Kirjoittaja Aihe: Vapautta ilmassa (S, Charlie) || raapalehaasteeseen Siipiirdium lentiusa  (Luettu 2191 kertaa)

Alegría

  • ***
  • Viestejä: 49
Title: Vapautta ilmassa
Author: J
Genre: raapale, draama?
Pairing: voi kai tämän ajatella Charlie/lohikäärme, mutta epäromanttisessa mielessä!
Rating: Sallittu
Summary: Charlie Weasley ikävöi lentämistä

A/N: Viikoittaiseen raapalehaasteeseen tämä, aiheella Siipiirdium lentiusa. Ensimmäinen raapaleeni, jei!


**


Vapautta ilmassa

Charlie tarkkaili haukotellen aitauksessa ärhentelevää norjalaista röpelöniskaa. Poikanen oli tuotu heille vasta viikko sitten, ja se saattaisi käyttäytyä odottamattomasti uudessa ympäristössä. Charlie vilkaisi kelloaan. Yövuoro oli päättymäisillään.

Charlie ihasteli lohikäärmeen ryppyisiä siipiä. Häntä oli aina kiehtonut lentäminen. Hän ei muistanut milloin oli viimeksi tuntenut tuulenvirin kasvoillaan. Hänellä oli ikävä sitä tunnetta. Vapautta.

”HOI!” Charlie huomasi hätkähtäen erään mahtavan Hebridienmustan hyökänneen  röpelöniskanpoikasen kimppuun. ”Siipiirdium lentiusa!” Pienikokoisemman saisi loitsulla hyökkääjän ulottumattomiin. Loitsu ei tehonnut poikasen paksuun nahkaan, joten Charlieta varoittanut työtoveri tuli apuun. Tuplaloitsu toimi, ja uikuttava röpelöniska kohosi korkealle hebridienmustan tulenlieskojen yläpuolelle. Charlie hymyili. Lohikäärmeiden kanssa aika ei koskaan käynyt pitkäksi.


**


A/N2: Kommentoithan kiltti :) Uikuttavatko lohikäärmeet? Sovitaan, että poikaset uikuttaa :) Muuten eihän otsikkoa lasketa sanamäärään..?

« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 22:13:46 kirjoittanut Pops »
Every thawing heart plays your theme with care
ava ashtraylta

Roshwua

  • Vieras
Vs: Vapautta ilmassa (S, Charlie)
« Vastaus #1 : 24.05.2009 22:52:12 »
Tätä oli hauska lukea, sillä osallistuin itse samaisella viikolla kyseiseen haasteeseen. Ja käytit tarkoitusta aika samaan asiaan kuin minä, paitsi että aivan eri ympäristössä ja tunnelmissa :)

Pidin tästä kovasti. Vaikkakin tekstissä oli muutamia joskin aika pieniä virheitä peruskieli ja kuvailu oli hyvää ja tekstistä sai kiinni. Eikä fikki ollut pelkkä elämäntarina Charlien rakkaudesta lohikäärmeisiin, vaan siinä oli actioniakin mikä oli oikein makoisa juttu. Lentämisen tunteen kuvailu oli osuvasti rustattu. Pidin myös tekstin, jos niitä nyt voi sanoa yksityiskohdiksi esimerkiksi tuo tuplaloitsun käyttäminen. Itse olisin varmaan vain heittänyt kunnolla päästä jotain... ( :

Kaiken kaikkiaan tosi kiva raapale, varsinkin ensimmäiseksi sellaiseksi!

Alegría

  • ***
  • Viestejä: 49
Vs: Vapautta ilmassa (S, Charlie)
« Vastaus #2 : 28.05.2009 13:04:43 »
Roshwua, kiitos, kiva kun pidit!
Pitääpä mennä lukemaan se sun raapale samaan haasteeseen ! :)
Every thawing heart plays your theme with care
ava ashtraylta

ninni

  • Vieras
Vs: Vapautta ilmassa (S, Charlie)
« Vastaus #3 : 19.10.2009 15:29:43 »
Voi, minä ymmärrän Charlieta. Vauhdin hurma. Ah.

Lainaus
Loitsu ei tehonnut poikasen paksuun nahkaan, joten Charlieta varoittanut työtoveri tuli apuun.
Mä en osaa selittää, mutta tuo oli jotenkin söpöä. Siis tuo poikasen paksu nahka. :D

Lainaus
tuulenvirin
Mä en muistaakseni ole ennen kuullut tuota sanaa, ja siksi se vähän tuntui hassulta.

Mä rakastan raapaleita. Niissä ei oo liikaa, muttei liian vähän, jos ne ovat hyvin kirjoitettuja, ja tämä oli =)