Kirjoittaja Aihe: Puoliverinen prinssi -elokuva || yleistä keskustelua, Suomen ensi-ilta 17.7.!  (Luettu 53432 kertaa)

Zacharias

• les amis de l'abc
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Vs: Puoliverinen prinssi -elokuva
« Vastaus #200 : 01.09.2009 16:06:45 »
Tom Felton nyt on aina ollut ihan mielettömän hyvä! MUTTA! Eikö kukaan muu todellakaan pettynyt kermakaljaan? ahem. Se näytti kamalalta. Hyi. En olis juonut.
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste

lolledhd

• BATMAN
  • I am trying to read.
« Vastaus #201 : 01.09.2009 21:22:15 »
Tom Felton nyt on aina ollut ihan mielettömän hyvä! MUTTA! Eikö kukaan muu todellakaan pettynyt kermakaljaan? ahem. Se näytti kamalalta. Hyi. En olis juonut.

Sehän näytti hirveän hyvältä! Tuli jano kun sitä katsoi. :----------------------DD

Teinivoldun ääni oli kyllä jotain niin käsittämätöntä. :'o Hyh kylmät väreet tuli siitä. 
Don't waste your time or time will waste you

Rins

• Tribuutti
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
« Vastaus #202 : 01.09.2009 21:25:16 »
Lainaus
Teinivoldun ääni oli kyllä jotain niin käsittämätöntä. :'o Hyh kylmät väreet tuli siitä.

Samoin, se oli aika "pelottava", tai sellanen...

Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Zacharias

• les amis de l'abc
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
« Vastaus #203 : 01.09.2009 21:31:09 »
Ai se oranssi litku? huh. Tuli mieleen melkein ennemmin se kurpitsamehu, eikä kermakalja.
Tosin sehän on enkuks Butterbeer , eikä Creambeer
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste

Hellevi

« Vastaus #204 : 15.09.2009 21:29:50 »
En muista leffasta muuta kuin että ihkutin Feltonia alusta loppuun ja bongailin slashia.
Kaverit meinas hiukka hermostua kun kiljuin, hihitin ja kommentoin koko ajan, ja taisin pilata vakavat/pelottavat/surulliset kohtaukset ku nauroin vaan. Ei sille voinut mitään kun olin odottanut sitä niin kauan, olin väkisinkin ihan hysteerinen.. Anteeksipyyntö läsnäolleille ihmisille. :<

MUTTA mutta, asianihan oli se, että on iso vale ettei leffassa muka ollut HooDeetä. Jatkuvastihan Draco ilmestyi tuijottamaan Harrya katkeran (=kaipaavan!!!) näköisenä jostain nurkan takaa.. Just sellaisia ihania, pitkiä katseita, piiloromantiikkaa parhaimmillaan. ♥_♥
Esimerkiksi tällä videolla näkyy 1:27-1:35 just semmonen piiitkä katse. Ja sitte ku ne oli siellä jossain, ehkä Kolmessa luudanvarressa (?) niin yhtäkkiä tuli vaan semmonen olo että kohta tulee taas Draco mulkoilemaan ja siinä se sitten taas oli. (:  Se oli jotenkin ihanaa.

Pakko mainita sekin, että Kalkaros oli upea myös, mutta se oli tylsää että Lucius Malfoy oli vankilassa eikä siis päästy näkemään kuolattavan ihanaa Jason Isaacsiamme... :< Ensi leffassa sitten!
« Viimeksi muokattu: 15.09.2009 21:31:42 kirjoittanut Hellevi »

niina

« Vastaus #205 : 23.09.2009 13:08:39 »
tietääkö kukaan milloin kyseinen elokuva tulee DVD'lle ? (:

jooo-o felton oli söpö ja osasi hommansa hyvin ! <:
paras kohta taisi olla se kun ron oli saanut sitä lemmenjuomaa  ;D
nauroin pitkään ja paljon, vielä kun kohtaus oli mennyt ohi.
säikähdettiiin niitä mitäihmeenklonkkuja kaverin kanssa
tämä meinaa saada sydänkohtausken ja yrittää tasata hengitystään  :D
oli hyvä leffa, pitää saada se kirja käsiin niin näkee kuinka paljon
on jäänyt pois..

