Oih.
Oliskohan se ollu 4-luokalla, kun ope toi meille VK:t ja sitten meidän piti niitä lukee.
Sillo oli vissiinkin FK enkuks just ilmestyny... Olin et mitääääh?? Noin paksu kirja mun pitäis lukee?
Sanottiin sellain aina että niiku yks luku päiväs (jos oikee muistan) ja sit seuraavan päivän tehtiin siit luvusta tehtävii... Muistan, et se oli rasittavaa! ;>
Sitten aloin tykkäämään ihan hirveesti Pottereista! Siinähän sitten luin SK:n sen jälkeen...
Kiitän kuitenkin tota opettajaani faniudestani.
Joskus sain jtn ihme Nordea pankin kirjeitä ja siinä tuli sitten VK:n ennakkonäytöksen alennus-juttu vai olikohan se ihan liput? O.o
Kummiskin sillon en todellakaan halunnu mennä sitä kattomaan, enkä mennykään.
Kirjoja olin lukenu aika monta jo ja sitten vasta tajusin lainata bestalta ne leffat videolla. (VK:n ja SK:n siis) Ne oli sillon mun mielestä tosi hienoja! Ei ne nyt enää...
Mun suomenkielinen FK on kauheen kärsiny... *hem hem*
Sen ostin omilla rahoilla ja luin ehkä jossain viikossa pimeessä huoneessa.
Eka ikioma Potterini oli siis FK. :>
Siitä on lähteny yhestä sivusta kulma irti ku raivostuin joskus broidille ja sit olin just lukees ja vahingos repäsin sivusta kulman irti! ;o
Nyt se on hienosti teipattu... ^^'
Ainiin! Tänä kesänä mun serkku, joka ei oo lukenu ihan kaikkii kirjoi, halus alottaa lukemaan PP:tä.
Lähettiin mökille, joka siis sijaitsee saaressa. Siltä jäi lukeminen kesken ja otti sen sitten mukaan. Me jäätiin vielä saareen ja iskä lähti kyytsäämään niitä veneellä rantaan. Sain kuulla vasta myöhemmin, että tätini oli tiputtanu PP:n järvee!!!1 Olin ihan kauhuissani ja sellai wtfomg! :O
Mutta nyt ne on kuitenkin ostanu uuden kirjan mulle.
~Apsu innostui selittämään