Kirjoittaja Aihe: Narun valitut ( Noni nyt on tullu uusia 7.10 )  (Luettu 8393 kertaa)

Narure

  • ***
  • Viestejä: 46
    • http://www.esimerkki.com/
Emh. Olen piirtänyt pikkusesta pitäen ja haluaisin kehittyä joten pistin kuviani muitten arvosteltavaksi. Saatatte kysyä itseltänne miksi en ole piirtäny ihmisiä... Karmiva totuus on että juu piirrän myös ihmisiä mutta tunnen etten osaa tarpeeksi hyvin että laittaisin vielä nettiin ehkä jonkun ajan kuluttua. Katelkaa.  :D

Tiranya (S)

Joku minuttipiirros hahmostani Tiranyasta

Haavoittunut (K-11)

Älkää kysykö..

Hevonen (S)

Hyi että on kamala. Tein serkulle joskus talvella :P


Chedah (S)

Tein ihan vasta. Halusin värittää yhden suoraan kuulakärkikynällä piirretyn luonnoksen koneella..

Ricou (S)

Ah niin ihanilla tusseillä piirretty ja väritetty Ricou.

Maalaus (S)

Vain pieni osa tästä maalauksesta mahtui kuvaan (prklprkl). Ja tuolla tyypillä siis on tassuissaan kristallipallo ja siinä näkyy joku tuskanen hahmo. Mutta juu, inhoan noita silmiä.

Greenwolf (S)

Tein tusseilla.

Kliks (S)
suoraan rajaustussilla vihkoon.

Hevonen (S)

oh god.

Kuva (K-11)

Ehh.. Sain Arw-:in tussit käteeni ja tässä tulos. joskus kyllä innostun liikaa.
Kuva (S)

Lue ylempi
Kuva (S)

Ja taas...Kuva (S)

Omakuva. Siis tavallaan xD stabiloillani.
Omakuva (S)
Tiranya stabiloilla tämäkin.

kommentoikaa rakkaat palleroiset.  :D


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 14.07.2015 21:37:36 kirjoittanut Kaapo »
The world we knew
Won't come back
The time we've lost
Can't get back
The life we had
Won't be ours again

[size=50]- Three Days Grace[/size]

Neruri

  • ***
  • Viestejä: 308
    • http://
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : 15.07.2007 13:22:45 »
*kuolaa*

*kuolaa lisää*

*hakee mopin*

*kuolaa vielä vähän*

Hittokun itsekin osaisin piirtää noin. Sun pitää opettaa mulle toi photoshopilla värittäminen joskus, kun en itse todellakaan sitä osaa..  :)

Missä se tumma, keskeneräinen piirros on?  :o   Se on myös hieno, vaikka onkin kesken. ;__; Laita se tänne, vaikka onkin keskeneräinen. : D

En nyt osaa sanoa mitään rakentavaa, kun sitä ei varsinaisesti ole.

Neru

PS. Laita ne Hemulijutut tänne! XD
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Neruri »
You wanna play with dolls?

Narure

  • ***
  • Viestejä: 46
    • http://www.esimerkki.com/
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : 15.07.2007 20:42:06 »
Joo voisin laittaa senkin mutta en kerta kaikkiaan saa sille taustaa tehtyä..:P en ole laittanut tänne mitään uunituoretta koska en jaksa skannata kaikkea. Mutta juu kiitos kommentista  :)
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Narure »
The world we knew
Won't come back
The time we've lost
Can't get back
The life we had
Won't be ours again

[size=50]- Three Days Grace[/size]

ibi

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #3 : 16.07.2007 19:59:40 »
Nää on hienoijaa! :)) Jotkut on sarjakuvamaisia ja jotkut taas vähemmän :P Mä en taas osaa sanoo mitään järkevää xP

ibi
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut ibi »

Qwinnie

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #4 : 18.07.2007 01:07:52 »
Aaaaw, oli pakko änkäytyä kaikkien iloksi taas kommentoimaan jotain! Mutta oikeasti, melkein säikähdin miten hyvin osaat piirtää! Tietysti sain osviittaa jo noista muista kommenteista, mutta silti! Vau! Ensimmäisestä pidin ihan valtavasti, ihanat yksityiskohdat, ihana kokonaisuus ja kaikki!

