Kirjoittaja Aihe: Lost, Kaukana täältä | K-11  (Luettu 2831 kertaa)

Claire Potter

  • ***
  • Viestejä: 25
Lost, Kaukana täältä | K-11
« : 09.07.2009 22:05:48 »
Kirjoittaja: minä
Beta: Kaverini Heidi
Fandom: Lost
 Paritus: Kate/Sawyer Jack/Juliet Charlie/Sharon Shannon/Saiyd ja monia muita
Ikäraja: 11
Genre: kaikkea
En omista lostia ja sen hahmoja paitsi omat hahmot ei sponsoroi 6 kautta.
Summary: Kuinka pitkälle ole valmis menemään löytääksesi isäsi ?

N/2 Lost tosi epäaito fini -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Luku 1 Matkalla Australiaan
Sharonin Pov
Istuin täyden lento kentän kahvilan kaukaisimmassa
Pöydässä ja katsoin varovaisesti ympärille ja huomasin äitini Kate Austenin istumassa hänen ystäviensä kanssa mutta kaikki olivat pariskuntia siellä, oli Jin, Sun, Saiyd, Shannon, Jack ja Juliet. En voinut olla kiinnittämättä huomiota Shannonin ja Saiydin kauniiseen tyttäreen, jonka nimi on Isabella Jarrah. Vilkaisin heihin ja sen jälkeen loin pitkän ja vihaisen katseen Jackiin en käsitä mitä äiti näki hänessä, joskus kauan sitten. Hänellä, oli  poika Julietin kanssa, jonka nimi on Lucas en, ollut koskaan tavannut häntä mutta hän, oli kuulemma ihastunut tyttäreni Elleniin ja on myös poikani Milesin suuri ihailija.
Lapsieni isä on nykyinen rock tähti Charlie Pace.
Olin vain viisitoista, kun sain Milesin ja kaksi vuotta myöhemmin sain Ellenin kummatkin yhden yön juttuja. Seurasin sivusta Ji Yeonin ja Isabellan keskustelua ja Lucasin lakikirjan lukemista.
Pian kuului viimeinen kutsu Los Angelesista Sydneyihin Oceanic Airlinesin lennolle.
Aloin juosta tajuamattani kohti lähtö selvitystä ja
en voinut olla kompastumatta jalkoihini siinä näin hänet Charlien.
“Taisit pudottaa tämän” hän puhui kassistani tippuneisiin mielenterveys lääkkeistä.   
“Joo hyvä, kun hoksasit hobitti.” 
“Että mikä?” Charlie kummasteli.
Kävelin pois lähtöselvitykseen, ja kun pääsin lento koneeseen, joku idiootti läskimooses astui varpailleni.
“Senkin joulupukin tonttu mene pois varpaideni päältä:”
“Voi heti, kun pääsi Sawyerista niin heti tulee naispuolinen Sawyer.” Totesi Hugo.
Nukahdin pian koneen noustua.

Kate pov
Kone, oli jo nousut, kun muistin lupasin että etsin tyttäreni isän. Elämäni, oli ollut vaikeaa kun olin tullut raskaaksi Sawyerille kuusitoistavuotiaana, kun saari näennäisesti räjähti me tipuimme minun nuoruuteeni me saimme Locken mukaan saaren suojelemisesta lahja olla vanhenematta.
Pian tunsin koneen tärisevän. “Hyvät matkustajat valitettavasti on tulossa pieniä ilmakuoppia pyydän teitä pitämään turvavyönne kiinni ilmakuoppien ajaksi. Silloin kuului kova jyske ja löin pääni kovaa edessä istuvan penkkiin.
“Kate!” “Juliet!” Kuulin Jackin äänen.
“Täällä Jack!” Kuulin Julietin äänen jota lähdin seuraamaan.  “Hei tuolta tulee Kate.” Se, oli Hurley ihmettelin miksi kaikki tuijottivat, kuin hullua.
“Kate mitä sinulle on käynyt ?” Se, oli Sun, joka vaikutti huolestuneelta. Silloin tunsi veren maun suussani, ja tajusin mitä kaikki tuijottivat minulla, oli syvä haava suoraan otsassa, joka oli minun onnellani todella silmään pistävä. “Annas, kun minä korjaan tuon.” Sanoi Jack. Hän ei ollut pahemmin muuttunut vaikka, oli mennyt naimisiin ja saanut lapsen. Tunsin yllättäen kovan kivun, joka johtui siitä että hän, oli saanut haavan paikattua.
“Onko Kate täällä?” Kysyjä, oli Bernard, joka vaikutti todella huolestuneelta johtuneeko siitä että hän näki paikkaukseni vaiko siitä hänellä, oli jotain kerrottavaa. “Täällä ollaan.” Totesin reippaasti mutta selvästi yllättyneesti. “Hyvä, koska eräs noin kuusitoistavuotias tyttö käski antaa sinulle viestin.”

“Minkä viestin ?” Kysyin avuttomasti, koska pääni, oli todella kipeä kun tajusin olevani rannalla johon kone laskeutui ensimmäisen kerran.
“No se tyttö käski hoiperteluiltaan sanoa että, kun me löydämme sinut niin sinä ja muut tulette kokemaan asioita joita ette unohda ja tulette kärsimään.” Bernard sanoi epävarmasti. “Minkä näköinen tyttö, oli?” Kysyin.
“No ruskeat kihara hiukset, pitkä, todella vaalea ja hänellä, oli armeija kuosi vaateet.” Bernard lopetti.
“Hän, oli siis viidakossa, mutta milloin näit hänet?” Kysyin. “Noin kolme tai neljä tuntia sitten.”
Olin jo tajunnut kuka on kyseessä se, oli minun tyttäreni Sharon.     

Muokattu viimeksi 09.07.2009 Klo 22.o5
« Viimeksi muokattu: 14.11.2014 00:40:06 kirjoittanut Beyond »
H/D H/Hr H/C B/E B/Em T/G On Parhaat parit