Nyt meikäkin sitten tupsahtaa kommentoimaan näitä... Ihan jo senkin takia, kun mun tekee mieli jätskii, mut oon liian laiska hakemaan sitä alhaalta, niin pitää sit vissiin tyytyä virtuaalijätskiin!
Mätää munuaispiirakkaa:Mun kävi oikeesti sääli Oljoa, kun luin ton, vaikka muutoin en Oljosta kovin paljon tykännytkään kirjoissa. Pikku-raukka, kun odottaa niitä kotiin ruoka valmiina ja sitten ne ei tuukaan.
Ei tarvittu. Ei. Tarvittu. Vittu.
Muutoin mä en kauheesti perusta näistä tälläsistä Potter-ficeistä, joissa kiroillaan, kun ne hahmot ei kirjoissakaan kiroile, mutta tähän raapaleeseen toi kyl jotenkin sopi kuin nenä päähän!
Vitun mistelit:Tää oli kiva! Voin varsin hyvin samaistua tuohon korpinkynsityttöön! Vaikka mä en kyllä olis halunnu suudella Harrya, mutta joo, siitä huolimatta voin samaistua siihen tyttöön!
Tässäkin oli sitä kiroilua, mistä meikäläinen ei niin kovin paljoa pidä Potter-ficeissä, mutta tähänkin se sopi! Johtuu varmaan aikalailla siitä, että se oli kirjoitettu vitutushaasteeseen... Ja näin sit ihan btw:nä, mikä ei liityy raapaleeseen/sen kommenttiin millään lailla: onks Pottereissa sellanenkin korpinkysityttö kuin Lisa Turpin vai enkö mä vaan oikeesti muista sitä ollenkaa??
Muut ovat ahdasmielisiä:Hah! Löysin virheen! xD
Padma käänsä katseensa taas alaspäin.
Pitäis varmaan lukea "käänsi"`...
Jajuu, en ole outo tai mitää, kun tykkään kaivaa noita virheitä muitten teksteistä...
Mun kävi sääli Padmaa tossa! Kamalaa, kun ihmisiä oikeesti hylkää toisia vaan sen takia, mitä ne sanoo... :< Mut Luna oli kyl aika söpö tossa! :3
Viestinviejä:Hah! Lisää virheitä!
Hän oli kuin tuuli joka koputteli jokaisen oville, kuin henkäys joka kutitteli jokaisen kaulalla.
Joka-sanojen eteen pilkku.
Kun tuolla joku sanoi tätä sisällöttömäksi, niin mä joudun kyllä olemaan ihan eri mieltä! Mun mielestä tää oli kaikkee _muuta_ kuin sisällötön! Siinä mä kyllä olen tuon kommentin kirjoittajan (muistaakseni usvapupu?) kanssa samaa mieltä, että tosta ois hauska lukea pitempikin ficci. Siitä vois tulla aika mielenkiintoinen. Ei välttämättä ehkä kuitenkaan kovin pitkää ficcii sais tosta, mut ainakin joku pitempi one-shotti vois olla mahdollinen samaisesta aiheesta... :>
Hullunhauskaa:Miks mä missasin tän eilen illalla, kun luin näitä ekaa kertaa?? Oonko mä jotenkin sokea tai jotain??
Repesin! Ei kellään sattuis oleen liimaa, että saisin kasattua itseni??
Jopa Pimennon läpivalaistu alastonkuva seinällä toisti sanan kimeästi.
Anteeksi, mutta saako kysyä, että mitä vittua? Miksi kenelläkään vähänkään järkeä omistavalla ihmisellä olis seinällä Pimennon alastonkuva??? xD Toisaalta kyllä Dawlish ei ainakaan tuossa kohtaa ollut kauhean järkevä muutenkaan, kun se oli ihan sekopäinen, mutta silti... xD
Hän räjähti nauramaan ja kaatui lattialle hekottamaan.
Mä voisin tehdä tässä kohtaa kyllä vaikka Dawlishit! xDD Kiitos, ja anteeksi, mutta hajosin, ja pahasti!!
Kilisee kilisee:Ja tänkin mä missasin eilen! Missä ketussa mun silmät on ollu illalla??
Repesin, taas vaihteeksi!
Mulla on joku oikeen kunnon naurupäivä näköjään tänään, kun repeilen niin kauheen usein...
Ei siinä kyl mitään, ainaki saan lisää elinaikaa, joka Facebookin yhen testin mukaan on aika lyhyt... Muttajoo! Voin kyl kuvitella, et siitä joulujuhlasta tuli aika ikimuistoinen, kun Verinen Paroni kilisyttelee mukana, vaikka se itse haluaiskin vajota maan alle... :'D
Sairasta puuhaa:Ei luoja, oikeesti, miten mä en oo tätäkään nähny?! Mä tarviin vissiin uudet silmät tai jotain, ku missaan melki puolet näistä... ARGH!
Nyyyh! Kamalaa tollanen! Voin itekin ihan henkiläkohtasesti sanoa, et se on oikeesti tosi kamala tunne, kun joku läheinen ihminen joutuu yhtäkkiä sairaalaan, eikä sulla ole mitää hajua, mikä sitä vaivaa tai koska se pääsee sieltä pois. Mä muistan varmaan koko loppuikäni, kun äiti vietiin yhtäkkiä Tampereelle sairaalaan leikattavaks, eikä kenelläkään meiän perheestä ollut mitää aavistustakaan, mikä sillä oli tai koska se pääsee takas Seinäjoelle tai mitää... Se oli kamalaa! :'< Varsinkin siinä vaiheessa, kun isseelle oli sanottu, et illalla voi soittaa, et saadaan tietää, miten äitin leikkaus meni ja kun se soittii kympin jälkeen Tampereelle, niin äiti oli vie leikkauksessa, ku siellä oli tullut joku komplikaatio! Oli tosi hauska mennä nukkumaan, kun ei ollut aavistustakaa, missä kunnossa äiti oli! :'<
Pelinhimoaja:Vilkaisen taas karttaa, joka väittää, ettei kukaan ole meidän lähellämekään.
Pitäiskö tossa lukea "lähellämmekään"?
Tää oli ihan kiva. Mut jos totta puhutaan, niin mä en aluksi meinannu ees käsittää, et kumpi noista on Harry ja kumpi Ron... Piti lukea toiseenki kertaan, ennenkö tajusin... Muttamutta... Noi hahmot oli kyllä ehkä hieman OC:itä, mutta ihan kiva tarina kuitenkin... Eihän ne hahmot kuitenkaan joka kerta voi jo ihan pelkän juonen takia olla aivan täydellisesti IC:itä... :> Olen itsekin huomannut sen joissain omissa ficeissäni...