Toinen piirros (olihan se nyt tuo haavoittunut??) oli myös aivan l-o-i-s-t-a-v-a. Siis jumankauta, en sitten yhtään ole kateellinen piirustustaidoistasi? Tämä on ehkä lempiteokseni, siis ihan totta! Tolkuttoman ihana, koskettava ja taitavasti tehty! Niin aidonoloinen, että säälitti. </3 Sinun on PAKKO olla joku animaatiopiirtäjä, muuten tulen ja lassoan sinut piirtämään!

Tuosta hepasta piirsin myös. Siinä kaikki eri värisävyt osoittivat siitä, miten hyvä oikeasti olit. Niin taidokas, että huh. Hevonen oli saanut kaikki lihaksensa ja muotonsa esiin, voi että. Ja sikäli kun ymmärrän mistään tekniikoista ja jäljestä mitään (mitä siis EN tee) olit piirtänyt nämä koneella? Eikö niin? Olen kuitenkin väärässä, mutta ihan sama. Älyttömän loistavaa!

Ja tuo viimeinen, aaaaw että. Kaikki muodot, asento, värit, varjostus. Huh. Ja juu, nyt viimein tajusin, että nämä on tehty Photoshopilla, hyvä minä. Sytyttää lujaa, mutta olenkin käytännössä jo nukkumassa, joten ei syytetä.

Mutta kyllä, tuo haavoittunut on silti lempiteokeni! Niin koskettava, loistava, taidokas ja uskottavuudessaan niin riipaiseva, ettääääh.

Ylistystä kerrakseen, mutta kerrankos minä sitä... *viaton*
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Qwinnie »

Narure

  • ***
  • Viestejä: 46
    • http://www.esimerkki.com/
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #5 : 18.07.2007 09:58:50 »
Qwinnie, jos tuo ei kohota itsetuntoa niin ei sitten mikään.   :D Kiitos kehuistasi ja kyllä, nuo on söhrätty photoshopilla ,lisää on koneella ,ja aion laittaa niitä tänne kunhan jaksan. Sarjakuvaakin olisi tarkoitus laittaa jossain vaiheessa mutten rupea lupailemaan mitään. Kuvat joita olen laittanut on pääasiassa viime vuonna piirrettyjä mutta joista silti pidän. Kommentteja sitten kaikki jotka osaa kirjoittaa  :D
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Narure »
The world we knew
Won't come back
The time we've lost
Can't get back
The life we had
Won't be ours again

[size=50]- Three Days Grace[/size]

Neruri

  • ***
  • Viestejä: 308
    • http://
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #6 : 18.07.2007 11:04:23 »
Arvaa, olenko ylpeä, että olen nähnyt lähes kaikki tuotoksesi? *hymy*

Ajattelin jakaa pari niistä vielä muillekin, sano mitä sanot. :'D

Joo, kyllä, tämä on keskeneräinen, mutta herran jestas, katsokaa tuota väritystä! Kliks

Minä tykkäsin tästäkin paljon, nämä väritykset on ihanat! ^^ Linkki

Naru, älä hirtä minnuu..! (eikö ole rikos olla näyttämättä näitä muille?! XD)

Neru

// Ai niin, Ellu on laittanut sen minun värittämän Hemulin sängyn yläpuolelle *reps* Ei näin, ei näin. :''D
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Neruri »
You wanna play with dolls?

Narure

  • ***
  • Viestejä: 46
    • http://www.esimerkki.com/
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #7 : 18.07.2007 11:47:14 »
Neru...okei en hirtä suaxD ajattelin itekkin laitaa ton keskeneräisen vaikkakin nyt oon tehny tosta koko elukan valmiiksi. mutta toi toinen on ihan kauhee. hemuliii!
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Narure »
The world we knew
Won't come back
The time we've lost
Can't get back
The life we had
Won't be ours again

[size=50]- Three Days Grace[/size]

Neruri

  • ***
  • Viestejä: 308
    • http://
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #8 : 18.07.2007 13:10:11 »
Nuo uudet kuvat on hienoja! ^^ Olen tainnutkin nähdä suurimman osan joskus, mutta silti ovat ihania. :D

Ai niin, muokkailin noita linkkejä vähän paremmaksi, että porukoilla olisi helpompi kertoa, mistä kuvasta puhuvat. Toivottavasti ei haittaa. Niin ja pienensin avatariasi, kun se oli TAAS liian iso.. :b

Neru
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Neruri »
You wanna play with dolls?

