Kirjoittaja Aihe: Sinun aamuusi on helppo nukahtaa, S, femme, fluff, one-shot  (Luettu 2969 kertaa)

JaneDoe

  • ***
  • Viestejä: 57
  • unknown
Nimi: Sinun aamuusi on helppo nukahtaa
Kirjoittaja: JaneDoe
Beta: ScreamLove
Genre:  one-shot, fluffy, lopussa ehkä ripaus angstia. (Tai ainakin joku voi sen niin tulkita.)
Paritus: nimetön tyttö/nimetön tyttö
Ikäraja: S
Warnings: -
Summary: Pieniä hetkiä erään tytön aamusta.
A/N: Hmm. En lue femmeä, en kirjoita femmeä. Tai no, tähän mennessä se ainakin oli näin. :D Olen "hiukan" epävarma tällaisten, hmm, juonettomien tunnelmointien kirjoittamisessa, joten arvostaisin hirmuisesti kaikenlaista rakentavaa palautetta!



Sinun aamuusi on helppo nukahtaa

Vedin oven perässäni kiinni niin hiljaa kuin mahdollista ja osasin kerrankin nostaa kahvan ylös aiheuttamatta sitä kovaa loksahdusta, joka huoneesi ovesta yleensä kuului. Pysähdyin ovelle, sillä halusin nauttia aamuisesta huoneestasi, jossa ilma seisoi unisena paikoillaan. Joskus minusta tuntui, että tällaisina hetkinä ainoa liike huoneessasi oli herätyskellon viisari, joka raksutti tasaisesti eteenpäin muovinsa takana. Siltikin, en koskaan voisi sanoa huonettasi tunkkaiseksi. Tässä pysähtyneessä ilmassa tuoksui sinun tuoksusi, sinun tavaroidesi, vaatteidesi, ihosi ja hiustesi tuoksu. En olisi suostunut avaamaan ikkunaa vaikka olisit pyytänyt, tätä tunnelmaa ei saisi päästää karkuun.

Aamuauringon säteet tunkeutuivat huoneeseen saaden ohuissa, keltaisissa verhoissa leikkivät kissanpennut hohtamaan taianomaisesti. Katselin kuinka pölyhiukkaset tanssivat hiljaa ympärilläni, niin tottuneina huoneesi hellään lämpöön. Lattialla edessäni oli kasa pyykkiä, matkalla kohti pesukonetta ties monettako viikkoa. Kenen tahansa muun huoneessa sellainen epäsiisteys olisi häirinnyt minua, mutta ei sinun huoneessasi. Sinun huoneessasi se tuntui ainoastaan kodikkaalta.

Harppasin pyykkikasan yli ja kävelin siksakkia huoneesi poikki vältellen lattian narahtelevimpia kohtia. Väistöyrityksistäni huolimatta vanhat laudat nitisivät ja natisivat reittini varrella. Puolireiteen ulottuva ylisuuri t-paita roikkui päälläni pysähtyessäni sänkysi viereen katsomaan sinua. Puristin paidanhelman nyrkkeihini, yritin vastustaa halua silittää poskeasi. Kasvosi olivat niin kovin rauhalliset. En ollut ehkä koskaan nähnyt sinua niin rauhallisena. Yleensä kauniit kasvosi olivat tilanteesta riippumatta hieman huolestuneet, purit alahuultasi epävarmasti ja kulmasi kurtistuivat huomamaattasi. Nyt vaaleat hiuksesi kehystivät epätavallisen rauhallisia kasvojasi, kuin olisit enkeli. Ehkä sinä oletkin, ajattelin.

Makasit selälläsi melkein keskellä sänkyä. Peittosi oli valunut lantiolle saakka jättäen yläruumiisi paljaaksi. Ikkunasta kajastava aurinko ja sen tuoma yksisuuntainen valo hivelivät alastonta vartaloasi ja muodostivat varjoja sinne minne eivät yltäneet. Kaula, solisluut, pienet rinnat, vatsan kaari. Hymy hiipi varkain kasvoilleni, kuten aina sinua katsoessani. En saisi sinusta tarpeekseni, vaikka kuinka tuijottaisin.

