Kirjoittaja Aihe: Lennetään. | Fred/Ginny, S, oneshot  (Luettu 1722 kertaa)

Shute

  • ***
  • Viestejä: 209
  • hei sun heiluvilles
Lennetään. | Fred/Ginny, S, oneshot
« : 18.07.2009 22:44:52 »
Kirjoittaja: Shute
Nimi: Lennetään.
Ikäraja: Sallittu
Paritus: Fred/Ginny
Genre: fluffy, romance
Yhteenveto: Sinä yönä Ginny ei saanut unta.
A/N: Teki mieli kirjoittaa jotain söpöä ja fluffya (:


Lennetään

Ginny Weasley makasi hiljaa paikoillaan sängyssään eikä saanut unta. Ginny oli juuri täyttänyt viisi vuotta, hänellä oli punaiset olkapäihin ulottuvat hiukset ja paljon pisamia. Pikkutyttö huokaisi ja nousi ylös. Ginny tassutteli lemmikinsinisessä pyjamassaan huoneensa ovelle, avasi sen ja käveli ulos. Hän suuntasi viereiseen huoneeseen ja astui hiljaa sisään. Huoneen seinät oli päällysetty julisteilla ja perällä oli suuri kerrossänky jossa nukkui kaksi identtistä poikaa vihreissä yöpuvuissa. Ginny hiipi sängyn luokse, ja ravisti varovasti alakerroksessa olevaa poikaa.
"Freddy, Freddy, herää" tyttö kuiskaili pojan korvaan. Fred murahti ja nousi istumaan, hieroi silmiään ja katsahti pikkusiskoaan.
"Mitä nyt Ginny? Etkö sinä saa unta?" poika kysyi rauhallisesti. Tyttö pudisti päätän ja hänen silmänsä olivat hieman surulliset. Poika kiipesi ylös sängystään ja tarttui Ginnya kädestä.
"Käydään kävelyllä, ehkä sinä sitten saat unta" hän sanoi ja he lähtivät huoneesta.

Käveltyään vähän matkaa hiljaisuuden vallitessa, Ginny mutisi ettei vieläkään ollut uninen. Silloin Fred keksi ratkaisun.
"Käydään lentämässä luudilla!" hän hihkaisi. Ginny näytti pelokkaalta.
"Minä en osaa lentää, ja lentäminen näyttää hirveän hurjalta, Fred" hän sanoi varovasti. Poika hymyili.
"Minä opetan sinua" Fred lupasi. Punapäinen tyttö näytti hämmästyneeltä.
"Nytkö? Yöllä?"
"Tottakai" Poika vastasi. Fred meni hakemaan oman luutansa vanhasta luutavarastosta.
"Voinko minä lentää sinun kanssasi?" Ginny kysyi ilahtuneemman näköisenä. Isoveli nyökkäsi ja nosti tytön luudanvarren selkään ja nousi itse perässä.
"Minua pelottaa" Ginny sanoi vapisten. Poika hymyili rauhoittavasti ja otti tästä kiinni. Sitten hän potkaisi luudan ylös ilmaan, Ginny henkäisi kauhusta, ja kuiskasi:
"Pidä kiinni, pikkusisko. Nyt lennetään"

A/N: Kommentteja?
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 21:22:33 kirjoittanut Beelsebutt »
Shute