Kirjoittaja Aihe: Puoliverinen prinssi -elokuva || yleistä keskustelua, Suomen ensi-ilta 17.7.!  (Luettu 46297 kertaa)

Layenne

• Writer by heart
Vs: Puoliverinen prinssi -elokuva
« Vastaus #20 : 03.07.2009 09:09:11 »
Kiitos, Winthrop ja jaina! Mielellänihän minä näitä tänne lisäilen (ehkä turhankin mielelläni.*wink*)

Daily 10
Ja taas nähdään huispausta...

E! News now

Write from your heart
         Write from your soul
     Make a best of your talent
       And don't Ever let it go
           Not for anything

raitakarkki

• mrs. Finnigan
« Vastaus #21 : 03.07.2009 23:16:23 »
Voi ei voi ei.
Menin sitte kattomaan trailerit, vaikka lupasin itselleni, etten katsoisi :'D Oli tarkoitus pitää itseni jännityksessä.
Luin tuon Puoliverisen prinssin puoli vuotta sitten ja luen sen nyt uudestaan, ihan elokuvaa varten ja muutenkin. Tahdon lukea (;

Mua jotenkin huolettaa toi elokuva, että siinä on liikaa iitä ihmissuhdesotkuja. Onhan nekin kivoja, mutta ei liikaa. Kun Finnkinon ja virallisten sivujen esittelyissä lukee hirveästi kaikesta Ron/Lavender/Hermione -draamasta jne. Kyllä minä odotan sitä draamaa, mutta jos sitä on liikaa niin en tykkää. Tietenkin se voi olla hauska lisä. Toivon sitä ^^
in the bleak midwinter

Cheo

• joan jett's slave
  • Ava by Vanilje
« Vastaus #22 : 04.07.2009 14:18:26 »
Oman kotikaupunkini elokuvateatterin nettisivuilla näyttää lukevan, että täällä päin ensi-ilta olisi 12.12.2009  :o  Sen täytyy olla bugi, ei se voi olla noin myöhään, en tosiaankaan jaksa odottaa jouluun asti.

Sen täytyy olla virhe!

Tässä on linkki kyseiselle sivulle, missä asia lukee
http://elokuvateatteri-elo.phnet.fi/kinomania/index.php?s=tulevaa_ohjelmistoa
« Viimeksi muokattu: 04.07.2009 14:27:11 kirjoittanut Cheo »
"I've read this script and the costume fits
so I play my part."

raitakarkki

• mrs. Finnigan
« Vastaus #23 : 04.07.2009 14:40:08 »
Oman kotikaupunkini elokuvateatterin nettisivuilla näyttää lukevan, että täällä päin ensi-ilta olisi 12.12.2009  :o  Sen täytyy olla bugi, ei se voi olla noin myöhään, en tosiaankaan jaksa odottaa jouluun asti.

Sen täytyy olla virhe!

Tässä on linkki kyseiselle sivulle, missä asia lukee
http://elokuvateatteri-elo.phnet.fi/kinomania/index.php?s=tulevaa_ohjelmistoa

Virheeltä näyttää, eihän siihen ole mitään tietoja määritetty. Kyllä se varmaan ajallaan päivittyy =)
in the bleak midwinter

Layenne

• Writer by heart
« Vastaus #24 : 05.07.2009 11:34:46 »
En ole ihan varma löytyvätkö nämä jo täältä..

hbp hbo First Look part 1

hbp hbo First Look part 2

ENJOY!

Kuinka moni tiesi, että viime aikoina Rubert Grint on kärsinyt lievästä sikainfluenssasta? Minulle tuo ainakin tuli täytenä yllätyksenä kun avasin tekstikanavan.. Noh, onneksi on poika jo paranemaan päin ja pääsee osallistumaan maailman ensi-iltaan Leicester Squarelle.
        Write from your heart
         Write from your soul
     Make a best of your talent
       And don't Ever let it go
           Not for anything

Farena

• I like to rhyme. It's definitely a hobby.. of Mine
« Vastaus #25 : 05.07.2009 12:42:17 »
Kuinka moni tiesi, että viime aikoina Rubert Grint on kärsinyt lievästä sikainfluenssasta? Minulle tuo ainakin tuli täytenä yllätyksenä kun avasin tekstikanavan.. Noh, onneksi on poika jo paranemaan päin ja pääsee osallistumaan maailman ensi-iltaan Leicester Squarelle.