Toinen kätesi roikkui melkein sängyn laidan yli, olit heittänyt sen levälleen juuri minun puolelleni sänkyä. Tartuin varovasti käteesi, jääkylmät sormesi saivat kylmät väreet juoksemaan selässäni. Nostin kätesi vatsasi yli tarkkaillen samalla ilmeettömiä kasvojasi. En tahtonut herättää sinua.

Istuin sängyn laidalle, sille kapealle kaistaleelle, jonka olit minulle jättänyt. Asetuin varovasti viereesi makaamaan. En jaksanut kaivautua peitteeseen, makasin mieluummin sen päällä. Sänky painui ja valitti korjatessani asentoa, sinä et edes liikahtanut. Kiersin käteni kätesi päälle, sen saman, jonka olin juuri nostanut vatsallesi. Solmin sormeni hellästi kylmään käteesi. Katsoin kasvojasi läheltä, ihailin niiden tyyneyttä ja kurkotin koskettamaan poskeasi huulillani. Hengitin pehmeän ihosi tuoksua silmät kiinni, nauttien.

Painoin pääni paljaalle rinnallesi, joka kohoili rauhallisesti. Ihosi tuntui hetken aikaa viileältä poskeani vasten. Hymyilin. Makasin paikallani hiljaa kuunnellen tasaista hengitystäsi ja sivelin kättäsi hellästi sormillani.

Vaikka olin ollut jo hetken aikaa hereillä ja ehtinyt syödä aamupalaakin, alkoi uni hiipiä silmiini uudestaan. Ihosi huumaava tuoksu, huoneesi aamuinen lämpö, rauhallinen hengityksesi ja tasainen sydämensykkeesi vaivuttivat minut lempeään horrokseen. Käteni lisäksi kiersin toisen jalkani ympärillesi, se jäi lepäämään Nalle Puh-peittosi päälle. Sikiöasento ja sinusta huokuva rauhallisuus saivat turvallisuuden harson laskeutumaan ylleni, kun suljin silmäni ja vaivuin rauhalliseen uneen, jota eivät saavuttaneet painajaiset, alkoholisoitunut äiti tai perhekodista karannut pikkusisko.




A/N2: Sitä palautetta? n___n
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 17:12:32 kirjoittanut Scarlett »
And you will try to find your place in the diary of Jane.


Tuntemattoman päiväkirja: MCR, Kill Hannah & häiriintyneitä originaaleja.

-- pyörii mukana säännöllisen epäsäännöllisesti --


Lumous

  • ***
  • Viestejä: 332
Vs: Sinun aamuusi on helppo nukahtaa
« Vastaus #1 : 15.08.2009 23:14:56 »
Tykkäsin.
Täs oli just sopivasti kuvailua ja muutenkin tää oli sujuvaa ja virheetöntä tekstiä jota oli tosi mukava lukee. Olihan tää ehkä vähän lyhyt joo mut eipä se mua hirveesti haitannu.
Hajoilin vaa tääl noille kissanpentuverhoille ja Nalle Puh -peitolle : D

Lainaus
Katselin kuinka pölyhiukkaset tanssivat hiljaa ympärilläni, niin tottuneina huoneesi hellään lämpöön.
Ihana kohta tää : )
Avatar Haavalta, kiitos!

