Kirjoittaja Aihe: Tytär, jota hän oli toivonut S  (Luettu 1737 kertaa)

MansikkaVelho

  • *
  • Viestejä: 2
Tytär, jota hän oli toivonut S
« : 20.03.2011 15:21:08 »
Nimi: Tytär, jota hän oli toivonut K-13
Kirjoittaja: MansikkaVelho
Genre: Huumoria, romanssia ja draamaa
Paritukset: Jessica/Draco, Harry/Ginny, Ron/Hermione
Ikäraja: S
Vastuuvapaus:  Hahmot ja paikat kuuluvat Rowille
Summary: Mitä tapahtuu kun Dumbledoren tytär astuu Tylypahkaan?
Varoitukset: Juonittelua ja tappeluita.. Ei mitään sen kummempaa

Tässä olisi nyt tämä ensimmäinen luku! Jos tykkäsit niin kommentoi :)

Luku 1: Kirje

Jessica Weasley ei ollut mikään tavallinen lapsi, hän oli velho joka asusteli velhoperheessä.
Jessica ei ollut ainoa tytär perheessä, hänellä oli myös sisko jonka nimi oli Ginny Weasley.
Perheessä oli myös neljä poikaa, pojat eivät pysyneet koskaan paikoillaan vaan olivat aina menossa jonnekin.
Jessica ja Ginny puolestaan viettivät aikaa kahdestaan, hehän olivat siskokset.
" Kerro vielä siitä Tylypahkasta", Jessica sanoi ja otti kasvoilleen koiranpentu-ilmeen.
" Taasko? Sitten sinä tiedät siitä kaiken kun menet sinne, opettajat luulevat ettei sinun tarvitse opiskella kun luulet tietäväsi kaiken", Ginny sanoi ja naurahti heti perään.
Jessica rupesi murjottamaan, hän laittoi kädet puuskaan ja käänsi päänsä poispäin Ginnystä.
" Nyt minä suututin sinut, hyvä on.. Kerron sinulle kaiken Tylypahkasta", Ginny sanoi.
Jessica käänsi päänsä Ginnyyn päin ja hymyili.
" Millainen rehtori koulussa on?" Jessica kysyi. " Dumbledore on tosi kiltti, hänen etunimensä on Albus, mutta kaikki kutsuvat häntä Dumbledoreksi", Ginny sanoi ja katsoi pilviä jotka lipuivat eteenpäin sinisellä taivaalla.
" Eikö hänellä ole lempinimeä?" Jessica kysyi. " Usko tai älä, Luihuiset sanovat häntä Taukiksi", Ginny sanoi ja tuhahti heti perään.
Jessica rupesi nauramaan. " Mikä sinulle tuli?" Ginny kysyi ihmeissään. " No kun.. Unohda", Jessica sanoi naurun lomasta.
Ginny pyöritti silmiään ja nousi ylös nurmikolta. " Meidän on parasta mennä takaisin sisälle, ethän halua että äiti hermostuu?" Ginny kysyi ja auttoi Jessican pystyyn.
Sisällä keittiössä oli viileämpää kuin ulkona, Ginny ja Jessica istuutuivat keittiöpöydän ääreen.
Pian kova pamahdus kantautui olohuoneesta, Jessica oli tippua tuolilta ja Ginny näytti siltä kuin olisi saanut sydänkohtauksen.
" Hitto, miten tässä näin kävi? Luitko ohjeet varmasti kunnolla Ron?" kuului Fredin ääni.
" Totta kai minä luin, tuossa laitteessa on jotakin vikaa", Ron sanoi ja käveli keittiöön. Jessican ja Ginnyn huomatessaan hän sanoi: " Ai hei tytöt.. Ginny, miksi istut noin jäykkänä? Taisit säikähtää tuota äskeistä pamausta."
" Ai että säikähdinkö? Totta kai minä säikähdin!" Ginny huusi. Ron hätkähti ja katsoi siskoaan hämmästyneenä, hän ei ollut koskaan nähnyt Ginnyä vihaisena.
" Mikä se oli? Mistä laitteesta te puhuitte?" Jessica kysyi. Hän oli juuri päässyt ylös lattialta.
" Se oli Fredin keksintö", Ron sanoi ja otti omenan keittiönpöydällä olevalta lautaselta.
" Ja mikähän keksintö se oli?" Ginny kysyi. " Yksi keksintö vaan, teitä ei varmaankaan kiinnosta", Ron sanoi.
" Juurihan minä kysyin!" Ginny huusi kun Ron oli kävellyt takaisin olohuoneeseen.
Pian Molly Weasley saapui olohuoneeseen, hän kirkaisi ja kiroili heti perään.
" Minun olohuoneeni! Kaunis olohuoneeni on pilalla!" Molly huusi. Ginny ja Jessica menivät seuraamaan tilannetta.
Ginnyn suu loksahti auki, hiiltä ja mustaa nokea oli ympäri olohuonetta, kukkamaljakko oli särkynyt rikki ja kukat lojuivat keskellä lattiaa, ja Weasleyiden perheen pöllö Errol oli mustan noen peitossa.
" Me voimme selittää, vai mitä Fred?" Ron kysyi ja käänsi päänsä Fredin suuntaan, Fred istui lamaantuneena paikoillaan ja katsoi raivoissaan olevaa Mollya.
Fred nyökkäsi ja sanoi: " Tämä keksintö meni pahasti pieleen, me siivoamme tämän sotkun", Fred sanoi.
" Ja parasta olisikin, odottakaa kunnes isänne tulee kotiin!" Molly sanoi vihaisesti ja lampsi keittiöön tekemään illallista.
Ginny ja Jessica rupesivat hihittämään, pojat katsoivat tyttöjä murhaavasti.
" Mikä teitä nyt noin naurattaa?" Ron kysyi. " Teidän ilmeenne, olisittepa nähneet itsenne", Jessica sanoi. Errol katsoi tyttöjä pää kallellaan. " Katsokaa nyt, Errolkin pitää teitä hulluina", Fred sanoi ja nousi seisomaan.
Tytöt lopettivat hihittämisen kun äänekäs huhuilu kantautui ulkoa. Ginny juoksi ulos katsomaan ja huomasi Harry Potterin pöllön Hedwigin.
" Hedwig!" Ginny sanoi iloisesti. Hedwig laskeutui Ginnyn käsivarrelle, Ginny huomasi kirjeen pöllön nokassa ja otti sen pois.
" Onko se kirje Harrylta?" Ron kysyi heti kun Ginny astui sisään. " No mitäs luulisit?" Ginny kysyi ja laittoi Hedwigin Errolin viereen orrelle.
Ginny vei kirjeen Ronille joka aukaisi sen innoissaan ja alkoi lukemaan sitä ääneen.

Hei Ron, toivottavasti kesälomasi on sujunut hyvin.
Dursleyt pitävät minua edelleenkin vankina, onneksi onnistuin tiirakoimaan Hedwigin lukon auki ja lähettämään tämän kirjeen sinulle.
Toivottavasti tulet pelastamaan minut täältä, olen lopen kyllästynyt Dursleyihin.
Terveisin: Harry.

Kun Ron oli lukenut kirjeen niin he kaikki olivat hetken hiljaa.
" Eiköhän mennä pelastamaan Harry?" Ron kysyi Frediltä. " Joo, siivotaan tämä sotku ja mennään hakemaan George", Fred sanoi ja meni hakemaan itselleen mopin ja ämpärin.

« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 00:12:38 kirjoittanut Unohtumaton »