Ohhoh, empäs tiennytkään :o Mullekkin tuli täytenä yllätyksenä. No onneksi on jo paranemassa.
With love

Daala

• shapeshifter
  • always find my place among the ashes
« Vastaus #26 : 05.07.2009 17:21:32 »
Luin tuon Puoliverisen prinssin puoli vuotta sitten ja luen sen nyt uudestaan, ihan elokuvaa varten ja muutenkin.
Minä tein omasta mielestäni pahan mokan, kun menin lukemaan FK:n juuri ennen leffaa - ne epäkohdat hyppivät vain entistäkin räikeämmin silmille. Nyt en kyllä missään nimessä lue PP:tä ennen leffaa...

Ehdin katsastamaan 5 ensimmäistä minuuttia leffasta ennen kuin ne poistettiin You Tubesta, eikä kyllä sen perusteella vakuuttanut. Tosin negatiivisilla mielin mennään muutenkin, ei siinä mitään.
[SPOIL]Harry istuu metroaseman kahvilassa lukemassa lehteä, jossa on mm. seuraavat artikkelit: 'Malfoy's wife and son leave the trial' sekä 'Azkaban's new resident' tai jotain tuohon suuntaan... Ei saa itkettää... Se sillan rikkominen oli kyllä ihan vaikuttava kohta.[/SPOIL]

Olen takuuvarma, että leffassa on keskitytty aivan liiaksi Harry/Ginnyyn sekä Ron/Hermione/Lavenderiin. Aivan varmasti sotkevat sen niin täyteen teiniromantiikkaa kuin vain suinkin... ::)

Mutta hitsi vieköön, tämä on kyllä loistava kuva Bellasta!

En mene tuonne Phelpsin kaksosia katsomaan. FK:n aikaan olin, mutta ei siinä oikein mitään intoa ollut. Jos Suomeen tulisikin joku Isaacs, olisin varmasti siellä suurin piirtein paria päivää etukäteen odottamassa aivan täpinöissäni ja iskisin pirusti rahaa likoon hommatakseni itselleni loistavanlaisen puvun, jolla voisi sijoittua 10 parhaan joukkoon. Että niin...
« Viimeksi muokattu: 05.07.2009 17:48:56 kirjoittanut Giladra Carrion »
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

raitakarkki

• mrs. Finnigan
« Vastaus #27 : 05.07.2009 18:42:12 »
Luin tuon Puoliverisen prinssin puoli vuotta sitten ja luen sen nyt uudestaan, ihan elokuvaa varten ja muutenkin.
Minä tein omasta mielestäni pahan mokan, kun menin lukemaan FK:n juuri ennen leffaa - ne epäkohdat hyppivät vain entistäkin räikeämmin silmille. Nyt en kyllä missään nimessä lue PP:tä ennen leffaa...

Juuri sen vuoksi sen luenkin ;D Olenko jotenkin outo tai jotain kun oikein haluan nähdä ne epäkohdat? c(:
in the bleak midwinter

Farena

• I like to rhyme. It's definitely a hobby.. of Mine
« Vastaus #28 : 06.07.2009 12:49:47 »
Jess, sisko lainasi HP-sarjan kirjat mulle enkuksi. Nyt oon lukenut ekasta kirjasta pari ekaa lukua, ja yllättävän hyvin ymmärrän.. Vai johtuukohan siitä että muistan ne kirjat melkein ulkoa? Kuudetta kirjaa ei sillä kummiskaan ollut, pitänee lainata kirjastosta. Kirjakaupoistakaan ei sitä löytynyt, mut luulen että se johtuu tästä elokuvabuumista :D
With love

Fiorella

• Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
« Vastaus #29 : 06.07.2009 12:55:29 »
Minä taas mielelläni katson noita trailereita ja muita, tietääpähän mitä on odotettavissa. Ja en tarkoituksella lue kirjoja nyt ennen leffaa (sen jälkeen kylläkin aion) että epäkohdat eivät häiritse. Pitää vain asennoitua niin, että elokuva ei ole sama asia kuin kirja, niin ei häiriinny liikaa niistä juonen suoristeluista saati muunnoksista... Kotikolon polttamista vastaan kapinoin kyllä ihan täysillä! Ei se niin saisi mennä. Plääh.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

raitakarkki

• mrs. Finnigan
« Vastaus #30 : 06.07.2009 14:05:20 »
Lainaus
Kotikolon polttamista vastaan kapinoin kyllä ihan täysillä! Ei se niin saisi mennä. Plääh.

