Kirjoittaja Aihe: Show me your teeth, Uusi aloitus 04.07.! Valokuvia.  (Luettu 7321 kertaa)

Saasta

  • Vieras
Eli moi (taas)! Tällä kertaa en edes yritä olla mitenkään ammattimainen... Tottakai olis hienoa kehittyä, mutta se ei oo enää miulle tärkeää. Kuvaan suurimmaks osaks omaksi ilokseni mutta toivoisin että kuvat piristävät jotain muutakin : ) Sitten joku kysyy että miksi laitat ne tänne, no, en tiedä. Pakko purkaa ne johonkin muualle kun omalle koneelleni!

Kamerana Canon EOS 1000D ja muokkausohjelmana Photoshop Elements 4.0.


Minä S
Eli aloitetaan minäkuvalla. Se on vähän tärähtänyt ja minä olen myös, mutta rakastuin antiikkimessuilla tuohon pöytään ja aina kun siitä käveli ohi niin peilistä näkyi jalat ja!

Dr. Pepper S
Tälläkään kuvalla ei taiteellista arvoa kyllä ole - mutta kun oli ehkä kivoin auto Oldtimer Runissa : D

Sorsa S
Mielikuvitukselliset nimet. Tykkään tästä kuvasta harvinaisen paljon : D Joo, ei oo ihan kultainen leikkaus, mutta kun siinä oli toinen sorsa ihan vieressä ja se oli pakko leikata pois joten tuo sorsa on vähän liikaa reunassa, mutta muuten tämä kuva on erittäin lähellä sydäntäni : )

Höyhen S
Mitäpä tästä kertomaan enempää. Muokkasin tästä tosi paljon roskia pois, miten paljon sitä kaikkea vedestä löytyykään...

Miko S
Miko-poju ottaa juhannusaurinkoa : )

Kokko S
Kyllä, se on itse rakennettu. Kyllä, se on pieni. Kyllä, se oli ilmeisesti laiton? Saako tuollaisia tehdä? No, ei syttynyt tulipaloa ja kaikki pysyi hallinnassa, joten tuskimpa tuosta mitään haittaa nyt oli.

Pakollinen maisemakuva S
Enonkoskelta otettu, ilta-aurinko : )

Kommentit on edelleen tosi kivoja  :-*


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 30.04.2012 13:19:12 kirjoittanut Illusia »

peikkoprinssi

  • wanderer
  • ***
  • Viestejä: 325
Vs: Don't leave the light on
« Vastaus #1 : 23.08.2009 10:02:45 »
Nämähän on kivoja kuvia, selkeästi tarkoin harkittuja napsauksia, värit kohdallaan. Kultainen leikkauskin näkyy muutamassa, liekö sitten tarkoituksella vai vahingossa? Kuitenkin minulle ei mikään kuva erityisesti jää mieleen, kuvattavat kohteet ovat simppeleitä ja melko kaluttuja aiheita. Ehdottaisin että kokeilisit kuvata jotain täysin erilaista, esim. liikkuvaa kohdetta. Leiki kameran säädöksillä, väreillä, valolla, kuvakulmilla, kuvakoilla.
Quod me nutrit, me destruit

niistasikki

  • ***
  • Viestejä: 67
  • tea & muffins
Vs: Don't leave the light on
« Vastaus #2 : 29.08.2009 19:42:15 »
Oi, mä tykkäsin näistä kovasti! Rajaukset on kaikissa kuvissa tosi onnistuneita ja sulla näyttää olevan silmää niitten suhteen.

Eniten pidin ekasta, kolmannesta ja neljännestä. Kenkäkuvaksi eka on tosi omaperäinen ja noiden tennareiden väri käy just sopivasti tuohon hiekkaan. Ei pomppaa liikaa esille, mutta ei myöskään sulaudu joukkoon.

Noissa kasvikuvissa erityisesti pidin rajauksesta, kuin myös väreistä. Varmaan lempparini näistä.

Toinen ja viimeinen ovat myös ihan kivoja, mutta toisessa ei oikein tiedä, mihin kiinnittää huomiota ja muutenkaan ei oikein iske. Viimeisessä taas on kiva tarkennus, mutta loppujen lopuksi aika yksinkertainen, kun on vain pelkkiä pisaroita eikä värejä ollenkaan.

Mussa on kuvaajaa vain sen verran, kuin mun pokkari sallii, mutta silti mulla on semmonen kutina, että sussa on potentiaalia. :D
a girls best friend is a small h a n d g u n.

Saasta

  • Vieras
Vs: Don't leave the light on
« Vastaus #3 : 26.09.2009 12:33:28 »
Kiitos kommenteista, pahoina päivinä ajattelen vaan noita ja hihi jaksaa taas olla <3

Lisäsin pari kuvaa, ei mitään ihmeellistä, tuommoisia ns. 'turhia' kuvia joista vain tykkään :---)

// 18.10.2009 - Lisää kuvia monta! 18.10. ja edelleen kommentointi olisi kiva :--)


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.04.2012 11:12:33 kirjoittanut Illusia »

gabriela

  • ***
  • Viestejä: 175
  • Rise and shine, Sammy!
Vs: Don't leave the light on
« Vastaus #4 : 19.10.2009 22:20:19 »
Kun lisäät näistä kaks kertaa isommat versiot niin voin kommentoida. Noin pieniä en minä ees näe. Joku 600 px pisimmän sivun mitta niin sillä jo näkee jotai.
time is running out

Saasta

  • Vieras
Vs: Show me your teeth
« Vastaus #5 : 04.07.2010 01:26:38 »
Poistin kaikki vanhat (ja pienet) ja lisäsin uusia (ja vähän isompia) kuvia nyt! Unohdin kameran kaapinnurkkaan talveksi ja siksi on kesäkuvia. :---)