Ikävä kyllä olen aika pitkälti unohtanut miten se oma "minilarppi" liittyen kaverin ja minun yhteisficciin meni

Jotain niinkin "kypsää ja omaperäistä" ainakin nähtiin, kuin Lucius, joka repi napatanssijan asun päältään, koska Voldemort valitti herran ajamattomista säärikarvoista... ja Nagini kiroili, kun Lucius potkaisi epähuomiossa käärmettä päähän. Ah, ja Voldemortin silsaisia varpaankynsiä lakattiin mustiksi, kun Volde makoili divaanilla mustassa kylpytakissa ja lipitti Otto-lonkeroa. xD
Ensin luin (taas)
ms_anthropyn larppimuistot kertaalleen ja yritin nauraa mahdollisimman äänettömästi, mutta sitten tämä...
Ja pilareista täytyy mainita tietenkin, katsoin tätä ystäväni kanssa kun olimme täynnä sokeria ja totaalisen väsyneitä: http://www.youtube.com/watch?v=eHw00FfgB-w&feature=related
Hajosinhajosinhajosin

*nyt tarvittaisiin pyörivää päätä*
Joop, päivänvalossa tuo youtubepätkä tuskin naurattaisi näin paljon...

Augh, kun näitä lukee, niin alkaa ihan tajuttomasti kaipaamaan sitä aikaa, jolloin Potterit olivat elämän ykkösfandomi. *huokaus*
Pitänee elää pikkusiskon siivellä (se menee kutoskirjassa

), uusin villitys on Potterhahmojen luominen Sims-peliin

Minä tykkäisin kovasti mennä ja parittaa niitä (luonnollisesti) mieshahmoja keskenään, mutta sisko pistää hanttiin.
Mutta siis Sirius, James ja Harry asuvat samassa talossa, mitä muuta siinä voi tehdä, kun parittaa niitä???
Ah, ja Voldemort ja Severus asuvat luonnollisesti yhdessä :'D Laitettiin Severus pomppimaan sohvalle ja otettiin kuvia, kun herra heitti voltteja ja hihkui ihan kympillä
Halpaa viihdettä ehkä, mutta on Simsin comebackissa silti puolensa :''D
siamese_fey, pikkasen tuli hajottua varsinkin Siriuksen ripulijuomalle :'D
Ensimmäiset kolme leffaa (ja ehkä pikkasen neljännestäkin) osasin suunnilleen ulkoa, kun oli pakko katsoa vähintään kerran joka päivä. Se sitten luonnollisesti ärsytti vähän kanssakatsojia, kun puhuin jokaisen repliikin päälle, tai sanoin seuraavan repliikin ennen kuin se ehti tulla leffassa. Varmaan monella ollut samalla lailla leffojen kanssa