No niinpä! Miten se edes liittyy mihinkään? Julistetaan kuolonsyöjien ilkeyttä? >8( not fair.
Hihi en jaksa oottaa ensi-iltaan. Tasan yhdentoista päivän päästä tähän aikaan norkoilen kaupungilla ja mietin kuinka isot popparit ostaisin.
in the bleak midwinter

Daala

• shapeshifter
« Vastaus #31 : 07.07.2009 00:06:47 »
Lainaus
Kotikolon polttamista vastaan kapinoin kyllä ihan täysillä! Ei se niin saisi mennä. Plääh.

No niinpä! Miten se edes liittyy mihinkään? Julistetaan kuolonsyöjien ilkeyttä? >8( not fair.

Spoilaa Kotikolon palamiseen liittyen!!!
Kotikolo ei kuulemma varsinaisesti pala, vaan Bellatrix on loihtinut ympärille jonkinlaisen tulen. Luin jonkun raportoinnin leffasta, hän oli siis nähnyt elokuvan aiemmin jossain 'koenäytöksessä' tms. Ei ole kumminkaan varmaa

Juuri sen vuoksi sen luenkin ;D Olenko jotenkin outo tai jotain kun oikein haluan nähdä ne epäkohdat? c(:
Ymmärrän kyllä tuon, jos sen noin ajattelee. :D
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Deathwish

• ELF
  • are you ready or not?
    • tumblr
« Vastaus #32 : 09.07.2009 10:24:19 »
Mä en jaksa odottaa ensi-iltaa. Mieli olisi tehnyt torstain ja perjantain välisen yön 00:06 näytökseen, mutta tuskin mua kukaan kuskais... :[
Mutta mulla on nyt paikat siskolleni ja kahdelle kaverille heti perjantain ensimmäiseen näytökseen (14:45). Paikat on rivillä 9 (1 salissa onkin vain 12 riviä, tämä porin leffateatteri on _pieni_), numerot 10, 11, 12 ja 13.

Yksi traileri elokuvasta on tullut tänään 7-10:20 kolme kertaa the voicelta. Jännää.
if you die now, how would you feel about your life?

kelmi95

• Vieras
« Vastaus #33 : 09.07.2009 11:39:45 »
jeij mulla on 8 hengen porukka koossa ja me pukeudutaa ensi-iltaa!!!!  ;D

-kelmi

Deathwish

• ELF
  • are you ready or not?
    • tumblr
« Vastaus #34 : 09.07.2009 15:47:37 »
Mä en taida mitenkään pukeutua, ehkä muutama pinssi, mutta ei sen enempää.
Normi vaatteet, eli joko jotkut housut ja bändipaita.

Mä olen ollut viimeaikoina hyvin laiska kirojen lukemisen suhteen, joten ei ole aikomustakaan viikossa lukea PP:tä.

Itseäni ei niinkään haittaa epäkohdat elokuvassa, kunhan ne vaan on inhimillisiä, mutta niitä 'ei inhimillisiä' tulee kyllä löytymään.

Mutta mutta luulen, että saatan kavereille huomautella niistä elokuvan aikana, mutta sitten teatterin ulkopuolella kun leffa on loppunut, uskon että kehun sen maasta taivaaseen, ihan vaan sen innon takia.

Onkos täältä joku (monikin?) menossa viikon päästä torstaina tiirailemaan James ja Oliver Phelpsiä Helsinkiin? Koittaakos joku pukeutua ja päästä mukaan gaalaensi-iltaan?

Itse ne ole menossa, koska kyytiä ei ole, muuten varmaan menisin.

Evora

• Kelmitär
  • Help!
« Vastaus #35 : 09.07.2009 17:35:25 »
Lainaus
Onkos täältä joku (monikin?) menossa viikon päästä torstaina tiirailemaan James ja Oliver Phelpsiä Helsinkiin? Koittaakos joku pukeutua ja päästä mukaan gaalaensi-iltaan?

Minä, minä! *pomppii käsi pystyssä*

Olin silloin kun Katie ja Bonnie oli käymäs tääl. Sillon olin pukeutunu rva Figgiks :D Eli jos joku muistaa nii Evora hihhuloi paplarit päässä, epämääränen mekko, valkee villatakki, rillit nenällä ja limen vihreet aamutossut jalassa :D Tänä vuonna en pukeudu ehkä tupamerkkiä lukuunottamatta, koska en keksi mitään hyvää ja erikoista hahmoa, keneksi voisi pukeutua. Eikä minulla sen puoleen ole mitään tamineita siihen hommaan, että saisin edes koulupukua kasaan :o Surullista.