Rins

• Tribuutti
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
« Vastaus #206 : 23.09.2009 16:50:53 »
Lainaus
tietääkö kukaan milloin kyseinen elokuva tulee DVD'lle ? (:

Eiks se oo siinä marraskuu-joulukuu vaihteessa?

campuzze

• Vieras
« Vastaus #207 : 23.09.2009 18:57:16 »
mä luin jostain ett se tuliss joskus joulukuus.

Mirandel

• Kentaurin tytär
« Vastaus #208 : 23.09.2009 19:16:56 »
7.- 8. joulukuuta tulisi Jenkkilään. Tiedä milloin tulee tänne, mutta todennäköisesti joulumarkkinoille kuitenkin.
"Don't cry because it's over. Smile because it happened."

TheGoldenTrio.org suomalaiset Harry Potter Trio-fanisivut

jaina

• pokemon-kouluttaja
« Vastaus #209 : 23.09.2009 20:02:33 »
Ilmestyy 25. marraskuuta ainakin CDON:iin, joten varmaankin siinä marraskuun lopussa. :)

H/D:tä oli muuten tosi paljon tuossa Puoliverisessä Prinssissä, niin kuin Hellevi jo sanoikin.
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Amanecer

« Vastaus #210 : 25.09.2009 21:56:30 »
nyt jäi mietityttämään ton elokuvan yks juttu.

mun muistaakseni siellä taikajuomissa oli mukana myös ystävämme neville longbottom. ja jos kalkaros olis päästäny jatkamaan taikajuomia vaan upean saaneiden kanssa, ja mcgarmiwa sanoi, että odotukset ylittäväkin riittää kuhnusarvion aikaan... miten hemmetissä neville on voinu saada v.i.p :eistä o :n, ku se on ollu suunnilleen huonoin viimesen viiden vuoden aikana? en muista yhtään, mitä kirjassa on sanottu tästä – tai onko siinä sanottu ylipäätään mitään – mutta osaisko joku valaista mua? älkääkä kirotko mua lily evans -tyyliin, jos muistan ihan väärin. oon nähny sen elokuvan vaan kerran kaks kuukautta sitten.

ja marras-joulukuun vaihteeseen on liian pitkä aika. vaikka onhan se ymmärrettävää, että justiinsa joulusesongin aikoihin se tulee dvd :lle, niin ku yleensä aina.
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

lolledhd

• BATMAN
  • I am trying to read.
« Vastaus #211 : 26.09.2009 11:57:36 »
nyt jäi mietityttämään ton elokuvan yks juttu.

mun muistaakseni siellä taikajuomissa oli mukana myös ystävämme neville longbottom. ja jos kalkaros olis päästäny jatkamaan taikajuomia vaan upean saaneiden kanssa, ja mcgarmiwa sanoi, että odotukset ylittäväkin riittää kuhnusarvion aikaan... miten hemmetissä neville on voinu saada v.i.p :eistä o :n, ku se on ollu suunnilleen huonoin viimesen viiden vuoden aikana? en muista yhtään, mitä kirjassa on sanottu tästä – tai onko siinä sanottu ylipäätään mitään – mutta osaisko joku valaista mua? älkääkä kirotko mua lily evans -tyyliin, jos muistan ihan väärin. oon nähny sen elokuvan vaan kerran kaks kuukautta sitten.

Hei, hyvä pointti! :o Nyt alkoi itseänikin hiukan kummastuttamaan. Ja tästä tuli mieleen, että eikös siellä yhdellä liemitunnilla ollut Katie Bell, joka on Harrya ja muita vanhempi? Vai onko siellä muunkin ikäisiä? Vai onko se Katie niiden ikäinen, muisti nyt pikkasen pätkii : D
Don't waste your time or time will waste you

Rins

• Tribuutti
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
« Vastaus #212 : 26.09.2009 14:52:21 »
Lainaus
Vai onko se Katie niiden ikäinen, muisti nyt pikkasen pätkii : D
Katie on vuoden vanhempi

kkaro

• Band Enthusiast
  • Aussie Rap Never Dies
« Vastaus #213 : 26.09.2009 19:31:03 »
musta elokuva oli aika hyvä se chosen one- kohta oli ihana :'D
ja sit sillon kun sen manaliuksen käsi tuli sieltä vedestä nii mun kummitäti kiljas ( joo meillon ollu perinteenä mannä kattoon kaikki ensi-iltaan kaksin) nii sit se oli ihan nolona (((:
ja sitten kun olin muutaman kamun kanssa toisen kerran kattomassa niin kokoajan vaan hihitettiin siä kun nauratti ne joittenki kohtien ilmeet ihan sairaasti :---------DD
but that's none of my businness..

