Kirjoittaja Aihe: Puoliverinen prinssi -elokuva || yleistä keskustelua, Suomen ensi-ilta 17.7.!  (Luettu 46291 kertaa)

humourass

• ava by Ansa
Vs: Puoliverinen prinssi -elokuva
« Vastaus #40 : 09.07.2009 19:23:10 »
Mitä Harry sanoo tässä trailerissa, kohdassa 0:12-0:15, koska minä ja Anette emme saa siitä mitään selvää. :D
http://www.youtube.com/watch?v=Q4lqnMMuwS4&feature=related

"Olen melko tottunut tähän itse asiassa vuosien kuluessa" tai jotain sen tapaista.

Entä englanniks?

♥ The Walking Dead ♥ Harry Potter ♥ Breaking Bad ♥ BBC!Sherlock ♥ Grey's Anatomy ♥ House MD ♥

Annabelle

« Vastaus #41 : 09.07.2009 19:28:41 »
Mitä Harry sanoo tässä trailerissa, kohdassa 0:12-0:15, koska minä ja Anette emme saa siitä mitään selvää. :D

"Olen melko tottunut tähän itse asiassa vuosien kuluessa" tai jotain sen tapaista.

Entä englanniks?

Ömm.. jotain "Actually, sir, after all these years, I just sort of go with it."

- Annabelle

humourass

• ava by Ansa
« Vastaus #42 : 09.07.2009 19:44:50 »

Entä englanniks?

Ömm.. jotain "Actually, sir, after all these years, I just sort of go with it."

- Annabelle

ok, kiitos :)

♥ The Walking Dead ♥ Harry Potter ♥ Breaking Bad ♥ BBC!Sherlock ♥ Grey's Anatomy ♥ House MD ♥

Sofiesque

• Vieras
« Vastaus #43 : 10.07.2009 09:58:24 »
Tässähän alkaa olla leffa kasassa :'D uusia clippejä

featuring Dracon itkukohtaus! Tosin kilahdan jos se oli tossa kokonaisuudessaan koska ei kyllä vakuuttanut

Farena

• I like to rhyme. It's definitely a hobby.. of Mine
« Vastaus #44 : 10.07.2009 12:31:15 »
Tässähän alkaa olla leffa kasassa :'D uusia clippejä

featuring Dracon itkukohtaus! Tosin kilahdan jos se oli tossa kokonaisuudessaan koska ei kyllä vakuuttanut

Et oo ainoo ketä ei vakuuttanut. Hmph.

Mut ihmiset, enää yksi vaivainen viikko suomen ensi-iltaan! :D Mie ainakin oon ihan täpinöissäää.

Oli mulla jotaan asiaakin, mut nyt se pääs jos unohtumaan?
With love

Papu.

• Tulentanssittaja
  • Hassua, mutta se on elämää
« Vastaus #45 : 10.07.2009 14:23:07 »
Mun maku ei tosiaankaan nyt osu puvustajien ja maskeerajien kanssa yksiin, mitä ihmettä niiden päässä liikkuu?
Puetaanko Draco pikkutakkiin sen takia, että se näyttäis vähän kypsemmältä, jotta katsojalle viestittyisi miten tukalaan tilanteeseen kuustoistavuotias on ängetty ja pakotettu aikuistumaan? En tiedä, jokatapauksessa se näyttää enemmänkin kirkkoherralta. Ja ne hiukset, kaikkien hiukset! D: Miksi hitossa niiden pitää olla niin siistejä ja tasaisia?! x__x
Okei, pikkujuttuja. Muuten uskon täysin rinnoin, että tästä tulee nautinnollinen elokuvaelämys. (Tai ainakin toivon niin) Trailerit ovat ainakin luvanneet hyvää.
Enää kaksi päivää ennakkonäytökseen! :3

"En mä nyt hiihtämäänkään ala"