Delphine

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #9 : 18.07.2007 20:07:10 »
Tosi hienoja kuvia. Onnistuneita ja näin. Sinulla on ihana tyyli piirtää, kateeksi suorastaan käy. Piirtelepä lisää, näitä on kiva katsella. ;>
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Delphine »

Narure

  • ***
  • Viestejä: 46
    • http://www.esimerkki.com/
Re: Narun valitut ( Noni nyt on tullu uusia 7.10 )
« Vastaus #10 : 07.10.2007 22:31:47 »
Delphine Tota, Kiitos ^^'  kävin hyvikseen selailemaan tätä osastoa ja huomasin että hei minullahan on täällä vielä tämmönen ja joku oli kommannu enkä ollu huomannu. Nyt laitoin uusia ja siistin hieman.. Taas. Taisi olla aivan turha viesti..
The world we knew
Won't come back
The time we've lost
Can't get back
The life we had
Won't be ours again

[size=50]- Three Days Grace[/size]

Neruri

  • ***
  • Viestejä: 308
    • http://
Re: Narun valitut ( Noni nyt on tullu uusia 7.10 )
« Vastaus #11 : 08.10.2007 17:12:49 »
Ei ole turha viesti! :D Olen nähnytkin nuo sun uudet kuvat (tai ainakin osan niistä) ja edelleen tykkään. ~<3 Pakko muuten kysyä, että mitä ihmettä sä oot leikkinyt noilla linkitysjutuilla, kun ne on vähän oudosti tolleen? 8''DD Mjoo. Voitas joku päivä varmaan laittaa noihin uusiin jotkut nimet, vai?

Sun pitää opettaa mut piirtämään. :D
You wanna play with dolls?

howboring

  • ***
  • Viestejä: 720
  • master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Re: Narun valitut ( Noni nyt on tullu uusia 7.10 )
« Vastaus #12 : 08.10.2007 18:01:29 »
Koiria olen nähnyt nyt ihan liikaa, minua tylsistyttää kun niitä on niin paljon! Sä voisit kokeilla ihmisten piirtämistä, tai ainakin laittaa niitä tänne esille =D Taustoja olisi kanssa kiva saada enemmän; Tuo Haavoittuvainen oli juuri nätti sen takia et siin oli tausta, loi tunnelmaa. Chedahista mä en pitänyt, siitä otsatukasta ja muutenkin jotenki toi oranssi sai pakenemaan. Ricoun väritys sai mussa vahvan reaktion aikaan, vastavärejä, yiiih! Varsinkin tuollaisia räikeitä, en pitänyt. Se olisi ollut nätti oranssina ja sit sellai vihree metsämaisema siihen kans =D Ihana kettu. Mut ne vihreet sai järkyttymään, en tiedä teitkö sen tahallasi, mutta en pitänyt.

Maalaus oli kans nätti mut ois kiva et sillä ois joku muu nimi kun vaan maalaus =D Oletan siis että se on maalattu ja et ole jaksanut keksiä sille nimeä? =D Rr, ajatuksiaherättävä kuva, tää eli selvästi.

Kiitoksiaaa (:
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6

Narure

  • ***
  • Viestejä: 46
    • http://www.esimerkki.com/
Re: Narun valitut ( Noni nyt on tullu uusia 7.10 )
« Vastaus #13 : 09.10.2007 23:32:49 »
Neru Ehh joo en vieläkään osaa vaikka yritän muistaa niin nuo näyttää siltä että olisin vähän leikkinyt linkkijen kanssa.

