Olen H/D (ja Felton) -fanina odottanut tätä kys. lehvaa kuin hevonen kesää, ja kun kävin viikolla elokuvateatterissa ja alussa oli HBP-traileri, jossa näytettiin ihanaihana-Feltonia, aloin ihan oikeasti hihkua suhteellisen kovalla äänellä keskellä täyttä leffateatteria.

Anteeksipyyntö kaikille paikalla olleille jotka saivat traumoja teini-ihkutuskohtauksestani.
Eksyin muuten jollehin muuten surkealle sivulle, mutta jossa sattui olemaan yhtä aikaa
kaksi mainosta HBP:stä ja molemmat vieläpä Radcliffella ja Feltonilla varustettuja. Nam. ♥ Valitettavasti ovat hiukan mössöisiä.
Sitä mieltä siis olen että täydellistä että VIHDOIN saadaan Feltonia kuviin kun se OotP:ssa näkyi vaan muutaman sekunnin. Mikä tosin saattoi johtua toisen elokuvan (The Disappeared) päällekkäisistä kuvauksista..
Muuten en koko rahankiskontajutusta ole edes kovin innostunut. Sekin kun lehvaa piti siirtää puoli vuotta eteenpäin sai miettimään onko sitä järkeä mennä edes elokuvateatteriin kattomaan vai tyytyä ostamaan sitten DVD (joulumarkkinoilta = sairaan kalliilla).
Tykkäsin kirjasta kyllä muuten mutta Ginny-kuvio oli poikkeuksellisen vastenmielinen. Ja se miten Kalkaros-parkaa jälleen väärinymmäretään. Toisaalta Malfoyn korostaminen nosti pisteitä huomattavasti.

Ristiriitaista? Enhän minä koskaan. Sekavaa? Never.