Evora

• Kelmitär
  • Help!
« Vastaus #46 : 10.07.2009 15:48:58 »
Hah, en oo kattonu yhtää noita clippi juttuja :D Kaduin niin pahasti sitä kun Potter 4 leffan aikaan katoin kaikki maholliset trailerit, kuvat ja clipit ja sitten ku itse leffaa katoin nii tuntu et oli jo nähny sen. Joten nyt en oo kattonu muuta ku kaikki trailerit, joissa sisältö on ollu aika samanlainen jokaisessa, joten en tunne että oisin nähny jo koko leffan :D

Ja tuosta puvustuksesta ja maskeerauksesta, oon ihan samaa mieltä Papu.:n kanssa! Okei, ehkä noi puvustaja tyyypit on ihan ok onnistunut, mut maskeerajat hiusten suhteen. Mua niin häirii ku Harryl on AINA ihan AINA liian tasaset hiukset! Niiden pitää olla ihan sekasi ja sojottaa joka ilmansuuntaan. Potter 3 leffas oli jo jotain makuu mut sit ne taas läsähti :D
''Ai sä alat naljailee, seinätalja?''
''Kameli!''
''Peura!''
''Hesalainen!''
Avatar by kanelitanko, suurkiitokset!
Last.Fm

Surunmurhaaja

• Arvuuttaja
« Vastaus #47 : 10.07.2009 16:01:31 »
Liekehtivässä pikarissa pojulla oli kyllä vielä ihanan pitkä pörrönen kuontalo, mutta.. apuva. en mä enää muista miltä danielin tukka näytti trailereissa O__o

En kato klippejä. Ihan takuulla en. Mä tein eilen sen virheen, että klikkasin jossain päin nettiä eteen sattuvan trailerin auki ja vaikka se oli se peruspätkä, olin taas itkun partaalla heti alkutunnusmusiikin kohdalla. Olen outo, tiedän :'DD Ja tuskaa tuottaa nähdä niitä telkkarissakin. Sääliksi käy niitä tyyppejä, jotka joutuu ennakkonäytöksessä mun viereen istumaan. Istun joko hypnoottisena siinä tai parun jo ensimmäisen minuutin aikana:D

Mulla on paha ennakkoaavistus, että Feltonin itkukohtaus kestää tasan kymmenen sekuntia ja se on sitten siinä .__.
Fairytales live in me
Fables coming from my memory
Fantasy is not a crime...
Find your castle in the sky

Ava by Crysted

Sofiesque

• Vieras
« Vastaus #48 : 10.07.2009 19:27:14 »
Venomous, mikäli se kaikki oli tossa, kymmenenkin sekuntia taitaa olla toiveajattelua. Puoltoista osuis lähemmäs.

En millään meinaa uskoa, että kohta se leffa on jo täällä, kun mun mielestä vasta  ihan äskettäin kuulin siitä ensi-illan heinäkuulle siirtämisestä. Mutta siitähän tässä on marmatettu jo monen monituista kuukautta. Aika nopeeta se aika sit vilahtikin ohi. :)

Riiku Aminta

• Kapitány
  • riisunut siivet enkelin
« Vastaus #49 : 15.07.2009 22:58:00 »
Apua apua apua apua. Melkein luin tuon. Pystyin juuri hillitsemään itseni.
Itsehän menen katsomaan tuon huomenna, ennakkonöytökseen. Sitten yritän olla spoilaamatta : D Pitää kyllä päästä jollekkin puhumaan siitä, mutta eiköhän se hoidu seuraavana iltana/yönä jos Iiva kerta tulee : D

Lainaus
Sääliksi käy niitä tyyppejä, jotka joutuu ennakkonäytöksessä mun viereen istumaan. Istun joko hypnoottisena siinä tai parun jo ensimmäisen minuutin aikana:D
Apua : D

