Kirjoittaja Aihe: Posliiniprinssi ja kristalliprinsessa, one-shot | angst, viittaus romanceen S  (Luettu 3656 kertaa)

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
gentre: angst, viittaus romanceen
Beta:Tinkin
ikäraja: S
warnings: Sisältää aika angstisia ajatuksia ja kuoleman viittauksena.
Summary: There is no fairytale for me making my end happily ever after...but i don't believe in them anymore...
A/N: Keskellä yötä kirjoitettua angstia, Beta tarkasti tekstin, toisaalta takana huonosti nukuttu viikonloppu..(molemmilla, ja liikaa yhteensattumia..)

Posliiniprinssi ja kristalliprinsessa

Sinä. Minä luulin että olisit ollut ystäväni. Lupasit että emme olisi koskaan sanoneet hyvästejä. Autoit minua uskomaan taas, ja rikoit sydämeni.
                                                 ~'¤*¤'~
Näin sinut. Olin varovainen, että en säikyttäisi sinua pois. Pidin sinua kuin kukkaa kämmenellä, ja kiitoksena sinä särjit minun sydämeni mitään tarkoittamattomilla sanoilla. Sinä ja sinun ihmeelliset silmäsi. Ne räjäyttivät sieluni.

En kuulu tänne enää. En voi uskoa; veit minulta kaiken. Uskoin onnelliseen loppuun. En silti taida koskaan saada sitä. Istun sohvalla ja yritän unohtaa sinut. Ei sinua silti voi noin vain unohtaa. Tahdon lähteä. Ei ole mitään menetettävää. Olin liian lapsellinen. Opinko koskaan?
Korviini kantautuvat loukkaukset, joita sain ihmisiltä takiasi. Ne ovat syöpyneet mieleeni kuin ällöttävä tahma kengän pohjaan. Uskon yhä että vika on minussa. Olen likainen. Käyn uudestaan kylvyssä, kuin toivoen sen auttavan unohtamaan. Mikään ei enää auta.
Näen loukkauksesi jo unissanikin. Masennun aina vain lisää kun näen yhteiskuvamme. Sanovat, että aika parantaa haavat. Entä jos aikaa ei vain ole jäljellä? Entä jos se onkin parantumatonta?
                                              ~-^'¤'^-~
Sydän jyskyttää korvissani. Haluan jälleen pystyä tuntemaan. Ei, ei tietenkään ole sinun vikasi, että ajoit ylitseni. En tiedä voinko enää liikkua. Elänkö enää edes kauaa? Tahdoin koskettaa sinua. Annoin kaikkeni, ja mitä sinä teit? Annoit minun tuntea pelkkää tuskaa. Tuhosit elämäni. Kuolen pian. En kestä enää. Sairaalan laitteet piippaavat eri tahtiin. Hermostun. Ajattelen sitä iltaa. Uskottelit että meistä olisi ollut johonkin. Kaikesta huolimatta tahdon tuntea kosketuksesi selässäni, hengityksesi kaulallani. Sinun ilkikurinen katseesi sulatti minut. Menetän tajuntani.

Lähden pian, tiedän sen. Kyyneleet virtaavat pitkin poskiani. Kaikki menee pieleen. Kaikesta huolimatta, anna anteeksi. Anteeksi että en ollut sinulle tarpeeksi hyvä. Anteeksi, anna anteeksi. Hyvästi. Lupasit että sitä sanaa ei enää sanota ikinä. Anteeksi siitäkin. Tunnen sanoinkuvaamatonta tuskaa. Olen kuin särkynyttä kristallia. Ja sinä kuin posliinipatsas, yhtä kylmä ja kaunis. Hyvästi, rakas posliiniprinssini. Ehkä vielä joskus nähdään, toivoo sinun epätäydellinen kristalliprinsessasi.

And this is not the happily ever after, it has never been.