Mutta siis, itse ainakin ajattelin tunkee jonkun nimikyltin rinnukseeni tai jonnekin, jotta ihmiset saa bongaila jos jotakuta kiinnostaa :D Nimikyltissä tulee lukemaan siis Evora from Fini/Vuotis, joten saa tulla säikyttelemään sitten jos joku bongaa :) Niin joo, pitikin kysymäni, että mihin aikaan ihmiset täältä on sitten menossa kärkkymään kuningaspaikkoja sieltä aidan vierestä? Itse varmaan joskus 2 aikaan? En oo viel päättäny, pitää vähä kysellä kaverin ja serkun mielipidettä :D

Ev

//päiv. Hah, joku muistaa mut :D Onneks mun puvusta ei luultavasti oo mitään karmaisevaa todistusaineistoo missää. Tosin melkein päädyin uutisiin sillon mut vältin sen onneks :D
« Viimeksi muokattu: 09.07.2009 18:58:27 kirjoittanut Evora »
''Ai sä alat naljailee, seinätalja?''
''Kameli!''
''Peura!''
''Hesalainen!''
Avatar by kanelitanko, suurkiitokset!
Last.Fm

Daala

• shapeshifter
« Vastaus #36 : 09.07.2009 18:06:06 »
Olin silloin kun Katie ja Bonnie oli käymäs tääl. Sillon olin pukeutunu rva Figgiks :D Eli jos joku muistaa nii Evora hihhuloi paplarit päässä, epämääränen mekko, valkee villatakki, rillit nenällä ja limen vihreet aamutossut jalassa :D
Hei, muistan! Erotuit joukosta aika hyvin, vaikka siellä oli muitakin pukeutuneita. Oli muuten aika jees veto se asu, oikeastikin. :)

Minä varmaan tuonne Vuotisnäytökseen pukeudun (en alastikaan ole menossa, ehehe), mutta ongelmana on nyt se, että kriiseilen rankasti siitä, kuka olisin... Alecto on mitä todennäköisin, mutta vähän latistaa ajatus, kun näin sen leffa-Alecton. No s*it... Plussaa sinänsä se, että olen sentään paremman näköinen, ja se on jo paljon. :D
Narcissa on sitten toinen vaihtoehto, mutta eipä meillä ole muuta yhteistä kuin blondit hiukset - toisaalta, mistä lähtien proppauksessa on pitänyt olla just identtinen sen hahmonsa kanssa? Tai siis onhan se tavallaan tavoite, mutta... Ja Narcissaa varten pitäisi hankkia se yksi vihreä mekko, johon ei ole varaa.
Hyvä heitto oli se, että olisin Lucius, mutta voi jestas... Itse voinkin olla katsomatta peiliin, mutten viitsi tuottaa kanssaihmisille syviä traumoja. ::)

Joo, menee liikaa sivuun aiheesta jo tuo... ;D
Tulee ihana perhereissu tuonne näytökseen, kun veli ei tulekaan, ja äiti tulee sen tilalle. Eli vanhempien kanssa menen. :D

humourass

• ava by Ansa
« Vastaus #37 : 09.07.2009 19:11:14 »
Mitä Harry sanoo tässä trailerissa, kohdassa 0:12-0:15, koska minä ja Anette emme saa siitä mitään selvää. :D
http://www.youtube.com/watch?v=Q4lqnMMuwS4&feature=related

♥ The Walking Dead ♥ Harry Potter ♥ Breaking Bad ♥ BBC!Sherlock ♥ Grey's Anatomy ♥ House MD ♥

Deathwish

• ELF
  • are you ready or not?
    • tumblr
« Vastaus #38 : 09.07.2009 19:18:09 »
^Mä oon miettiny ihan samaa, suomentaisko joku?

Annabelle

« Vastaus #39 : 09.07.2009 19:20:19 »
Mitä Harry sanoo tässä trailerissa, kohdassa 0:12-0:15, koska minä ja Anette emme saa siitä mitään selvää. :D
http://www.youtube.com/watch?v=Q4lqnMMuwS4&feature=related

"Olen melko tottunut tähän itse asiassa vuosien kuluessa" tai jotain sen tapaista.

Jee, nyt on liput varattu perjantaiksi. Olisi ollut hauska mennä siihen yönäytökseen, mutta kyydit olis ollut vähän epävarmoja. No. Näin on hyvä, pääpointti on että pääsen koko leffaan.

- Annabelle