Mutta siis. Oon katsonut varmaan kaikki trailerit ja unohtanut jo yli puolet. Tosin en enää muista paljoa kirjastakaan, on niin pirun huono muisti ja viime lukukerrasta on jo aika kauan aikaa...
Mutta toivottavasti elokuva ei tuota pettymystä minulle tai kellekkään muulle. (no, kyllä joku pettyy kuitenkin, mutta en minä sitä toivo).
Hei sisko lähde mun mukaan,
voidaan kiertää koko maailma
¨"°º¤ø„¸¸„ø¤º°"¨¸„ø¤º°"¨ ¨"°º¤ø„¸¨"°º¤ø„¸¸„ø¤º°"¨

life is never easy for those who dream big

Haades

• Vieras
« Vastaus #50 : 15.07.2009 23:23:01 »
AAAAAAAAAA mulla on lippu ensi-iltaan :P   
varmaan saan siel jonku kohtauksen  ja alan täristä sekä kuolaamaan päälleni  :)
Ja sitten tietinkin se vaara; ett ku tyypit kattoo toisiaan ni alan kehittelee niitten välille jotain suurta rakkaustarinaa tai yhdenyön juttua  :D

Luen liikaa ficcejä.

Surunmurhaaja

• Arvuuttaja
« Vastaus #51 : 16.07.2009 01:50:01 »
Apua apua apua apua. Melkein luin tuon. Pystyin juuri hillitsemään itseni.
Itsehän menen katsomaan tuon huomenna, ennakkonöytökseen. Sitten yritän olla spoilaamatta : D Pitää kyllä päästä jollekkin puhumaan siitä, mutta eiköhän se hoidu seuraavana iltana/yönä jos Iiva kerta tulee : D
Jep, melkein luin itsekin. täytyy yrittää hillitä itsensä, en voi spoilaantua nyt siitä kun katson sen huomenna. Ja sitten vedetään kauhiat analysoinnit siitä. Odotuket korkealla, mut meen vaatimaan kassalle rahojani takaisin jos leffa on samaa tasoa feeniksin killan kanssa :D

Lainaus
Sääliksi käy niitä tyyppejä, jotka joutuu ennakkonäytöksessä mun viereen istumaan. Istun joko hypnoottisena siinä tai parun jo ensimmäisen minuutin aikana:D
Apua : D[/quote] Näh, en mä ehkä kuitenkaan. Tai, en mä tiedä. Mut saat läpsäyttää mua jos käyn hysteeriseksi :D
Fairytales live in me
Fables coming from my memory
Fantasy is not a crime...
Find your castle in the sky

Ava by Crysted

lolledhd

• BATMAN
  • I am trying to read.
« Vastaus #52 : 16.07.2009 18:08:04 »
Aa huomenna!! En jaksa odottaa =D

Enkä todellakaan halua nähdä mitään clippejä etukäteen, trailerissaki oli jo ihan liikaa kamaa :'D
Don't waste your time or time will waste you

Ria

« Vastaus #53 : 16.07.2009 18:11:46 »
Mä pääsin kattoon ton leffan eilen Vuotisnäytöksessä :) Leffa oli mitä oli mutta tunnelma meillä oli ainakin ihan katossa. Ja voin sanoo niille, jotka alkaa herkästi itkeen, niin kannattaa ottaa nenäliinoja mukaan, Dumbledoren kuoleman takia. Ite melkein itkin ja jotkut vuotislaiset taisivatkin ihan itkeä :(

~Nennananna~
Herrat Kuutamo, Matohäntä, Anturajalka ja Sarvihaara
esittävät: Kelmien Kartta.
Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessäni.
Ilkityö onnistui!

ava by Toujors pur

Riiku Aminta

• Kapitány
  • riisunut siivet enkelin
« Vastaus #54 : 16.07.2009 19:07:41 »
Iih. Tulin just leffasta ^^

Spoilaamaan en tässä ala, muttah.. tekis kyllä mieli (:
Koko leffan katsoin suunnilleen silmiä räpäyttämättä, ja Bella <3 Aah.
Hyvin sekavassa mielentilassa sen elokuvan jälkeen olin(joka tosin saattaa johtua siitäkin, että nukuin noin puolitoista tuntia ja en ole syönyt mitään, mutta...), oli aika jännä fiilis kun se elokuva loppui. Nyt tekee mieli kirjoittaa jotain : D