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 960
Vs: Sinun aamuusi on helppo nukahtaa
« Vastaus #2 : 16.08.2009 00:40:33 »
Tämä tunnelma... oih.
Minua alkaa taas vaihteeksi itkettää... :-[
Tarina oli kaunis, vaikkei varsinaista tarinaa ollutkaan. Olit kuvaillut joitain asioita tosi hienosti ja raikkaasti, mutta kokonaisuuden tunnelma oli se, joka imaisi mukaansa, sai haluamaan, että olisi kertojan paikalla ^^
Se on sinänsä minulle uutta, sillä yleensä olen itse se, joka herää aina viimeisenä, enkä erityisemmin nauti siitä, jos muut nukkuvat, kun itse olen hereillä...  :D

Mutta pointti oli siis se, että nautin tämän lukemisesta ja pian tuntuu karulta mennä yksin nukkumaan :<

~Violet kiittää

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

saralin

  • ***
  • Viestejä: 154
Vs: Sinun aamuusi on helppo nukahtaa
« Vastaus #3 : 16.08.2009 23:20:05 »
Joskus minusta tuntui, että tällaisina hetkinä ainoa liike huoneessasi oli herätyskellon viisari, joka raksutti tasaisesti eteenpäin muovinsa takana.

Tässä kohdassa päätin, että aion lukea tämän loppuun asti :) ja se oli hyvä päätös. Tosi suloinen, rauhallinen, mukava tarina, jossa ei kerrottu henkilöistä juurikaan mitään, mutta heillä oli silti tarina takanaan, kuten aivan lopussa tavallaan tulee ilmi. Eipä tässä muuta sanottavaa. Ihana oli ja tykkäsin paljon. Jatka ihmeessä tällaisten kirjoittamista ;)
the universe is in your bones, the stars in your soul

An_é

  • ***
  • Viestejä: 7
Vs: Sinun aamuusi on helppo nukahtaa
« Vastaus #4 : 18.08.2009 18:31:50 »
Tuo oli kaunis.
Hetkessä, josta kirjoitit, oli täynnä tunnelmaa. Tarinaan oli helppo eläytyä yksityiskohtien ansiosta.
Hienoa! : D

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Sinun aamuusi on helppo nukahtaa
« Vastaus #5 : 19.08.2009 15:48:25 »
Söpö. :D
Ugh, oon alkanut lukea femmeä, tää oli toosi söpö.
Ihanaa tunnelmointia.
Kiitos (:
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

JaneDoe

  • ***
  • Viestejä: 57
  • unknown
Vs: Sinun aamuusi on helppo nukahtaa
« Vastaus #6 : 22.08.2009 20:48:04 »
Oi, siistiä, näin paljon vastauksia! :o Hui, näin lyhyessä ajassa vieläpä. :D

wonderboy
Kiitos. ^_^ Ja juu, lyhyeksihän tää jäi, mutta aattelin etten viitsi lukijoita puuduttaa millään ylipitkillä selostuksilla, etenkään kun tässä ei varsinaista juonta ollut. :3 Ja mwah, mulla on Nalle Puh-lakanat, ja kissaverhot ottaisin jos huoneessa olisi ikkuna. :D

Violet Baudelaire
o__o Kiitos paljon! Oikein hämmennyin kommentistasi. Näin vuolaita kehuja on melkein vaikea ottaa vastaan. ^^'' Se, että onnistuin herättämään noin suuria tunteita tekstilläni, on melkein suurin mahdollinen kohteliaisuus jota voin saada. Kiitos. :3 (ps. Älä itke! *taputtaa olalle*)

saralin
Kiitosta! ^__^ Saa nähdä tuleeko tätä lajia lisää, tällä hetkellä työn alla muutamakin juttu, joten katsellaan. :3

An_é
Kiitos! Yksityiskohdat meinasivatkin tuottaa päänvaivaa, kun yritin miettiä mikä on liian vähän, mikä sopivasti ja mikä liiikaa. Mutta hienoa jos mielestäsi onnistuin! :3

Liinalotta
Kiitos, minäkin olen näköjään alkanut kirjoittaa femmeä. :'D
And you will try to find your place in the diary of Jane.


Tuntemattoman päiväkirja: MCR, Kill Hannah & häiriintyneitä originaaleja.

-- pyörii mukana säännöllisen epäsäännöllisesti --