Awy Ahh, kiitos tämmöistä rakentavaa oikeesti kaipaan.
 Ihmisiä voin toki laittaa jos ootte valmiita kuolemaan järkytyksestä.. Taustoista taas.. oon hirveen laiska tekemän taustoja..  :o  ja Ricoussa joo oon samaa mieltä niistä jalkojen väreistä mutta tussini petti ois muuten tullu koko koira oranssina (tassunpäissä ehkä ruskeeta)  Mutta vihreitten susien piirtämistä en lopeta  :o  niitä on kiva tehä, en ehkä muita laita nettiin kun ihmiset ihmettelee.xD  Maalauksesta sen verran että Neruseni laitteli noita linkkejä mun puolesta ja en ollut kertonut minkään nimeä raukka laittoi kaikkeen omasta päästä eli  maalauksen nimi olkoon vaikka Tulevaisuus. xD en kyllä pidä töitäni nimen arvoisina tuntuisi oudolta antaa työlle nimi.. sehän sopii vaan mahtaville taiteilijoille nee? Kiitän ja kumarran -Naru
The world we knew
Won't come back
The time we've lost
Can't get back
The life we had
Won't be ours again

[size=50]- Three Days Grace[/size]

Arw-

  • ***
  • Viestejä: 89
Re: Narun valitut ( Noni nyt on tullu uusia 7.10 )
« Vastaus #14 : 25.10.2007 20:24:58 »
Jhollakin taitaa olla pakkomielle susiin? Tuli mieleen noista edellisistä viesteistä ja vihreistä koirista että ne eivät ole ainoat piirtämäsi vihreät elikot ellen ole väärin nähnyt VIHKOASI?!  ;D Taisi muuten olla noita minun kynieni ryöväyksiäkin ja Sasha ja murhaajalintu :D
« Viimeksi muokattu: 25.10.2007 21:10:43 kirjoittanut Arw- »

Cujo

  • ***
  • Viestejä: 75
Re: Narun valitut ( Noni nyt on tullu uusia 7.10 )
« Vastaus #15 : 25.10.2007 21:05:17 »
Siis aivan ihania! Ihastuin piirroksiisi täysin *kuolaa*. Etenkin koneella tehdyt olivat kauniita (koska en itse osaa tehdä koneella), mutta voi helvetti soikoon, että joku osaa piirtää. Vielä minä joskus opin itsekin..
Surmagore.

Arw-

  • ***
  • Viestejä: 89
Re: Narun valitut ( Noni nyt on tullu uusia 7.10 )
« Vastaus #16 : 25.10.2007 21:08:08 »
Mahtava asenne^^ Tosin minullakin toive kun en immisiä piirtää osaa..

Narure

  • ***
  • Viestejä: 46
    • http://www.esimerkki.com/
Re: Narun valitut ( Noni nyt on tullu uusia 7.10 )
« Vastaus #17 : 28.10.2007 00:05:39 »
Ai! Näitä on kommattukin ^^' kiitos Cujo ja Arwiseni tietenkin. vois laittaa uusia mutta en tiiä viitinkö pistää ihmisiä  :o  tuotah, olen väsynyt.
The world we knew
Won't come back
The time we've lost
Can't get back
The life we had
Won't be ours again

[size=50]- Three Days Grace[/size]

akarua

  • ***
  • Viestejä: 3
  • Sudet! <3
Vs: Narun valitut ( Noni nyt on tullu uusia 7.10 )
« Vastaus #18 : 31.03.2008 02:17:43 »
moi! voitko piirtää mulle samantyyppisen kuvan kuin se haavoittunut? Susi on myös valkoinen ja sen nimi on Furui? Jooko? Upeaa jälkeä! Voit lähettää sen osoitteeseen Akarua.Yamato@gmail.com

rouva draco malfoy

  • ***
  • Viestejä: 20
Vs: Narun valitut ( Noni nyt on tullu uusia 7.10 )
« Vastaus #19 : 02.04.2008 15:56:43 »
Ihania! Aivan ihania. Jäin muutamaa oikein tuijottamaan, kun on niin hyviä. Jos joskus saat aikaiseksi piirtää ihmisiä ja laittaa niitä tänne, niin olisin onnellinen^^ Mutta nämäkin ovat ihania (en sanonutkaan sitä vielä... ::))

~ RDM
Kaksimielisyys ei ole pahe...päinvastoin.