Eih.
Hei sisko lähde mun mukaan,
voidaan kiertää koko maailma
¨"°º¤ø„¸¸„ø¤º°"¨¸„ø¤º°"¨ ¨"°º¤ø„¸¨"°º¤ø„¸¸„ø¤º°"¨

life is never easy for those who dream big

Anita

• muffinssimonsteri
    • livejournal
« Vastaus #55 : 16.07.2009 21:04:39 »
Katsoin eilen (ulkomailla, inhottavassa teatterissa ;_;), ja olen vieläkin ihan... tunteellisena. Ei varmaan saa vielä spoilata, eli en sano enempää, vaikka se vaikeaa onkin. Mutta Draco ja Kalkaros... *_* Niin ihanan paljon kuvassa, että olin tikahtua. Dracon hahmon kehitys näytettiin (minusta) sydäntäsärkevästi (tämä kyllä saattaa johtua siitä, että olen niin kiintynyt kyseiseen hahmoon ja Tom Feltoniin :D), että olen vieläkin vähän depiksessä. Alan Rickman sai minut naureskelemaan toistuvasti, hyvällä tavalla, varsinkin juuri ne pienet reaktiot. Niin, mutta... pitää... pitää... suu... kiinni... kaikki... eivät... ole... nähneet... elokuvaa... vielä... *ponnistelee*

Niin, minullahan on kritiikkiä vaikka muille jakaa, mutta Tom & Alan pelastivat tämän elokuvan - ainakin minun tapauksessani. Bellakin oli täydellinen.
« Viimeksi muokattu: 16.07.2009 21:06:38 kirjoittanut Anita »
error 192                                 your icon just died

Daala

• shapeshifter
  • always find my place among the ashes
« Vastaus #56 : 16.07.2009 22:08:03 »
Minäkin olin eilen Vuotisnäytöksessä katsomassa PP:n. En oikeastaan edes mene leffan takia ensisijaisesti noihin, vaan sen kaiken muun. :) Tunnelma oli taas jotain loistavaa, tuli tutustuttua uusiin ihmisiin ja nähtyä vanhojakin kasvoja, sekä tietty se oheisohjelma oli loistavaa. Yllätyin, kun siinä näytettiin Potter Puppet Palseja alussa. Ne on parempia kuin itse leffa. :D Loistavia.
Unohdin kokonaan käydä maistamassa suklaata eikä arpaonnikaan suosinut, mutta hei, minulle sentään tuli 460 hahmolapun joukosta Lucius! Ja isä antoi omansa minulle, ja siinä oli Bellatrix. Nuo olivat jo voittoja.

