Kirjoittaja Aihe: © Vanilin taiderysäys ( + VALOKUVIA ) 20.11  (Luettu 18558 kertaa)

Vanil

• Kalpeanaama
  • Remember to breathe
© Vanilin taiderysäys ( + VALOKUVIA ) 20.11
« : 19.07.2007 17:55:04 »
 Alaotsikko: Potter | Twilight | Kelmit | Originaaleja | Valokuvia 10.4.2o11             

Vanilin taiderysäys

BLOGISTANI löytyy myös lisää valokuvia :)

Tänne siis postaan useimmiten kaiken mitä piirrän. Täältä löytyy niin vanhaa, uutta kuin jotain muutakin.
Piirtelen vapaa-ajallani ja etenkin koulussa. Omistan muutaman piirrustusoppaankin, joiden avulla olen yrittänyt parantaa taitoani. Potterit ovat erityisen lähellä sydäntäni, joten niitäkin tulee rustailtua.
Kommentit olisivat aina todella mukavia.

VALOKUVIA (Loppuvuodesta 2010, alkuvuotta 2011 --> )
Jokainen tietää tarinan; haluat kameran, ostat/saat kameran, aloitat valokuvaamisen. Niin kävin minullekin, tosin valokuvaus on aina ollu harrastukseni jopa digikameroilla! (Oheisissa linkeissä deviantART-tilini!)

DEATH COMES IN MANY WAYS S
Ostin Infosta kasan halpoja vihkoja ja innostuin kotona suunnittelemaan niistä synkkiä valokuvia. Pääkallo on Vero Modasta!
Pidän itse henkilökohtaisesti tästä kuvasta, sillä se on synkkä ja tummanpuhuva ja vihreäkantinen kirja on vain yksinkertaisesti upea.

SUDENKORENTO:
S

I WILL POSSES YOUR HEART S
Innostuin tekemään kaulakoruni ketjusta kirjoitusta vasten puista pöytätasoa. Olin nähnyt tällaisia ennenkin, joten halusin itse koittaa samaa :)

SUPERTUORETTA (2012)
Eli osa parhaimmista töistäni tämän vuoden puolella, hope you like it!

Ympyrä S
Halusin piirtää jotain hentoa, herkkää ja anatomisesti oikein (?). Kuva on juuri oikein päin :) (sisältää alastomuutta)

Merirosvo S
Pelkään tehdä tätä työtä loppuun, sillä olen varma että onnistun värittäessäni kusemaan kuvan totaalisesti!

Tähkäpää S
Oma versioni seksikkäästä tähkäpäästä. Aloin piirtämään piirtopöydällä ja tämä tuli kuin itsestään :D

Aarnikotka S
Aloin piirtämään kuulakärkikynällä vihkooni katsoessani Supernaturalia ja tässä on lopputulos :)

VIELÄ TUORETTA(2010 -- 2011)

Yön laulu S
En ole piirtänyt hevosia kovin useasti, joten otan osaa jos tämä yksilö ottaa jotakuta aivoon olemuksellaan :) Inspiraatio lähti, kuten arvata saattaa, musiikista! Tausta vesiväreillä, hevonen ja neitokainen copiceilla :) Anteeksi hivenen huono laatu, mutta kameralla on paha ottaa piirrustuksista hyviä kuvia :l

At night they love S
Innostusta vampyyriaiheisista mietteistä. Yötaivas väritetty puuväreillä, kaikki muut copiceilla. Mitään erillistä hahmosuunnittelua tässä ei ole!

Kathret S
Hahmosuunnittelua, joka tuskin tulee etenemään pitemmälle. Aseina copic-tussit.

S

PÄIVÄYSVANHAA (-o9 kesäkuusta -09 vuoden loppuun)

Peter Piskuilan ja Sirius Musta  S
Mielestäni Peter ei ollut niin ruma nuoruusvuosinaan - tuskin Kelmit olisivat hyväksyneet häntä joukkoonsa (tiedän, todella pahasti ajateltu). Enkä nyt ollut varma, mihin tupaan Peter kuului, joten heitin hänelle vain Puuskupuhien solmion niskaan. Sirius .. häntä oli ihana piirtää. Mikä jumalainen mies. n_n

Hermionen ja Ginnyn Halloween S
Osallistui Halloween -turnajaisiin ja sijoittui mahtavasti 2. sijalle! Olin todella mielissäni, sillä harvoin otan mihinkään piirrustuskisoihin osaa - ja nyt oli pienen määrän päässä, etten voittanut!

