Kirjoittaja Aihe: Puoliverinen prinssi -elokuva || yleistä keskustelua, Suomen ensi-ilta 17.7.!  (Luettu 47992 kertaa)

lolledhd

• BATMAN
  • I am trying to read.
Vs: Puoliverinen prinssi -elokuva
« Vastaus #180 : 15.08.2009 22:08:01 »
Lainaus
Ihan kiva juu, mutta miksi Harry jotain kahvilatypykkää haluaisi deittailla, kun hän pitää Ginnystä
No jos se ei sit pitäny Ginnystä vielä? Tai ajatteli että sillä ei muuten vaan olis mahdollisuuksia?

kuten kirjassakin lukee, Harryhan tajusi ihastuksensa ihan yllättäen, eikä tiedostanut sitä itse selkeästi, tai ainakaan antanut itsensä tiedostaa, olihan Ginny sentään hänen parhaan ystävänsä pikkusisko. että veikkaan, ettei David Yates ollut ihan noin huolimaton, että pistää Harryn peluriksi:D:d eli Harry ei vielä tiennyt / ollut ihastunut Ginnyyn.

ja kyllä, rakastan offaamista.

Niin, eikös se tolkuttanut itselleen (silloin kun tunsi jotain raivoa yms kun näki Deanin ja Ginnyn yhdessä), että sen tunteen johtuivat suojeluhalusta tai jotain Ginnyä kohtaan? Ainakin näin muistelisin.

Oli kyllä selvästi muotoiltu lause. : D

Onko kenelläkään hajua, koska PP ilmestyy DVD:lle?
Don't waste your time or time will waste you

u__ú

• Vieras
« Vastaus #181 : 16.08.2009 14:14:54 »
Nythän on tullut ilmi, että Movie mistakes (ja iltasanomat?) löysi puoliverisestä prinssistä yli 50 virhettä! Nämä virheet on mun mielestä täysin huolimattomuus virheitä. Harryn hiukset vaihtavat muotoaan saman kohtauksen aikana, Harryn kengän nauhat ovat yhdessä kohtuaksessa auki ja silmänräpäyksessä kiinni, yhdessä kohtauksessa Harry juo pullon tyhjäksi mutta sitten se onkin pöydällä puolitäysi (eheh?), Harrylta puuttu silmälaseista linssit, eli ilmeisesti hänellä on vain sangat päässä. Kai se näinkin käy.. Mutta eniten mua näin jälkeenpäin ottaa päähän, että Harrylta puuttuu yhdessä kohtauksessa kokonaan salamanmuotoinen arpi otsasta. Siis miten sen voi unohtaa maskeerata? Olishan se pitänyt löytää editoinnissa viimeistään? Nojaa.. Mä en kyllä huomannut elokuvan aikana näitä virheitä, mutta ilmeisesti tarkkasilmäisimmät fanit huomasivat.  Btw, mua ihmetyttää et miten yhden kohtauksen aikana esim. ihmisten ja lavasteiden paikat voi muuttua?
« Viimeksi muokattu: 24.08.2009 17:27:55 kirjoittanut u__ú »

amorito

• FF100 11/100
« Vastaus #182 : 16.08.2009 14:56:24 »
Lainaus
Btw, mua ihmetyttää et miten yhden kohtauksen aikana esim. ihmisten ja lavasteiden paikat voi muuttua? xP
Koska todennäköisesti tuo kohtaus on jouduttu kuvaamaan useampaan kertaan ja näistä kerroista sitten yhdistellään leikkaamossa mahdollisimman täydellinen kohtaus. Ja todennäköisesti kuvauspaikka ei pysy koskemattomana kuvausten välissä joten tavarat ja ihmiset liikkuu siinä välillä. Näin olen asian ymmärtänyt eikä sille muuta selitystä oikein olisikaan.

Tollaset virheet ei kyllä liikuta ketään, pahempi olis jos kohtausten välissä vaihtuis vaatteet tms mallia Salkkarit :')
I don't know what I've done or if I like what I've begun.

u__ú

• Vieras
« Vastaus #183 : 16.08.2009 15:05:23 »
Lainaus
Tollaset virheet ei kyllä liikuta ketään, pahempi olis jos kohtausten välissä vaihtuis vaatteet tms mallia Salkkarit :')
Juu, mutta ilmeisesti myös vaatteet ovat vaihtuneet. Näin ainakin Hpfanit sanoo.. Suora lainaus: Muita yleisiä virheitä on kohtausten aikana muuttuvat ihmisten sijainnit, vaatteet ja lavasteiden paikat. Kaikki löydetyt virheet ja mokat ovat luettavissa Movie mistakes -sivustolta.

//Btw, unohdin vain laittaa sen tuohon ensimmäiseen viestiin, oma mokani. Anteeksi.
« Viimeksi muokattu: 24.08.2009 17:24:55 kirjoittanut u__ú »

Zacharias

• les amis de l'abc
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
« Vastaus #184 : 16.08.2009 15:14:51 »
hahaaa. Itse en pahemmin kiinnitä huomioita näihin virheisiin (paitsi salkkareissa se vaatteiden vaihtuminen oli aika pro) Mutta luettuani noi kaikki, niin sanoisin, että voisivat editoida leffoja huolella, vaikka sen 3 vuotta jos tarvee vaatii, että saataisiin hyvä ja lähes virheetön elokuva. Tuo on jo nimittäin naurettavan suuri määrä mokia.
the charge of the love brigade.

u__ú

• Vieras
« Vastaus #185 : 16.08.2009 15:55:39 »
Lainaus
No, mun mielestäni jos elokuvassa on 50 virhettä, niin se ei vielä edes ole kauhean paha.
No, eihän se mikään synti ole jos elokuvassa on 50 virhettää.. Ärsyttää vain lähinnä tuollaiset mokat. Mutta tämäkin on vain mielipide kysymys.

Huhuhh! En edes tiennyt, että sormusten ritareissa on noin paljon virheitä. No, joka päivä oppii jotain uutta.
« Viimeksi muokattu: 22.08.2009 19:55:30 kirjoittanut u__ú »

Zacharias

• les amis de l'abc
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
« Vastaus #186 : 16.08.2009 16:16:39 »
mm'm- Mutta olisi se hyvä kiinnittää huomioita näihin. Tuo sormusten herran autojuttu on muuten kanssa ihan loistava moka . Nauran aina, kun se tulee : D

jossujb

• Q
  • Peace & Love
« Vastaus #187 : 16.08.2009 21:40:14 »
Minusta kyllä se alun kahvilatyttö oli juuri mainio. Samoin kaikki muut tyttöihin liittyvät jutut. 16 vuotiailla pojilla kuuluukin olla yksi asia koko ajan mielessä, kuuluu asiaan. Mutta se nyt on vain mitä minä siitä ajattelin. tai sitten vain pidän suhdeongelmista Pottereissa.

Minusta Ginny/Harry vielä toimi tässä elokuvassa tosi hyvin, tai ainkin se Ginny ja Harryn ensisuukko oli huomattavasti tunteikkaampi mitä Chon ja Harry yritys.

Tulis jo DVD:lle...
Here comes the sun and I say
It's all right

Shaula

• skorpioni
  • ex-x-dee
« Vastaus #188 : 16.08.2009 22:36:18 »
mm'm- Mutta olisi se hyvä kiinnittää huomioita näihin. Tuo sormusten herran autojuttu on muuten kanssa ihan loistava moka . Nauran aina, kun se tulee : D

Hitto en oo koskaa nähny sitä :(

OFF sori.
-
La dagen få, sin hvile nå, og natten vil våke for den, Nocturne.
Selv mørket må, en gang forgå, så natten kan føde en dag.

u__ú

• Vieras
« Vastaus #189 : 17.08.2009 07:44:35 »
Lainaus
Minusta Ginny/Harry vielä toimi tässä elokuvassa tosi hyvin, tai ainkin se Ginny ja Harryn ensisuukko oli huomattavasti tunteikkaampi mitä Chon ja Harry yritys.
Jep! Mun mielestä Cho suunnilleen hyökkäs Harryn kimppuun. Sitä paitsi Harry/Ginny toimii paremmin kuin Cho/Harry, eihän Cho muuta tehnytkään kuin itkeny kirjoissa. Kun taas Ginny on kirjoissa sellanen pirtsakka.

x-dee. Älä sure, en minäkään ole koskaan nähny. En ole edes koskaan katsonut kokonaan kyseistä elokuvaa.
« Viimeksi muokattu: 22.08.2009 19:56:04 kirjoittanut u__ú »

lolledhd

• BATMAN
  • I am trying to read.
« Vastaus #190 : 17.08.2009 15:49:42 »

Hitto en oo koskaa nähny sitä :(

OFF sori.

En minäkään >:'o pitänee katsoa joku päivä.