Mutta niin, itse asiaan... Voi olla kaikkea muuta kuin loogisesti selitetty.
SPOILAA LEFFAA!!!!!!!!!!
Alun sillan rikkominen oli todella vaikuttavan näköistä, samaten se Ollivanderin(?) hakeminen Viistokujalta. Grau, Harmaaselkä oli aika hyvännäköinen. ;)
Bellatrix oli loistava, rakastan taas kyseistä hahmoa hieman enemmän, vaikka aina olenkin hänestä tykännyt. Ainoa kohta, jossa meinasin hieman kyynelehtiä, oli se kohtaus Kehrääjäkujalla, mutta onneksi siinä ei otettu Luciusta esiin. Silti.. Draco keräsi muutenkin pirusti sympatiapisteitä leffan myötä, ja voin jopa sanoa kenties pitäväni kys. hahmosta vähän enemmän.
Narcissan hahmoon en ollut ulkonäöllisesti tyytyväinen, mutta kyllä se menetteli. Onneksi vaatetus oli onnistunut ja se luonne oli melko cissymäinen. Kiukutti, kun Matami Malkin -kohtaus oli poistettu, ja Draco hipsi äitinsä kanssa Borkin & Burkesille, vaikka oikeastihan hän karkasi äidiltään sinne... Mutta olisi voitu mokata pahemminkin, ei siinä mitään...
Ihana kohtaus siellä junassa, kun Draco rusentaa Harryn nenän.
Lunasta oli tehty vähän.. ei-niin-kirjojen-Lunan kaltainen, mikä vähän häiritsi.
Samaten häiritsi se, kun kuolonsyöjinä näytettiin samaa jengiä jatkuvasti, paitsi onneksi Carrowit vilahtivat Tylypahka -kohtauksessa. Olisin kaivannut siihen sitä taistelua ja edes jossain määrin Bill/Fleuria, mutta ei...
Hagridin tönön poltti Bella, se "Huhuu, Hagrid!" oli aivan ihana veto. :D
Kotikolo tosiaan poltettiin maan tasalle, mikä sekin oli minusta jees, kun Weasleyistä en liikaa pidä, mutta senkin tilalla olisi voinut olla jotain muuta.
Teiniromantiikkaa oli liikaa, samaten humoristisia kohtia oli tungettu niitäkin hieman liikaa - PP ei ole erityisen humoristinen, ei olisi leffassakaan tarvinnut liikaa sitä.
Kohtaukset etenivät hyppien, asioita jätettiin selittämättä (mistä se sima Kuhnusarviolle tuli jne.). Myöskin Draco vs. Dumbledore -kohtaus oli typerä, liian lyhennetty, eikä siinä käynyt ilmi lainkaan Dracon pelkoa perheensä puolesta vaan oman henkensä puolesta, mikä häiritsi suunnattomasti.
Kuhnusarvio oli perfecto, vaikken häntä tuollaiseksi kuvitellutkaan. Broadbent veti roolinsa loistavasti, aivan kuten Helena Bellatrixina. Rickman oli Rickman, mitäpä uutta. Nuo kolme pelastivat leffan näyttelijäsuoritusten osalta, vaikka muutkin olivat toki hyviä, sekä nuori Tom oli niin osuva, että huh...
Lucius taisi tosiaan olla siinä Kuhnusarvion muistossa, missä on Tom ja muita poikia, mutta onneksi häntä ei mitenkään esitelty siinä tms., joten ei voi tunnistaa ellei tiedä. Enkä ole aivan saletisti varma, mutta en häntä muuallakaan bongannut. Luciuksesta muuten ei mainittu mitään, paitsi Harry luki kyllä lehteä alussa, missä oli "Malfoy's wife and son leave the trial" -artikkeli ja Luciuksen kuvaa, mutta sen olin kattonut You Tubesta etukäteen, joten osasinkin odottaa. Ja tietty junassa Draco mainitsi "isän puolesta", että niin...
Slash-viitteitä oli vähän joka välissä, joten ei tuo sektumsempra ollut mikään suuri poikkeus. Paras oli, kun Ron lemmenhuuruissaan ryhtyi halailemaan Kuhnusarviota ja leperteli tälle. :D
Dumbledore oli vähän enemmän Dumbledore, se oli ihan jees huomata - käytti jopa puolikuulaseja.
Siinä kohdassa muuten, kun oppilaat menivät Tylypahkaan ja Voro tullasi oppilaiden tavaroita, Dracolla oli isänsä käärmekävelykeppi kädessä ja Voro valitti siitä. Pisti silmään ja meinasin vetistellä...
SPOILAUS LOPPUU!!!!!

24.7. näillä näkymin katsomaan uudemman kerran leffamiitin merkeissä Tampereella. Varmaan pidän leffaa astetta huonompana, kun ei ole samaa fiilistä, mutta ihan kiva kerrata, vaikkei mikään loistelias ollutkaan. Samalla tasolla FK:n kanssa minusta.
« Viimeksi muokattu: 16.07.2009 23:48:56 kirjoittanut Giladra Carrion »
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

jossujb

• Q
  • Peace & Love
« Vastaus #57 : 16.07.2009 22:28:31 »
Itsekin näin tänään Hämeenlinnassa Bio Rexissä. Ihan täpinöissäni olin ja olen, vaikka teatterin henkilökunta onnistui sössimään hommia oikein olantakaa.

