Kirjoittaja Aihe: Twilight: Sinä iltana aurinko ei paistanut yhtä kirkkaasti, S | vapaa paritus  (Luettu 6227 kertaa)

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Kirjoittaja: Annabelle
Ikäraja: S
Fandom: Twilight
Paritus: Vapaa
Tyylilaji: Raapale
Vastuuvapautus: En omista hahmoja, vain teksti on omani.
Yhteenveto: Tulet iltaisin myöhään kotiin jonkun muun tuoksu mukanasi ja väität kaiken olevan kunnossa. Valehtelet.

K/H: Yksi tiedostosta revitty raapale taas. Ihan käytännössä ideaton, mutta kommentoida saa silti ;)

Sinä iltana aurinko ei paistanut yhtä kirkkaasti

Katsot minua ja hymyilet. Silmäsi säihkyvät onnesta. Mutta eivät minun ansiostani.
 
En tiedä rakastatko minua enää. Kun olen kysynyt sitä, pudistat vain päätäsi tai liukenet paikalta jonkun tekosyyn kanssa. Tulet iltaisin myöhään kotiin jonkun muun tuoksu mukanasi ja väität kaiken olevan kunnossa. Valehtelet.

Istut hiljaa ja katselet sormiasi. Hiljaisuus alkaa käydä painostavaksi, mutta kumpikaan ei avaa suutaan. Ehkä näin on parempi.

Nouset ylös tuolista ja kävelet kaapille. Huuliltani lipsahtaa se sama kysymys, mikä ennenkin. Käännyt minuun päin ja äänesi on täynnä surua.

”Minä en... en tiedä.”
Käännyt taas ympäri ja nojaat tiskialtaan reunaan.

Sinä iltana aurinko ei paistanut yhtä kirkkaasti.

- Annabelle
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 21:00:23 kirjoittanut Unohtumaton »

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Sinä iltana aurinko ei paistanut yhtä kirkkaasti, S
« Vastaus #1 : 30.08.2009 17:22:22 »
Tää on... Jotenki... Epäuskottava. Ei pareista kukaa vois pettää... Joten siitä en tykänny xP
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Sinä iltana aurinko ei paistanut yhtä kirkkaasti, S
« Vastaus #2 : 30.08.2009 23:28:03 »
mä en tiiä mulle tulee mieleen  Bella/Jacob paritus
en tiiä mistä mut tossa kohtaa:
Lainaus
Huuliltani lipsahtaa se sama kysymys, mikä ennenkin. Käännyt minuun päin ja äänesi on täynnä surua.
  ”Minä en... en tiedä.”
  Käännyt taas ympäri ja nojaat tiskialtaan reunaan.

ootko sä ite päättänyt mistä parista kerrot vai miten ?
tää oli ihan kiinnostava fic, kiinnostas vaan tietää mikä pari tässä on kyseessä : D
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Sinä iltana aurinko ei paistanut yhtä kirkkaasti, S
« Vastaus #3 : 31.08.2009 15:19:47 »
Mä ajattelin että toi olisi B/E (niinkuin varmaan kaikista taidan ajatella?).
Söpö, tai siis, varsinkin tuo loppu. (:
Ihana. Kiitoosh.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Amy Malfoy

  • ***
  • Viestejä: 1 121
Vs: Sinä iltana aurinko ei paistanut yhtä kirkkaasti, S
« Vastaus #4 : 31.08.2009 15:29:00 »
Minä pidin! :)

Lyhyt, mutta kertoi tarpeeksi ja antoi tulkinnanvaraa :)

Itselleni tuli mieleen Bella/Jacob paritus (tai siis Bella on pettänyt Edwardia Jacobin kanssa), mutta se on vain minun mielipiteeni, tässä jokainen voi tehdä omat tulkintansa ja se on hienoa (:

Tästähän saisi kehitettyä ihan pariosaisen Bella/Jacob, Bella/Edward ficin (tai millä tahansa parituksella).
Mutta oikein kivaa luettavaa oli.

~Amy

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Sinä iltana aurinko ei paistanut yhtä kirkkaasti, S
« Vastaus #5 : 01.09.2009 19:19:09 »
Mutanttiorava, vai että epäuskottava? ;) Eihän sitä koskaan tiedä jos joku pareista kyllästyy siihen ainaiseen ihanaan ja täydelliseen elämään, ja tahtoo jotain uutta, erilaista. Kaikki on aina niin suhteellista ja tulkinnanvaraista nimenomaan. Kiitoksia kommentistasi kuitenkin! Piristit päivääni, vaikkei kirjoitus ollutkaan ihan mieleesi.

Kotitonttu, ou nou, ei kai! En ikuna kuuna päivänä kirjoita yhtäkään ficciä Jaakopista, en ikinä! Niin järkyttävä hahmo ja niin edelleen. Tarkoituksena ei ollut siis tehdä mitään Jacob/joku paritusta. Oh Lord.