A/N2: Kommentteja kiitos?? :) *Myrsis kiittää ja kumartaa lukijaa joka jaksoi lukea loppuun...*(Mulla kuulemma enkusta kymppi.. Seiskalle mä polonen vasta menossa)

 B/N: En sitten ole varma kirjoitetaanko kengänpohja yhteen, tuolla se on erikseen, korjatkoon joku viisaampi jos jaksaa :) Ja tuo lopun englanniksi oleva teksti, siitäkään en ole ihan varma (ja mulla on sentään kymppi enkusta...(seiskalta minä vieläkin polosempi tulossa)(Hieman reps, kirjotin eka matikasta ja Myrsis älys mokani ;D(joo, siitäkin kymppi...)))*Tinkinkin kiittää, muttei kumarra, koska juoksee jo piiloon peiton alle kauheiden pikku mokiensa vuoksi...*
« Viimeksi muokattu: 26.11.2014 13:23:34 kirjoittanut Lasikuula »
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Posliiniprinssi ja kristalliprinsessa, one-shot
« Vastaus #1 : 11.06.2009 14:13:00 »
Woo.
Ihan nättihän tämä oli kengänpohja on yhdyssana. ((:
Mutta jatka kirjoittamista, nätti oli. (;
Kiit♥s.

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Posliiniprinssi ja kristalliprinsessa, one-shot
« Vastaus #2 : 12.06.2009 20:10:02 »
Oikein paljon kiitoksia, Suklaamurunen. ;D Mukava saada kommenttia, vieläpä todella rakentavaa. Oikeasti tuo on kirjoitettu aika myöhään että älkää muut sitten tappako minua.. ::) Lisää kommenttia, kiitos, mutta vielä kerran kiitos Suklaamurunen!!!  :D ;D
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

ottoo_

  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Posliiniprinssi ja kristalliprinsessa, one-shot
« Vastaus #3 : 25.06.2009 23:15:21 »
Hyvä oli  :) tein tänne käittäjän  ;D muahhah

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Posliiniprinssi ja kristalliprinsessa, one-shot
« Vastaus #4 : 26.06.2009 22:37:52 »
Voi kiitos kommentista, Ottoo_! Älä kirjoita sitä fickiä aiheesta mitä luulen.. ::)
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

ottoo_

  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Posliiniprinssi ja kristalliprinsessa, one-shot
« Vastaus #5 : 27.06.2009 21:49:34 »
Joo en kirjota...   ::)

Meripioneeri

  • ***
  • Viestejä: 5
Vs: Posliiniprinssi ja kristalliprinsessa, one-shot
« Vastaus #6 : 08.11.2009 21:27:03 »
tää oli tosi hyvä
surullinen :( ja noin enkun kieliset kohdat oli hienoja, en itse ole kamalan hyvä englannissa niin kadehdin niitä jotka on...  ;D ;)

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Posliiniprinssi ja kristalliprinsessa, one-shot
« Vastaus #7 : 09.11.2009 21:16:55 »
Oi, kiitos kommentista, Meripioneeri. Ihana että pidit. Kannattaa lukea muitankin one-shotteja multa:)
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 356
  • Lunnikuningatar
Tässä oli sellaista rehellisyyttä ja surua ja aitoutta! Teksti on vanha, mutta koska päädyin sen lukemaan ja tykkäsin, niin kommentoin kuitenkin. Posliini ja kristalli ovat hauska yhdistelmä: molemmat kauniita, mutta toinen läpinäkyvä ja toinen läpinäkyvätön. Kiinnostavaa!


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Tässä oli sellaista rehellisyyttä ja surua ja aitoutta! Teksti on vanha, mutta koska päädyin sen lukemaan ja tykkäsin, niin kommentoin kuitenkin. Posliini ja kristalli ovat hauska yhdistelmä: molemmat kauniita, mutta toinen läpinäkyvä ja toinen läpinäkyvätön. Kiinnostavaa!

Teksti on jo reilun vuosikymmenen vanha ja saa silti kommenttia! Kiesus, ehdin jo itsekin unohtaa kirjoittaneeni tällaista, joten täysin puskista tuli ihastuttava kommenttisi! Kiitän valtavasti, tuli hyvä mieli ♥ (vaikkakaan koko tekstiä en ehkä ikinä enää uskallakaan lukea uudestaan, se on kuitenkin niin vanha ja ensimmäisiä julkaisemiani.)

Olisi joku muistikuva siitä, että makustelin sanoja lähinnä siksi, että ne sointuivat mukavasti yhteen, mutta kieltämättä tästä löytyy myös tällainen vastakohtainen aspekti. Hauskaa, että huomasit sen!
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