Synttärikortti S
Tein 18-vuotta täyttävälle ystävättärelleni. Kaikkia pieniä kuvia en ole itse piirtänyt, osan olen etsinyt netistä ja piirtänyt tuohon. Mies tosin on ihan omasta päästä!

Jumalatar S
Jumalatar, myöskin hahmotteluvaiheessa :)

Hahmosuunnittelua S
Soturin kuva otettu mallista. En osannut piirtää dramaattista asentoa, joten päätin etsiä hyvän kuvan ja piirtää samantyylisen :)

Adokimos& Ar-Fenielin haltiahuoneen ylimys S
NaNoni rakastavaiset, ihmissoturi ja haltiaylimys. Vielä pahasti kesken, mutten malttanut olla postaamasta tätä tänne!

THE KING OF GODS S
Mieleni teki piirtää jotakin fantasiaan liittyvää, joten mielikuvitukseni loi Jumalien kuninkaan - erään josta tulen varmaankin kirjoittamaan jatkossa.

Nathaniel S
- Hahmosuunnittelua. Anteeksi, hieman kliseistä, mutta pakko sitä on jotakin väsätä!
(ja tässä näkyvät uusien copic -tussini jälki, joihin olen rakastunut).

Nathaniel takaapäin K7
- Hahmosuunnittelua edelleen. Nathaniel - ALASTOMANA - tassuttelemassa jonnekkin. Varmaan paljastelemaan itseään kaupungille :D

S

VUODELTA  2oo8 

Coffee time S
Ensimmäinen vesivärityöni uudessa piirrustusvihossani. Peukku epäonnistui, taustan heitin läpällä. Muuten olen täysin tyytyväinen !

Alice & Jasper Cullen S
Alice ja Jasper Cullen, Spethenie Meyerin omistamat, minun lainaamani. Piirsin nämä ennen kuin olin nähnyt elokuvan. Värittämätön versio.

066. Sade S
Osallistuin FanArt5 -haasteeseen Luna/Draco parituksella. Joo tiedän, se sade ei näy kun en ole sitä ehtinyt vielä värittää. Ajattelin lykkiä tänne ensiksi mustavalkoisen kuvan.
Tarinahan menee niin, että Luna rakastaa sadetta ja Dracopoika joutuu aina huolehtimaan siitä, ettei tämä tule täysin kipeäksi. ^^

Nimeämätön S
En osaa nimetä tätä työtä :o Pidän itse kuitenkin hyvin paljon tämän herran paidasta, koska se luo eräänlaista syvyyttä tähän piirrustukseen. Nuo Elvis-hiukset menivät vähän ylitse, mutta noh, lennokasta menoa sitten joissain bailuissa :D

"Eheheh.. Väärä asunto?" S
Tim muuttaa pois kotoa uuteen asuntolaan, mutta saapuukin väärälle ovelle. Väritän jos jaksan x_x

Joskus käy näin S
Tämä oli koulutyö joskus ennen koulujen loppumista ja kesälomalle siirtymistä. Aluksi meidän piti hankkia itsellemme jostakin lehdestä jokin kuva ja "upottaa" se sitten piirrustukseen. Olen leikannut sen kuvan tästä piirrustuksesta pois koneella, mutta se oli APUlehden apupallo, ja liimasin sen viereen lauseen "Silloin kun sitä eniten tarvitsisi." Aika laimeaa, mutta tätä oli hauska tehdä :D Dinosauruksen käpälät ovat vähän surkastuneet! ^^

Harry ja Ron S
No, sama asia kuin tuossa Dracossa ja Harryssa. Piirtelin kaikkea ajankuluksi ja sitten tein Harryn ja Ronin O_o
Liimasin sen sitten slash -vihkooni (kyllä, minulla on sellainen :D).

Harry ja Draco "tarra" S
Tämä syntyi pelkästään raapustelusta. Minulla oli tyhjä paperiarkki nenäni edessä, joten aloin piirrellä siihen kaikenlaista. Sitten syntyi tämä kuva ja se oli minusta niin hauska, etten halunnut heittää sitä menemään. Joten leikkasin sen. K-13!