Itsellä on näissä ficeissä aina vähän avonainen tuo paritus, nytkään ei minulla ollut mitään tiettyä paria ketä olisin tässä miettinyt :D Eli siis paritus on ihan täysin vapaasti pääteltävissä. Tällaisia ficcejä on (minun) mielestäni helpoin kirjoittaa ilman mitään paritusta, niin että lukija saa kehkeyttää päässänsä tapahtumat ja eleet yms. ihan vapaasti. En tiedä mikä siinä on, mutta jos vain saisin ja osaisin, kirjoittaisin kaikki ficcini ihan vapaalla parituksella! Jännä juttu, pitäisi joskus miettiä syvällisemmin.

Liinalotta, jännä miten tämä oli mielestäsi söötti, vaikka minusta tämä oli ehkä enemmänkin surullinen ;) Kiitokset itsellesi kommentista!

Amy Malfoy, voi ei, ihanko oikeasti? Jacob? Yh, no jaa, tämähän oli todella tulkinnanvarainen ficci, että niin :D Saisihan tästä kaikkea, mutta en kirjoita yhtään Jacobia, piste. Hah. Kiitos ja hienoa, että tämä oli jotenkin miellyttävää luettavaa.

- Annabelle

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Sinä iltana aurinko ei paistanut yhtä kirkkaasti, S
« Vastaus #6 : 02.09.2009 16:07:28 »
Kyllä  mä tästä tykkäsin, jotenki vain on nii mahdotonta et ne pettäis...
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Sinä iltana aurinko ei paistanut yhtä kirkkaasti, S
« Vastaus #7 : 02.09.2009 16:13:33 »
Mulleki tuli jotenkin mieleen, että olisi ollut Jacob/Bella, mutta koska sanoit, ettet kirjoita Jacobista, huoahdin helpotuksesta (en pidä itsekkään kyseisestä hahmosta).  Mutta tämä oli kiva raapale, kiitos :D

Kuurankukka

  • Onnenhileet
  • ***
  • Viestejä: 865
  • T'hy'la
Vs: Sinä iltana aurinko ei paistanut yhtä kirkkaasti, S
« Vastaus #8 : 02.09.2009 20:45:58 »
Tulkinnanvaraiste tekstiä, todellakin.

Tämä sopisi melkein mihin tahansa, tai siis tämä sopisi hyvin johonkin randomiin tai esimerkiksi Potteriin. Kun hahmon nimeä ei sanottu sanallakaan, eikä tässä oikeastaan edes ollut mitään Twilightia, mutta koska olet sen fandomiksi valinnut, niin ehkä sitten.
Tämä myös sopii melkeinpä kelle hahmolle tahansa, paritus voi olla mikä vain Twilightin paritus.
Itse en ajatellut tätä Jacob/Bellana, vaan kenties ihan Bella/Edwardina tai Jacob/Renesmeenä. Muttamutta.

Ficci oli mukavan yksinkertainen, lyhyt ja kuten jo sanoin, mielestäni sen voi ajatella useaan fandomiin.
Tämä sai kyllä oikeasti miettimään, että keitähän tähän oli loppujen lopuksi tarkoitettu.
Tykkäsin tästä, erityisesti tykästyin tuohon otsikkoon.
Ficci oli lyhyt, mutta onnistunut. Kiitos paljon :)
Einmal ist keinmal


Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Sinä iltana aurinko ei paistanut yhtä kirkkaasti, S
« Vastaus #9 : 10.09.2009 20:46:01 »
Mutanttiorava, no siis niin, jos ajattellaan jonkun viettävän näin hypoteettisesti seuraavat 500 vuotta toisen kanssa, tuleehan siinä aivan väistämättä mieltymys siitä, että ollaan uskollisia ja rakastetaan toisia ainiaan. Minä kun en vain usko ihan ikuiseen rakkauteen, niin se on paljon lukijastakin kiinni miten tällaistakin tekstiä miettii.

Tuhisija, kiitos, ja jes, että en ole ainoa tällä planeetalla joka vihaa Jacobia ;)

Kuurankukka, totta. Tämä voisi olla käytännössä mikä tahansa fandom, ehkä olisi pitänyt mainita joku nimi jossain lävessä, mutta halusin tehdä tästä nimenomaan ihan täysin vapaan parituksen - itse ainakin pidän sellaista ficeistä eniten joissa saa itse päätellä ja kehitellä parituksen ficin ympärille. Mielikuvitus pääsee oikein toimiin ja sellaista.

Lyhyt tämä kyllä on, mutta olikin raapale, enkä oikein enää tykkää kirjoittaa mitään pitkiä. Vähintään puolessa välissä ideat loppuu tai muuten olen vain kärsimätön ja laiska ;) Tympeä yhdistelmä, mutta eipä ihminen kai luonteelleen mitään voi.