Se on kyllä kummallista, että miten ne voi unohtaa Harryn arven. Mutta tuo juttu pisti lähinnä ärsyttämään, tuli sellainen olo, että jotkut ovat lähteneet katsomaan ko. elokuvaa vain etsiäkseen virheitä.

u__ú

• Vieras
« Vastaus #191 : 17.08.2009 15:57:48 »
Lainaus
Se on kyllä kummallista, että miten ne voi unohtaa Harryn arven. Mutta tuo juttu pisti lähinnä ärsyttämään, tuli sellainen olo, että jotkut ovat lähteneet katsomaan ko. elokuvaa vain etsiäkseen virheitä.
Niinhän se on.. Saisivat olla huolellisempia. Mutta joo.. Jokaisella on tapansa, jotkut katsovat vain katsomisen ilosta ja toiset sit tota tarkoitusta varten. Kai.
« Viimeksi muokattu: 22.08.2009 19:56:39 kirjoittanut u__ú »

lolledhd

• BATMAN
  • I am trying to read.
« Vastaus #192 : 17.08.2009 16:04:12 »
Mutta tuo juttu pisti lähinnä ärsyttämään, tuli sellainen olo, että jotkut ovat lähteneet katsomaan ko. elokuvaa vain etsiäkseen virheitä.

no minä ainakin dissaisin noita elokuvantekijöitä, kun menevät raiskaamaan Rowlingin maailman ja unohtamaan Harryn arven::Dd

No, tottahan tuokin : D Hylkäsin kyllä kauan sitten ajatuksen, että leffat voisivat edes hiukan muistuttaa kirjoja. Nykyään luenkin kirjat kirjoina ja katson leffat leffoina, ja tykkään kummistakin hirmuisesti (kirjoista enemmän!).

Zacharias

• les amis de l'abc
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
« Vastaus #193 : 17.08.2009 23:05:28 »
Niin! Ja tuliko missään vaiheessa selville, miksi Harry jätettiin Dursleyille alunpitäen? Minusta se oli aika tärkeä juttu kirjassa, mutta sitäpä ei kerrottu leffassa! Kaikki se äidin veri on suojamuuri jutut. Eipä ei

Farena

• I like to rhyme. It's definitely a hobby.. of Mine
« Vastaus #194 : 19.08.2009 15:20:13 »
Kävin eilen uusintakiekalla kaverin kanssa. Oikeastaa se leffa ei herättänyt mitään uusia ajatuksia toisin kuin luulin. Paitsi repesin kovaan ääneen kun Draco veti junan verhon kiinni, en ollutkaan ennen ajatellut sitä kaksimielisesti. :D

Mikä oli? En ole koskaan nähnyt :Dd
With love

u__ú

• Vieras
« Vastaus #195 : 22.08.2009 17:08:33 »
Onko tämä keskustelu kuollut? Kun ei ole hetkeen aikaan mitään uutta tullut.

lolledhd

• BATMAN
  • I am trying to read.
« Vastaus #196 : 22.08.2009 20:23:04 »
Onko tämä keskustelu kuollut? Kun ei ole hetkeen aikaan mitään uutta tullut.

Ehkä kaikki ovat saaneet sanansa sanottua, kun PP on jo pidemmän aikaan pyörinyt teattereissa. :D

Lallu

• freak bitch
  • dynamite
« Vastaus #197 : 22.08.2009 21:34:03 »
Antaa tän nyt vielä olla tässä, jos vaikka joku keksii vielä jotain sanottavaa aiheesta.  ;D
[

onetoysoldier

• dinosawr
  • VIVA LA VIDA
« Vastaus #198 : 30.08.2009 21:43:15 »
MMMMM Kävinpäs kattomassa lauantaina ekaa kertaa!

Heti leffan jälkeen olin ihan IHANAIHANAIHANA pakko päästä katsoa uudestaan! Ja niin kyllä aion tehdä.
Sitten mä kyllä eilen illalla kirjaa lukiessani aloin miettiä, että kyllä siitä puuttui aika paljon kaikkea pientä mutta tärkeää.

Tykkäsin sitä alun baarityttö-kohtauksesta. Tosin se luutakomerokohtaus olis kans ollut kiva... Ja tietenkin mua rupes heti ärsyttää ihkuGinny.
Heti kun Draco astu ruutuun, oli ihan "WUUUH! tätä mä tulin kattoo!" Samoin se Snapen ja Narcissan kohtaus oli kiva, tosin siinä olisi saanut olla paljon enemmän selitystä.
Ja olisit Draco nyt hakannut Harryn kunnolla siellä junassa! :--D Rakastuin myös teini Voldemortiin! o_o Se ÄÄNI.