Eric & Sam S
Omat hahmoni, Eric ja Sam. Tulette luultavasti kuulemaan heistä vielä jonain päivänä (ficin muodossa). He ovat olleet jo pitkän aikaa todella hyviä ja läheisiä ystäviä, kunnes Eric tajuaa eräänä päivänä rakastavansa Samia.
PALJASTA PINTAA!

Ginny Weasley S
Piirsin tämän ajatellen samalla kysymystä; Miksi Harry Potter ihatui Ginny Weasleyyn? Elikkä tämä olisi mielestäni niin
kuin se päätekijä: Ginny sai naisen vartalon ja sattui eräänä iltana kulkemaan Harryn ohitse pelkässä yöpaidassaan :D
(tiedän, kaulasta tuli aika miehekäs B<. sen siitä saa kun piirtelee vaan poikia).

Skorpioni S
Slytherin haaste; piirrä horoskooppimerkeistä skorpioni, mieluiten punaista ja seksikästä. Ajauduin tekemään Pansy Parkinsonin ( ei hän voi olla ruma, jos Draco antaa hänen silittää päätään ja roikkua kannoillaan), joten tässäpä tämä.

Neulova tyttö S
Pisteet minulle mielikuvituksemattomimmasta otsikosta ikinä. Aseina ollut normaalit halppispuuvärit. (Ja huonon laadun takaa digikamera!)

Batman S
No, otsikkokin kertoo jo kaiken. Batman tanssimanssa naisen kanssa, joka kyllä näyttää siltä ettei haluaisi olla kyseisen lepakkopukuisen miehen käsivarsilla. Tusseilla tehty.

VANHAA ( o7 loppuvuosi, o8 alkuvuosi)

Ginny & Draco S
Pakko myöntää, inhoan itse G/D paritusta, mutta minkäs sitä kynälleen mahtaa. Tarkoituksena oli 'sulattaa' Ginny ja Draco tuolta lopusta, mutta taiteellisuus loppui kesken.

Keiju S
Iloinen keijukainen. Väritetty vesiliukoisilla puuväreillä (joita ei siis ole kasteltu). Ja juu, jaloista tuli hiukkasenko pienet. B<

Hermione ja Pansy S
Hermionen ja Pansyn muotokuva, muokattu photoshop editorilla ja väritetty ihan vesiliukoisilla puuväreillä, reunat rajattu kultatussilla. Muokkaamiseen meni noin tunti ja tämä oli vasta toinen kerta kun käytän koko konetta, joten odottaa lopputulokseltakin sitten samaa rataa x_x mielestäni Pansyn ilme kuitenkin onnitui, hän on on yksi lempihahmoistani Pottereissa.

Harry ja Draco S
Harry on juuri herännyt, eikä tajua mitä on tullut tehneeksi edellisenä iltana Dracon kanssa. Dracon punastuminen on todellakin hieman OC:ta. Työ tehtiin vesiliukoisilla puuväreillä ja se on suosikkini H/D piirrustuksistani ^^
PALJASTA PINTAA!!

S

MEOW S
Askartelen mielelläni ja yleensä teen paperimassakissoja, jotka pohjamaalaan ja maalaan sitten ihan kunnolla, piipertelen erilaiset silmät ja rusetit ja teen mustalla tussilla yksityiskohdat. Tämä on järjestyksessään toinen kissani, nyt niitä on valmiina jo viisi ja kaksi vielä kesken. Sen kaulapannassa lukee Jaus - taiteilijanimeni ja muunnos lempinimestäni Jasu. Sillä on toinen timanttisilmä ^^ Se on vielä nimetön. Pepusta tuli aika leveä :D

Merenneito S
Vapaaehtoinen työ koulusta, valmistunut jo viime vuonna. Aseena puuvärit.

Nuori Tonks ja Remus S
Modernisoitu nuoruudenkuva Remuksesta ja Nymfadorasta (huomaattehan kuulokkeet ja lävistykset). 

ANTIIKKIA   (o6 - o7 alkuvuosi)

Love is gone S
Kuka tietää Ouran High School Host Club animesarjan? No, olen ottanut Mori-senpaista mallia tähän piirrustukseen. Tehty yhdeksännellä luokalla koulussa.

Herra Jausin ihmeellinen pako S
Herra Jaus on juuri paennut sulttaanin tornista taskussaan maaginen olento, jolla huhutaan olevan kyky muuttaa puu hopeaksi. Hän on myös matkallaan vietellyt sulttaanin tyttären, joka jätetyksi tullessaan hälytti vartijansa Herra Jausin perään. Luonnosteltu ensin lyijykynillä, väritetty puuväreillä ja muokattu ohjelmilla.

Tiikeri S
Ajattelin piirtää luonnollisen ja realistisen näköisen tiikerin. Sen vasemmanpuoleisen kasvojen varjot ovat hieman latteat. Itse pidän tästä työstä kovasti, koska se on yksi onnistuneimpia. Tehty lyijykynillä.

A/n: Hih, siinäpä oli piirrustuksiani ja joitakin muita erinäisiä asioita. Ilmoitathan, jos käytät avatariani! Toivoisin edes jonkinlaista kommentointia, rakentavaa tai sitten vain että juu kattoin, tänks - laista kommentointia :D

// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 20.11.2012 14:41:29 kirjoittanut Vanil »
"Just because you feel it doesn't mean it's there - we are accidents waiting to happen."

Anju

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : 19.07.2007 18:31:56 »
Minusta ne kummatkin olivat ihania :D Varsinkin herra Jausin ihmeellinen pako  :D  Ihanan värikäs ja kaikkea.

Lisää vaan, tekisi mieli nähdä :D
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Anju »
Purgatory

Idril Helyanwë

(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : 19.07.2007 22:54:17 »
Aivan superhyper-hienoja! Kiva kun joku osaa tehdä tällaista  8)

Lisää vain näitä töitä!
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Idril Helyanwë »
minä olen pupu, joka työntää päänsä
pistorasiaan

muzta hritari

• immeinen ihminen
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #3 : 23.07.2007 15:31:33 »
Mmm.. Herra Jaus.. *Homer

Mahtava asento herra Jausilla! Ihan voisi kuvitella että se rysähtää tuon sateenvarjonsa kanssa ikkunasta sisään  ;D Anatomia on ainakin kohdallaan ja kuten Renne sanoi, tuo kuu on aivan mieletön! Tuo ihanaa tunnelmaa. Vaikka rajat ovatkin vähän suttuiset, pidän tästä mielettömästi!

Ja sitten Tiikeriin! Realistiselta näyttää, ainakin minusta, mutta olisin halunnut vähän enemmän panostusta turkkiin :3 Rakastan kissaeläimiä, lumileopardeja ylitse kaiken, joten mielestäni tämä on aivan loistava (paitsi sitä turkin panostusta olisi pitänyt!).

Lisää?  :)
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut muzta hritari »
"Kirkkaassa päivänvalossa, maailman ihailevien katseiden alla näpiztän joka souin änkän hrahalaarista!"

Tom Ripley/ Peter Smith-Kingsley, Harry Potter/ Draco Malfoy
I'll bite you!

Idril Helyanwë

Re: Vanilin taiderysäys
« Vastaus #4 : 19.10.2007 17:36:02 »
Selasin tämän alueen aiheita takaperin ja huomasin topiccisi nimen (jälleen) :D
Tämä on valunut aika alas, joten päätin nostattaa tämän pois rapakosta! :D

Tuleehan näitä lisää?
pistorasiaan

Vanil

• Kalpeanaama
  • Remember to breathe
Re: Vanilin taiderysäys
« Vastaus #5 : 25.11.2007 18:03:11 »
Hihii, kiitos kaikille jotka jaksoivat kommentoida töitäni!
Voin kaikkien iloksi siis ilmoittaa, että olen vihdoinkin potkaissut itseäni napakasti ja ottanut itseäni niskasta kiinni ja kaikkea muuta ja siis.. ..tuota laitan tänne vain uusia töitä  :D

On mukavaa lukea kommentteja, koska silloin tietää pitääkö parantaa jotakin/tehdä ihan eri lailla. Rennelle iso kiitos pitkästä kommentista! <3

Vanil
"Just because you feel it doesn't mean it's there - we are accidents waiting to happen."

muzta hritari

• immeinen ihminen
Muzta Hritari päätti ottaa hiiren synkkään kouraansa ja klikkailla sinulle varmasti erittäin piristävän kommentin  :)