Hassua, että otsikko miellytti sinua, olen aina ollut kanssa niin tumpelo keksimään mitään otsikoita, kun niiden pitäisi olla samalla puoleensavetäviä ja edes pikkasen järkeviä, mikä on yleensä minulta odotettuna käytännössä mahdotonta. Kiitoksia hirmuisesti ;)

- Annabelle

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Sinä iltana aurinko ei paistanut yhtä kirkkaasti, S
« Vastaus #10 : 11.09.2009 17:17:19 »
mulla tuli tossa mieleen jotenkin Bella/Edward, ettö Bella ois pettäny Jacobin kanssa Edwardia. : D mutta hyvä tämä oli. tykkäsin.

kiitos paljon tästä. :)
and paradise comes at a price

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Sinä iltana aurinko ei paistanut yhtä kirkkaasti, S
« Vastaus #11 : 11.09.2009 20:37:25 »
mä voisin kirjottaakkin!
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

LaayR``

  • ***
  • Viestejä: 79
  • "Elämä on paskaa ja sitten sitä kuollaan"
Vs: Sinä iltana aurinko ei paistanut yhtä kirkkaasti, S
« Vastaus #12 : 06.11.2009 20:10:05 »
mulle tuli kans mielee toi Bella/Jacob (: Älä pilaa mun ilooni ja sano ett tää ei oo siitä ! Ilkeetä >;|| ;D Mutt tästä sais tehtyy iha pariosase ficin niinku jo sanottii. Mutt tosi hyvä (:
To Love, Is To Destroy

Pysy kanssani ikuisesti <3

"Love hurts, Doesn't it ?"

L: Urpo mä asun täällä !!
E:
Emmä tajunnu !

LaayR``

  • ***
  • Viestejä: 79
  • "Elämä on paskaa ja sitten sitä kuollaan"
Vs: Sinä iltana aurinko ei paistanut yhtä kirkkaasti, S
« Vastaus #13 : 06.11.2009 20:11:37 »
Ja siis selvennyksenä edelliseen viestii että Bella olisi pettäny Edwardia Jacobin kanssa (Jes ! ;D) Kun ilmaisin sen hieman epäselvästi :D
To Love, Is To Destroy

Pysy kanssani ikuisesti <3

"Love hurts, Doesn't it ?"

L: Urpo mä asun täällä !!
E:
Emmä tajunnu !

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Sinä iltana aurinko ei paistanut yhtä kirkkaasti, S
« Vastaus #14 : 07.11.2009 15:12:49 »
essss, kiitos ;)

Kotitonttu, kirjoita ihmeessä, mikäli haluat. Jacob ei vaan itselle jotenkin iske, enkä edes varmasti osaisi kirjoittaa hänestä mitään.

LaayR``, voi ei, ei tästä ollut tarkoitus tulla Jacob/Bellaa, mutta kyllähän minä niin mieliksesi voin sanoa ;) Ja kyllä tästä saisi, mutta en oikein perusta noista pitkistä, innostus ja inspiraatio loppuu aina kesken... Ehkä pitäisi joskus yrittää jotain pidempää yrittää, en ole sellaistakaan pitkään aikaan koittanut. Kiitos kommentista!

- Annabelle

Spock

  • trickster
  • ***
  • Viestejä: 217
  • not impressed
Vs: Sinä iltana aurinko ei paistanut yhtä kirkkaasti, S
« Vastaus #15 : 07.02.2010 12:08:58 »
:--) Ajattelin tämän olevan Jasperin poV, ja toinen oli Alice, sillä minun ficcini kertoo juuri noiden kahden vaikeuksista XD En sitten ole sitä juonta sinulta ottanut, jos joku kysyy. :--D

Mutta kumminki, tykkään! (:

xoxo, sanna m.
french revolutionaries die holding hands. nothing is okay ever again.

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Sinä iltana aurinko ei paistanut yhtä kirkkaasti, S
« Vastaus #16 : 10.04.2010 13:14:25 »
sannamauh, joo no, voisihan tämä ihan hyvin olla Jasper/Alicekin (ja kukakohan taas meinasi kirjoittaa Japser, en ikinä opi -.-). Tosiaan tästä aiheesta on monia ficcejä, joten en minä sinua mistään juonenviemisestä syytä ;) Kiitoksia kommentistasi!

- Annabelle

Vanamo

  • tökkijämestari
  • ***
  • Viestejä: 951
  • HUDI
Vs: Sinä iltana aurinko ei paistanut yhtä kirkkaasti, S
« Vastaus #17 : 17.04.2010 11:38:59 »
Tää oli surullinen, mutta silti tavallaan suloinenkin. Jollakin oudolla tavalla.
Teksti oli tosi kaunista ja tunteikasta, tykkäsin.
Mielestäni oli kivaa, ettet paljastanut paritusta, jokainen saa tehdä omat päätelmänsä.
Kiitos tästä. <3
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.


 ♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥
 

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Sinä iltana aurinko ei paistanut yhtä kirkkaasti, S
« Vastaus #18 : 17.04.2010 18:36:27 »
Jotenki outo. Tästä aiheesta olisi ollut kiva saada ihan kokonainen ficcikin -idea oli loistava, mutta kerronta hirveän lyhyt (yllätys, yllätys. Kyseessähän oli raapale  :) )
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah