Kirjoittaja Aihe: Doctor Who, Uncle John (S, one-shot) | Rose/Human Doctor, Fandom10  (Luettu 2362 kertaa)

syysvilja

  • tuulentuivertama
  • ***
  • Viestejä: 292
    • The In-Between
Author: natte
Beta: Winifredhän sen läpi lukaisi
Fandom: Doctor Who
Rating: S
Paring: Rose/Human Doctor
Genre: köyhä wannabe-humor, dialogue, one-shot
Disclaimer: Miksei se ole minun! Aivan kauhian typerää. BBCllä kaikki oikeudet, en tienaa rahaa vaan olen köyhä opiskelija jonka kaikki aika (kovin liioitellusti) menee tälläisten kirjoittamiseen ja opiskelu kärsii enkä saa koskaan valkolakkia saati työpaikkaa joten. Ei rikastuta. ;)
Summary: Kun Tohtori koittaa kertoa tarinan.

A/N: Hih, oon jo pitkään tahtonu kokeilla kirjottaa pelkkää dialogia. Jolla ois vähän enemmän pituutta ku kymmenen replaa. Jotenka, siis ensimmäinen laatuaan tälläinenkin meikäläiseltä, arvostelkaa lempeästi (:
Ei mulla muuta sanottavaa oikeen. Toivottavasti Doctor ei oo kovin OC..
Fandom10.
Pahikset jättää kommentoimatta, tunne omatunnossasi kova pistos jos pääset loppuun ja lähdet pois kertomatta että luit läpi. Noei : D


Uncle John

Ihmis-Tohtori* ja Rose ovat saaneet Rosen uuden pikkuveljen, viisivuotiaan Timin luokseen hoitoon Jackien ja Peten ollessa pienellä kylpylälomalla Ranskassa.

T: "John-setä, kerro taas kuinka pelastit Rosen niiltä faakeleilta!"
D: "Itseasiassa ne olivat dalekeja, eivätkä faakeleita."
R: "Ja itse asiassa minä olin se joka pelasti sinut-"
D: "No, minä melkein pelastin sinut.. Tai no, oikeastaan sinä pelastit minut mutta jokatapauksessa! Kuten tiedät, Tim, dalekit ovat hyvin, hyvin vaarallisia, ja olen kerran jos toisenkin itse melkein kuollut taistellessani niitä vastaan - tai no, itseasiassa se en ollut juuri minä vaan - sanoisinko - parempi puoliskoni, enkä nyt tarkoita sinua, Rose rakas, mutta koska jaan samat muistot ynnä muut kuin hän, minä, voin sanoa että se olin minä."

*Timin suunnalta hölmistynyt hiljaisuus*