Zacharias

• les amis de l'abc
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
« Vastaus #214 : 28.09.2009 11:30:08 »
No aika monia muitakin vapautuksia oli elokuva ottanut, kun ottaa huomioon miten se kirjassa oikeasti meni. En yhtään ylläty että Neville pistettiin sinne opiskeleen, koska turha on näyttelijälle ihan helkutisti maksaa, jos se ei ole ollenkaan elokuvassa (; Näin päättelisin. Ja koska ihmiset tuntee Nevillen hahmon, joka on jokaisessa elokuvassa, niin oli hyvä pistää tuttua väkeä eri tunneille.

l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste

Glorisablet

• vampyyritar
« Vastaus #215 : 08.10.2009 14:27:35 »
Kaiken kaikkiaan Puoliverinen prinssi paljastui positiivikseksi leffakokekemukseksi, huomattavasti paremmaksi kuin leffat 3 - 5. Niitä samperin jästilumppuja tosin vihasin yli kaiken. Miksei tylypahkalaisilla voinut olla koulukaapuja? Teinimäisiä suhdekiemuroita löytyi kuten kirjastakin. Mutta leffaan oli saatu synkkää tunnelmaa.

Alku oli toteutettu todella näyttävästi; kuolonsyöjät romahduttamassa siltaa ja jästit katselemassa ulos ikkunasta. Aaw, Malfoyn perheen skandaalikin oli päässyt Profeettaaan. Poor Cissy. About kahteen ja puoleen tuntiin oli saatu aika lailla sopivasti kirjan tapahtumia. Minua ei mitenkään haitannut vaikkei Se toinen ministeri- lukua ollut sisällytetty leffaan millään tavallaan, sillä luvussa ei ole mitään järin merkittävää ja se aika pitkäveteinenkin. Dracon tehtävää oli korostettu hyvin niillä kohtauksilla, joissa hän korjasi häivytyskaappia - mahdollisesti paremmin kuin itse kirjassa. Tom Riddle-muistojen kanssa taas oli menty pahasti metsään kun ei näytetty kuin kaksi muistoa. Molemmat olivat pelkkää pikakelausta, mikä jätti pahasti aukkoja, joita kirjoja lukemattomat ihmiset eivät välttämättä tajua. Samaa voisin sanoa siitä kohtauksesta, jossa Dumbledore makaa kuolleena pihalla ja Tylypahkan oppilaat kohottovat sauvansa, että pimeyden piirto häviää taivaalta. Ennemmin olisin katsellut hautajaisia. Billiä ja Fleuria ei ollut tässäkään leffassa. Blääh. Bellatrixiä oli tungettu liikaa leffaan - etenkin Kotikolo kohtausta, joka oli täysin keksitty. En tajua, missä kohtauksessa Coburn näytteli Luciusta. Jossain valokuvassa?

Lopuksi näyttelijäsuorituksiin... Kuten monet ovat sanoneet, Tom Felton todellakin näytteli hienosti Draco-parkaa, jonka nuorille hartioille oli sysätty raskas taakka. Eläytyminen oli omaa luokkaansa. Hän osasi "itkeä" huomattavasti paremmin kuin Radcliffe aikaisemmissa leffoissa. Tuli ihan sellainen "voi Dracoa"- tunne Sektumsempra-kohtauksen aikana. Helen McCrory oli kaiken kaikkiaan Narcissaksi tunnistettavan näköinen, mutta roolisuoritus oli maskeerausta parempi. Helen oli samaa sarjaa Isaacsin kanssa, joka hänkään ei minun mielikuvieni Luciusta täydellisesti vastaa, vaikka onkin hyvä näyttelijä. (Isaacissa luciusmaisinta omat ilmeet, eleet ja se laiskan venyttelevä puhetyyli.) Kuhnusarvion näyttelijä oli ihan hauska ukko, ehkä turhan laiha. Radcliffe näytteli tavallista siedettävämmin, sen kummemmin ärsyttämättä minua. En osaa kuvitella enää ketään muutakaan Harryksi.

