakkaudesta. George, nyt en ymmärrä.”
”En! En koskaan sanonut etten sinua rakasta, veljeni. Suurin siunaus maan päällä on jakaa sama veri kanssasi.”
”Mikä siis on vialla? Jos minua rakastat, niin miksi minua noin loukkaat?”
”Rakastan sinua enemmän kuin itse elämää, enemmän kuin veli toista saisi rakastaa.”
”Enemmän kuin veli toista? Nyt en ymmärrä, George. Ei siinä mitään väärää ole, jos veli toistaan rakastaa ja silti näen kuinka sydämesi vuotaa verta. Silmiesi kautta karvaat kyyneleet putoavat lakanoilleni.”
”Lakanoillesi, joille en saisi jalallani astua. En halua rakkauteni tahrivan sinuakin, veljeni.”
”Tahrivan? Pois tuollaiset puheet, George.”
”Älä Fred, älä. Kuulen sydämesi jyskeen ja sen nopeus saa omanikin hakkaamaan. Pyydän, älä tuo huuliasi noin lähelle omiani, kiusaus käy liian suureksi.”
”Jotkut kiusaukset ovat hyvästä George, ilman niitä ei eläminen ole minkään arvoista.”
”Yritätkö minulle kertoa, että joillekin kiusauksille kuuluu antautua vastaan hangoittelematta?”
”Veli, jälleen olet onnistunut lukemaan ajatukseni. Lukilitikseksi sitä kai kutsutaan.”
”Ja sitä, minkä aion sinulle seuraavaksi antaa, kutsutaan joksikin aivan muuksi.”


« Viimeksi muokattu: 25.03.2015 03:01:39 kirjoittanut Kaapo »

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

yönkäpälä

  • ***
  • Viestejä: 227
    • C&M
Re: Veljeni, avaa sanainen arkkusi (F/G sallittu.)
« Vastaus #1 : 27.07.2007 01:02:25 »
No voi awwitus.

Vanhoillinen tyyli toi kyllä tähän jotain khuulia. Voin jopa melkein kuvitella kaksoset puhumassa tuolla tavoin, ilkikurinen hymy suupielessään. Liioitteluhan se on paras keino heittää vakavat asiat edes melkein vitsiksi. Täytyy sanoa, etten välttämättä olisi saanut itseäni kommentoimaan ilman tätä nimenomaista tyyliä, dialogeista kun on niin hankala sanoa mitään. Nyt voin sanoa ainakin sen verran, että onnistuit hyvin kirjoittamaan vanhatyylistä dialogia ilman ylilyöntejä, se vaikuttaa niin luontevalta kuin vanhatyylinen dialogi nyt voikaan.

Jeah, anteeksi kommenttini lyhyys, jätän sen nyt tähän ennen kuin sekavoidun lisää. Kiitos. ^^
You must be deaf, dumb and blind
I loath you and your kind. Die.

"It's not paranoia if someone's out to get you."
Ravenclaw means I'm smarter than you.

HannahM

  • ***
  • Viestejä: 246
Re: Veljeni, avaa sanainen arkkusi (F/G sallittu.)
« Vastaus #2 : 05.08.2007 21:14:36 »
Oi, kun oli mukava ^^ Tykkäsin tuosta wanhasta tyylistä. Jotenkin siinä oli sellaista tuntua, että kaksoset voisivat puhua noin, mutta hieman pilke silmäkulmassa. Eikä se silti tuntunut liioittelulta.

sugar

  • ***
  • Viestejä: 15
Re: Veljeni, avaa sanainen arkkusi (F/G sallittu.)
« Vastaus #3 : 07.08.2007 04:16:30 »
Olen ihan F/G-tuulella. Eipä se minua haittaa, suosikkiparituksia. (:.

Lainaus
Tykkäsin tuosta wanhasta tyylistä. Jotenkin siinä oli sellaista tuntua, että kaksoset voisivat puhua noin, mutta hieman pilke silmäkulmassa.

Sama juttu minulla, hiukset vähän sekaisin vielä ja awww. (:. Tällaista tekstiä olisi kiva lukea lisää, se toisi vähän vaihtelua ainakin. Ja se on nättiä. ;).



...tuli vähän lyhyt kommentti. :o. Mutta pidin kovasti tästä. <3. Ficistä siis.
I'll tell a tale for you
'Cause I'm just trying to make
All my
dreams come true

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 504
Re: Veljeni, avaa sanainen arkkusi (F/G sallittu.)
« Vastaus #4 : 07.08.2007 21:00:56 »
Awws. Olipa suloinen ^^". Mulle tuli samanlaisia mielikuvia kuin muillekkin, kaksoset juttelemassa toisilleen tolla puhetyylillä, pilke silmäkulmassa, hiukset sekaisin. Toinen awws.