Oli se nyt huomattavasti parempi kuin mitä Feeniksin kilta oli. Rauhallisempi leukkaukseltaan, vähemmän epäselvä. Kaikki jutut eivät olleet ehkä niin precis kuin olisin halunnut, mutta sille nyt ei kai ikinä voi mitään. Mutta en nyt vielä viitsi puhua syvällisemmin, odotelaan että muut ehtivät näkemään. Sitten voidaan repiä elokuva kohtaus kohtaukselta palasiksi, eiks je? ;D

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Silinteri

• Ankkakonna
  • Voittamaton poika
    • Ananasmania
« Vastaus #58 : 17.07.2009 03:38:26 »
Vau, oltiin Pavun kanssa katsomassa PP Turun yönäytöksessä, joka alkoi 0:06 (kaikki muut samaisessa näytöksessä olleet saavat luvan ilmoittautua) ja ainakin tällä hetkellä leffa on meidän mielestämme kerrassaan loistava.

!SPOILAA LEFFAA!
Ensin vähän toki kyrsi ne lisätyt/poistetut kohtaukset, mutta muut loistavasti toteutetut paikkasivat ne. Kotikolon ulkoasun ja varsinkin sijainnin muuttaminen ärsytti, miten se voi siirtyä metsän laidalta keskelle .. suota? Se Kotikolon polttaminen oli mielestäni aika rohkea veto, muttei se mua mitenkään erityisemmin viehättänyt.
Lainaus
Harmaaselkä oli aika hyvännäköinen.
Harmaaselkä näytti muuten erehdyttävästi saukolta. :'D Ja ihmissusien ei mielestäni kuulu näyttää saukoilta, joten siitä pieni miinus.
Lainaus
Slash-viitteitä oli vähän joka välissä, joten ei tuo sektumsempra ollut mikään suuri poikkeus.
Slashia todellakin oli joka välissä, varsinkin näin ficcarin silmin. Se, kun Draco junassa veti sen vaunun verhot alas .. no, sanotaanko, että se aiheutti erittäin pienimuotoista hilpeyttä, vaikkemme mitään H/D-shippareita olekaan. Se kohta, kun Ron meni halailemaan Kuhnusarviota, oli loistava, Ron lemmenjuoman alaisena oli jotain niin mahtavaa. Kuhnusarvion (jonka nimen elokuvan suomentaja oli välillä suomentanut 'Kuhnusarvi') ilmeet olivat välillä melko .. outoja? Likaisia? Pedofiilihtavia? Ja hilpeyttä aiheutti myös Cormac MgLaggenin erittäin suora flirtti, se kohta oli loistava. Ja Blaise. Ah. Blaise.

Leffan näyttelijävalinnat olivat hyviä, lukuunottamatta edelleenkään Radcliffeä. Muuten koskettava Dumbledoren kuolemakin pilatttin osittain hönkivällä Radcliffen naamalla. Narcissan paikalle oltaisiin voitu valita joku vähän sirompi näyttelijä, mutta eikö hän, kuka näytteli Cissyä, hakenutkin alunperin Bellan rooliin?
!SPOILAUS PÄÄTTYY!

Mutta kyllä, me tykkäsimme. Paljon onnistuneempi, kuin mikään aikaisemmista, sanokoot muut mitä haluavat.

(Pavun kommentti: Oscar-palkinto. Feltonille. Heti.)
▲   ▲   what is a man but the sum of his memories? we are the  stories we live! the tales we tell ourselves!

Ria

« Vastaus #59 : 17.07.2009 09:24:28 »
Pakko muuten kysyä, että itkikö joku kun Dumbledore kuoli? Ite melkein itkin, kun ne kohotti ne sauvat ylös. Se oli jotekin koskettavaa, kun teisi, että ne jäis kaipaamaan dumbbista

~NennaNanna~
Herrat Kuutamo, Matohäntä, Anturajalka ja Sarvihaara
esittävät: Kelmien Kartta.
Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessäni.
Ilkityö onnistui!

ava by Toujors pur