Minä rakastuin - Harry ja Draco, ne verhot, ne varjostukset, Dracon ilme, Harryn kroppa.. Voi hyvä tavaton sentään, miten onnistunut kuva siitä tulikin!! Siis aivan kultapytyn arvoinen teos! Ei sulta ainakaan taitoa puutu  ;D

Ja sitten siihen MEOW -kissaan = ylisöpö! Itse en pystyisi edes varmaan muovailuvahasta tuollaista tekemään, saatika sitten paperista! Ja ei se pepun leveys ole haitaksi, söpö se on 8D
Nuori Tonks ja Remus painautui myös mieleeni - sarjakuvamaisia ja suloisia.

En pysty kommentoimaan nyt mitään muuta järkevää/ ei niin järkevää.
Mieletön taito  :D

Muzta Hritari

..ja tuo nainen/tyttö tuossa kuvassa, joka tulee tälle aukeamalle : lumoavat silmät!!
"Kirkkaassa päivänvalossa, maailman ihailevien katseiden alla näpiztän joka souin änkän hrahalaarista!"

I'll bite you!

Bartimaeus

Olen sanaton.

Jos saisi sanoa vain yhden sanan töistäsi, se olisi äärettömyys.

Äärettömyys, koska ne ovat niin.. ..niin taidokkaita. Kauniita, upeita. Harkittuja ja tarkkoja.
Ja erittäin seksikkäitä, kuten saimme todeta H/D kuvassa
 :P

Lisää?
"Sanattomien sanojen äänetöntä helinää."

Vanil

• Kalpeanaama
  • Remember to breathe
Aah, kommentointia näin lyhyellä aikajanalla ^^ [size=85](niitä kommentteja kun ei oikein tällä osastolla tule)¨[/size]
Muzta Hritari, olen todella otettu kommentistasi! On todella mukavaa, että jostakin tulee palautetta, vaikkei se aina sitä rakentavaa olisikaan. Ja hyvä, että kissan pepun leveys ei haittaa  :)

Bartimaeus (nimesi kuulostaa todella tutulta  :o ), itse asiassa minulta on piakkoin ilmestymässä tänne Hermione/Pansy muotokuvatyö. Vitsiläinen, se kuulosti tosi upealta  :D Siis ihan normaali työ tulossa piakkoin, värittelen sen vain loppuun. Kiitos kommentistasi n_n

Idril Helyanwë

UUSIA KUVIA!!  :o

JEEEEEEE!! Vähänkö hienoja! Voi että sun pitäis oikeasti piirtää joku herkullinen... keijukuva XD Eiku oikeesti, joku siisti keiju (joka on tietysti miespuolinen) ja se on hirvee seireeni. Tai siis äh, niinku että sen ympärillä on muitaki keijuja :D Oikeen hot sellainen. Ainaski ku kattoo tuota Harry/Draco kuvaa, voi todeta että sä osaat piirtää vartaloja  ;)

Älyvapaita kuvia, kuvis oli varmaan kymppi?
(niin ja kuten huomasit - heitin sua haasteella tos äsken. Inspasko?)  :P

d(-.-)b
pistorasiaan

Vanil

• Kalpeanaama
  • Remember to breathe
Idril Helyanwë, ehdotuksesi on houkutteleva, joten saa nähdä minkälaisen keiju-uroon tulet samaan  ;D
Itse asiassa yläasteella kuvaamataitoni oli yhdeksän, mutta lukioon tultuani se nousi kymppiin.

Ja kiitos kommentistasi!

//Kaikille:
Olen nyt sitten saanut sen mainostamani Hermionen ja Pansyn muotokuvan valmiiksi. Huoh. Luulen että siitä ei tullut aivan sitä mitä olin ajatellut, mutta kelpaa nyt tällä kertaa  ;D

-WilbuR-

• *
Yhdyn yllä olevien mielipiteisiin, oot tosiaankin hyvä piirtämään!
Hermione ja Pansy, on kiva, erityisesti tykkään hermionen hiuksista  :D

Harry pojalla on myös hyvä ilme  :P

Vanil

• Kalpeanaama
  • Remember to breathe
Oh, kiitos -WilbuR-, piristävästä kommentista (johon annan palautetta ihan liian myöhään)!
Itse en liiemmin pitänyt Hermionen hiuksista muokatessani niitä. Niistä tulivat jotenkin niin... kurittomat  ;D

Ja Harry raukka, haukottelee aamuväsymystään tajuamatta kuka hänen takanaan on. ^3^

Uusia kuvia saapuu piakkoin. Pitää vain kuvata ne ensin!