Annoy

• Lännen paha noita
  • Dancing through life
« Vastaus #216 : 12.10.2009 15:15:15 »
Mun mielestä Puoliverinen prinssi on leffana parempi kuin esimerkiksi vitonen, tosin tästäkin puuttui paljon tärkeitä kohtauksia, kuten niitä Voldemortista kertovia muistoja. Ja ihan outoja kohtauksia oli lisätty. Esim. Weasleyn talon palaminen. Hyvin tehty, mutta täysin turha. Mutta se sillan romahtamisen näyttäminen oli hyvä veto. Ja yäk, inhosin kaikkia kohtauksia missä Lavender oli. En tykännyt koko hahmosta yhtään ja muutenkin väärän näköinen, ruskeat hiukset olisivat olleet paljon paremmat, tosin sille näyttelijälle ei sopisi yhtään.

Hyvin näytelty oli. Tykkäsin erityisesti Helena Bonham Carterin, Tom Feltonin, Michael Gambonin (kirjoitetaanko se noin?) ja nuoren Voldemortin suorituksista. Hrr, nuoren Voldun ääni oli karmee. Hyvällä tavalla siis.

Mun mielestä Narcissan näyttelijävalinta epäonnistui. Tai siis, onhan se varmasti hyvä näyttelijä mutta sen ulkonäkö ei sovi yhtään Narcissalle. Jodie Foster täysin suorilla, platinablondeilla hiuksilla olis ollu hyvä, tosin se ei ole britti.

Yhteenvetona: paras leffa nelosen jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 12.10.2009 15:18:45 kirjoittanut Annoy »
"What everyone does. Like you said. Hope."

Nej, du måste finnas, du måste
Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting
Om du inte fanns

Jemmi

• Peter Pan
« Vastaus #217 : 16.12.2009 01:57:21 »
Olen vahan noobi, kun nain koko leffan vasta eilen ekan kerran.

Mutta sain traumat Lavenderista. Ehka pahin ei-vastaa-yhtaan-mun-mielikuvia ikina.
I told you to get a Bepsi.

*ssalla

• one winged angel
« Vastaus #218 : 16.12.2009 19:36:48 »
minäpäs kävin kattomassa kaksi kertaa, ensi-illassa ja sitten vielä seuraavana maanantaina. Vaikka olenkin kova Potter fani, murrun nyt täysin ja sanon että leffa oli TODELLA surkea! Leffan pelasti vain Tom Feltonin itkeminen. awwwh<3 Ärsytti ne lisätyt kohtaukset joita ei kirjasta löytynyt. Mitäs jos ne olisi vain suosiolla jätetty pois ja pistetty tilalle jotain oleellisempaa? Ja uudet näyttelijät... EI, Ei JA EI! Lavender, yök! Kuhnussarvio, missä mursunviikset? Narcissa, ei helvattu...

p.s. pahoittelut kaikille jotka olivat katsomassa maanantaina. Kyllä, minä olin se Cornelius Toffeeksi pukeutunut hörhö. Ja ei, en ole yli innokas Potter fani ;D (ja tätä yritän selittää itselleni)

rakkaudella, *ssalla
« Viimeksi muokattu: 16.12.2009 19:39:11 kirjoittanut *ssalla »
Sanoja on niin paljon, kuinka osaan valita ne oikeat?

Sytytä kynttilä syntiselle,
sytytä maailma tuleen.

Eskapisti

• Blogini
« Vastaus #219 : 17.12.2009 17:42:57 »
Huono. Yhtä huono kuin 4. ja 5. Eipä muuta voi sanoa kuin voivoi. En tajua miksi nämä ovat yhtäkkiä alkaneet huononemaan, kakkosta on niin paljon kivempi katsella kuin näitä uusimpia.
Lavender oli muuten erittäin...outo XD En ollut kuvittellut häntä sellaiseksi.
Ärsytti niin paljon, kun ei ollut sitä lopputaistelua(jota ei ilmeisesti ollut seiskan taistelujen takia -_____-), vaan joku vajaa sauvojen nosto kun Dumbledore kuoli. Tekisi nyt edes jotain kirjojen mukaan...
Alan Rickman kykeni jotenkuten pelastamaan asiat, oli tosin pakko revetä teatterissa, kun se siellä tähtitornissa seikkaili XD Se oli leffan kohokohta.