Draco oli jotenkin surullinen kun Felton pisti taas näyttelijänlahjansa kunnolla peliin ja Dracosta selvästi näki että se pelkäsi kokoajan! Meinasin itkeä siinä lopussa kun toinen oli ihan rikki.
"You don't understand! I have to do this! I have to kill you.... or he's gonna kill me!"
Tykkäsin siis Dracosta aivan hurjasti tässä leffassa.
Ja Kalkarosta olisi saanut olla lisää! Tosiaan, leffassa oli KOKO AJAN kaksimielisiä vihjailuja, ja me kikateltiin sielä takapenkissä ihan hysteerisinä, koko muu sali vaan tuijotti ruutua ihan zombiena. Tajusikohan ne yhtikäs mitään? :--DD Varsinkin se Kalkaroksen ja Dracon seinähommailu oli ihan paras!
...."Draco oli laskemassa sauvaansa"

Kotikolon kohtaus oli surullinen, olisivat nyt tapelleet enemmän! Ja Remus oli liian vakava )=
Nojoo. Se Katie Bell oli aika pelottava riivattu. Sitte Dracon ilme kun se näki sen Katien siellä Suuressa Salissa. Ja Sektumsemprakin oli ihan mahtava.
En muuten hätkähtänyt manalius-kohdassa koska osasin jostain ihmeen syystä odottaa sitä ja katselin kiinnostuneena kynsiäni kun kaikki muut oli ihan UIK. Miksi siihen oli muuten edes laitettu sellainen PUTUMM- musiikki tai sellanen?
Loppu oli surullinen tosiaan, Draco parka. Mä itseasiassa nauroin siinä kohdassa kun Dumppis putosi, se oli kuvattu niin hauskasti ja huonosti nukuttu yö... Radcliffe osoitti taas itkulahjansa = ei osaa itkeä. Felton oli tuplasti parempi. Ja se oli niin kaunista kun ne kohotti ne sauvat! Vaikka olis se Fawkes saanut laulaa, olisin purskahtanut itkuun, meinasin nimittäin.
Ja meinasin itkeä siinäkin kun Harry huutaa Kalkarokselle "he trusted you" tai jtn. ja Kalkaroks näyttää lyödyltä. Tässä taas Rickmaninkin näyttelijänlahjat nähdään. Ja Bellatrix oli ihan seko, pomppi vaan innoissaan kun Hagridin mökki palo :--D Nauroin.

En mä sillai mihinkään mokiin kiinnittänyt huomiota. Leffa oli tönkkö joissain kohdin, ja nyt kirjaa lukiessa huomaa joitain kiinnostavia yksityiskohtia joita olisi saanut olla. Esim, se siltajuttu olisi kyllä pitänyt paremmin selittää, ihmiset tuijottaa ja miettii että miksköhän ne sen sillan nyt tuollai poikkas? Vaikka oli se aika choool.

Mutta joo, tämmönen sekalainen kommentti tuohon leffaan =)) Kyllä, en osannut laittaa yhtään selkeämmin.
Alan Rickman ja Tom Felton oli ehdottomasti parhaimmat!
« Viimeksi muokattu: 30.08.2009 21:46:00 kirjoittanut Camille »
villiydytääks?

Amanecer

« Vastaus #199 : 30.08.2009 22:13:10 »
Lainaus
Rakastuin myös teini Voldemortiin! o_o Se ÄÄNI.
Leffan kattomisen jälkeen meinasin suunnilleen perustaa teini-Voldun ihkutusjengin tai jotain sinnepäin, kun olin muutenkin ihan sekasin vielä sen elokuvan ihanuudesta ja söpöydestä ja tuli pakkomielle jutella siitä joka paikassa ja niin edelleen. :D En tajua, se ääni oikeesti. Sen ekan muokatun muiston jälkeen suunnilleen huokasin helpotuksesta ku muistin, että sehän näytetään vielä paranneltuna ja saan kuulla ja nähdä sen vielä uudestaan. Jotenkin niin kylmä, voldumainen ja semmonen... uskomaton. En tiedä. Ei löydy oikeita adjektiiveja.

... ja nyt en oikeesti malta odottaa et se elokuva tulee kauppoihin, ihan varmasti ostan sen heti ekana päivänä. Kellään muuten mitään tietoo mistään päivämääristä tai kuukausista tai siitä, et tuleeks se myyntiin edes tän vuoden puolella?
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.