Anamorphic

• http://
Piirtäminen on kadehtittava taito, ja voin myöntää, että sinä osaat sen. Remus ja Tonks ovat vain jotakin niin omannäköisiään, vaikka kuvittelinkin Tonksille aina hieman viattomammat silmät  ;D

Näitähän haluaisi nähdä lisääkin.
THIS IS SPARTA!!

Leeloo

• Vieras
Mä tykkään sun tyylistä! Piirrät kivoja silmiä, jotka ovat ihanan sarjakuvamaisia. Merenneito-kuvassa on hauskoja yksityiskohtia, ja Remus&Tonks-kuvassa on hyvät värit. Aijuu, osaat värittää tosi nätisti. Mä en nyt oikein osaa mitään rakentavaa sanoa tähän, jatkappa piirtelemistä!

Mr Izko

• Vieras
Hei, nämähän ovat hyviä!  :o
Vau, osaat kyllä todella piirtää! Tuo tyttö, jolla on avain, on kyllä todella nätti! Silmät ovat vaikuttavat  :D
Lisää, lisää! [size=85](huutaa kansa)[/size]

//eivätkä muutkaan huonoja ole; voisit yrittää piirtää sarjakuviakin!!

Vanil

• Kalpeanaama
  • Remember to breathe
Vs: © Vanilin taiderysäys
« Vastaus #16 : 23.04.2008 16:22:54 »
Hihii kiitos kaikille, jotka ovat jaksaneet (aikoja sitten) kommentoida näitä!

Päätin nyt vähän päivittää tätä topiccia, joten no.. päivitin sen :D
Uusia piirrustuksia löytyy öhm.. noin viisi kappaletta. Menenkin tästä nyt samantien laittamaan digikameran patterit latinkiin, jotta voin lisätä teille jo taas huomenna muutaman uudemman kuvan :)

Ja kyllä kyllä, kommentit ovat sallittuja :D Mielipiteet esiin: "hyi hitto mitkä värit", "anatomia kusee vinoon", tai muut rakentavat ovat aina hauskoja ja rakentavia luettavia  :)

Vanil

muzta hritari

• immeinen ihminen
« Vastaus #17 : 25.04.2008 15:27:16 »
Oih, nuo avatarit ovat todella hyviä! :o Rakastan tuota James/Harrya (?) kumpikohan se on :D
Mutta tosiaan, ne ovat todella hienoja ja kaappasin itselleni tuon edellä mainitsemani avatarin ja Ron on meidän kunkku avan!
Sitten niihin piirrustuksiin: Eric ja Sam. Aaawawawwaw. Vähänkö söpö kuva :D Valotus on tullut tuosta ikkunasta todella mukavasti, tai siis olet värittänyt sen tosi hyvin!
Ja tuo Ginny on todella nätti, pidän hänen kasvoistaan. Mutta juu, se kaula on vähä lihaksikas.
Olisi kiva nähdä se väritettynä n_n

Nuo muutkin uudet työt olivat mielenkiintoisia, etenkin tuo kuristustyö!!

Muzta

I'll bite you!

Lady Dynamite

« Vastaus #18 : 25.04.2008 16:06:39 »
Hei noista avoista:
onko sulla piirtäjien lupa? Nuo avoissa olevat piirrokset on devianartista ja ilman piirtäjän lupaa ei sais tehä ees avataria. Se lasketaan myös piirroksen varastamiseksi.

//Okei, hyvä! ^^ Anteeksi että vaivasin...:D
« Viimeksi muokattu: 27.04.2008 18:15:48 kirjoittanut Rebecca Lupin »

Hallow

• muinaisjäännös
  • *snort*
« Vastaus #19 : 25.04.2008 17:14:18 »
Oooh, ihania avatareja täällä! Hito76 on mahtava piirtäjä ~~ osaispa itekki...
Sitten nämä piirrustuksetkin ovat ihania! (ei osaa sanoa mitään muuta)
Joten L.I.S.Ä.Ä!
HYVÄÄ JOULUA! : D