Kirjoittaja Aihe: German Boy | S, angst, raapale  (Luettu 3040 kertaa)

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
German Boy | S, angst, raapale
« : 03.08.2009 14:57:37 »
Author: A.M.Charlotte
Title: German Boy
Rating: S
Genre: Angst
Paring: minä/tuntematon saksalaispoika
Summary: Menetettyä rakkautta.
A/N: Tämmöistä kuuluu kesälomaani, kaipausta Saksaan sen pojan luo. Otsikon oikeinkirjoituksesta en ole varma, ja toivottavasti teksti ei tökkäile kauheasti.  ;D Ja muuten, tässä on nyt 99 sanaa korjauksen jälkeen, enkä saanut sen tilalle ängettyä yhtä sanaa. Toivottavasti ei tuota harmaita hiuksia.  :)


Makaan selälläni huoneeni kylmällä lattialla, ja ainut asia jota nyt osaan ajatella, on hän. Hän, kenen nimeä en tiedä, ja jota en koskaan enää näkisi. Silti ajattelen häntä koko ajan, ja jokainen muisto hänestä riuduttaa sydäntäni piinaavasti.
Itken hänen peräänsä liikaa. Olin vain jutellut hänen kanssaan hieman, halannut muutaman kerran ja suukottanut poskelle. Sen jälkeen olin lähtenyt, kadottanut hänet loppu elämäkseni ja kitunut.
Jollen olisi alkanut leikkiä haavoittuvalla sydämelläni, en nyt makaisi sillä jäätävällä ja luotaantyöntävällä lattialla itkemässä tyhmyyttäni.

Siitä illasta tuli eilinen, eilisestä muisto ja muistosta menneisyys.
Pian hän unohtaisi minut, kadottaisi minut nuoruusvuosiensa haavoihin.
Pian minäkin unohtaisin.

A/N: Ja loppuun tuommoinen runo. Kommentit tervetulleita.  :)
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 19:56:43 kirjoittanut flawless »
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Vs: German Boy
« Vastaus #1 : 04.08.2009 21:03:07 »
Uh, menetetty rakkaus, itsekin kirjoitin juuri hieman samalla teemalla. Ja myös juuri omiin kesälomakokemuksiin perustuen, joten tämä teksti tuntui hyvin tutulta, olisin itsekin hyvin voinut kirjoittaa melko samantapaisen. Luin tämän vielä toisen kerran uudestaan (se on hyvä puoli raapaleissa ja lyhyissä one-shoteissa, että ne voi lukea vaikka kuinka monta kertaa uudestaan, kun ovat niin lyhyitä. Ja tietenkin jaksaa lukea, kun teksti on hyvää :)) ja huomasin niiin monta yhtäläisyyttä itseeni. Voi ah. Tästä tulee nyt selvästikin enemmänkin itseäni kommentoiva kommentti kuin tekstiäsi :'D Mutta kun olen niin samaa mieltä niin monista lauseista tässä, olet saanut rakennettua ne niin yksinkertaisesti, mutta toimivasti.

Pikkupikku huomautus, luotaantyöntävä on yhdyssana ^^

Eipä muuta kommentoitavaa, muuta kun että tykkäsin tästä paljon ja pidän jatkossa silmällä muitakin kirjoitelmiasi :)

Ps. Ihana ava!
« Viimeksi muokattu: 04.08.2009 21:06:57 kirjoittanut Sha »
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
Vs: German Boy
« Vastaus #2 : 05.08.2009 20:41:22 »
Kiitos Sha:) Mua todellakin huoletti se, että tökkäileekö tuo teksti. Onneksi ei.  :D
Kiitos tiedosta, että se on yhdyssana. Olisin muuten vrmasti jatkanut sen kirjoittamista noin. x) Korjailen sen, ja tökkään johonkin väliin sanan jos semmoinen sinne vielä mahtuisi. Pysyy sadan sanan linja sitten.  :D

A.M.C.
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?

VP(2)

  • homotatti.
  • ***
  • Viestejä: 34
  • Random pesunaatti.
Vs: German Boy
« Vastaus #3 : 09.08.2009 12:37:48 »
Oiiii suloista, mutta samalla surullista. Mutta sun pitää vaan koittaa pärjätä ^__^ Ihastuin tähän heti. :3

Silti ajattelen häntä koko ajan, ja jokainen muisto hänestä riuduttaa sydäntäni piinaavasti.
Itken hänen peräänsä liikaa.
  A.M. Toi on niin tuttua...

RAKASTAN TÄTÄ TOSISSANI!! ♥♥

Siitä illasta tuli eilinen, eilisestä muisto ja muistosta menneisyys.

Ja tähän kohtaan mennessä jo itkin.... ^__^

Mä tuun oleen sit sun vakkarilukija ;DD

~VP
« Viimeksi muokattu: 04.07.2010 15:59:45 kirjoittanut VP(2) »
Sano mitä sanot mut älä
syytä meitsii mistään.
Neiti on hyvä tsekkaa itteensä peilistä.
"Mitä onko jotain vastaansanomista?"
Turha ees kuvitella et laittaisin sun
nimee listaan.

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
Vs: German Boy
« Vastaus #4 : 09.08.2009 22:24:15 »
Kiitos VP(2) :llekin!

A.M.C.
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?

Mortti

  • Vieras
Vs: German Boy
« Vastaus #5 : 06.06.2010 14:35:52 »
Tämä oli pelottava. Ehkä tämä näytti niin pelottavalta minulle juuri siksi, että pelkään unohdusta. Sitä että ihmiset vain unohtavat sen, joka joskus merkitsi heille niin paljon. En haluaisi unohtaa mitään, en yhtäkään tunnetta, en yhtäkään ihmistä, en yhtäkään tapahtumaa joka on tuottanut minulle kerran merkityksellistä kipua.

Lainaus
Siitä illasta tuli eilinen, eilisestä muisto ja muistosta menneisyys.
Pian hän unohtaisi minut, kadottaisi minut nuoruusvuosiensa haavoihin.
Pian minäkin unohtaisin.

Loppu kauhistutti minua aivan valtavasti. Kirjoitat aivan liian ahdistavia tekstejä minun makuuni!   :-*


M

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
Vs: German Boy
« Vastaus #6 : 02.07.2010 18:43:23 »
Mortti: Wau, ihmeellistä että se oli susta jopa pelottava. Mun ei todellakaan ollut tarkoitus kirjoittaa sellaista, joten ihme että se vaikutti suhun niin.  :) Otan sen kohteliaisuutena.  ;D
Kiitos kun viitsit kommentoida tätä vanhaa tekstiä! ♥

A.M.C.
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?