Kirjoittaja Aihe: Anteeksi kaikesta, angst, songfic, sallittu  (Luettu 1652 kertaa)

Miss_blackk

  • ***
  • Viestejä: 31
Anteeksi kaikesta, angst, songfic, sallittu
« : 15.06.2009 12:13:48 »
Nimi: Anteeksi kaikesta
Kirjoittaja: Miss_blackk
Genre: Angst, songfic
Paritukset: Ei ole
Ikäraja: Sallittu
A/N: Omistan kaiken muun paitsi biisin, joka on T.a.T.u:n Gomenasai. Kommenteista olisin todella iloinen ;)

Anteeksi kaikesta

What I thought wasn't mine
In the light
Wasn't one of a kind,
A precious pearl
When I wanted to cry
I couldn't cause I
Wasn't allowed


Kävelin sateessa. Mietin kaikkea sitä, kuinka olin sinua satuttanut vaikka olin vain tarvinnut ystävää, jotain ymmärtämään ja tukemaan. Alkoi sataa, tiesin kastuvani, mutten välittänyt siitä. Annoin kyyneleideni valua vapaasti poskilleni. Sitä en ollut sinun läheisyydessäsi uskaltanut tehdä, sillä pelkäsin sinun pitävän minua lapsellisena. Nyt sinulla olisi siihen mielipiteeseen täydet oikeudet.

Gomenasai for everything
Gomenasai, I know I let you down
Gomenasai till the end
I never needed a friend
Like I do now


What I thought wasn't all
So innocent
Was a delicate doll
Of porcelain


Ajattelin aina, etten rakastaisi sinua. Mutta nyt tiedän paremmin että rakastan. Niin se vain menee, rakastan sitä ketä en voi koskaan saada. Minulla oli mahdollisuus saada sinulta rakkautta, mutta tyhmyydessäni kieltäydyin ja menetin sinut lopullisesti. Olisin voinut muotoilla sanani paremmin, mutta temperamenttini ja ylpeyteni sai vallan. Tiedän olevani lapsellinen ja sen, etten ansaitsisi kaltaistasi. Rakastan sinua. Nyt se on sanottu.

When I wanted to call you
And ask you for help
I stopped myself

Gomenasai for everything
Gomenasai, I know I let you down
Gomenasai till the end
I never needed a friend
Like I do now


Monta kertaa olisin tahtonut soittaa sinulle, mutta nyt se on myöhäistä. Aina kun otin puhelimen käteeni, mietin reaktiotasi soittooni. Ajattelin, että katkaisisit puhelun ennen kuin ehtisin sanoa sanottavani. Nyt siitä on jo niin kauan. Ja vieläkin rakastan sinua. Miksi tuhosin sen kaiken kauniin, joka olisi voinut tulla osaksemme?

What I thought was a dream
A mirage
Was as real as it seemed
A privilege
When I wanted to tell you
I made a mistake
I walked away


Gomenasai, for everything
Gomenasai, Gomenasai,
Gomenasai,
I never needed a friend,
Like I do now
Gomenasai, I let you down
Gomenasai, Gomenasai,
Gomenasai till the end
I never needed a friend
Like I do now


Sillä hetkellä kun kävelin pois, olisin heti tahtonut kääntyä ja pyytää anteeksi. Mutta ylpeyteni ei sallinut sitä, tein virheen enkä suostunut antamaan periksi. Antaisitko minulle anteeksi vielä tänä päivänä jos tulisin kertomaan sinulle tämän kaiken? Oletko jo unohtanut minut? Minä en sinua. En unohda koskaan hyviä hetkiämme ja onnellisuuttamme. Rakastan sinua. Ikuisesti.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:53:39 kirjoittanut Scarlett »
Elä elämää pelkää, elä elämää!

Kosketa minua (Sev/Hrm, draama & romance, K-15)