Hyvin kirjoitettu, ja juuri sopivan mittainen. Tällaisia lukee mielellään! F/G ei ihan lempiparituksiin lukeudu, (ainakaan vielä, mutta vielä muutama tällainen niin mistä sitä tietää :"D) mutta kyllä niistäkin saa todella söpöjä.


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

retsu

  • ***
  • Viestejä: 35
Re: Veljeni, avaa sanainen arkkusi (F/G sallittu.)
« Vastaus #5 : 07.08.2007 21:28:08 »
Täälläkin samanlaiset mielikuvat kuin muillakin : ) Kovin suloisesti puhuvat poijjat, ja kovin suloisia ovat muutenkin. Ilman tätä puhetyyliä ei homma olisi niin erikoinen, mutta tuo vanhahtava kieli tuo tähän sitä jotain, se sopii tähän dialogiin kuin nyrkki silmään. Ja olet saanut sen kuulostamaan luonnolliselta, hienoa, liioiteltuna tai teennäisenä olisi koko hommasta mennyt pohja. Nyt tämä kuitenkin toimii : )

coma-white

  • ***
  • Viestejä: 64
Re: Veljeni, avaa sanainen arkkusi (F/G sallittu.)
« Vastaus #6 : 07.08.2007 23:13:50 »
Ohhoh, nyt on kyllä pakko sanoa, että olen täysin samaa mieltä kuin retsu! Röyhkeästi siis komppaan häntä, ja lisään vain sen omanani että pidin tästä erittäin paljon, ja lukisin mielelläni lisääkin tällaisia! :)
Time runs backwards

Izanai

  • saippuakuplakone
  • ***
  • Viestejä: 97
  • vaikka kuinka kovaa sattui
Re: Veljeni, avaa sanainen arkkusi (F/G sallittu.)
« Vastaus #7 : 08.08.2007 07:50:26 »
[size=90]Oih, tämä oli ihana. Muut ovatkin jo vieneet jalat suustani, rakastuin tuohon vanhoilliseen tyyliin.
Ja vieläpä lempiparitukseni. Awwitan.[/size] [size=70](Enkä keksi mitään rakentavaa kommenttia.) [/size]

avada kedavra

  • ***
  • Viestejä: 112
Re: Veljeni, avaa sanainen arkkusi (F/G sallittu.)
« Vastaus #8 : 08.08.2007 21:17:51 »
Voihan awww ^^ Tämä oli tälläinen kaunis sanainen ficci. Ehkä liiankin. Olen tottunut riiviömäisiin kaksosiin. Mutta suloinen paritus. Ja osuvasti kuitenkin kirjoitettu. Kiitoksia! :>>>
"So then I was like AVADA KEDAVRA and he was like *dead*." -Voldemort

Laventeli

  • ***
  • Viestejä: 44
Re: Veljeni, avaa sanainen arkkusi (F/G sallittu.)
« Vastaus #9 : 08.08.2007 22:08:04 »
Toistelen tässä nyt vain kaikkia muita mutta awww<3 ^___^ Wanhoillinen tyyli oli jotain niin suloista kaksospoikien suuhun, varsinkin, kun se ei ollut yliammuttua vaan kohtuuden rajoissa pysyvää. :)
Ihana pieni dialogi. Tykkäsin, oiiikein paljon. ^^

[size=85]rest in peace, rakentava palaute.[/size]

- Lav
g♥

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Re: Veljeni, avaa sanainen arkkusi (F/G sallittu.)
« Vastaus #10 : 31.08.2007 16:46:52 »
N i i n söpöä. Ihanaa. Mitäs muuta voisin sanoa? Nyt ei kyllä rakentava palaute tule mistään. Siis tottakai Fred ja George puhuvat noin :P  Tähän sopisi muutama teinilausauhdus (Vähäks oli ihqu<3<3<3<3). Tälläsiä lisää.

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Nutella

  • Tuleva Rouva Malfoy
  • ***
  • Viestejä: 8
  • Suklaasydän <333
Vs: Veljeni, avaa sanainen arkkusi
« Vastaus #11 : 22.12.2010 21:46:32 »
Voi kun ihanasti olet kaksosista kirjoittanut! Pidin tästä kirjoitus tyylistä. Tämä oli mukavaa vaihtelua. F/G on vieläpä yksi lempiparituksiani.

Haluaisin todella tietää miltä näyttävät kosteina rakkaudesta hohtavat silmät... ;D
OMG! Nyt se terottaa! Se TEROTTAA!!

sukkula

  • Vieras
Vs: Veljeni, avaa sanainen arkkusi
« Vastaus #12 : 23.12.2010 10:44:18 »
Heti kun oppi näkemään vanhoillisen tyylin läpi, tuli sellainen aaaaw- reaktio. Kiitos tästä ihanuudesta!

<3 sukka